Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nenukrypom, juk Rail Baltica tai netik į Lenkiją, bet ir į Latviją ir Estiją geležinkelis

    Comment


      Mes tik per anksti pradedam apie tai sneketi. Kol dar nuties (jei nuties), tai neaisku, kaip pasikeis situacija.

      Comment


        http://www.delfi.lt/news/economy/aut...7&rsslink=true

        Comment


          O kas liecia keleiviu vezima, tai turbut lenku traukiniai ir tevazines iki Kauno su vienu sustojimu. Galbut atsiras antrasis traukinys vietoj dabar kursuojancio autobuso. Daugiau tiketis bent pradzioje neverta.

          Comment


            ir tiek jau gerai, važiuosiu traukiniu į europą tiesiai iš kauno
            pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

            Comment


              /\ ..nebent tavo vaikai, ar anukai.
              Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
              Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

              Comment


                Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                /\ ..nebent tavo vaikai, ar anukai.
                nereikia taip pesimistiškai, ministeris sakė 2013. tikiuosi dar kokius 5 metelius pratempti
                pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                Comment


                  Ar tik ne 2013 baigiasi ministro kadencija? O kitas gales iki savo kadencijos pabaigos zadeti...
                  Pati labai noreciau pralekti, bet panasu greiciau pasensiu...
                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                  Comment


                    O objektyviai - kam jums reikia laukti tos Railbalticos? Kur dabar negalima nukeliaut ir kur bus galima nukeliaut kaip RailBaltica bus? Nu sutrumpės kelionės iki Varšuvos laikas 2-4 val. Ir kas iš to? Argi tai ką nors iš esmės pakeis?

                    Tolimesnėse kelionėse (į Vokietiją ar toliau) traukiniai vis tiek nebebus konkurencingi su lėktuvais. Nes jei padidės kelionės greitis - atitinkamai padidės ir kaina.
                    kaip?

                    Comment


                      o kodėl nepasvajoti?
                      aišku, sėdi į mašinėlę ir važiuoji, bet čia juk traukinys...
                      įsivaizduok kaunas-paryžius. įlipi kauno stotyje o išlipi vidury paryžiaus "gare d'austerlitz"...
                      pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                      Comment


                        /\ sutinku, romantika, vaizdai - nuostabu, imčiau tokią kelionę tikrai, nebent užtruks su statyba ir tapsiu apkiautėlis gydytojas

                        Comment


                          Bet tai ir dabar lygiai taip pat galima. Ar jau vienas kitas persėdimas kojom pramankštinti taip visą svajonę sugadina?

                          O be to ir nutiesus RailBaltica tiesioginių traukinių į Paryžių neatsiras (nes dabar net ir iš Varšuvos nėra) ir vis tiek reikės važiuoti su persėdimais.
                          kaip?

                          Comment


                            /\ čia garsūs pasvaičiojimai aišku, kad be persėdimų idealu, bet kai noro yra, niekas netrukdo

                            Comment


                              Parašė alm Rodyti pranešimą
                              Bet tai ir dabar lygiai taip pat galima. Ar jau vienas kitas persėdimas kojom pramankštinti taip visą svajonę sugadina?

                              O be to ir nutiesus RailBaltica tiesioginių traukinių į Paryžių neatsiras (nes dabar net ir iš Varšuvos nėra) ir vis tiek reikės važiuoti su persėdimais.
                              Bet, alm, iki Berlyno prieš karą buvo tiesioginiai, bilietą iki Paryžiaus buvo galima pirkti Kaune. Man rodos, net tiesioginiai vagonai iki Paryžiaus buvo. Vienas dalykas, tris kartus persėsti, kažin kiek laukti, kitas - persėsti tik kartą, kuomet grafikai ganėtinai suderinti.

                              Comment


                                Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                Bet, alm, iki Berlyno prieš karą buvo tiesioginiai, bilietą iki Paryžiaus buvo galima pirkti Kaune. Man rodos, net tiesioginiai vagonai iki Paryžiaus buvo. Vienas dalykas, tris kartus persėsti, kažin kiek laukti, kitas - persėsti tik kartą, kuomet grafikai ganėtinai suderinti.
                                Ankščiau buvo, dabar nebėra. Jei neklystu dar prieš kelis metus buvo vagonai iš Minsko (gal iš Maskvos) į Paryžių. Man rodos visas tiesioginių vagonų modelis baigia išnykt (jei išviso Vakarų Europoje toks buvo) - dabar gi traukiniai greiti, vagonų niekas neperkabinėja. O ir maršrutai tik tokie lieka, kur uždirbt galima (t.y. kelionė dieną neilgiau pusdienio, arba per naktį). Nors čia kiti gal labiau žino - aš tiesioginių vagonų ar paromis važiuojančių ne turistinių traukinių tuose kraštuose net matęs nesu.
                                kaip?

                                Comment


                                  Parašė alm Rodyti pranešimą
                                  Ankščiau buvo, dabar nebėra. Jei neklystu dar prieš kelis metus buvo vagonai iš Minsko (gal iš Maskvos) į Paryžių. Man rodos visas tiesioginių vagonų modelis baigia išnykt (jei išviso Vakarų Europoje toks buvo) - dabar gi traukiniai greiti, vagonų niekas neperkabinėja. O ir maršrutai tik tokie lieka, kur uždirbt galima (t.y. kelionė dieną neilgiau pusdienio, arba per naktį). Nors čia kiti gal labiau žino - aš tiesioginių vagonų ar paromis važiuojančių ne turistinių traukinių tuose kraštuose net matęs nesu.
                                  Užmesk akį, Rusijos geležinkelių traukiniai ir tiesioginiai vagonai į Vakarų Europą (ir ne tik), kai kurie važiuoja per Minską: http://pass.rzd.ru/isvp/public/pass?STRUCTURE_ID=5125

                                  Comment


                                    Parašė railman Rodyti pranešimą
                                    Užmesk akį, Rusijos geležinkelių traukiniai ir tiesioginiai vagonai į Vakarų Europą (ir ne tik), kai kurie važiuoja per Minską: http://pass.rzd.ru/isvp/public/pass?STRUCTURE_ID=5125
                                    Būsiu klydes, dar yra, vagonai iš Maksvos į Paryžių ir kitur važiuoja. Kai ieškojau per lenkų, vokiečių sistemas nerado - gal dėl to, kad Berlyne vagonas stovi 12 valandų laukdamas sekančio traukinio (citata iš aprašymo: Поскольку расписание курсирования вагона предусматривает дневной перестой вагона в Берлине в направлении на Париж около 12 часов, а в обратном направлении – около 7 часов, пассажир имеет возможность совершить прогулку по Берлину.). Ir kainos tokios nedžiuginančios, entuziastams.
                                    kaip?

                                    Comment


                                      Parašė alm Rodyti pranešimą
                                      ...Ar jau vienas kitas persėdimas kojom pramankštinti taip visą svajonę sugadina?...
                                      Jei pas tave butu bagazo apie 50kg, entuziazmo butu maziau
                                      ypac jei koks traukinis pavelotu ir nespetum i savo sekanti.
                                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                      Comment




                                        Plakatas uz Nord Express, nuo Paryziaus iki Rygos prieš karą.

                                        Comment


                                          Buvo toks traukinys iki 1940 m.- kažkur buvau įkėlęs nuotrauką iš arčiau. bendras vaizdas mano avatare.

                                          Mėgaukitės iš arčiau. Sumažinus nuotrauką nelabai matosi užrašas, bet įžiūrėti galima "Rīga-Kaunas-Virbalis-Berlin-Paris".


                                          Tvarkaraščio reikia?
                                          Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.19, 15:09.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X