Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Žemėlapyje nubrėžkite tiesią liniją nuo Marijampolės iki Kauno GS ir nuo Kauno GS iki Šiaulių GS. Didžiausi lankai gausis Kazlų Rūda ir Jonava.
    Net ir greitaeigiai geležinkeliai nebūna visur tiesūs kaip styga - reikia atisžvelgti ir į reljefo ypatybes, o be to daug kur yra gyvenvietės. Aišku tai patvarkoma, bet ir kainuoja papildomus pinigus.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.09.06, 12:54.

    Comment


      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
      Kvailai atrodys ta RailBaltica, kai nuo Kauno iki Talino bėgiai eis zigzagais, toks ten ir greitis, skamba kaip fantastika net 160km/h, kur dar ten 200km/h. Idealiu atveju reiktų 'stygų' nuo Kauno iki Rygos (gali būti ir per Šiaulius arba per Panevėžį) ir nuo Rygos iki Talino. Tada greitaeigis traukinys galės konkuruoti net su aviacija, atsiras prasmė gaivinti keleivių pervežimą. Vėžės plotis esminio skirtumo nesudaro, Ispanijoje ir Portugalijoje vėžė dar platesnė.
      Vienoje aviacinio forumo diskusijoje apie greitųjų traukinių (>200 km/h) ir lėktuvų konkurenciją buvo maždaug tokie skaičiai pateikti - kai kelionės tarp miestų trukmė traukiniu iki 2 val., geležinkelį renkasi >90% keleivių, kai trukmė 4 val. jau skaičius traukiniais ir lėktuvais pervežtų kelevių išsilygina, kai kelionės traukiniu trukmė ilgesnė - jau keleivių srautus laimi lėktuvai.
      kaip?

      Comment


        Parašė alm Rodyti pranešimą
        Vienoje aviacinio forumo diskusijoje apie greitųjų traukinių (>200 km/h) ir lėktuvų konkurenciją buvo maždaug tokie skaičiai pateikti - kai kelionės tarp miestų trukmė traukiniu iki 2 val., geležinkelį renkasi >90% keleivių, kai trukmė 4 val. jau skaičius traukiniais ir lėktuvais pervežtų kelevių išsilygina, kai kelionės traukiniu trukmė ilgesnė - jau keleivių srautus laimi lėktuvai.
        Neoponuoju, tik pastebėjimas: Vilnius-Klaipėda traukinys važiuoja 4,5h, bet Vilnius-Palanga lėktuvai neskraido...
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
          Neoponuoju, tik pastebėjimas: Vilnius-Klaipėda traukinys važiuoja 4,5h, bet Vilnius-Palanga lėktuvai neskraido...
          Neskraido lėktuvai todėl, kad yra automagistralė Vilnius - Kaunas - Klaipėda. Visi nuvažiuoja autobusais, automobiliais. Lėktuvu būtų per brangu, nebent kas nors skraidytu su tokiais kaštais, kaip Ryanair turi...
          Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

          Comment


            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
            Neoponuoju, tik pastebėjimas: Vilnius-Klaipėda traukinys važiuoja 4,5h, bet Vilnius-Palanga lėktuvai neskraido...
            Dar kainos skirtumas yra. Kalba būtent apie virš 200 km/h važiuojančius traukinius, nes kelionės jais kaina gaunasi jau palyginama su lėktuvų.
            kaip?

            Comment


              Parašė kaskas Rodyti pranešimą
              Neskraido lėktuvai todėl, kad yra automagistralė Vilnius - Kaunas - Klaipėda. Visi nuvažiuoja autobusais, automobiliais. Lėktuvu būtų per brangu, nebent kas nors skraidytu su tokiais kaštais, kaip Ryanair turi...
              Buvęs Latvijos susisiekimo ministras A. Šleseris 2008 m. bandė plėtoti aviacijos susisiekimą šalies viduje. Buvo atidaryti skryžiai Ryga-Liepoja, Ryga-Venstpilis, Ryga-Daugpilis, Susisiekimo ministerija panaikino apie 300 autobusų maršrutų (dėl keletos maršrutų panaikinimo tikslingumo abejoju), atsidarytas traukinio maršrutas Ryga-Venstpilis ir papildomas Ryga-Liepoja.
              Nepraėjus nė metams vidaus aviacijos plėtojimas patyrė totalų krachą, autobusai nebuvo atkurti, išliko tik traukinys Ryga-Ventspilis.

              Comment


                Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                Buvęs Latvijos susisiekimo ministras A. Šleseris 2008 m. bandė plėtoti aviacijos susisiekimą šalies viduje. Buvo atidaryti skryžiai Ryga-Liepoja, Ryga-Venstpilis, Ryga-Daugpilis, Susisiekimo ministerija panaikino apie 300 autobusų maršrutų (dėl keletos maršrutų panaikinimo tikslingumo abejoju), atsidarytas traukinio maršrutas Ryga-Venstpilis ir papildomas Ryga-Liepoja.
                Nepraėjus nė metams vidaus aviacijos plėtojimas patyrė totalų krachą, autobusai nebuvo atkurti, išliko tik traukinys Ryga-Ventspilis.
                Nenurodai 'totalaus kracho' priežasčių. Aš manau, tai didžioji dalis kaltės tenka krizei; taip pat visuomenės inercija.
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                  Žemėlapyje nubrėžkite tiesią liniją nuo Marijampolės iki Kauno GS ir nuo Kauno GS iki Šiaulių GS. Didžiausi lankai gausis Kazlų Rūda ir Jonava.
                  Iš kur keleivių imsi, jei tiesiai brėši?

                  Comment


                    Parašė alm Rodyti pranešimą
                    Dar kainos skirtumas yra. Kalba būtent apie virš 200 km/h važiuojančius traukinius, nes kelionės jais kaina gaunasi jau palyginama su lėktuvų.
                    O laikas. Vien tik keliones trukme skaiciuoti negalima. Oro uoste registracija ir kiti formalumai uztrunka ilgiau. Be to oro uostai yra uz miestu, ir iki ju reikia nusigauti. Gelezinkelio stotys yra miestuose. Tai pka taip primityviai lyginnti negalima - 2 val. geriau traukiniu, o 4 val. - geriau lektuvu.

                    Comment


                      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                      Iš kur keleivių imsi, jei tiesiai brėši?
                      Iš didžiųjų miestų (Marijampolė, Kaunas, Šiauliai, gal dar Kėdainiai). Iš mažesnių miestų ir miestelių žmonės atvažiuos lėtaisiais traukiniais, autobusais arba automobiliais. RailBaltikai populiarumo suteiks visų pirma greitis, tada komfortas, ir tada priimtina kelionės kaina.
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Jonava pamirsai. Niekas gi ir nesiulo, kad stotys butu Baisogaloje ar Jureje...

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          O laikas. Vien tik keliones trukme skaiciuoti negalima. Oro uoste registracija ir kiti formalumai uztrunka ilgiau. Be to oro uostai yra uz miestu, ir iki ju reikia nusigauti. Gelezinkelio stotys yra miestuose. Tai pka taip primityviai lyginnti negalima - 2 val. geriau traukiniu, o 4 val. - geriau lektuvu.
                          Tai dėl šitų priežasčių ir gaunasi, kad kai traukiniu 4 valandos kelio, tik tada lėktuvu pasidaro sulyginamai gerai (Ir nepaisant visų formalumų, kelionės iki oro uosto jau apie pusė keleivių renkasi lėktuvą. Beje, iki greitojo traukinio irgi daugumai reikia važiuoti - paprastai jie didmiestyje stoja tik vienoje stotyje). O jei greitu traukiniu tik pora valandų kelio, lėktuvu beveik niekas nebeskrenda.
                          kaip?

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Jonava pamirsai. Niekas gi ir nesiulo, kad stotys butu Baisogaloje ar Jureje...
                            Ne, Jonavos nesiūlau. Linijoje Kauno GS — Šiaulių GS Jonava atsiduria labai jau į šoną.
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                              Ne, Jonavos nesiūlau. Linijoje Kauno GS — Šiaulių GS Jonava atsiduria labai jau į šoną.
                              Tokiu požiūriu tai ir Kaunas šone. Taip pat ir visa Lietuva gali būti šone...

                              Comment


                                Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                Tokiu požiūriu tai ir Kaunas šone. Taip pat ir visa Lietuva gali būti šone...
                                Kodėl šone? Ar Kauno GS labai pakraštyje miesto? O mano pasiūlyta linija (Marijampolė-Kaunas-Šiauliai) eina pačiu Lietuvos viduriu.
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  Klausimas - is kurios puses apeiti Kauna ir kirsti Nemuna? Atsakymas: paprasciausias ir pigiausiais variantas per HE uztvanka (kuri yra pastatyta kaip dvikele, tik antrojo tilto nera, o atramos jam yra; nuotraukos cia http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?p=161303). Toliau aisku, kodel turi eiti linija per Jonava, o ne ja aplenkti.
                                  Paskutinis taisė Al1; 2009.09.06, 16:28.

                                  Comment


                                    Kodel reikia apeiti? Kodel negalima per ji? ir kirsti Nemuna Zaliuoju tiltu?

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Klausimas - is kurios puses apeiti Kauna ir kirsti Nemuna? Atsakymas: paprasciausias ir pigiausiais variantas per HE uztvanka (kuri yra pastatyta kaip dvikele, tik antrojo tilto nera, o atramos jam yra). Toliau aisku, kodel turi eiti linija per Jonava, o ne ja aplenkti.
                                      Vis dar esu įsitikinęs, kad nuo Palemono RailBaltika turi eiti link Karmėlavos (pro LEZ, TKOU ir VLC) ir tada kuo tiesiau link Šiaulių, taigi, deja, aplenkiant pačią Jonavą. Paskaičiuokite, ir taip kiek truks kelionė traukiniu iš Talino į Varšuvą, plius priverstinis persėdimas Kaune. Bus taupoma kiekviena minutė, nestojama mažesniuose miestuose. Supergreitas traukinys tikriausiai stos tik Rygoje ir Kaune. Aišku, jeigu kaina yra nr.1, tada naudokimės tuo, ką turime, linija eis pro Jonavą, Kėdainius, Radviliškį. Bet ir aviakompanijos nenukentės.
                                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        Parašė agnette Rodyti pranešimą
                                        Kodel reikia apeiti? Kodel negalima per ji? ir kirsti Nemuna Zaliuoju tiltu?
                                        Ir visas krovininu srautas turi vaziuoti per stoti, tuneli???
                                        Yra du keliai - arba tiesti europine veze apeinant Kauna is vakaru puses, arba panaudojant esama infrastruktura. Pirmasis variantas brangus, nes reikia ispirkti zeme, reikia kurti nauja trnsporto centra, reikia atvesti magistralini rusiskos vezes gelezinkeli. Praktiskai sis variantas jau yra atmestas. Todel Kaunas bus apeinamas panaudojant esama infrastruktura - HE. Tik kol kas neaisku, ar europine veze eis i Palemona ir cia bus formuojama perkrovimo stotis bei logistikos centras, ar kazkur ties Mauruciais ar Rokais. Aisku, keleiviniams traukiniams turetu atieti linija iki Kauno stoties. Taciau gali atsitikti ir taip, jog naujoji keleivine stotis iskils Kauno pakrastyje - valdininkams gi nerupi keleiviai ir tai, kad tokia stotis butu nepatogi jiems. Jiems gi beveik tas pats, jei keleiviniai traukiniai i Rusija Vilniuje stotu Vaidotuose...
                                        Paskutinis taisė Al1; 2009.09.06, 16:46.

                                        Comment


                                          To Al1 Lietuviškų raidžių pas tave nerasta Valdžia tikrai rinksis pigiausia variantą, tiesti europinę vėžę pro palemoną, aplenkdami centrą. Nieks nenorės, kad krovininiai traukiniai bildėtų per centrą. O toliau, manyčiau atšaka bus tiesiami iki VLC bei oro uosto. Ten kroviniai butų perkraunami rušiuojami, bei skirstomi į kitas šalis. Kauno VLC privalumas yra kad jis intremodalinis (automobiliai, geležinkelis, oro transportas) šia kryptimi ir bus judama. Gal dalis krovinių bus kraunama Palemone ir Mauručiuose.Deja keleiviai yra tik antraeilis dalykas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X