Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    RailBaltica trasa nuo Marijampoles.

    Sveiki,

    Noreciau apaklausti ar jau yra aiski RailBaltica trasa nuo Marijampoles iki Kauno?

    Eis per Kazlu Ruda rekonstruojant esama trasa , ar bus tiesiama nauja trasa:
    Marijampole-Beragine-Barkstine-Tabariskes-Kaunas (pagal marijampoles pletros plana: http://www.marijampole.aps.lt/ava/se...=lt&pathId=551)

    Zadu nama statytis 400m nuo dabartines Marijampole-Kazlu ruda trasos tai bijau del triuksmo, kuris bus jei ten RailBaltika padarys....

    Koks sios dienos trasos planas? niekaip nerandu...

    Comment


      Na, jei bus pasirinktas pigiausias variantas, tai ties esama trasa. Gali buti, kad Marijampoleje irengs logistikos centra. Bet kazin ar jo irengimas bus vienu metu su linijos tiesimu.
      O realiai dar nieko nera nuspresta.

      Comment


        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
        Hmmm, sunku patikėti. Juk ir ViaBaltica nesiekia Vilniaus, o eina pro Kauną. Juolab buvo rimtai svarstomas vienas iš pasiūlymų RailBaltica tiesti nuo Šeštokų Kauno link, tada suktų iki Vilniaus, o iš Vilniaus į Panevėžį, Bauskę ir ties Jelgava susisiektų su jau esamais bėgiais į Rygą. Matyt, kaina padarė savo...
        kaip tik tą ir turėjau galvoje, vingiavo visaip tą geležinkelį ir dėl to jo iki šiol neturim
        pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          O kokios tos pradines idejos?
          Matyt žmogus dar prisimenu 1991-1994 m. Tiesa sakant, man jos irgi buvo geresnės, negu dabar, bet... Su tuo projektu daug kam pirštai lenkiasi į save
          "I killed the Bank" - Andrew Jackson

          Comment


            Pagaliau kazkoks progresas

            Pirmą “Rail Baltica” ruožą rekonstruos Geležinkelių tiesimo centras

            http://www.gelsistemos.lt/pirma-rail...esimo-centras/

            Pirmą europinės geležinkelio vėžės projekto “Rail Baltica” ruožą nuo Šeštokų iki Mockavos už daugiau nei 16 mln. litų rekonstruos bendrovės “Lietuvos geležinkeliai” antrinė įmonė Geležinkelių tiesimo centras.

            “Savomis lėšomis atlikome techninį projektą ir, vadovaudamiesi Viešųjų pirkimų įstatymu, derėjomės su savo antrine įmone ir artimiausiu metu pasirašysime sutartį”, – BNS sakė “Lietuvos geležinkelių” projekto “Rail Baltica” centro direktorius Saulius Poškus.

            Anot jo, darbus planuojama pradėti gegužės 10 dieną, jų vertė viršija 16 mln. litų. S.Poškaus teigimu, darbus finansuos pati įmonė.

            “Planuojama visiškai rekonstruoti kelią, nes jo būklė prasta. Bus keičiami pabėgiai ir visa viršutinė kelio danga”, – sakė S.Poškus.

            Anot jo, 7 kilometrų ilgio rekonstruojamame ruože nuo Šeštokų iki Mockavos yra sugretinta mišri – platesnė ir siauresnė (europinė) – keturių bėgių vėžė.

            Šiuo metu Prancūzijos miesto ir geležinkelių transporto infrastruktūros paslaugų bendrovė “Systra” rengia beveik 1 mln. litų vertės “Rail Baltica” atkarpų nuo Marijampolės iki Kauno galimybių studiją, o kelių ir tiltų projektavimo bendrovė “Kelprojektas” už 450 tūkst. litų – atkarpos nuo Lenkijos sienos iki Marijampolės specialųjį planą ir poveikio aplinkai vertinimą.

            Susisiekimo ministerijos siūlymu, geležinkelio linijos rekonstrukcija nuo Lenkijos-Lietuvos valstybių sienos iki Marijampolės galėtų būti finansuojama TEN-T lėšomis, o etapui iki Kauno galėtų būti skirtos lėšos iš Sanglaudos fondų.

            Bendras “Rail Baltica” trasos ilgis Lietuvoje – 335 kilometrų. Siekdama atpiginti projektą, Lietuva siūlo “Rail Baltica” vėžę tiesti ant esamo pylimo ir vietoje naujos vėžės tiesimo rekonstruoti geležinkelio liniją nuo Lenkijos iki Kauno. Tokiu atveju projektas atpigtų nuo 1,8 mlrd. litų iki 800 mln. litų.

            Planuojama, kad siauroji vėžė sujungs Kauną su Lenkija 2013-ųjų pabaigoje.

            BNS informacija

            Comment


              Parašė Airijos_Lietuvis Rodyti pranešimą
              Pagaliau kazkoks progresas
              Pirmą “Rail Baltica” ruožą rekonstruos Geležinkelių tiesimo centras
              http://www.gelsistemos.lt/pirma-rail-baltica-ruoza-rekonstruos-gelezinkeliu-tiesimo-centras/
              Bus lengviau patikėti, kai pasirodys nuotraukų forume
              Beje, dar vienas dalykas:
              Bendras “Rail Baltica” trasos ilgis Lietuvoje – 335 kilometrų.
              Iš kur šie skaičiai? Mano skaičiavimais, dabartiniu pylimu nuo Kauno iki Šeštokų — 93km, dar 22km nuo Šeštokų iki valstybinės sienos. Gal čia skaičiuojami ir stočių kelyno bėgiai, ar atstumas nuo Lenkijos iki pat Latvijos? Ką praleidau?
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                Bus lengviau patikėti, kai pasirodys nuotraukų forume
                Jau paskelbta, kad nuo gegužės 10 d. keičiasi traukinio Vilnius - Šeštokai - Vilnius tvarkaraštis ir keleiviai nuo Šeštokų iki Mockavos ir atgal bus vežami autobusais. Taip kad darbai realūs ir netrukus prasidės. Tik kažin ar tuos darbus reikia sieti su "Railbaltica". Teisiog bus "Railbaltica", ar nebus, ruožą nuo Šeštokų iki Movkavos reikia rekostruoti.

                Comment


                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą

                  Iš kur šie skaičiai? Mano skaičiavimais, dabartiniu pylimu nuo Kauno iki Šeštokų — 93km, dar 22km nuo Šeštokų iki valstybinės sienos. Gal čia skaičiuojami ir stočių kelyno bėgiai, ar atstumas nuo Lenkijos iki pat Latvijos? Ką praleidau? Atvaizdas
                  Kiek suprantu tai tas 335km skaicius tai reiskia visos trasos kuri eis nuo Lenkijos iki Latvijos sienu per Lietuva o zemelapis tai cia:
                  p.s. kitokio didelio zemelapio su RB neradau bet sitas turetu tikt

                  http://www.development.lt/2010/map.html

                  Comment


                    Parašė Airijos_Lietuvis Rodyti pranešimą
                    Kiek suprantu tai tas 335km skaicius tai reiskia visos trasos kuri eis nuo Lenkijos iki Latvijos sienu per Lietuva o zemelapis tai cia:
                    p.s. kitokio didelio zemelapio su RB neradau bet sitas turetu tikt
                    http://www.development.lt/2010/map.html
                    Dėkui už nuorodą. Tamstos pateiktą žemėlapio nuorodoje yra šis žemėlapis:


                    Bet ar čia RailBaltica? Man tai labiau primena ViaBaltica...
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      tikrai Viabaltica, pats va ka tik pastebejau visada galvojau kad tai yra Rail Baltica trasa...

                      Comment


                        Dėl tų 335, tai nuo LT/PL iki LT/LV, ryškiai. Su visais pavingiavimais puikiai išeina.
                        Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                        Comment


                          Optimizmas ir pesimizmas toje pačioje situacijoje


                          Susisiekimo ministras Eligijus Masiulis per oro erdvės uždarymo suirutę sako dar aiškiau supratęs, kad Lietuva, kilus tokiai sumaiščiai dėl oro transporto, tampa visiškai izoliuota, tad būtinai reikia patogesnio ir greitesnio traukinių susisiekimo su Europa.
                          “Iki šiol esame tarsi užkampyje ir beveik negalime naudotis puikiai išplėtota Vakarų Europos geležinkelio infrastruktūra”, — konstatuoja akivaizdų faktą.
                          Ministras žada, kad jau gegužę Lietuvos pasienyje su Lenkija bus paklotas pirmasis siaurojo europietiško geležinkelio bėgis, o visą modernią atkarpą nuo Šeštokų iki Kaune ketinamo statyti geležinkelio krovinių terminalo planuojama baigti iki 2013-ųjų pabaigos. Tiesa, jau nuo 1994 m. vis žadamas “Rail Baltica” projektas įgyvendinimo stadiją pasiekė mažiausiai ambicinga forma. Kažkada planuotas kaip šiuolaikinius greitaeigius traukinius 200 km/h greičiu skraidinsianti trasa, dabar geležinkelis bus tiesiamas ant to paties senojo pylimo, kuriuo traukiniai tegalės kursuoti 100–110 km/h greičiu.
                          Susisiekimo viceministras Arūnas Štaras tvirtina, kad toks paprasčiausias variantas pasirinktas dėl dviejų priežasčių: jis pigiausias, be to, kloti visiškai naują ir tiesesnį geležinkelio kelią iki sienos su Lenkija trukdo privačios žmonių žemės valdos. Skaičiuojama, kad “Rail Baltica” atkarpa Lietuvai atsieis 850 mln. Lt, maždaug 60 proc. šių lėšų tikimasi gauti iš ES.
                          E.Masiulis negaili kritikos savo pirmtakams: “Iki šiol nebuvo padaryta visiškai nieko, “Rail Baltica” tebuvo visiškai popierinis projektas”.
                          Tačiau politikų atmintis — trumpa. Štai dabartinio europarlamentaro Zigmanto Balčyčio praėjusios savaitės pareiškimas: “Pastarųjų dienų įvykiai tik dar labiau paryškina, kad be “Rail Balticos” Lietuva yra atskirta nuo Europos. Prancūzijoje oro uostuose įkalinti vokiečiai namo gali grįžti traukiniais, kaip ir dauguma kitų Vakarų Europos gyventojų. O keleiviai iš Lietuvos tokios galimybė neturi”. Gal jis jau užmiršo, kad 2001–2005m. pats buvo susisiekimo ministras? Per tiek laiko geležinkelį buvo galima bent jau pradėti tiesti.
                          Islandijos ugnikalnis patvirtino ir dar vieną “Rail Baltica” silpnąją grandį: šis projektas iš tiesų reikalingas tik Lietuvai, nors yra planuojamas kaip trasa, per Taliną, Rygą ir Vilnių sujungsianti Helsinkį ir Varšuvą. Estijos premjeras Andrus Ansipas praėjusią savaitę nepraleido progos dar kartą viešai suabejoti tokio projekto ekonomine nauda, panašias abejones išdėstė ir Latvijos geležinkelių vadovai.
                          Tačiau Lietuvos optimizmo tai nemažina. “Manau, kad oro susisiekimo krizė bus papildomas argumentas mums prašant ES paramos”, — apibendrina E.Masiulis.

                          P.S.: Europarlamentaras socialdemokratas Zigmantas Balčytis praleido gerą progą patylėti
                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=32010977
                            Prasidėjo...
                            Aš neliūdnas - aš blaivus

                            Comment


                              Gal kas turi foto? Kol nepamatysiu, tol nepatikėsiu

                              Comment


                                Man atrodo, kad "rali Baltica" statybos pradžiai prilyginami eiliniai kelio darbai Šeštokų-Mockavos tarpstotyje (kuriame 1435 mm bėgiai yra).
                                Kai europinės vėžės (1435 mm) bėgiai nuo Šeštokų bus tiesiami link Kalvarijos, tada patikėčiau apie "Rail Baltica" statybos pradžią.

                                Comment


                                  Vat būtent.
                                  O darbai Šeštokuose jau vyksta. Pats mačiau.

                                  Comment


                                    Norime darbu nuotrauku

                                    Comment


                                      Gal kas tiksliai žino kaip ten kas daroma, ar perklojami bėgiai toje pačioje trasoje tarp sienos ir Marijampolės ?

                                      ar klojami nauji bėgiai, naikinant bereikalingą 20 km lanką pro Šeštokus ?

                                      Jei lankas nenaikinamas, tai eilinis beletristinis, neūkiškas projektas. Kitaip tariant pinigų plovimas.
                                      Propoganda ir penas mintims >>>

                                      Idėjos, mokslo pasiekimai ir įdomybės
                                      www.ted.com

                                      Comment


                                        Kol kas neaišku. Nuo rytojaus darbai vyks tik tarp Šeštokų ir Mockavos. Todėl keleiviai bus vežami tarp šių stočių autobusu.

                                        Comment


                                          Geležinkelio atkarpoje Šeštokai - valstybės siena bus atliekamas kapitalinis kelio remontas. Šis remontas ypatingas tuo, kad tarp Šeštokų ir Mockavos teks kloti naują trejų bėgių gardelę (sugretinti 1520 ir 1435 mm pločio vėžes). 1520 mm pločio vėžei remontuoti pritaikyti mechanizmai nelabai tiks šiems darbams, todėl remontas pareikalaus daug rankinio darbo. Planuojama, kad minėtos atkarpos remonto trukmė bus nuo 5 iki 10 kartų ilgesnė, nei remontuojant analogiško ilgio 1520 mm pločio vėžę. Remonto darbus atliks lentvariečiai (UAB "Geležinkelio tiesimo centras").

                                          Comment

                                          Working...
                                          X