Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Antrą kartą skelbiamas konkursas Esamo geležinkelio ruožo Kazlų Rūda-Kaunas rekonstrukcija (2-4 statiniai)

    Įdomiausia tik, kur dingo 5 statinys (Jiesia - Rokai). Gal skelbs atskirai...

    Taip pat paskelbtos techninės specifikacijos ruožams:

    Geležinkelio „Rail Baltica“ linijos modernizavimas ruože Kaunas – Šiauliai. Antrojo geležinkelio kelio statyba ruože Žeimiai – Lukšiai“ rangos darbai

    Geležinkelio „Rail Baltica“ linijos modernizavimas ruože Kaunas – Šiauliai. Antrojo geležinkelio kelio statyba ruože Gimbogala – Linkaičiai“ rangos darbai

    Pernai abiems ruožams buvo skelbiamas bendras konkursas, tačiau dėl pinigų trūkumo visos procedūros pirkimo buvo nutrauktos...
    Paskutinis taisė ead; 2013.03.02, 11:51.

    Comment


      Visai įdomu ar pavyks Rail baltica 2 projektą įgyvendint.
      Truputi oficialių žinių:

      http://www3.lrs.lt/pls/inter/w5_show...k=1&p_d=133018

      Comment


        “Rail Baltica” ruožą už 103 mln. litų pretenduoja tiesti Geležinkelio tiesimo centras

        Rekonstruoti geležinkelių projekto „Rail Baltica“ ruožą nuo Lenkijos ir Lietuvos sienos iki Mockavos pigiausiai siūlo “Lietuvos geležinkelių” antrinės įmonės Geležinkelio tiesimo centras ir Alytaus kelių ir tiltų statybos bendrovė “Alkesta”.

        Pirminiais duomenimis, susivienijamas darbus siūlo atlikti už 103,21 mln. litų (su PVM).

        Antroje vietoje yra Lenkijos geležinkelių ir kelių infrastruktūros koncerno “Trakcja” grupei priklausanti didžiausia Baltijos šalyse kelių ir tiltų statybos bendrovė “Kauno tiltai” (107,448 mln. litų), trečioje – viena didžiausių šalyje kelių ir geležinkelių statybos bendrovių „Panevėžio keliai“ (114,351 mln. litų), ketvirtoje – Vokietijos statybos bendrovė “Leonhard Weiss” (127,018 mln. litų).

        „Lietuvos geležinkeliai” pranešė, kad kovo 7 dieną gavo 4 potencialių rangovų pasiūlymus, kurie šiuo metu vertinami, tačiau įmonė kol kas neskelbia konkurso dalyvių.

        Konkurso laimėtojas turės pastatyti maždaug 13 kilometrų geležinkelio bėgių atkarpą. Ruožas prasideda už Mockavos geležinkelio stoties ir baigiasi Lenkijoje ties pirmąja bėgių sandūra.

        „Lietuvos geležinkeliai“ kovo pradžioje pakartotinai paskelbė ruožo Kazlų Rūda-Kaunas rekonstrukcijos rangovo konkursą, o vasarį – ruožų Marijampolė-Šeštokai ir Marijampolė-Kazlų Rūda rangovo konkursus.

        Šiuo metu Lietuvoje nutiesta apie 7 kilometrų ilgio “Rail Baltica” europinė vėžė tarp Mockavos ir Šeštokų.

        Lietuvoje geležinkelis yra rusiškos vėžės, kurios plotis – 1520 milimetrų. Europinė geležinkelio vėžė yra siauresnė – 1435 milimetrai.

        BNS informacija

        Comment


          Kokią čia vėžią planuoja tiesti, jei traukinys iš lenkijos per visą Mockavą iki Šeštokų atvažiuoja europiniais bėgiais.

          Comment


            Tai žurnalistai eilinį kartą supranta apie ką rašo.
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              Parašė Shots Rodyti pranešimą
              Kokią čia vėžią planuoja tiesti, jei traukinys iš lenkijos per visą Mockavą iki Šeštokų atvažiuoja europiniais bėgiais.
              Tiesiog ruožo Mockava-Lenkijos siena rekonstrukcija

              Comment


                Iš straipsnio visiškai neina suprasti, ką jie ten bando pasakyti. Kažkodėl tai tapo "tradicija", kad kaip tik pareina naujienos apie geležinkelius paprastoje (t.y. ne specializuotoje) žiniasklaidoje, taip prirašoma pievų.

                Tai visgi, kas ten tiksliai bus daroma? Rekonstruojamas Standartinės vėžės ruožas nuo sienos iki Mockavos? Kas tiksliai ten bus daroma? Kaip suprantu, viskas bus daroma ant egzistuojančio pylimo? Ar nors kiek didės traukinių greitis?
                Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                Comment


                  Atrodo kad rekonstruotas ruožas Mockava - Šeštokai
                  http://www.rail-baltica.lt/content/a...d=9&cont_id=48
                  o dabar nuo Mockavos iki sienos

                  ..vistik "kaip tai" atbulai truputi?

                  Comment


                    Parašė evvt Rodyti pranešimą
                    Atrodo kad rekonstruotas ruožas Mockava - Šeštokai
                    http://www.rail-baltica.lt/content/a...d=9&cont_id=48
                    o dabar nuo Mockavos iki sienos

                    ..vistik "kaip tai" atbulai truputi?
                    Kad lenkų pusėje šis geležinkelis irgi nelabai geros būklės, taigi nieko baisaus kad ne nuo to galo pradėjo.

                    Comment


                      Arčiau būtų per Pagėgius-Kaliningradą-Elbingą-Gdanską kaip ir kadaise kursavo Nord Express.
                      Tereiktų abipusio bevizio ryšio.

                      Comment


                        Ką tik per Panoramą (ties 16 min., žiūrėti LRT Mediatekoje) rodė reportažą apie RB.
                        Lenkijoje pradėti darbai ruože prie Varšuvos, iki Trakiškių bus baigta 2020 m.

                        Comment


                          Beje, ar kažkas jau vyksta Latvijoje, Estijoje, Suomijoje šią tema?

                          Comment


                            Bijau pameluot, bet estai ir latviai RB projekto rėmuose renovavo esamas linijas Meitenė-Ryga-Valga-Tartu-Talinas.
                            Ištiesų bėgiai pakeisti, pabėgiai kur eikia taipogi, pagrioviai išvalyti, antžeminės komunikacijų linijos pakeistos požeminėmis (buvo keletas foto atitinkamose temose).
                            Tik Latvijoje keleiviniams traukiniams pamiršo pakeisti grafikus - liko galioti senasis.
                            Viena smulkmena - tarp LT ir LV nėra nė vieno traukinio, kad ir su persėdimu.

                            Comment


                              Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                              ...Viena smulkmena - tarp LT ir LV nėra nė vieno traukinio, kad ir su persėdimu.
                              Tai kam tada RB, jei ir dabar niekam to gelezinkelio nereikia. Suprantu butu apkrauta sena linija ant tiek kad jau butu laikas apie nauja pagalvoti, bet taip nera, begiai rudija, pabegiai puna...
                              Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                              Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                              Comment


                                Tai esama linija ir yra apkrauta. Ne kažin kiek, bet yra. Nes juk nėra ką labai vežti tarp trijų respublikų. O tranzitas Rytų-Vakarų kryptimi vyksta, o ne šiaurės - pietų. Nesant galingo logistikos ir perkrovimo centro iš 1435 mm vėžės į 1520 mm, nėra ir krovinių - kroviniai gabenami sunkvežimiais.

                                Comment


                                  Per rodytą reportažą kalba ėjo apie naujos linijos tiesimą iš Elko į Suvalkus.
                                  Žr. aukščiau.
                                  Paskutinis taisė Salvijus; 2013.03.24, 20:48.

                                  Comment



                                    Marijampolės miesto savivaldybė suteikė leidimus „Rail Baltica“ darbams

                                    15min.lt
                                    2013.03.25 12:08


                                    Europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ projektą Lietuvoje įgyvendinanti bendrovė AB „Lietuvos geležinkeliai“ iš Marijampolės miesto savivaldybės gavo visus reikiamus leidimus savivaldybės teritorijoje pradėti geležinkelio ruožo Šeštokai - Marijampolė rekonstrukcijos darbus.

                                    Europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ projektą Lietuvoje įgyvendinanti bendrovė AB „Lietuvos geležinkeliai“ iš Marijampolės miesto savivaldybės gavo visus reikiamus leidimus savivaldybės teritorijoje pradėti geležinkelio ruožo Šeštokai – Marijampolė rekonstrukcijos darbus.

                                    Pasak Susisiekimo ministerijos atstovų, suteikti leidimai atveria vartus trijų geležinkelio pervažų Marijampolės teritorijoje ir miesto geležinkelio stoties rekonstrukcijos ir modernizavimo darbams pradėti. Šie darbai tiesiogiai prisidės prie Marijampolės miesto bendruomenės gyvenimo kokybės gerinimo................
                                    .............Rangos darbų metu, bus rekonstruojama esama 1520 mm pločio geležinkelio linija ir šalia bus tiesiama ES standartus atitinkanti 1435 mm pločio vėžė.

                                    Papildomas 1435 mm vėžės pločio geležinkelio kelias bus pritaikytas 120 kilometrų per valandą greičiu važiuojantiems keleiviniams bei 80 kilometrų per valandą greičiu judantiems prekiniams traukiniams...........

                                    Comment


                                      "Rail Baltica" ruožą nuo Marijampolės iki Šeštokų nori tiesti trys bendrovės

                                      Comment


                                        O šiaip kokie darbai jau yra atlikti Lietuvos teritorijoje?

                                        Comment


                                          Atnaujintas atkarpa tarp Mockavos ir Šeštokų, neskaitant stočių kelių.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X