Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
    Geografiškai ne pati teisingiausia pasaulyje schema, o ir braižyta akivaizdžiai tik norint sujungti esminius trasos punktus, o ne pavaizduoti realią galimą trasą Aš vis tiek manau, kad tikrai ją būtų lengviau nutiesti palei Via Baltica, o ne vingiuoti po Pušalotus ir Joniškėlius.
    Mielieji, visi neįvertinate, kokios pagrindinės problemos iki šiol neleido net pradėti Rail Baltica tiesimo nuo LT/PL sienos iki Kauno. Iki šiol nenutiesta net iki Marijampolės. Atsakau iš anksto — žemės išpirkimas. Atkreipkite dėmesį, kad ir ankstesniame mano pranešime įkeltas žemėlapis vaizduoja tiesią liniją nuo sienos iki kauno, bet faktiškai taip nėra, projektas jau pakoreguotas, ir trasa eis pro Marijampolę ir Kazlų Rūdą. Dabar pažvelkite į mano papaišytą žemėlapį:


    Raudona spalva pažymėjau esamus bėgius nuo Panevėžio iki Joniškėlio. kaip matote, jokio vingiuotumo nėra. Toliau bėgiai eitų žalia arba violetine spalva pažymėtomis linijomis. Greičiausiai žalia yra realiausia, o violetinė — su sąlyga, kad bus stengiamasi dar daugiau taupyti ir nuo Joniškėlio tiesti siauruko trasos atkarpa Joniškėlis-Pasvalys. Tačiau vis tiek teks išpirkinėti žemės arba nuo Joniškėlio, arba nuo Pasvalio iki LT/LV sienos.
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      Jei Rail Baltica naudosis jau esama geležinkelio struktūra Panevėžio mieste (kas tikėtina), tai bėgiai ateis iš Kauno iš vakarų ir išeis pro rytinę Panevėžio pusę, per kelis kilometrus nuo šio siaurojo geležinkelio ruožo. O jei geležinkelis eis tiesiog pro Panevėžį, tada ir bėgiai tikriausiai eis palei A17 ir A10, o ne per kaimus (Pušalotą, Joniškėlį).

      Comment


        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
        O dabar paskaitome čia Pakeičiau labai nedaug, pakeistos vietos paryškintos. Originale tai yra pats pirmasis artex parašytas pranešimas šiame forume:



        Taigi pagal artex išeitų, kad geriausias variantas RailBaltica tik iki Kauno. Nes vakarietiškos kompanijos kažin ar veš krovinius 1520mm vėže — jos atiduos iniciatyvą čia jau įdirbi turinčiai LG, taigi daugiau pajamų LG ir LTU biudžetui. Tamsta artex — pagal Tamstos logiką, „chrien“ išvis reikalinga ta europinė vėžė tiek pro Šiaulius tiek pro Panevėžį, jeigu tai kelia grėsmę LG pajamoms (beje, šiek tiek ir Klaipėdos jūrų uostui)??? Gal net geriausia palikti tą eurovėžę tik iki Šeštokų, o toliau — LG lokomotyvų bildantys ratai? Ar pats supranti, kad esi pagautas už 'dviejų standartų' — vienoje situacijoje geriau ardyti kelius, kad vežti produkciją kuo ilgesniu keliu, o kitoje situacijoje — tiesti RailBaltica pro Panevėžį, kad vežti krovinius kuo trumpesniu keliu... Taigi arba Tamsta tiesiog neturite SAVO nuomonės, arba už Tamstos nugaros kažkoks interesas stovi...
        Eilinį kartą jaučiu neigiamą nusistatyma iš adminų. Keletu post'ų aukščiau ištrinta mano žinutė-atsakymas apie Wyckos interpretacijas ištrauktomis iš kitų temų mano žinutėmis (apie RailBalticą ir Tu-2 lokomotyvo Pušalote fantazijas Wycka normaliai nesugebėjo atsakyt). Ištrinta žinutė Wyckai:
        Prirašai interpretacijų kaip, tavo nuomone, aš galvoju, o paskiau tas savo interpretacijas komentuoji. Ir dar: atsipalaiduok dėl interesų už mano nugaros

        Comment


          Parašė artexs Rodyti pranešimą
          Eilinį kartą jaučiu neigiamą nusistatyma iš adminų. Keletu post'ų aukščiau ištrinta mano žinutė-atsakymas apie Wyckos interpretacijas ištrauktomis iš kitų temų mano žinutėmis (apie RailBalticą ir Tu-2 lokomotyvo Pušalote fantazijas Wycka normaliai nesugebėjo atsakyt). Ištrinta žinutė Wyckai:
          Tai jau ir adminus ėmei kaltinti?
          Abiejų žinutės buvo ištrintos. Daryk išvadas — vadinasi, kažkas buvo negerai.
          Kodėl atsirado tos interpretacijos aš jau paaiškinau. O prie ko čia mano fantazijos? Ar gali jas pacituoti?

          Toje ištrintoje žinutėje teigei, kad nesupranti ką aš noriu pasakyti. Taigi santrauka:
          Mažeikiai-Rengė ruožas nuardytas, anot artex tam, kad LG daugiau uždirbtų dėl Orlen produkcijos vežimo aplinkiniu keliu. Tai kodėl LG dabar turėtų tiesti bėgius tiesiausiu keliu, o ne aplinkui, jeigu tiesiausius kelias „reiškia nuostolius“?
          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            Kai kurios geležinkelių temos - ištisinis nušokimas nuo bėgių.

            Parašė Jotvingis Rodyti pranešimą
            Baikit čia svaigti apie „Rail Balticos“ tiesimą siauruko trasa, niekas neduotų leidimo ten tiesti „Rail Balticos“ taip, kaip Vilniaus ar Kauno senamiesčiuose statyti dangoraižių...
            Gerbiamieji, patys prasitrinkit iš šios temos offtopikus:
            - savo asmeninių santykių aiškinimusis
            - Orlen logistikos problemas
            - Via Baltikos plento ir siauruko viaduko statybą.

            Gal nusileiskit ant žemės ir žiūrėkite, kas dabar atseit vyksta Lenkijos, o ne Latvijos pasienyje.
            Nesuprantu, kam tiek emocijų apie "orinį" projektą.
            Koks skirtumas per kur neis Rail Baltica - per Pušalotą ar per Gimbogalą.

            "Orinis" projektas bus, kol pas mus tokios klampios žemės paėmimo procedūros.

            Comment


              Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
              Įdomiai palyginote, bet aš galiu dar įdomiau palyginti - tiesti Rail Baltica trasą per siauruko sankasą yra tas pats, kas nušluoti Vilniaus senamiestį ir vietoj jo pristatyti dangoraižių.
              Tiesti Rail Baltica per jo sankasą nėra prasmės dėl to, kad ji tam nei tinka, nei jos trasa labai jau prasminga. Kaip suprantu, Rail Baltica pagrindinis tikslas yra tranzitas, todėl ją vingiuoti per visokius Pušalotus ir Joniškėlius - mažiausiai naudinga. Galima rasti ruožą bėgiams palei Via Baltica ir nekliudant siauruko.
              Parašė artexs Rodyti pranešimą
              Netiesti dėl to, kad ten kažkada buvo siaurukas ir kad jį atkurs mažai šansų, tai čia kvailoka. Jei tą siauruką numato atstatyti, yra finansavimas, planai, projektai, tai irgi būtų logiškas argumentas prieš RailBalticą.
              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
              Žemėlapis kabo Kauno geležinkelio stotyje. Tebekabo...
              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Net jei RailBaltica ir eitų per Panevėžį, tai jau tikrai jos netiestų vingiuota siaurojo geležinkelio trasa. Nereikia pergyventi anksčiau laiko. Dar geležinkelio nei metro nenutiesta, nors Šeštokų - Mockavos dvikelio rekonstrukcija išduodama kaip RailBalticos tiesimo pradžia. Gali visa RailBaltica ir vėl ne vieniems metams sustoti, kai tik baigs minėto ruožo rekonstrukciją ir nusės piarinės dulkės.
              Parašė Jotvingis Rodyti pranešimą
              Baikit čia svaigti apie „Rail Balticos“ tiesimą siauruko trasa, niekas neduotų leidimo ten tiesti „Rail Balticos“ taip, kaip Vilniaus ar Kauno senamiesčiuose statyti dangoraižių...
              Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
              Būtent, nes šis kaip ir kiti ruožai įtraukti į valstybės saugomų paminklų sąrašą. Jų pagal įstatymą išbraukti negalima.
              Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
              Siauruko trasa „Rail Baltica“ bėgiams tiesiog nepanaudojama.
              Tai štai ir tas Rail Baltica žemėlapis Kauno GS. Fotografuota telefonu. Atkreipkite dėmesį, kad abi planuojamos Rail Baltica trasos pro Panevėžį šiauriau eina dabartinio siauruko šiaurinio ruožo bėgiais.

              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                Tai vistiek tiestų ne ant siauruko pylimo...

                Comment


                  Parašė Jotvingis Rodyti pranešimą
                  Tai vistiek tiestų ne ant siauruko pylimo...
                  Tai vis tiek nesimato?
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                    Tai vis tiek nesimato?
                    Kas tau čia matosi? Gal siauruko pylimas?

                    Comment


                      Parašė artexs Rodyti pranešimą
                      Kas tau čia matosi? Gal siauruko pylimas?
                      /\
                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                      Abi planuojamos Rail Baltica trasos pro Panevėžį šiauriau eina dabartinio siauruko šiaurinio ruožo bėgiais.
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                        Tai štai ir tas Rail Baltica žemėlapis Kauno GS. Fotografuota telefonu. Atkreipkite dėmesį, kad abi planuojamos Rail Baltica trasos pro Panevėžį šiauriau eina dabartinio siauruko šiaurinio ruožo bėgiais.

                        Pagal šį žemėlapį matyti, kad nelabai siauruko ruožas - siaurukas iš Panevėžio suka link Joniškėlio, bet ne link Pasvalio.

                        Ar nemanote, kad ši diskusija neturi prasmės - per Panvežėjį jokia RailBaltica niekada neis. Norite pasakyti, kad trasa baigsis ties LT/LV siena - latviai juk iš projekto pasitraukė. Geriausiu atveju sugretintus bėgius ant seno pylimo paklos iki Kauno.

                        Comment


                          Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                          Pagal šį žemėlapį matyti, kad nelabai siauruko ruožas - siaurukas iš Panevėžio suka link Joniškėlio, bet ne link Pasvalio.

                          Ar nemanote, kad ši diskusija neturi prasmės - per Panvežėjį jokia RailBaltica niekada neis. Norite pasakyti, kad trasa baigsis ties LT/LV siena - latviai juk iš projekto pasitraukė. Geriausiu atveju sugretintus bėgius ant seno pylimo paklos iki Kauno.
                          Priminei tokį anekdotą:
                          — Nuo ko prasidėjo 40 metų trukusios žydų klajonės po dykumą?
                          — Nuo tada, kai Mozė pasakė: „Aš žinau trumpesnį kelią“.

                          Juk visi grandioziniai projektai susiduria su didelėmis problemomis. Ne išimtis ir RailBaltica. Tiesiausias (trumpiausias) kelias — iš Kauno pro Panevėžį į Rygą. Žinoma, dabar pakaks ir iki Kauno, tačiau jeigu kartais ši europinė vėžė ims duoti nelauktai didelį pelną — tik laiko klausimas, kada jos tiesimas pajudės šiaurėn...
                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            Vis tiek dėl siauruko pergyveni be reikalo. Jis yra saugoma kultūros vertybė. Taip kad niekas jo nenaikins. O tame žemėlapyje tik iš rankos nubraižyta trasa.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Vis tiek dėl siauruko pergyveni be reikalo. Jis yra saugoma kultūros vertybė. Taip kad niekas jo nenaikins. O tame žemėlapyje tik iš rankos nubraižyta trasa.
                              Tiesą sakant tik tai mane ir guodžia
                              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                Nesunaikins, nesunaikins, o A17 tiesiai per saugomus bėgius paklojo asfaltą...

                                Bet kokiu atveju, sutinku su mintimi, kad kol kas vertėtų aptarinėti konkretesnius dalykus, t.y., kaip tie europiniai bėgiai nusikas bent iki Kauno.

                                Comment


                                  Kol nusikas tie bėgiai iki Kauno praeis kokie 5 m., o ne 3 m.(tas pats buvo su Kauno geležinkelio tuneliu, vėlavo atidaryt beveik metus)

                                  Comment


                                    Parašė Hitas Rodyti pranešimą
                                    Kol nusikas tie bėgiai iki Kauno praeis kokie 5 m., o ne 3 m.(tas pats buvo su Kauno geležinkelio tuneliu, vėlavo atidaryt beveik metus)
                                    na ne metus o tris memesius

                                    Comment


                                      Šiandien LG pareigūno pasisakymą apie "Rail Baltica" klausiau Lietuvos radijo tiesioginėje laidoje "Ryto garsai". Susidarė įspūdis, kad kalbėjęs LG pareigūnas pats netikėjo tuo, ką sako. Ir nelabai gaudėsi situacijoje sakydamas apie 1435mm geležinkelio nutiesimą nuo PL/LT sienos, kai nuo jos toks 22 km iki Šeštokų veikia jau nuo 1992 metų.
                                      Įdomumą sukėlė tiesioginėje transliacijoje paskambinęs klausytojas ir uždavęs klausimą, kur "Rail Baltica" kirs Nemuną. Atsakyta: Kauno hidroelektrinės užtvanka.
                                      Kiek supratau, per užtvanką eis kartu su plačiuoju, kaip iš Šeštokų į Mockavą.
                                      Tuo pačiu pasidarė aišku dar viena: 1435mm vėžės keleiviniai traukiniai (t.y.- keleiviniai traukiniai iš Varšuvos, Berlyno ir kitų Europos stočių) į Kauno geležinkelio stotį neatvažiuos. Ką reiškia Kauną per HES užtvanką apvažiuojančio traukinio sustojimas Palemone, daug kartų įsitikinau 2008-2009m., kai buvo uždarytas Kauno tunelis, ir tuo metu prie Kauno tik Palemone stodavo keleivinis traukinys Vilnius-Šeštokai.

                                      Comment


                                        Krovininiams traukiniams į Kauną nėra reikalo užsukti - jiems kelias tik į Palemoną. Beje, per HE užtvanką yra galimybė nutiesti antrąjį kelią, nes atramos tam numatytos. Nebent, įvertinus jų būklę, gali būti to atsisakyta.

                                        1435 mm geležinkelis ateis į Kauno stotį. Nuo Jiesios bus atšaka į Palemoną palei dabartię Kauno apylanką per HE.

                                        Viskas surašyta projekto konkurso sąlygose, kurios yra prieinamas čia:

                                        https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...7254&LID=24579

                                        Comment



                                          Kauniečiai ramūs – europinės vėžės geležinkelis pasieks jų miestą. Kur toliau jis pasuks – atvira tema. Garsiai diskutavę apie europinį geležinkelį panevėžiečiai nutilo – laukia Vyriausybės sprendimo.
                                          Europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ trasa nuo Lenkijos pasienio iki Kauno miesto žinoma, šiuo metu Lietuvoje jau pradėtas tiesti europinės 1435 mm pločio vėžės geležinkelio ruožas. Kur link pasuks vėžės, pasiekusios laikinąją sostinę, – pro Panevėžį, Šiaulius ar Radviliškį – neaišku.
                                          Prieš kelerius metus praūžusios batalijos, kur turėtų būti tiesiamas naujasis geležinkelis „Rail Baltica“, nurimo, teliko tų batalijų atgarsiai. Anksčiau teisę į šią geležinkelio atkarpą garsiai reiškiantys panevėžiečiai nutilo ir dabar sako, kad ambicijų į europinį geležinkelį privalo turėti visa šalis.
                                          Teigiama, esą labai svarbu, kad „Rail Baltica“ kirstų Lietuvą – nesvarbu, pro kurį miestą – pasiektų Latviją, o paskui ir Estiją. Be to, šnekama, kad minėtų miestų ginčus turi spręsti šalies Vyriausybė, nes nutiesti naujam geležinkeliui reikia nemenkos sumos pinigų.
                                          Anksčiau naršiai diskutavę apie dideles investicijas ir pasikeitimus žadantį europinės vėžės geležinkelio koridorių „Rail Baltica“, kurio atkarpa „Varšuva–Talinas“ sujungs visas Baltijos šalis, šiandien diskusijų dalyviai nurimo. Tuomet diskusijoje pagrindiniais smuikais groję kauniečiai ramūs – naujas geležinkelis juos pasieks.
                                          Gali atsitikti taip, kad savo interesus į naują geležinkelį deklaravę šiauliečiai, garsiai nerėkdami, panevėžiečius tyliai aplenks. Be to, dar atsirado ir kitų pretendentų į europinį geležinkelį – radviliškiečiai.
                                          Beje, yra parengtos trys naujo geležinkelio galimybių studijos, kur turėtų pasukti geležinkelis, kai jis bus nutiestas iki Kauno. Viena galimybė – per Panevėžį, antra – per Radviliškį, trečia – per Šiaulius.
                                          Galimi trys trasos parinkimo variantai. Pirmasis – trasa šalia esamo geležinkelio per Šiaulius ir Joniškį. Antrasis – trasa formuojama visai nauja – per Panevėžį ir Pasvalio rajoną, o trečia – per Radviliškį ir Joniškį.
                                          Prieš kelerius metus, kai Panevėžiui vadovavo meras Vitas Matuzas, jis buvo įsitikinęs, kad europinės vėžės geležinkelio tiesimo projektas turi laikytis patvirtintos koncepcijos, siekiant atnaujinti geležinkelio paslaugų išilgai „Via Baltica“ koridoriaus galimybes bei privalumus. Jo nuomone, toks trasos variantas – pakankamai patrauklus, nes didina bendrą geležinkelio linijų tankį, sudaro galimybes šiaurinių Lietuvos teritorijų ekonominei plėtrai, nedubliuoja esamos geležinkelio linijos. Dabar Seimo narys V. Matuzas įtikinamai aiškino, kad pasirinktas šis trasos projektas būtų pigesnis, nes ši teritorija mažiau apgyvendinta, todėl pigiau būtų galima išpirkti žemę bei nekilnojamąjį turtą.
                                          Dabartinis miesto meras Vitalijus Satkevičius drąsiai apie galimybę tiesti europinės geležinkelio „Rail Baltica“ vėžes netoli Panevėžio nekalba. Pasak jo, viską lems pinigai. „Jeigu jau yra žinoma, kaip naujasis geležinkelis pasieks Kauną, tai visai neaišku, koks variantas iš trijų galimų bus pasirinktas toliau tiesti geležinkelį iki Latvijos sienos. Visi trys variantai vienodai patrauklūs, bet jeigu būtų pasirinktas variantas netoli Panevėžio, jis kainuotų pigiau“, – dėstė „Panevėžio balsui“ miesto vadovas.
                                          Pasiteiravus, kas daroma, kad „Rail Baltica“ geležinkelio ruožas neaplenktų Panevėžio, V. Satkevičius aiškiai neatsakė: „Apie tai buvo užsiminta Regiono plėtros tarybos posėdyje, nes paaiškėjo, kad naujoji geležinkelio vėžė bus pradėta tiesti nuo Lenkijos pasienio Kauno link.
                                          Konkrečiai nebuvo aptarta, kur toliau bus tiesiami geležinkelio bėgiai. Tačiau nuspręsta apie tai kalbėtis Susisiekimo ministerijoje ir tai išsiaiškinti. Todėl gal dar nepavėlavome išsakyti savo nuomonės, kad turime ambicijų į naująjį geležinkelį. Tikimės, kad jis bus tiesiamas pro Panevėžį.“
                                          (...)
                                          „Rail Baltica“ geležinkelio ilgis Lietuvos teritorijoje sieks 335 kilometrų. Iš viso linijos nuo Varšuvos iki Talino ilgis sieks 1142 kilometrus.
                                          „Rail Baltica“ vardas planuojamam statyti geležinkeliui buvo suteiktas dar 1998-aisais, o Lietuvai, Latvijai ir Estijai įstojus į Europos Sąjungą, projektas tapo prioritetu. 2004 metais jis su dar 30 kitų transeuropinių tinklų projektų buvo atrinktas iš pusantro šimto paraiškų.
                                          Lietuvoje nutiesti „Rail Baltica“, dabartiniais skaičiavimais, kainuos apie 1,95 mlrd. litų. ES remiamam projektui iš Lietuvos biudžeto per kelis dešimtmečius skirtų apie 770 mln. litų.
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X