Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John
    Tai visgi, ar yra Lietuvai kokia prasmė tiesti toliau už Kauno iki Latvijos? Kaip suprantu, tai aktualu nebent latviams ir estams. Mums svarbiausia, kad turėtume galimybę krovinius vežti į Vakarus.
    Latviams ir estams keleivinis susisiekimas su Europa nelabai aktualus. Siais laikais yra lektuvai. Mums dar aktualesnis, bet tik su Lenkija. O toliau i Vakarus vis tiek absoliuti dauguma skraidys...
    Lietuvai tapti tranzitine salimi kroviniams i Latvija, Estija ar net Rusija, Suomija butu neprosal. Bet tikrai nemanau, kad butu verta tiesti 1435 mm gelezinkeli iki pat Talino. Geriau Kaune sukurti galinga perkrovimo is vienos vezes i kita infrastruktura. Taip pat i Latvija ar Estija (o ir Lietuvoje iki galutinio paskirties tasko) butu galima varyti europinius vagonus, perkeltus ant rusiskos vezes vezimeliu. Rusija tokiu turbut neisileistu, bet su Latvija ir Estija ta klausima butu galima isspresti.

    Comment


      Vakar per "Panoramą" rodė, jog euro komisaras atsakingas už transporto plėtrą (deleguotas Estijos) netiki šio projekto reikalingumu bei tikslingumu, taip pat, kad iki šiol beveik neįsisavintos lėšos (tik 3,5 mln. rengiant projektavimo darbus, o projektą reikia įgyvendinti iki 2013 m.), kurios gali būti perduotos kitiems svarbesniems projektams - t. y. išbrauktas iš strateginių projektų sąrašo. ES parama gali siekti tik 27 proc., o likusios lėšos iš valstybės ir LG biudžeto. Iš kur valstybei ir LG paimti tokius pinigus?
      Paskutinis taisė Salvijus; 2010.02.20, 08:49.

      Comment


        Parašė John
        Ar tai reiškia kad Europinės vėžės iki 2013 iki Kauno nebus?
        Sunku pasakyti. RailBaltica amžiaus statyba kaip kadaise BAMas. Gal pastatys? Kaip pasakytų prezidentė - "po kol kas matau tik kalbas, bet ne realius darbus".

        Comment


          Kai nera poreikio, nera ir realiu darbu, o tik kalbos.
          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

          Comment


            Poreikis yra, tik supratimo mažoka.

            Comment


              Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
              Sunku pasakyti. RailBaltica amžiaus statyba kaip kadaise BAMas. Gal pastatys?
              BAM'ą statė ir pastatė rusai, o čia – lietuviai . . .. Man visada atrodė, kad toje „statyboje“ – daug pijaro, o darbo – beveik jokio.
              Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

              Comment


                Manau, kad "Rail Baltica" labiausiai reikalinga ne vien Lietuvai bet ir Latvijai. Latvija kaip sakant Baltijos šalių vidurys ir jei kroviniu būtų neprošal gabenti kroviniu geležinkeliu į vakarus, arba uostu į šiaurias šalis. Pažiūrėjus iš šono didelė nauda būtų Latvijai tiek eksporto, tiek importo dalimi. Tik va gaila kad jie pasitraukė...
                Mes siekiame gyventi geriau- suriko valdžia ! Mes tai jau senai matome- atsiduso liaudis.

                Comment


                  Kokia musu pramones produkcija vertetu vezti i Europa gelezinkeliu?
                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                  Comment


                    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                    Kokia musu pramones produkcija vertetu vezti i Europa gelezinkeliu?
                    Manau visu pirma didžiausios chemijos gamyklos Baltijos šalyse "Achema" produkciją t. y trąšas, amoniaką ir kita.
                    Mes siekiame gyventi geriau- suriko valdžia ! Mes tai jau senai matome- atsiduso liaudis.

                    Comment


                      Parašė Combat Rodyti pranešimą
                      BAM'ą statė ir pastatė rusai, o čia – lietuviai . . .. Man visada atrodė, kad toje „statyboje“ – daug pijaro, o darbo – beveik jokio.
                      bama greiciausiai kaliniai state...

                      Comment


                        Tai kodel dabar Achema neveza savo produkcijos gelezinkeliais?
                        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                        Comment


                          Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                          Tai kodel dabar Achema neveza savo produkcijos gelezinkeliais?
                          Nes ji dabar veža į Rytų šalis tokias kaip: Baltarusiją, Rusiją, Ukrainą, pagal senas geležinkelio trasas. Taip pat jis veža geležinkeliais į Klaipėdos uostą ir iš ten plūgdo trąšas į Vakarų Europą. Lubys buvo išreiškęs susidomėjimą "Rail Baltica" projektu. Ir jai ji bus įgyvendinta, jis prisijungs savo vėžes iki jos ir veš produkciją į Europą. Dabar jis neveža nes nėra tokiu galimybių, nėra tiesiog trasos normalios į Vakarų Europą.
                          Mes siekiame gyventi geriau- suriko valdžia ! Mes tai jau senai matome- atsiduso liaudis.

                          Comment


                            Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                            Kokia musu pramones produkcija vertetu vezti i Europa gelezinkeliu?
                            Visokią, kurią kiša į fūras.
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                              Tai kodel dabar Achema neveza savo produkcijos gelezinkeliais?
                              ateis laikas bus ir vaikas
                              Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                              Comment


                                Parašė aesde Rodyti pranešimą
                                ateis laikas bus ir vaikas
                                Va cia sutinku, nereikia jokiu valstybes milijardu. Pati komercine imone daro sau bizni, planuoja perkrovimo terminala.
                                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                Comment


                                  Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                  Visokią, kurią kiša į fūras.
                                  Konkretumo nera, o milijarda sukist kazkodel negaila.
                                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                  Comment


                                    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                    Konkretumo nera, o milijarda sukist kazkodel negaila.
                                    Veze reikalinga ne tik jau esamu lietuvisku imoniu produkcijai gabenti.

                                    Nutiesus veze zymiai sustipretu Kauno LEZ pozicijos pritraukiant investiticijas, kurios musu LEZuose del prastos geografines padeties ir infrastrukturos iki siol yra tik trupineliai lyginant su centrines Europos salim tokiom kaip Cekija, Slovakija ar netgi Lenkija. Na Klaipedai sekasi siektiek geriau del uosto.

                                    Lietuva maza salis, bet jeigu pavyktu pritraukti krovinius is Rusijos, sukurus atitinkama infrastruktura, juos greitai perkrauti nuo rusiskos ant europines vezes Kaune ir paleisti i vakaru Europa.

                                    I visus tokius klausimus turejo atsakyti galimybiu studija, bet kur ji yra?

                                    Comment


                                      Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                                      ..I visus tokius klausimus turejo atsakyti galimybiu studija, bet kur ji yra?
                                      Visiškai sutinku.
                                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                      Comment


                                        Mano nuomone, didžiausias klaustukas yra sekantis: statyti nauja logistikos terminala ten, kur susikerta europine ir rusiska vezes ar investuoti milijardus ir susikirtima atitempti i kita vieta ir ten statyti?
                                        Tai koks skirtumas perkraudinesim Kaune ar kitoje vietoje? Ar tai milijardo vertes klausimas?
                                        "Jeigu žemės ūkyje dirba 80 proc. žmonių - šalyje badas, o kur žemę dirba iki 5 proc. gyventojų - maisto produktų perteklius"

                                        Comment


                                          Parašė JlL Rodyti pranešimą
                                          bama greiciausiai kaliniai state...
                                          Komsomolcai

                                          Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                                          I visus tokius klausimus turejo atsakyti galimybiu studija, bet kur ji yra?
                                          Buvo jau ne viena studija. Tai tik pinigu plovimas, kai nezinoma ko norima. Galimybiu studija i tokius klausimus neatsako.

                                          Parašė zajcik Rodyti pranešimą
                                          Mano nuomone, didžiausias klaustukas yra sekantis: statyti nauja logistikos terminala ten, kur susikerta europine ir rusiska vezes ar investuoti milijardus ir susikirtima atitempti i kita vieta ir ten statyti?
                                          Tai koks skirtumas perkraudinesim Kaune ar kitoje vietoje? Ar tai milijardo vertes klausimas?
                                          Yra skirtumas, ar perkrauti Kaune, ar kitur. Kaunas jau yra stambus gelezinkelio mazgas ir gelezinkeliu logistikos centras. Norint kazka panasaus irengti kitur (o kur kitur, jei ne Sestokuose ar Mockavoje, jei netiesiant nauju liniju), reikia daug daugiau lesu, nei nutiesti begius. Be to reikia rekonstruoti esama visa linija iki pat Kazlu Rudos. Tai nesivengiama, tai vis tiek tures buti padaryta, nors ir "RailBalticos" projektas zlugtu. Ir netolimoje ateityje, nes keliu bukle prasta.
                                          Sestokuose ir Mockavoje yra neisvystyta automobiliu keliu infrastruktura. Orientuotis vien tik i perkrovima is vienos vezes vagonu i kita nera racionalu. Tuo tarpu Kaunas yra palankioje vietoje su isvystyta automobiliu keliu infrastruktura.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2010.02.20, 21:31.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X