Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Su antrųjų kelių statyba irgi panašiai buvo. Po naujo konkurso kainos krito. Bet ten lyg ir mažiau buvo užsiplėšę pirmo konkurso atveju. RailBalticos atveju turbūt irgi skelbs naujus konkursus, bet tikriausiai vis vien viskas kainuos daugiau, nei numatyta, nors ir mažiau, nei dabar užsiplėšė.
    Visi Rangovai skaičiuodami kainas įvertina tokią riziką, kad laimėt gal ir gali, bet ar atsiras po to tokių, kurie sutiks dirbt? Kaip matyti, visi dalyvaujantys yra kelininkai, max ką jie gali padaryti, tai tik žemės darbus, geležinkelio darbai vienareikšmiškai liks GTC, o jei GTC po to atsisako dirbt? Lieka kažką kviestis iš svetur, už tai atitinkai sumokant, arba didžiulės baudos, delspinigiai ir bankrotas.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      1435 mm vėžės kelias nuo Jiesios toliau eis lygiagrečiai dvikeliui į Kauną. Prieš tiltą Kaune liks tik vienas 1520 mm kelias. Atitinkamai, 1435 mm kelias per tiltą bus nutiestas vietoj 1520 mm kelio (Kauno link).
      O kam naikinti 1520 mm kelią ant tilto? Kodėl negalima padaryti sudvigubinto 1435/1520 mm? Gal neleidžia tilto plotis? Ar kas?

      Dar vienas klausimas: kodėl LG rengia konkursus ir samdo subrangovus Rail Baltica statybai? Lyg tai bendrovė (LG) pati turi geležinkelių tiesimo pajėgumus ir priemones.

      Comment


        Aš irgi nežinau, kam naikinti 1520 mm kelią ant tilto. Iš kitos pusės eismas nėra intensyvus ir pilnai pakaks vieno kelio.
        LG pati negali tiesti geležinkelio, nes tokios apimties darbams yra būtinas konkursas pagal LR ir ES reikalavimus. Tarybiniais laikais irgi patys geležinkeliai neužsiiminėjo naujų linijų statyba. Tam buvo Susisiekimo ministerijos pavaldume įmonių. Reikalui esant buvo kviečiamos ir kitos statybinės organizacijos.

        Comment


          Parašė zn76 Rodyti pranešimą
          O kam naikinti 1520 mm kelią ant tilto? Kodėl negalima padaryti sudvigubinto 1435/1520 mm? Gal neleidžia tilto plotis? Ar kas? ...

          .
          Tur būt galvojama, kad ant geležinkelio tilto per Nemuną Kaune po vieną 1435 ir 1520 mm kelią užteks.
          Kaip ir vieno kelio pakanka Kauno tunelyje. Tiltas už tunelį trumpesnis.

          Comment


            Sveiki,
            noriu paklausti kada žadama, ir ar iš viso, bus satoma RailBaltica iki Vilniaus ir Klaipėdos?

            Comment


              Tai kas dabar bus su ruožu Marijampolė - Kazlų Rūda? Girdėjau, kad nutraukė darbų konkursą ar ką ten...

              Comment


                Štai prašom: Stabdomas projekto „Rail Baltica“ konkursas
                http://www.15min.lt/naujiena/pinigai...sas-194-258523
                N.L.V

                Comment


                  Va tai tau...

                  Comment


                    Parašė N.L.V. Rodyti pranešimą
                    Štai prašom: Stabdomas projekto „Rail Baltica“ konkursas
                    http://www.15min.lt/naujiena/pinigai...sas-194-258523
                    100 %, kad toks pat likimas laukia ir ketvirtadienį įvykstančiam Rail Baltica konkursui "Kazlų Rūda - Kaunas".
                    Visa atsakomybė turėtų kristi ant LG ir projektuotojų pečių.

                    Comment


                      Ką blogai padarė LG ir projektuotojai?
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                        Ką blogai padarė LG ir projektuotojai?
                        Parašė N.L.V. Rodyti pranešimą
                        Štai prašom: Stabdomas projekto „Rail Baltica“ konkursas
                        http://www.15min.lt/naujiena/pinigai...sas-194-258523
                        ............Nutraukus pirkimo procedūras „Lietuvos geležinkeliai“ skelbs pakartotiną rangos darbų pirkimo konkursą. Jis bus skelbiamas artimiausiu metu.

                        „Apmaudu, kad Europos Sąjungos prioritetiniam ir ypatingos Valstybinės svarbos statusą turinčiam ir visai Lietuvai svarbiam projektui kyla grėsmė būti neįgyvendintam numatytais terminais vien dėl konkurso dalyvių per didelio „apetito“. Tačiau praktika parodė, kad antrame konkurse norą dalyvauti pareiškia ir daugiau potencialių rangovų, o kainos gali ženkliai sumažėti“, – sako „Rail Baltica“ projekto direkcijos direktoriaus pavaduotojas Vidas Žvinys........

                        Comment


                          Parašė ead Rodyti pranešimą
                          Visa atsakomybė turėtų kristi ant LG ir projektuotojų pečių.
                          Na jei tiketi straipsniu tai jiems paskaiciavo kelprojektas, o konkursiniu pasiulymu medziagos kainuoja 20-50% daugiau nei rinkos kainos. Idomu butu pamatyt pavyzdzius kiek uz kokkias medziagas konkursantai uzplese ir viskas bus aisku.

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą
                            Na jei tiketi straipsniu tai jiems paskaiciavo kelprojektas, o konkursiniu pasiulymu medziagos kainuoja 20-50% daugiau nei rinkos kainos. Idomu butu pamatyt pavyzdzius kiek uz kokkias medziagas konkursantai uzplese ir viskas bus aisku.
                            O kodėl konkursantai užplėšė? Normalios kainos, situacija rinkoje diktuoja ir kainas. Darbų dabar daug, nieks už dyką nevažiuos dirbt.
                            O kodėl pavyzdžiui Kelprojektas negalėjo apsiskaičiuoti? Ne jam juk reiks dirbt už tą kainą, tai ir skaičiuoja atmestinai, per daug neįsigilandami, kiek viena paslauga ar medžiaga gali realiai kainuoti. Projektai daromi skubotai, daug kas neaprašyta, neįvertinta (mėgstamiausia projektuotojų frazė "tas ar anas bus patikslintas darbo projekte, o dabar skaičiuojant vadovaukitės techniniu projektu"), tai po to tokios kainos ir gaunasi.
                            Kas sukasi šitoje srityje, tikriausiai žino, kokią košę dabar reikia srėbti rangovams dėl projektuotojų kaltės.

                            Rangovų nuomonė apie susidariusią situaciją:
                            Kaltinimai godumu supykdė rangovus
                            Paskutinis taisė ead; 2012.09.26, 07:06.

                            Comment


                              Todel ir sakau, kad butu idomu pamatyti bent keleta pavyzdziu kokiom kainom uzsiplese rangovai ir butu viskas aisku. Dabar mes tik speliojam kas teisus, o kas meluoja. O uzsiplesiama paprastai tokiuose dalykuose susitarus.

                              Comment


                                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                Todel ir sakau, kad butu idomu pamatyti bent keleta pavyzdziu kokiom kainom uzsiplese rangovai ir butu viskas aisku. Dabar mes tik speliojam kas teisus, o kas meluoja. O uzsiplesiama paprastai tokiuose dalykuose susitarus.
                                Kainas žinau ir sakau, kad prie dabartinės situacijos geležinkelių statybų rinkoje, jos yra normalios. Būtų toks didelis projektas tik vienas per ateinančius metus, kainos būtų kitokios, rangovai pakonkuruotų tarpusavyje, o kai dabar per kelis metus norima įgyvendinti projektų už maždaug 1,5 mlrd lt, tai ir kainos atitinkamos.

                                Comment


                                  Parašė ead Rodyti pranešimą
                                  Kainas žinau ir sakau, kad prie dabartinės situacijos geležinkelių statybų rinkoje, jos yra normalios. Būtų toks didelis projektas tik vienas per ateinančius metus, kainos būtų kitokios, rangovai pakonkuruotų tarpusavyje, o kai dabar per kelis metus norima įgyvendinti projektų už maždaug 1,5 mlrd lt, tai ir kainos atitinkamos.
                                  O jeigu darbus atliktų Latvijos, Estijos, Lenkijos ar kokios Čekijos įmonė, ar tada kaina būtų mažesnė/didesnė?
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                    O jeigu darbus atliktų Latvijos, Estijos, Lenkijos ar kokios Čekijos įmonė, ar tada kaina būtų mažesnė/didesnė?

                                    Užsienio kompanijos turėjo visas galimybes, jei ne kaip Genrangovai, tai kaip Subrangovai, sudalyvauti visuose šiuose konkursuose, tačiau, kaip matyti, didelio susidomėjimo neparodė.
                                    Kalbant apie Rail Baltica, nereiktų pamiršti, kad didžiausią dalį darbų sudaro geležinkelio su europine vėže statyba. Technikos pritaikytos europinei vėžei Lietuvoje neturi niekas, reikia kažką nuomotis ar kviestis iš tos pačios Lenkijos arba Čekijos, o tas ir kainuoja.

                                    Comment


                                      Parašė ead Rodyti pranešimą
                                      Kainas žinau ir sakau, kad prie dabartinės situacijos geležinkelių statybų rinkoje, jos yra normalios.
                                      Tai nori pasakyt LG ir Kelprojektas net nesigaudo kokios yra rinkos kainos medziagu? Tikiu, kad gali but nekompetetingi, bet, kad net rinkos kainas nustatyt su 50% paklaida nelabai tikiu.

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                        Tai nori pasakyt LG ir Kelprojektas net nesigaudo kokios yra rinkos kainos medziagu? Tikiu, kad gali but nekompetetingi, bet, kad net rinkos kainas nustatyt su 50% paklaida nelabai tikiu.
                                        Beveik visad visiems rangovams pasiūlymus geležinkelio statybos darbams su medžiagomis duoda GTC - dukterinė LG įmonė. Komentarų, manau daugiau nereikia

                                        Comment


                                          LG vėl skelbia naują konkursą ruožui Marijampolė - Kazlų Rūda.
                                          http://www.rail-baltica.lt/content/i..._id=1&cat_id=1

                                          Comment

                                          Working...
                                          X