Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    1435 mm kelias eis lygiagrečiai esamam. Jokių apylankų nebus.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      1435 mm kelias eis lygiagrečiai esamam. Jokių apylankų nebus.
      Bet tai aš klausiu ar į iki pačios Marijampolės ties ją? Jug pesos sukabintos važiuoja iki jos ir kaip suprantu jas po to atkabina Kazlų Rūdoje ar kur , kad iki jos nuvažiuotų? Pasimečiau dabar biški
      Neskubėk ir nespėsi.

      Comment


        Nuo Šeštokų iki Kauno. Palei esamą geležinkelį. Pro Marijampolę ir Kazlų Rūdą.

        Comment


          Plačiau apie Rail

          Šalies geležinkeliams modernizuoti šiemet ketinama panaudoti 343 mln. litų ES paramos
          Modernizuojant Lietuvos geležinkelių infrastruktūrą ir eismo valdymą, šiais metais planuojama investuoti 343 mln. litų Europos Sąjungos struktūrinės paramos

          Comment


            /\
            2012-02-08

            Comment


              “Lietuvos geležinkeliai” spręs, kur tiesti “Rail Baltica” atkarpą nuo Kauno iki Latvijos

              http://www.gelsistemos.lt/lietuvos-g...-iki-latvijos/
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                /\ dar vienas raundas tusciu kalbu?
                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                Comment


                  Būtent. Tegul pradžioje nutiesia iki Kauno, pradeda vežti krovinius ir keleivius su perkrovimu ir perlaipinimu ir tik tuomet po kelių metų pradeda žiūrėti, ar verta tiesti 1435 mm ar neverta. Kas dėl keleivių vežimo, tai jokia 1435 mm nereikalinga. Daug pigiau būtų nusipirkti Talgo traukinius ir vėžės keitimo įrangą, kurią būtų galima sumontuoti Kaune.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Būtent. Tegul pradžioje nutiesia iki Kauno, pradeda vežti krovinius ir keleivius su perkrovimu ir perlaipinimu ir tik tuomet po kelių metų pradeda žiūrėti, ar verta tiesti 1435 mm ar neverta. Kas dėl keleivių vežimo, tai jokia 1435 mm nereikalinga. Daug pigiau būtų nusipirkti Talgo traukinius ir vėžės keitimo įrangą, kurią būtų galima sumontuoti Kaune.
                    Ta pati galima ir Mockavoje padaryti - kam reikia raust viska iki Kauno...

                    oi, atsiprasau, juk "atkatu" nebus tada.... - neapsimoka...

                    Comment


                      Keleiviniams - taip. Bet krovinius visgi geriau perkrauti Kaune. Jei tai būtų kalba tik apie geležinkeliu gabenamus krovinius, tuomet nesvarbu kur jie bus perkraunami. Turint omenyje, kad terminalas būtų intermodalinis ir dalis krovinių būtų perkraunama į sunkvežimius, geležinkelis turi būti iki Kauno. Čia tai aktualu tik Lietuvos kroviniams. Tranzitu į Latviją ar Estiją ar netgi Rusiją gabenamiems kroviniams tai neturi reikšmės.

                      Comment


                        Parašė statyba Rodyti pranešimą
                        Ta pati galima ir Mockavoje padaryti - kam reikia raust viska iki Kauno...

                        oi, atsiprasau, juk "atkatu" nebus tada.... - neapsimoka...
                        Achema Mockavoje nesnaudžia...

                        Vokietijos „Cargo Beamer“ ir „Achemos grupė“ pradeda Mockavos terminalo statybas

                        Comment


                          Ir gerai. Negi manote, kad tokiems srautams, kurie dabar gabenami automobiliais, vieno geležinkelio terminalo pakaks? Galiausiai terminalai skirtingiems kroviniams irgi reikalingi. LG renigia projektą (jau paskelbė konkursą) birių krovinių terminalui Šeštokuose trikampyje tarp stoties ir geležinkelio linijų į Alytų bei Kazlų Rūdą.

                          Comment


                            LG paskelbė rangos darbų pirkimo konkursą rekonstruoti geležinkelio ruožą nuo sienos su Lenkija iki Mockavos.
                            https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=116771

                            Taip pat paskelbė pakartotinį konkursą rangos darbams ruože Marijampolė - Kazlų Rūda.
                            https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=116666

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              LG paskelbė rangos darbų pirkimo konkursą rekonstruoti geležinkelio ruožą nuo sienos su Lenkija iki Mockavos.
                              https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=116771

                              Taip pat paskelbė pakartotinį konkursą rangos darbams ruože Marijampolė - Kazlų Rūda.
                              https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=116666
                              Rekonstruos taip pat, kaip Sestokai - Mockava, kur greitis nuo 50 km/h padidejo iki 60 km/h ))))) ?

                              Comment


                                Gal galite kas nors paaiškinti kam reikalingas tas terminalas Mockavoje, jei yra planuojama siaura vėžė iki pat Talino, ar bent iki Kauno? Čia kažkoks laikinas sprendimas, ar aš kažko nesuprantu?
                                You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                                Comment


                                  Ir dabar Lietuvoje krova vyksta įvairiose stotyse bei miestuose, todėl nereikia norėti, kad šioje linijoje būtų sukoncentruota vienoje vietoje, srautai dideli krovinių.
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    Parašė blitz Rodyti pranešimą
                                    Gal galite kas nors paaiškinti kam reikalingas tas terminalas Mockavoje, jei yra planuojama siaura vėžė iki pat Talino, ar bent iki Kauno? Čia kažkoks laikinas sprendimas, ar aš kažko nesuprantu?
                                    O tam, kad kol Rail Baltica ir Kauno intermodalinis terminalas bus kalbom statomas, Achema iš savo terminalo Mockavoj jau pinigus uždirbinės.

                                    Comment


                                      Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                      Rekonstruos taip pat, kaip Sestokai - Mockava, kur greitis nuo 50 km/h padidejo iki 60 km/h ))))) ?
                                      Galbūt formaliai greitis bus ir 120 km/h, bet dėl apribojimų kai kuriose vietose (juk tame ruože yra ne viena kreivė), realus greitis bus 60 km/h.

                                      Comment


                                        Ten kalba, kad bus perkeliami vagonai nuo vienos vėžės ant kitos. Jei nuo Mockavos eis siaura vėžė iki Kauno, ar tai reiškia, kad jie perkelinės tuos vagonus ant šalia europinės vėžės einančios rusiškos vėžės?
                                        You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                                        Comment


                                          Parašė blitz Rodyti pranešimą
                                          Ten kalba, kad bus perkeliami vagonai nuo vienos vėžės ant kitos. Jei nuo Mockavos eis siaura vėžė iki Kauno, ar tai reiškia, kad jie perkelinės tuos vagonus ant šalia europinės vėžės einančios rusiškos vėžės?
                                          Ne vagonai, o puspriekabės nuo vienų platformų ant kitų. taip pat galės perkrauti paprastus krovinius iš vieno vagono į kitą. Vagonus nuo vienos vėžės ant kitos perstatinėja labai retai (dažniausiai tai daro vežant pavojingus krovinius) - skiriasi gabaritai, stabdžių sistema, sukabinimo įtaisai.
                                          Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X