Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    LG lyg ir "Industrijos garante" draudziasi. Bent jau automobilius.

    Comment


      Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
      Nori pasakyti LG mokes latvijos pilieciui kompensacija? Kazko abejoju.
      Kame čia problema? Koks skirtumas kieno jis pilietis.
      Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Tam, kad jis sumoketu Latvijoje, turi buti isiregistraves PVM moketoju. Arba naudotis vietos tarpininku paslaugomis, t.y. turi buti sudares sutarti su bilietu platinimo agenturomis ar tos salies gelezinkeliais del bilietu platinimo.
        Su autobusais cia ir iskyla daugiau problemu nei su gelezinkeliais.
        Jei veža Latvijon ir ten parduoda bilietus kelionei į Lietuvą, tai kito kelio jis ir neturi, kaip kad tik tamstos aprašytuosius.
        Kokių, pavyzdžiui?
        Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

        Comment


          Su autobusais tokios problemos. Bilieto vairuotojas parduoti negali kitos salies teritorijoje. Tam turi buti, pirma, imone iregistruota PVM moketoju kitoje salyje. Antra, tureti tos salies kasos aparata. Trecia, atsiskaityti tos salies valiuta. Jei bilietas parduodamas per agenturas, turi buti sudarytos atitinkamos sutartys. Jei bilietai parduodami autobusu stotyse, tai irgi turi buti sudarytos sutartys. Vat cia ir problema iskyla. Kad reikia sudarinet sutarti su kiekviana autobusu stotimi, nes jos nera centralizuotai valdomos. Ko nepasakysi apie gelezinkelio stotis. Taip kad su kiekviena maza tarpine stotimi reiketu sudarineti sutartis, jei bilietai nebutu parduodami autobuse. Toliau. Parduodant bilietus tarpinese stotyse iskyla vietu rezervavimo problema, kuri nera isspresta net vidaus pervezimuose. Todel ir yra sudaromos sutartys su stambiomis stotimis, dazniausiai galinemis marsruto stotimis...

          Comment


            Tai traukinio atveju taip pat reiktų registravimosi, kasos aparato ir pan. Dėl to, jog su kiekviena stotim atskirai tartis, sutinku.
            O kokia čia vietų rezervavimo problema? Autobusas ir traukinys turi apibrėžtą vietų skaičių, internetu neturi būt parduodama daugiau bilietų, nei kad yra vietų, o sustojus ir įlipus atsitiktiniam keleiviui jis atsisės, jei bus vietos tik.

            O šiaip tai toli nuo temos jau čia.
            Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

            Comment


              Iš bėdos gali traukinys ir be kasos aparato, svarbu, kad keleivis galėtų stotyje tą bilietą nusipirkti, į ką ir baksnoja Al1 - autobusams reikia suderinti bilietų pardavimą su kiekviena mažiausia pakeleivinga stotimi. Traukiniams užtenka susitarimo su viena vienintele bendrove - „Latvijas dzelzceļš“ („Pasažieru Vilciens“?).

              Comment


                Parašė praetor Rodyti pranešimą
                Tai traukinio atveju taip pat reiktų registravimosi, kasos aparato ir pan. Dėl to, jog su kiekviena stotim atskirai tartis, sutinku.
                O kokia čia vietų rezervavimo problema? Autobusas ir traukinys turi apibrėžtą vietų skaičių, internetu neturi būt parduodama daugiau bilietų, nei kad yra vietų, o sustojus ir įlipus atsitiktiniam keleiviui jis atsisės, jei bus vietos tik.

                O šiaip tai toli nuo temos jau čia.
                Tarptautiniuose traukiniuose nebutina, kad palydove parduotu bilietus. Beje, nepastebejau, ar traukinyje Vilnius - Klaipeda - Vilnius palydoves parduotu bilietus nenusipirkusiems ju kasose.
                Del vietu rezervavimo yra problema. Ne visi bilietai parduodami internetu. Pardavimo stociu kasose atveju reikalinga vieninga rezervavimo sistema, prie kurios prieitu visos stotys, kuriose stoja pravaziuojantis autobusas. O tokios nera nei Lietuvoje, nei Latvijoje.
                Stovinciu keleiviu vezti negalima tarptautiniais marsrutais. Be to visi autobusu keleiviai turi buti prisisege saugos dirzus, aisku, autobusuose, vykstanciuose tokiais marsrutais, turi buti saugos dirzai. Taip kad sis reikalavimas netgi bilietu pardavima autobuse (pilnai isiregistravus PVM moketoju ir turint tos salies kasos aparata) padaro tikru galvos skausmu. O jei priemus keleivi i paskutine laisva vieta, kitoje stotyje i sedima vieta pretenduos kasoje ar internetu pirkes bilieta keleivis. Nebent autobuse butu rysys su bilietu rezervavimo sistema...

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Tarptautiniuose traukiniuose nebutina, kad palydove parduotu bilietus. Beje, nepastebejau, ar traukinyje Vilnius - Klaipeda - Vilnius palydoves parduotu bilietus nenusipirkusiems ju kasose.
                  Del vietu rezervavimo yra problema. Ne visi bilietai parduodami internetu. Pardavimo stociu kasose atveju reikalinga vieninga rezervavimo sistema, prie kurios prieitu visos stotys, kuriose stoja pravaziuojantis autobusas. O tokios nera nei Lietuvoje, nei Latvijoje.
                  Stovinciu keleiviu vezti negalima tarptautiniais marsrutais. Be to visi autobusu keleiviai turi buti prisisege saugos dirzus, aisku, autobusuose, vykstanciuose tokiais marsrutais, turi buti saugos dirzai. Taip kad sis reikalavimas netgi bilietu pardavima autobuse (pilnai isiregistravus PVM moketoju ir turint tos salies kasos aparata) padaro neimanomu. Nebent autobuse butu rysys su bilietu rezervavimo sistema...
                  Parduoda "traukinio viršininkė", t.y. viena iš palydovių.

                  Comment


                    Traukinio viršininkas - ne palydovas. Tačiau taip, pas jį galima įsigyti bilietą, jei tikėtai ar netikėtai įsikeberioji į traukinį be jo.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Tarptautiniuose traukiniuose nebutina, kad palydove parduotu bilietus. Beje, nepastebejau, ar traukinyje Vilnius - Klaipeda - Vilnius palydoves parduotu bilietus nenusipirkusiems ju kasose.
                      Del vietu rezervavimo yra problema. Ne visi bilietai parduodami internetu. Pardavimo stociu kasose atveju reikalinga vieninga rezervavimo sistema, prie kurios prieitu visos stotys, kuriose stoja pravaziuojantis autobusas. O tokios nera nei Lietuvoje, nei Latvijoje.
                      Stovinciu keleiviu vezti negalima tarptautiniais marsrutais. Be to visi autobusu keleiviai turi buti prisisege saugos dirzus, aisku, autobusuose, vykstanciuose tokiais marsrutais, turi buti saugos dirzai. Taip kad sis reikalavimas netgi bilietu pardavima autobuse (pilnai isiregistravus PVM moketoju ir turint tos salies kasos aparata) padaro tikru galvos skausmu. O jei priemus keleivi i paskutine laisva vieta, kitoje stotyje i sedima vieta pretenduos kasoje ar internetu pirkes bilieta keleivis. Nebent autobuse butu rysys su bilietu rezervavimo sistema...
                      Bilietų pardavimas internetu nutraukiamas arba maršruto dieną, arba šiam pradėjus kelionę - tokiu būdu išsprendžiama problema imti ar ne keleivius pakėlės stotyse.
                      Faktas, kad Klaipėdos AS maršrutu Klaipėda-Šiauliai-Ryga negalima vežti keleivių ir Lietuvos teritorijoje - pvz. Šiauliai-Klaipėda ir atvirkščiai. Iš Rygos dauguma keleivių išsibarsto iki Šiaulių. Užsarys ir tą maršrutą kaip kad nuo pernai gruodžio mėn. Šiauliai-Ryga. Liks tik estų Eurolines 3 maršrutai.
                      Absurdas. Čia juk ne svetimos valstybės teritorija.

                      Tiesa pasakius nuplaukėm ne į temą - grįžomt į tą pačią diskusiją iš kitos temos. Prasidėjo nuo klausimo ar mistiniu RailBaltica geležinkeliu bus galima vežti keleivius iš Marijampolės į Kauną. Moderatoriai gal visą tą balastą perkels į kitą temą.
                      Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.10, 17:38.

                      Comment


                        Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                        Tiesa pasakius nuplaukėm ne į temą - grįžomt į tą pačią diskusiją iš kitos temos. Prasidėjo nuo klausimo ar mistiniu RailBaltica geležinkeliu bus galima vežti keleivius iš Marijampolės į Kauną. Moderatoriai gal visą tą balastą perkels į kitą temą.
                        Lietuvoj visokios nesąmonės galimos. Kitaip nei kitose šalyse vis atsiranda kvailų trukdžių.
                        Pvz. šią savaitę nevažiavau iš Roterdamo į Amsterdamą su Thalys (Paris Nord - Amsterdam) vien tik dėl jo vėlavimo pusvalandžiu ir ėmiau vietinį.
                        Sykį šį maršrutą įveikiau su Brussels-Amsterdam traukiniu.
                        Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                        Comment


                          Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                          Bilietų pardavimas internetu nutraukiamas arba maršruto dieną, arba šiam pradėjus kelionę - tokiu būdu išsprendžiama problema imti ar ne keleivius pakėlės stotyse.
                          Faktas, kad Klaipėdos AS maršrutu Klaipėda-Šiauliai-Ryga negalima vežti keleivių ir Lietuvos teritorijoje - pvz. Šiauliai-Klaipėda ir atvirkščiai. Iš Rygos dauguma keleivių išsibarsto iki Šiaulių. Užsarys ir tą maršrutą kaip kad nuo pernai gruodžio mėn. Šiauliai-Ryga. Liks tik estų Eurolines 3 maršrutai.
                          Absurdas. Čia juk ne svetimos valstybės teritorija.

                          Tiesa pasakius nuplaukėm ne į temą - grįžomt į tą pačią diskusiją iš kitos temos. Prasidėjo nuo klausimo ar mistiniu RailBaltica geležinkeliu bus galima vežti keleivius iš Marijampolės į Kauną. Moderatoriai gal visą tą balastą perkels į kitą temą.
                          Bus galima. Juk ir dabar autobusu Varsuva - Vilnius, kuris vaziuoja vietoj traukinio, keleiviai vezami ir is Marijampoles i Kauna, Vilniu, ir is Kauno i Vilniu.
                          Isimtis tik marsrute is Vilniaus i Varsuva - bilietai tarp Vilniaus ir Kauno neparduodami. Bet cia tik del to, kad liktu vietu vaziuojantiems i Lenkija.
                          O juk bilietai i si autobusa platinami kaip gelezinkelio...

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Bus galima. Juk ir dabar autobusu Varsuva - Vilnius, kuris vaziuoja vietoj traukinio, keleiviai vezami ir is Marijampoles i Kauna, Vilniu, ir is Kauno i Vilniu.
                            Isimtis tik marsrute is Vilniaus i Varsuva - bilietai tarp Vilniaus ir Kauno neparduodami. Bet cia tik del to, kad liktu vietu vaziuojantiems i Lenkija.
                            O juk bilietai i si autobusa platinami kaip gelezinkelio...
                            Siūlau nebegrįžt prie to pačio, ką jau buvom seniai išsiaiškinę, o tai gaunasi be galo be krašto kaip sugedusi plokštelė.

                            Geriau padiskutuokime, kodėl kainos "kosminės" važiuojant tarptautiniais traukiniais (Šeštokai-Talinas, Ryga-Simferopolis, Ryga-Vilnius, Vilnius-S. Peterburgas) trumpus atstumus. Važiuojant gerokai toliau nei Vilnius - išsilygina (turėjau omeny Ryga-Simferopolis 2006 m.). Pasak LG keleivių vežimo direkcijos direktoriaus R. Burkovskio Vilnius-Ryga kainuotų 100 LTL - t. y. 2 kartus brangiau nei autobusu. Čia labai aktuali problema vystant temą RailBaltica.
                            Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.10, 17:45.

                            Comment


                              Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                              Geriau padiskutuokime, kodėl kainos "kosminės" važiuojant tarptautiniais traukiniais (Šeštokai-Talinas, Ryga-Simferopolis, Ryga-Vilnius, Vilnius-S. Peterburgas) trumpus atstumus. Važiuojant gerokai toliau nei Vilnius - išsilygina (turėjau omeny Ryga-Simferopolis 2006 m.). Pasak LG keleivių vežimo direkcijos direktoriaus R. Burkovskio Vilnius-Ryga kainuotų 100 LTL - t. y. 2 kartus brangiau nei autobusu. Čia labai aktuali problema vystant temą RailBaltica.
                              DB Eurocity traukinio Varšuva-Berlynas (nepilnos 6 val., ~600 km) pilna kaina yra 48 eur arba 165 Lt. Tai yra kilomentro kaina gaunasi mažesnė. Ir čia yra brangiausias antros klasės bilietas, yra visokių akcijinių pigesnių.
                              Tiesa, yra dar pirma klasė, kur kiek brangiau (74,60 eur).
                              kaip?

                              Comment


                                Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                Siūlau nebegrįžt prie to pačio, ką jau buvom seniai išsiaiškinę, o tai gaunasi be galo be krašto kaip sugedusi plokštelė.

                                Geriau padiskutuokime, kodėl kainos "kosminės" važiuojant tarptautiniais traukiniais (Šeštokai-Talinas, Ryga-Simferopolis, Ryga-Vilnius, Vilnius-S. Peterburgas) trumpus atstumus. Važiuojant gerokai toliau nei Vilnius - išsilygina (turėjau omeny Ryga-Simferopolis 2006 m.). Pasak LG keleivių vežimo direkcijos direktoriaus R. Burkovskio Vilnius-Ryga kainuotų 100 LTL - t. y. 2 kartus brangiau nei autobusu. Čia labai aktuali problema vystant temą RailBaltica.
                                Viskas priklauso nuo norinčių tais traukiniais važiuoti keleivių skaičiaus. Jeigu tarkim vienas 15-20 vagonų keleivinis traukinys (per parą) tarp Vilniaus ir Rygos būtų pilnai užpildytas, tai bilieto kaina iš Vilniaus į Rygą galėtų būti tikrai mažesnė nei šiuo metu į Klaipėdą. Šiuo atveju kainodara paprasta: palygini iš maršruto gautas pajamas ir sąnaudas bei pasikrapštęs pakaušį priimi atitinkamą sprendimą.
                                Tarptautinių (iš/į trečiąsias šalis) keleivinių traukinių kainodara sudėtingesnė. Galioja tam tikra taikomų koeficientų sistema. Kažkas juk turi apmokėti už pasienio ir muitinės tarnybų darbą ir kitas papildomas sąnaudas.

                                Comment


                                  Jei autobusai veza uz 50 lt tai nereiskia, kad jie dirba pelningai. Vienas po kito ir nunyks tokie marsrutai.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Jei autobusai veza uz 50 lt tai nereiskia, kad jie dirba pelningai. Vienas po kito ir nunyks tokie marsrutai.
                                    Tarptautiniai reisai nesubsidijuojami. Tikrai yra pelninga už tiek į Rygą iš Vilniaus vežti. Ne veltui net kelios firmos konkuruoja (ecolines kaina iš vis tik 43 litai internetu).
                                    kaip?

                                    Comment


                                      Tai paskaiciuojam. Jei 50 Lt uz bilieta autobusu. Tarkim, vezama 40 keleiviu. Nors toks uzpildymas retai buna. Daznai matau vaziuojancius autobusus su kokiu 20 keleviu. Na, tarkim, 40 keleiviu. 2000 Lt surenkama uz bilietus. Vezant 20 keleiciu tik 1000 Lt. Ne veltui nuo sausio 15 d. is Vilniaus i Ryga is 6 Eurolines autobusu lieka tik 4. Ir dar du Ecolines reisai per diena, isskyrus treciadien ir penktadieni.
                                      Taigi, kiek keleiviu is Vilniaus i Ryga vyksta autobusu per diena? 200-300. Kartai gal iki 400. Ir retai kada apie 600...

                                      Kiek is ju persestu i traukini uz 50 Lt, jei jis vaziuotu 1 karta per diena?

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Tai paskaiciuojam. Jei 50 Lt uz bilieta autobusu. Tarkim, vezama 40 keleiviu. Nors toks uzpildymas retai buna. Daznai matau vaziuojancius autobusus su kokiu 20 keleviu. Na, tarkim, 40 keleiviu. 2000 Lt surenkama uz bilietus. Vezant 20 keleiciu tik 1000 Lt. Ne veltui nuo sausio 15 d. is Vilniaus i Ryga is 6 Eurolines autobusu lieka tik 4. Ir dar du Ecolines reisai per diena, isskyrus treciadien ir penktadieni.
                                        Taigi, kiek keleiviu is Vilniaus i Ryga vyksta autobusu per diena? 200-300. Kartai gal iki 400. Ir retai kada apie 600...

                                        Kiek is ju persestu i traukini uz 50 Lt, jei jis vaziuotu 1 karta per diena?
                                        Kalbėjau su autobuso vairuotoju. Klausiau kodėl kai kurie Ecolines maršrutai tuštoki. Jis man atsakė nebijok - nuostolių jie neturi, kad ir veža mažai keleivių juos vėliau perskirsto į kitus, kurie važiuoja toliau. Ecolines ir Eurolines sistema gerai atidirbta ir tinklas jų platus. Čia jie konkurentų neturi.

                                        O dėl traukinių - aišku viena - jei jie neatliks vietinių pervežimų (tarkim Kėdainiai-Joniškis) "ne kosminėm kainom" gal ir apsimokėtų juos leisti.
                                        Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.10, 22:25.

                                        Comment


                                          Kažkaip labai nukrypom nuo temos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X