Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai kad jau rašiau, jog visgi Kazlų Rūdos - Marijampolės ruožo rekonstrukcija bus 1520 mm rekonstrukcija ir 1435 mm vėžės tiesimas. Tik kad ta 1435 mm vėžė tiesiama ne nuo Šeštokų, o izoliuotame ruože... Na nebent greitu laiku paskelbs konkursą ir Šeštokų - Marijampolės ruožui. O Mockavos - sienos su Lenkija rekonstrukcija galbūt prasidės dar šiemet. Tuomet keleivius vėl vežios autobusais iš Šeštokų iki pat Trakiškių ar netgi Suvalkų.
    Paskutinis taisė Al1; 2012.06.19, 08:10.

    Comment


      Pamatysim ar po šios "rekonstrukcijos" atsiras bent vienas traukinys į Rygą.

      Comment


        Preliminary design documentation for Rail Baltic to be ready by 2016
        bbn.ee

        At the meeting of the Rail Baltic workgroup held on Wednesday in Tallinn, the partners agreed to carry out further preparations for railway construction for the next 3.5 years.

        At the meeting attended by representatives of Estonia, Latvia, Lithuania, Poland and the European Commission it was decided that the prelimintary design documentation for the construction of Rail Baltic railway would be completed by the end of 2015.

        The workgroup welcomed the inclusion of Polish representatives in preparations. Poland has virtually completed preparations for the section connecting Warsaw and Lithuanian border and by 2020 should modernise this section.

        The workgroup also approved joint requirements for processing planning procedures and preparation of preliminary design documentation.

        The workgroup also aims to complete all environmental impact assessments by the end of 2015 and specify cost estimations.

        The workgroup also decided to include Finland in these preparations.

        The next meeting of the workgroup will take place on September 12 in Poland.

        Comment


          https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l....asp?PID=90248

          Paskelbta techninė specifikacija rangos darbams "Esamo geležinkelio ruožo Lenkijos ir Lietuvos valstybės siena – Mockava (1435 mm vėžės pločio kelias) rekonstravimas".

          Konkursas po konkurso, o įdomiausia, kas dirbs viską?

          Comment


            Ir jei sėkmingai įvyks konkursai, tai darbai turi prasidėti šių metų rugsėjo 1 d. nuo statybviečių įrengimo ir medžių bei krūmų kirtimo, grunto darbų ir komunikacijų iškėlimo. Toliau rekonstrukcija turi prasidėti 2013 sausį ir baigtis kitų metų spalį. Aišku, sausį kažin ar darbai bus įmanomi, tai be kovo antros pusės tikriausiai nieko nebus. Taigi rudenį viskas nusikels iki gruodžio pradžios, o galutinis grunto sutvarkymas, apsėjimas galbūt bus tik 2014 m. pavasarį.

            Comment


              LG paskelbė konkursą monografijai (žinynui) "1435 mm pločio vėžės geležinkelio kelias" parašyti.

              Čia https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l....asp?PID=93146 nurodyta, kas pageidaujama, kad būtų aprašyta žinyne.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                LG paskelbė konkursą monografijai (žinynui) "1435 mm pločio vėžės geležinkelio kelias" parašyti.

                Čia https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l....asp?PID=93146 nurodyta, kas pageidaujama, kad būtų aprašyta žinyne.
                Kažkaip manau, kad be konkurencijos šio darbo imsis VGTU Kelių katedros dėstytojai

                P.S. Čia dar ne konkursas, o tik techninė specifikacija. Būna tokių atvejų, kad po techninių specifikacijų realus konkursas ir nepasirodo.

                Comment


                  "RailBaltica" juda.
                  Paskelbtas konkursas rangos darbų pirkimui ruožo Marijampolė - Kaunas rekonstrukcijai ir 1435 mm vėžės tiesimui. Taip pat techninei priežiūrai ir viešinimui. Taip pat paskelbtas konkursas rangos darbams ir techninei priežiūrai ruožui Mockava - siena su Lenkija.

                  http://fw.litrail.lt/pirkimai/lt/

                  Lieka dar Šeštokai - Marijampolė. Bet gal dar šiais metais iki naujo seimo darbo pradžios apsisuks. Juk esama valdžia norės saviems gerus projektus atiduoti.
                  Paskutinis taisė Al1; 2012.06.29, 08:40.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    "RailBaltica" juda.
                    Paskelbtas konkursas rangos darbų pirkimui ruožo Marijampolė - Kaunas rekonstrukcijai ir 1435 mm vėžės tiesimui. Taip pat techninei priežiūrai ir viešinimui. Taip pat paskelbtas konkursas rangos darbams ir techninei priežiūrai ruožui Mockava - siena su Lenkija.

                    http://fw.litrail.lt/pirkimai/lt/

                    Lieka dar Šeštokai - Marijampolė. Bet gal dar šiais metais iki naujo seimo darbo pradžios apsisuks. Juk esama valdžia norės saviems gerus projektus atiduoti.
                    Tai, kad LG vadovybė ne esamai valdžiai lankstosi anot viešųjų mitų - vyriausybės pasikeitimas gali būti ir nesvarbus. Bet kuriuo atveju įrodymų reiktų

                    Comment


                      Ministerija čia irgi nėra ne prie ko, įtaka vis tiek daro.

                      Comment


                        Keletas atakymų iš LG atstovų per PLJS Karjeros mugę (ne visi susiję su Rail Baltica):

                        Dėl greičio Šeštokai-Mockava ruože: visas 5 km ruožas (be stočių) yra padarytas 120 km/h greičiui. Tačiau prieš pat pradedant rekonstrukciją Kultūros apsaugininkai paskelbė tokį tiltuką saugomu, vietoj kurio norėta įdėti paprastą vamzdį. Sumoj gavosi, kad visam ruože greitis bus ribojamas iki 60 km/h. O valstybės siena-Mockava bus 120 km/h.

                        Dėl Interrail pass: dabar neplanuojama prisijungti prie šios sistemos. Bet jau vyksta pasiruošimai naujai bilietų sistemai, kur bus įvairiausi bilietai, pass’ai, prekyba internetu, tai tuomet galbūt ir šitą padarys. Prekybos internetu nėra, nes dabar nenori pirkti atskirai darbų vien tam, nes po to pereinant iš senos rusiškos bilietavimo sistemos vis tiek tektų daryti iš naujo.

                        Dėl traukinio Vilnius-Ryga. LG tikrai gauna daugybę paklausimų, ir patys norėtų jau dabar tą traukinį paleisti, daro pasiūlymus latviams, tačiau nėra jokio susidomėjimo iš latvių pusės. Tai dabar tikisi, kad po Rail Baltica 1 projekto bus infrastruktūra greitesniems traukiniams ir tada bus. O va su baltarusiais susitarė, elektrifikuos ruožą, ir bus po vieną lietuvių ir baltarusių traukinį atitinkamai. Pigiems keleiviniams bilietams reikia naudotis ne bendrais geležinkelių sistemų susitarimais, bet konkrečiais susitarimais tarp valstybių, pvz. kaip tarp lenkų ir vokiečių ar lietuvių ir baltarusių. O va su latviais ir lenkais problemos.

                        Dėl greičio didinimo iki 160 km/h ruože Vilnius-Kaunas. Yra suprojektuotas ruožas Kaunas-Kaišiadorys. Už 300 mln lt. Bet dėl (kiek prisimenu) stipriai išaugusių statybos kainų ES nebeduoda pinigų šiam projektui, tai dabar jis įšaldytas – laukiama naujo ES finansavimo laikotarpio (2014-). Tada galbūt ES finansuos ir didesnę dalį negu dabar numatomi max 85%, nes ES labai nepatenkinta, kaip šiame laikotarpy stūmėsi darbai šalyse narėse su geležinkeliais. Bet dar didesnis darbas - Vilnius-Kaišiadorys. Čia vertė - 1 mlrd lt. Irgi tikisi su nauju finansavimo laikotarpiu - apie 2015 pradėt. Be to, tikriausiai Kaunas-Kaišiadorys anksčiau už Vilnius-Kaišiadorys nedarys.
                        Paskutinis taisė SilvereX; 2012.07.16, 08:16.

                        Comment


                          Visiškas absurdas dėl tiltuko. Kas neleidžia jo rekonstruoti taip, kad greitis būtų bent 100 km/h? Tarp Mockavos ir Šeštokų yra 3 tiltukai. Du iš jų pakeisti vamzdžiais, jų metalinės dalys guli Mockavoje:



                          O vienas - apie jį turbūt ir kalbama - paliktas originalus. Bet kodėl jo negalėjo rekonstuoti išsaugant originalią išvaizdą, bet pritaikant normaliems greičiams? Galiausiai dabar traukiniai tarp Mockavos ir Šeštokų net ir 60 km/h nevažiuoja...

                          Comment


                            Kaip supratau, Kultūros apsaugos departamentas šitaip „sabotavo“ projekto vykdymą prieš pat statybos darbus. Tai nenorėjo nukelti statybos darbų vykdymo dar keliems metams.

                            Comment


                              Abejoju, atskalbinėjimas. Kaip gali Vyriausybės padalinys blokuoti projektą, kuris pripažintas valstybinės reikšmės.

                              Comment


                                Reikia tikėtis, kad bent jau vėliau tas tiltukas bus rekonstruotas išsaugant originalią išvaizdą, bet pritaikant bent jau 100 km/h. Nieko ten ypatingo nėra - tereikia išardyti akmenines atramas ir jas išlieti iš gelžbetonio bei apmūryti originaliais tašytais akmenimis. O plieninę kniedytą perdangą pagaminti naują.

                                Beje, tarp Mockavos ir sienos su Lenkija yra originali pralaida iš akmenų. Ji įtraukta į saugotinų objektų sąrašą ir rekonstruojant liniją turės būti išsaugota (yra atitinkami dokumentai pateikti prie jau paskelbto rekonstrukcijos konkurso dokumentų). Bet ar neatsitiks vėl taip, kad greitis bus tiesiog sumažintas ties ja nesiimant esminės pralaidos rekonstrukcijos?

                                Paskutinis taisė Al1; 2012.07.16, 09:03.

                                Comment


                                  Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                                  Kaip gali Vyriausybės padalinys blokuoti projektą, kuris pripažintas valstybinės reikšmės.
                                  Žinoma, kad gali.

                                  Be to, paveldas - irgi valstybinės reikšmės. Ir kartu tai emocinis dalykas, kur netrūksta nuoširdžių aktyvistų, rėksnių, durnių su iniciatyva ir visokių "žvėryno bendruomenių".

                                  Comment


                                    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                    Žinoma, kad gali.

                                    Be to, paveldas - irgi valstybinės reikšmės. Ir kartu tai emocinis dalykas, kur netrūksta nuoširdžių aktyvistų, rėksnių, durnių su iniciatyva ir visokių "žvėryno bendruomenių".
                                    Na tai nesame Gudija, kur viską vienas žmogus kontroliuoja. Demokratiškoje šalyje visada daugiau bus visokių interesų konfliktų, biurokratijos ir pan.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Kalvarijos savivaldybė vilkina „Rail Baltica“ projektą

                                      Kalvarijos savivaldybei nepagrįstai vilkinant sprendimų priėmimą vykdant ypatingos valstybinės svarbos geležinkelių projektą „Rail Baltica“, AB „Lietuvos geležinkeliai“ kreipėsi į Generalinę prokuratūrą prašydama ginti viešąjį interesą.

                                      Savivaldų atstovams keliant teisės aktais nepagrįstus ir neteisėtus reikalavimus, kyla grėsmė, jog Lietuvai ekonomiškai svarbus projektas liks neįvykdytas, o numatytos skirti Europos Sąjungos fondų lėšos nepanaudotos. Iš viso „Rail Baltica“ projektui iš Europos Sąjungos fondų numatoma skirti iki 1,5 mlrd. eurų, todėl bet koks kliudymas vykdyti projekto darbus gali sąlygoti didžiulius nuostolius valstybės ekonomikai ir turi būti vertinamas kaip viešojo intereso pažeidimas, už kurį atsakomybė tenka nepagrįstus reikalavimus keliantiems subjektams.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Mockavos stotyje rūdija nenaudojama aširačių pločio keitimo įranga. Spangstama apie 1435 mm vėžę iki Talino ar Helsinkio. Kai to visai nereikia. Keleivių vežimui pakaktų įsigyti kelis traukinius su keičiamu ratų pločiu. Ispanijoje teko važiuoti greituoju Talgo traukiniu (maks. 250 km/h), kuris keitė maršrute vėžes. Visas procesas užtruko apie 1 min. ir 50 sekundžių - per tiek 12 vagonų traukinys su dviem specialiais elektrovežiais abiejuose galuose pravažiavo maždaug 5 km/h greičiu vėžės keitimo įrangą, išvažiuodamas iš stoties. Po to jis dar važiavo apie 2 km stoties kelynu 30 km/h greičiu (dėl remonto, realiai 30 km/h apribojimas yra tik dalyje stoties kelyno, kitur maks greitis 190 km/h). O išvažiavęs iš stoties paspaudė iki 140 km/h, vėliau įsibėgėjo iki 230, kol galiausiai pasiekė 250 km/h. Jokio stabdžių tikrinimo nebuvo. Išvažiavus iš stoties iki galutinės stoties buvo tik "gazo" spaudimas arba laisvas riedėjimas be jokio pristabdymo.

                                        Paskutinis taisė Al1; 2012.07.18, 19:45.

                                        Comment


                                          Paskelbtas konkursas rekonstrukcijai ir 1435 mm vėžės tiesimui rangos darbų pirkimui ruože Kazlų Rūda - Kaunas (stotis) ir Jiesia - Rokai.
                                          https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l....asp?PID=90742

                                          Trumpai kas bus daroma. Jokių viadukų vietoj pervažų nebus statoma, nors reikėtų. Jokių požeminių ar antžeminių perėjų per geležinkelį Kazlų Rūdoje, Mauručiuose nebus statoma, nors reikėtų.
                                          1435 mm vėžės geležinkelis eis dešiniau 1520 mm, važiuojant Kauno link. Kazlų Rūdoje numatyti trys keliai 1435 mm vėžei, vienas iš jų sudvejintas. Numatytas peronas keleiviams priešingoje nuo stoties pastato kelyno pusėje. Jį norint pasiekti reikės pereiti bėgiais, kas nėra saugu. Įtariu, kad tas peronas bus naudojama ir 1520 mm traukiniams į Marijampolę, Šeštokus (jei į pastarąją stotį 1520 mm traukiniai iš viso važiuos), nes vienoje jo pusėje bus sudvejintas kelias.

                                          Jūrėje didelis pirmojo kelio peronas bus sumažintas per dalį jo pravedant 1435 mm liniją. Kelias link Kazlų Rūdos atitraukiamas toliau ir tarp abiejų 1520 mm kelių įrengiamas peronas.

                                          Mauručiuose bus rimtesni 1520 mm kelių pakeitimai. Dalis kelių bus demontuota, perkelta toliau nuo stoties pastato. Bus 5 1520 mm keliai. Bus įrengti nauji peronai. 1435 kelias eis šalia stoties pastato, kurį, jei teisingai supratau, numatoma padidinti pristatant priestatą ar statant naują pastatą. Bus ties stoties pastatu nedidelio ilgio peronas 1435 vėžei. Už Mauručių stoties vakarų kryptimi bus įrengta nauja (dabar nėra) pervaža.

                                          Jiesios stotyje 1435 mm vėžės kelias Kauno link tiesiog kirs viename lygyje 1520 mm kelią į Palemoną. Taip ir nenumatyta įrengti perono 1520 vėžės keliui Kauno link. Tikriausiai Jiesioje bus pastatytas naujas stoties pastatas, kadangi esamas maišys 1435 mm linijai.

                                          1435 mm vėžės kelias nuo Jiesios toliau eis lygiagrečiai dvikeliui į Kauną. Prieš tiltą Kaune liks tik vienas 1520 mm kelias. Atitinkamai, 1435 mm kelias per tiltą bus nutiestas vietoj 1520 mm kelio (Kauno link).

                                          Kaune bus panaikintas trečiasis peronas, nugriauti (galbūt) sandėliai priešais stotį kitoje kelyno pusėje ir bus įrengti 7 bei 8 keliai (aklikeliai) 1435 mm vėžei. Tik kažkodėl labai keista, kad pavaizduotas labai trumpas peronas tarp jų - vos 2 vagonams. Požeminė perėja pratęsiama iki naujojo perono.
                                          Vadinasi traukiniai į Vilnių likusiuose 3 keliuose beveik nebestos, o bus kišami į 11 ir 12 aklikelius.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2012.07.21, 12:54.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X