Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    geležinkelio pliusas, kad stotys yra miestų centruose (aerodromai visi užmiestyje). net jeigu ir reikia kokiam berlyne palaukti, kol prikabins prie kito traukinio, tai iš stoties išėjęs, esi mieste.
    pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

    Comment


      Katik kilo tokia idėja. Jei tiesiant reil baltica nuo Kauno iki Rygos būtų pratęstas elektrifikuotos linijos Vilnius-Kaunas maršrutas iki Šiaulių. Nemanau jog LG to imsis pati kadangi iš keleivių jie ir taip nuostolį gauna. O reil baltica statybų metu būtų sutraupyta lėšų vykdant 2 projektus vienu metu ir gal net vienam rangovui.

      kažkodėl nemanau jog tarkim Šiauliuose bus rail balticos stotis ir kad ten stos traukiniai. Tad manau būtų verta tai padaryti siekiant pagerinti Kauno pasiekiamumą. Taipogi iš Vilniaus į Šiaulius būtų kurkas maloniau keliauti moderniame čekiškame traukinyje.

      Kaip manot ar tai būtų logiška jei kada nors sulauksim rail baltico?
      Paskutinis taisė doncius; 2010.01.19, 14:10.
      RADVILIŠKIO AMBASADORIUS :D

      Comment


        Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
        geležinkelio pliusas, kad stotys yra miestų centruose
        Lietuvoje - anaiptol ne visada

        Comment


          Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
          geležinkelio pliusas, kad stotys yra miestų centruose (aerodromai visi užmiestyje).
          Kiekviena taisyklė turi savo išimtį Bent jau Lietuvoje geležinkelio stotys jų statymo metu buvo priemiesčiuose arba net užmiesčiuose, ir tik plečiantis miestui pateko vos ne į centrą. Kai kurie miesteliai taip ir nepasiekė GS, todėl aplink stotį susiformavo atskiri miesteliai ar kaimai, pvz Žasliai. GS vis dar nesiekia Kuršėnai, Vilkaviškis, Visaginas, Šalčininkai.
          Kas dėl oro uostų, tai jie beveik visada yra šalia miesto ar net gerokai už miesto, nors štai Vilniaus ir Šiaulių oro uostai yra miesto administracinėje teritorijoje.
          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            Parašė doncius Rodyti pranešimą
            Katik kilo tokia idėja. Jei tiesiant reil baltica nuo Kauno iki Rygos būtų pratęstas elektrifikuotos linijos Vilnius-Kaunas maršrutas iki Šiaulių. Nemanau jog LG to imsis pati kadangi iš keleivių jie ir taip nuostolį gauna. O reil baltica statybų metu būtų sutraupyta lėšų vykdant 2 projektus vienu metu ir gal net vienam rangovui.

            kažkodėl nemanau jog tarkim Šiauliuose bus rail balticos stotis ir kad ten stos traukiniai. Tad manau būtų verta tai padaryti siekiant pagerinti Kauno pasiekiamumą. Taipogi iš Vilniaus į Šiaulius būtų kurkas maloniau keliauti moderniame čekiškame traukinyje.

            Kaip manot ar tai būtų logiška jei kada nors sulauksim rail baltico?
            Jei LG ir pajudins savo užpakalį iki tokių grandiozinių dalykų kaip naujų linijų elektrifikavimas, tai pirmiausiai nauji laidai tikrai eis nuo Naujosios Vilnios iki Kenos ir nuo Kauno iki Kybartų, o LG prisipirks elektrinių krovininių lokomotyvų. Po to galbūt paelektrifikuotų ir Kaišiadorys-Klaipėdą tolimoje tolimoje ateityje, bet irgi tik krovininiais sumetimais

            Yra ant pasaulio užtektinai ir modernių keleivinių dyzelių, bet nupirks kokius keturis ir deklaruos milijardą litų nuostolių, o tada užrauks bet kokius keleivinius maršrutus

            Comment


              Savo archyvuose radau štai ką.
              Iki 1932 m. gegužės 21 d. kursavo tik 1 traukinys Ryga–Kaunas–Virbalis-Berlynas-Paryžius, o jau nuo tų pačių metų atidarytas antras traukinys Ryga–Berlynas Nr. 15/ 16. Dalis šio traukinio nuo Radviliškio važiuodavo link Kauno, kita – per Tilžę (šis maršrutas už pirmąjį per Kauną buvo trumpesnis 100 km). Jį sudarė pašto, bagažo, I/II, I/II/III, II/III, III klasės, miegamieji vagonai ir vagonas-restoranas. 1940 m. gegužės 19 d. grafikuose šie maršrutai dar figūruoja, o jau 1941 m. dėl savaime suprantamų priežasčių jų nebėra
              Prisegtuke aprašyta traukinio sudėtis ir kiek kas vagonų duodavo. Pasirodo daugiausia jų duodavo Lietuva ir Vokietija, bet ne latviai.
              Nr. 1/2: Latvija - 2 vagonus III klasės, Lietuva - 3 vagonus I/II klasės, Vokietija - 1 III klasės, 3 bagažo.
              Nr. 15/16 ir 21/22 Lietuva - 2 pašto, 4 III klasės, Vokietija - 3 bagažo, 3 I/II klasės, 3 III klasės. Šis didesnis, nes nes nuo Radviliškio dalis važiuodavo per Tilžę.
              Dabar aišku kodėl važiuodavo tokiu lankstu per Kauną, nes praktiškai buvo lietuviškas-vokiškas traukinys, o maniau, kad latviškas.
              Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.19, 21:18.

              Comment


                2010-02-03 Verslo žinių straipsnis

                Pasaulis nuvažiavo, Lietuvoje - jokių rezultatų
                Attached Files

                Comment


                  super straipsnis, gal kam nors galva kita nuleks, nors labai abejoju...o nepakenktu

                  Comment


                    idomus Rusijos atvejis kai traukiniu vos ne du kartus brangiau kainuoja kelionė ir ilgiau nei lėktuvu. Tai kam tas traukinys reikalingas kokia čia logika?
                    Jei ir nulėks kokia galva atsistos kitas žmogus kuris nieko nepadarys, nes visi nori kad į kišenę vienas kitas koks milijonas inriedėtų.
                    Paskutinis taisė kempas; 2010.02.04, 12:02.

                    Comment


                      Parašė kempas Rodyti pranešimą
                      idomus Rusijos atvejis kai traukiniu vos ne du kartus brangiau kainuoja kelionė ir ilgiau nei lėktuvu. Tai kam tas traukinys reikalingas kokia čia logika?
                      Jei ir nulėks kokia galva atsistos kitas žmogus kuris nieko nepadarys, nes visi nori kad į kišenę vienas kitas koks milijonas inriedėtų.
                      Na, manau, tas traukinys paima keleivius, važiuojančius ir trumpesniais atstumais, taip pat paima ir iš vietovių, iš kurių gal ir nėra skrydžių lėktuvu galimybės reikiamu maršrutu. Taip pat yra žmonių, kurie turi baimę skrydžiams, todėl renkasi kelionę traukiniu.
                      Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                      Comment


                        ten kaina kokia akcijine ar be mokesciu gal paimta. tarkim greitai.lt pigiausia randa 165lt, o siaip apie 225 lt, kazkodel rusisku psl dabar neatidaro man tai negaliu ten pasitikrint po kiek parduoda

                        papildau

                        taip ir yra aerofloto puslapyje kainos prasideda nuo 19 euru + mokesciai ir rinkliavos
                        Paskutinis taisė JlL; 2010.02.04, 14:17.

                        Comment


                          manau, su oro uosto mokesciais kelione kainuotu daugiau, nei traukiniu. beto - isedimo kontrole, bagazas... atvykti i stoti gali 20 minuciu pries traukini, i oro uosta atvyksti anksciau. taip kad ir laiko skirtumas nebera toks didelis - viskas grazu reklamoj.
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            Dar papildysiu, kad kelionė į stotį ir iš jos, bei į orouostą ir iš jo, du skirtingi dalykai, nes stotis tai dažniausiai miesto centras, tuo tarpu oro uostas dažnai papildomos išlaidos nepigiam taksi.

                            Comment


                              http://www.lrytas.lt/videonews/?comm...264967307&sk=1

                              Heh, kaip suprantu pagaliau pajudes projektas is vietos

                              Comment


                                džiugios žinios, bet kai pradės burgzti trantoriai tiesdami vežę tada patikėsiu, kad darbai prasidėjo, o kolkas tik tuščios kalbos.

                                Comment


                                  Galetu iki Vilniaus daryt. Nieko negali daryt be persedimu...

                                  Comment


                                    Na, jei Dailydka planuoja už 40 milijonų 20 kilometrų bėgių iki Rengės iš naujo kloti, kur trūksta tik pačių bėgių ir pabėgių, tai įdomu, kiek kainuotų europinio geležinkelio tiesimas nuo Kauno į Vilnių, o dar įdomiau, kokiais būdais jis atsipirks, jei Lietuvos didžiajai pramonei arčiau iš Kauno vežtis prekes, t.y. ta atšaka naudosis tik keleiviniai traukiniai

                                    Comment


                                      Na nebus jokios atsakos i Vilniu. Nebus jokios europines vezes i Latvija. Daugiausiai, ko galima tiketis - tai linijos iki Kauno, sudvejintos arba lygiagrecios esamai.
                                      Paskaiciuokime, pagal Dailydka, 1 km kainuoja 2 mln. Nuo sienos su Lenkija iki Kauno apie 100 km. Tai iseina 200 mln. Aisku, reikes platinti pylima, statyti keleta nauju tiltu ar rekonstruoti esamus, reikes prasilenkimo keliu ir stociu kelynu. Tai padauginam is 4-5 ir turim ta kaina, apie kuria sneka ministerija - 800 mln. - 1 mlrd.
                                      Paskutinis taisė Al1; 2010.02.13, 13:02.

                                      Comment


                                        Transporto komisaras: ES vargu ar finansuos „Rail Balticos“ tiesimą

                                        Comment


                                          Lietuvos ir Ispanijos padėtis šiek tiek nesulyginama. Už Ispanijos daugiau nieko nėra, o už Lietuvos yra Rusija, kuri šitos vėžės niekada neatsisakys. Tikriausiai Lietuvai teks turėti abi vėžes, gal net iki tokio lygmens, kad pagrindiniai geležinkeliai (Šeštokai-Kaišiadorys, Vilnius-Klaipėda, ilgainiui Šiauliai-Jelgava) turėtų būti tiesiog sudvigubintos vėžės.

                                          O greitaeigį grynai keleivinį geležinkelį nurašyčiau į svajuko drambliones.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X