Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Estijos Rail Rodyti pranešimą
    Mūsų "Ministry of Transport..." rašo su klaidom. Tallinn rašosi taip.
    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

    Comment


      The feasibility studies of Rail Baltica (1435mm) in Estonia begin in 2010.
      Paskutinis taisė Estijos Rail; 2009.09.18, 07:39.

      Comment


        Bet kaip idomu, nei estams, nei latviams nieko nereikia statyti, jie jau turi ta RB... tik mes kazka statome. Durnesni uz juos?

        Comment


          Lenkams jos nereikia ir jie neketina nieko daryti dar n metų. Mums reikia, tačiau tik iki Kauno. Latviai ir estai šitą puikiai supranta dėl to ir neskuba. Jei Europa nefinansuos didžiosios dalies, RB ateitis labai miglota.

          Comment


            Lenkus galima suprasti, neturi jie pas mus intereso. O jei taip, tai gal tikrai variantas su sena carine linija visai butu nieko...

            Comment


              Parašė Metropolis Rodyti pranešimą
              Gerbiamieji, baikim tuos kovos tarp sostinių žaidimus šioje temoje. Šiaip jau, dėl turizmo ir patrauklumo galima diskutuoti tam skirtose temose - nors dar pasisakysiu apie tai vėliau.
              Jokios kovos tarp sostinių čia nėra. Tiesiog į visa tai reikia pažiūrėt be emocijų ir apsvarstyt ne tik kokius iešmus ir pabėgius montuoti, tačiau ir kiek žmonių naudosis tuo geležinkeliu.

              Dėl Rail Baltica - pirmiausia pažiūrėkite į dabartinę Lietuvos geografiją ir matysite, kad jos maršrutas eis per Lietuvos vidurį, o keleivinis susisiekimas su Vilniumi ir taip bus tikrai geras, ypač atidarius tunelį, padidinus traukinių greitį ir jų skaičių esamam ruože. Apie krovinius pakankamai tiksliai pasisakė Tivoli, nebent Rail Baltica būtų pratęsta iki Vaidotų skirstymo centro - tuomet ja būtų galima pervežti ir tranzitinius krovinius.
              Nebus jisai geras. Važiuoti iš Vilniaus į Bialystoką pro Kauną bei Elką yra labai didelis vingis. Be to, Kauno minusas tas, kad geležinkeliu su juo susisiekimas iš kitų Lietuvos miestų yra gana prastas.

              Dėl turizmo - asmeniškai pats nemažai keliavau ir galiu išsakyti nuomonę dėl turizmo: taip dažniausiai vykstama į kurią nors šalį per sostinę, bet po to lankomasi ir kitose vietose (tikrai nevykau į pvz., Prancūziją tik dėl Paryžiaus, bet man buvo l. įdomus ir Bordeaux regionas, arba nuvykęs į Malaiziją buvau sužavėtas ne tiek jos sostinės dangoraižių, kiek Penango salos architektūrinės ir kultūrinės įvairovės).
              Vėlgi, žiūrėkim blaiviai. Vilniuje bei 40 km spinduliu aplink Vilnių turime tris į UNESCO pasaulio paveldo sąrašą įtrauktus objektus (o tai savaime traukos centrai), aplink Kauną nei vieno. Vilnius dėl istorinių aplinkybių yra patrauklus lenkų turistams. Galų gale iš Vilniaus geresnis susisiekimas su Sankt Peterburgu, kuris vidutiniam statistiniam turistui įdomesnis už Rygą, Taliną, Šiaulius bei Tartu kartu sudėjus.

              Tiesiog Lietuva yra toks mažas kraštas, o 100-200 km - toks menkas atstumas užsieniečiams, kad jiems tas pats į kurį miestą atvyks; o atvykę, kad ir į Kauną apsilankys ir sostinėje, ir pajūryje, ir atvirkščiai.
              Mažas kraštas yra Liuksemburgas. Lietuva Europos mastu pakankamai vidutinio dydžio valstybė.
              Got sun in my face, sleeping rough on the road

              Comment


                As irgi uz kelia per Vilniu, man visai nesunku nuvaziuot iki Vilniaus ir ten persesti i Varsuvos traukini. Taip kelione iseis daug trumpesne, aisku jei su BY bus issprestas greito tranzito klausimas. Tikiu jog sis variantas daug realesnis nei naujo kelio statyba per Kauna.
                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                Comment


                  Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                  Tikiu jog sis variantas daug realesnis nei naujo kelio statyba per Kauna.
                  Šitas varintas yra visiškai nerealus. Nei Lietuva, nei Europos sąjunga nekiš pinigų į bėgius, kurių kontrolę turės Lukašenka.

                  Comment


                    Tai gal pats Lukasenka nores prisideti, cia gi derybu klausimas.
                    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                    Comment


                      Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                      Jokios kovos tarp sostinių čia nėra. Tiesiog į visa tai reikia pažiūrėt be emocijų ir apsvarstyt ne tik kokius iešmus ir pabėgius montuoti, tačiau ir kiek žmonių naudosis tuo geležinkeliu.
                      Nebus jisai geras. Važiuoti iš Vilniaus į Bialystoką pro Kauną bei Elką yra labai didelis vingis. Be to, Kauno minusas tas, kad geležinkeliu su juo susisiekimas iš kitų Lietuvos miestų yra gana prastas.
                      Dėl Rail Baltica, manau, realiai galvojant, ji pirmiausia bus skirta krovinių vežimui. Jau dabar greičiau ir, sąlyginai pigiau, keliauti yra oro transportu. Kadangi Rail Baltica tiesimas vis atidėliojamas ir vyksta nesibaigiantys projekto svarstymai, nesant greitojo geležinkelio, keleivius (be rail fanų, aišku) šis maršrutas mažai vilios.

                      Dėl Kauno pasiekiamumo geležinkeliu iš kitų LT miestų: tereikia pritaikyti traukinio Klaipėda-Vilnius grafiką taip, kad atidarius tunelį, būtų paleistas traukinukas Kaunas-Jonava ir keleiviai, norintys iš Klaipėdos, Plungės, Telšių, Šiaulių ar Kėdainių vykti į Kauną, galėtų persėsti Jonavoje.

                      Vėlgi, žiūrėkim blaiviai. Vilniuje bei 40 km spinduliu aplink Vilnių turime tris į UNESCO pasaulio paveldo sąrašą įtrauktus objektus (o tai savaime traukos centrai), aplink Kauną nei vieno. Vilnius dėl istorinių aplinkybių yra patrauklus lenkų turistams. Galų gale iš Vilniaus geresnis susisiekimas su Sankt Peterburgu, kuris vidutiniam statistiniam turistui įdomesnis už Rygą, Taliną, Šiaulius bei Tartu kartu sudėjus.
                      Be abejo, jei žiūrėsim į Sankt Peterburgą, jis užgoš ne tik visus išvardytus miestus, bet dar galima pridėti ir Helsinkį. Ir, be jokios ironijos tai sakau.

                      Mažas kraštas yra Liuksemburgas. Lietuva Europos mastu pakankamai vidutinio dydžio valstybė.
                      Ir Europos mastu Lietuva priskiriama mažų valstybių kategorijai. Pvz. Švedija, savo teritorija trečia ES, bet gyventojų skaičiumi gal ir būtų vidutinė. Tuo tarpu, Lietuva per paskutinius dešimtmečius vis stipriau tampa maža valstybe... Liuksemburgas - jau nebe maža, o mikrovalstybė.
                      Paskutinis taisė Metropolis; 2009.09.21, 10:52.

                      Comment


                        Apskritai, kodėl RailBaltica turi būtinai link Varšuvos eit, gal geriau tiesiai į vakarus Berlyno link - pro Olštyną. Tik reikėtų tarp Suvalkų ir Elko kelią patvarkyt ir padaryt, kad Olečke traukiniams važiavimo krypties keist nereiktų (dabar lenkų keleivinis traukinys Suvalkai-Elkas-Olštynas-Torunė-Poznanė-Vroclavas tą 70 km atkarpą beveik 2 val važiuoja).
                        Paskutinis taisė alm; 2009.09.21, 10:52. Priežastis: sakinį suvėliau
                        kaip?

                        Comment


                          Parašė alm Rodyti pranešimą
                          Apskritai, kodėl RailBaltica turi būtinai link Varšuvos eit, gal geriau tiesiai į vakarus Berlyno link - pro Olštyną. Tik reikėtų tarp Suvalkų ir Elko kelią patvarkyt ir padaryt, kad Olečke traukiniams važiavimo krypties keist nereiktų (dabar lenkų traukinys Suvalkai-Elkas-Olštynas-Torunė-Poznanė-Vroclavas tą 70 km atkarpą keleivinis traukinys beveik 2 val važiuoja).
                          Pritarčiau pasiūlymui, tik, pačios Rail Baltica laukti reikės nežinia kiek. Antra vertus, viskas l. priklausys nuo Lenkijos sprendimų. Kol Lenkijai prioritetu liks kitos kryptys (Vokietija, RF), ne Baltijos šalių, tol šis projektas merdės dar negimęs.

                          Comment


                            Parašė alm Rodyti pranešimą
                            ...Suvalkai-Elkas-Olštynas-Torunė-Poznanė-Vroclavas tą 70 km atkarpą beveik 2 val važiuoja...
                            Nelabai supratau, kuri atkarpa yra 70 km?

                            Comment


                              Parašė alm Rodyti pranešimą
                              Apskritai, kodėl RailBaltica turi būtinai link Varšuvos eit, gal geriau tiesiai į vakarus Berlyno link - pro Olštyną. Tik reikėtų tarp Suvalkų ir Elko kelią patvarkyt ir padaryt, kad Olečke traukiniams važiavimo krypties keist nereiktų (dabar lenkų keleivinis traukinys Suvalkai-Elkas-Olštynas-Torunė-Poznanė-Vroclavas tą 70 km atkarpą beveik 2 val važiuoja).
                              Atvaizdas
                              Ten labai prastos būklės kelias, stotys visos uždarytos, todėl 2 val. ir važiuoja, ir tai tik vasarą. Dar beje ten važiuoja Elkas-Olštinas automatrisė berods 3 kartus per dieną.

                              Comment


                                Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                Nelabai supratau, kuri atkarpa yra 70 km?
                                Tarp Suvalkų ir Elko.

                                Va truputį geresnis žemėlapis (iš popierinio Thomas Cook Rail Map Europe):
                                kaip?

                                Comment


                                  Parašė lietus Rodyti pranešimą
                                  Ten labai prastos būklės kelias, stotys visos uždarytos, todėl 2 val. ir važiuoja, ir tai tik vasarą. Dar beje ten važiuoja Elkas-Olštinas automatrisė berods 3 kartus per dieną.
                                  Dabar žiūriu tvarkaraščius - vienintelis traukinys ir labai lėtai važiuojama yra tik tarp Suvalkų ir Olečko, o ten tik 43 km.
                                  Ten tik seniai neremontuota ar ir vingiuota labai?
                                  kaip?

                                  Comment


                                    Parašė Metropolis Rodyti pranešimą
                                    Dėl Rail Baltica, manau, realiai galvojant, ji pirmiausia bus skirta krovinių vežimui. Jau dabar greičiau ir, sąlyginai pigiau, keliauti yra oro transportu. Kadangi Rail Baltica tiesimas vis atidėliojamas ir vyksta nesibaigiantys projekto svarstymai, nesant greitojo geležinkelio, keleivius (be rail fanų, aišku) šis maršrutas mažai vilios.
                                    Jeigu iš Vilniaus į Varšuvą būtų galima nuvažiuoti per 4 valandas tai manau nespjautų į tokį maršrutą ir keleiviai. O atmetus problemą dėl Baltarusijos pasienio 4 valandos nėra labai nerealu, jei traukinys nestos Rūdiškėse ar Matuizose.

                                    Dėl krovinių, mano supratimu, klausimas tada kitas - t.y. ar verta statyt naują liniją ir papildomai į projektą sukišti krūvą pinigų, jeigu įmanoma išnaudot jau esančią. Kažkiek panaši situacija su Vilniaus - Klaipėdos ruožu. Jei žiūrėsim į žemėlapį, tai matysim, kad jo trasa nėra optimali, bet dėl to tiesti naujo geležinkelio neketinama.

                                    Ir Europos mastu Lietuva priskiriama mažų valstybių kategorijai. Pvz. Švedija, savo teritorija trečia ES, bet gyventojų skaičiumi gal ir būtų vidutinė. Tuo tarpu, Lietuva per paskutinius dešimtmečius vis stipriau tampa maža valstybe... Liuksemburgas - jau nebe maža, o mikrovalstybė.
                                    Pagal plotą Lietuva yra 17-a iš 27-ių ES šalių ir palyginimui yra dvigubai didesnė už Belgiją bei trigubai - už Slovėniją.

                                    Liuksemburgo mikrovalstybe irgi nelaikyčiau. Pagal plotą žemėje yra per 30 mažesnių šalių.
                                    Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                    Comment


                                      Parašė alm Rodyti pranešimą
                                      Dabar žiūriu tvarkaraščius - vienintelis traukinys ir labai lėtai važiuojama yra tik tarp Suvalkų ir Olečko, o ten tik 43 km.
                                      Ten tik seniai neremontuota ar ir vingiuota labai?
                                      Aš į Olštyną važiavau prieš metus laiko kaip tik šalia to geležinkelio, tai ir neremontuota ir ingiuota. Kiek skaičiau tai ten išvis buvo eismas nutraukas kažkuriuo metu. Ir tikrai važiavo automotrisė iš Elko į Olštyną.

                                      Comment


                                        Įdomu:

                                        „Rail Baltica“ projektas: kada turėsime greitąjį traukinį į Varšuvą

                                        Comment


                                          Rail Baltica report 2008-2009 by Pavel Telicka
                                          http://issuu.com/rail-baltica/docs/p...2008_2009_-_lt

                                          Comment

                                          Working...
                                          X