Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė music Rodyti pranešimą
    Rail baltika, rail baltika..
    2020 galėsim iš Kauno in Europu važinėti 80-100 km/h greičiu. 2020 !!!

    Apie ką aš čia?
    Ai, tiesa: http://ru.wikipedia.org/wiki/ЭР200 1965 metai

    http://ru.wikipedia.org/wiki/Электропоезд_«Сапсан»

    Atvaizdas


    Nešiukšlinu, tik garsiai mąstau kaip ilgam užprogramuojamas atsilikimas dėl netobulų įstatymų (žemės paėmimo visuomenei procedūros), visuotinio taupymo (skūpas moka dukart), trumparegiškumo, mūsų mentaliteto ir to, kad projektas pajudėjo tik po 20-ies metų po Nepriklausomybės.. Gal nereikėtų tiek sklypų išpirkinėti 1995 metais, na dabar ir nereikės, bet..
    Tik dabar tai supratai? Aš tai jau numaniau dar prieš gerus 10 metų, beje, "Rail Baltica" pagal pirminį projektą per visą Lietuvą turėjo būti nutiesta iki ~2005 m., iki Kauno - iki 1998 m., kelinti dabar metai, visi patys puikiai žinome
    Paskutinis taisė Kosovo; 2010.05.15, 23:18.
    "I killed the Bank" - Andrew Jackson

    Comment


      Palauk, dar džiaugsimės, jei įgyvendins tai, ką dabar užsiplanavę.

      Comment


        Kroviniams pakaks ir tokio greičio. O keleiviai i Vakarus gali ir lėktuvu nuskristi, autobusu nuvažiuoti. Toks požiūris. Dauguma keliaujančių renkasi greitį, o ne kainą. Tam yra lektuvai ir jais naudojasi "elitas". Autobusu keliauja tik runkeliai. Ir autobusai yra pelningi. Negi dėl runkelių leis nuostolingus traukinius? Tokia realybė.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Kroviniams pakaks ir tokio greičio. O keleiviai i Vakarus gali ir lėktuvu nuskristi, autobusu nuvažiuoti. Toks požiūris. Dauguma keliaujančių renkasi greitį, o ne kainą. Tam yra lektuvai ir jais naudojasi "elitas". Autobusu keliauja tik runkeliai. Ir autobusai yra pelningi. Negi dėl runkelių leis nuostolingus traukinius? Tokia realybė.
          Čia jau Tamsta visai be reikalo užaštrinai. Pirmiausia Ryanair suteikia progą greitai nuvykti į Vakarus ir taip vadinamiems "runkeliams" (nors realybėje runkeliai išvis į užsienį nekeliauja, o pigiai keliauja vidurinės klasės atstovai).
          Man nuostabą kelią kiti dalykai. Neva RailBaltika milijardus kainuoja visų pirma dėl žemės išpirkimo, bet... Kodėl tiesiant greitkelius ir autostradas, žemės paėmimo problemos neakcentuojamos, gal jų išvis nekyla? Juk tik prieš kelerius metus nutiestas Marijampolės-Kalvarijos aplinkelis, o štai RailBatika sukelia problemų tiesiant tiesiogiai Suvalkai-Kalvarija (aplenkiant Šeštokus ir taip sutaupant >20km... Kažko čia mes dar nežinome...
          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment



            Comment


              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
              Čia jau Tamsta visai be reikalo užaštrinai. Pirmiausia Ryanair suteikia progą greitai nuvykti į Vakarus ir taip vadinamiems "runkeliams" (nors realybėje runkeliai išvis į užsienį nekeliauja, o pigiai keliauja vidurinės klasės atstovai).
              Man nuostabą kelią kiti dalykai. Neva RailBaltika milijardus kainuoja visų pirma dėl žemės išpirkimo, bet... Kodėl tiesiant greitkelius ir autostradas, žemės paėmimo problemos neakcentuojamos, gal jų išvis nekyla? Juk tik prieš kelerius metus nutiestas Marijampolės-Kalvarijos aplinkelis, o štai RailBatika sukelia problemų tiesiant tiesiogiai Suvalkai-Kalvarija (aplenkiant Šeštokus ir taip sutaupant >20km... Kažko čia mes dar nežinome...
              Aš parašiau, maždaug kaip galbūt mąsto valdžia...

              Žemės klausimas tiesiant kelius kiekvienu atveju yra skirtingas. Platinant kelius tai beveik nesudaro problemų. Naujų automobilių kelių praktiškai netiesiama. Marijampolės - Kalvarijos aplinkkelis buvo "tiesamas" daug metų ir žemės klausimas ten tikriausiai buvo išspręstas dar iki išdalinant žemės sklypus būsimos trasos vietoje.
              Bet Vilniuje su aplinkkelio žeme irgi buvo ir tebėra problemų.

              Dėl Šeštokų aplenkimo aš nebūčiau toks kategoriškas. Jei jau tiesinti liniją, tai tiesinti iki pat Marijampolės.

              Comment


                Apie žemės išpirkimą jau tam tikri "asmenys" sužino pirmiausiai. Ja nuperka arba "persikelia" iš kitur ir laukia kada ateis kelininkai. Net kelias planuojamas kartais per jų sklypus. Vat todėl ir išpirkimo kainos didelės. Tai naudinga tam tikrai asmenų grupei kuri visa tai gali įtakoti.
                Gali man pasakoti apie "skaidrius" pirkimus kiek nori. Niekas nedaroma be naudos sau.
                Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  Informacija iš Kalvarijos savivaldybės puslapio:

                  2010.05.20 Informacija apie pradedamą rengti specialųjį planą...

                  Plačiau.
                  Geležinkelio planas pridedamas
                  http://www.maps4u.lt/ Puslapis apie istorinius žemėlapius.

                  Comment


                    Tai jei rekonstruoja esamą trasą nafik pinigus į planus kiša?

                    Comment


                      Parašė LinS Rodyti pranešimą
                      Tai jei rekonstruoja esamą trasą nafik pinigus į planus kiša?
                      Plane aiskiai matoma, kad trasa visiskai nauja.
                      ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                      Comment


                        Apie ką aš ir kalbu... JAU rekonstruojama senoji, o planus dar kuria naujai trasai kurios nebus (bent jau šį dešimtmetį). O planai sensta ir tai reiškia pinigų išmetimą lauk.

                        Comment


                          o nėr panašaus tikslumo brėžinių lenkų pusėj, nors iki Suvalkų? Nes pas mus dabar tiesu gražu, o kaip ten nusimato?
                          You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                          Comment


                            Įdomumo dėlei - poveikio aplinkai įvertinimas:

                            GELEŽINKELIO LINIJOS LENKIJOS/LIETUVOS VALSTYBIŲ SIENA-MARIJAMPOLĖ (0-40 KM) IR SU JA SUSIJUSIOS INFRASTRUKTŪROS POVEIKIO APLINKAI IR „NATURA 2000“ TERITORIJOMS VERTINIMO

                            http://mrd.am.lt/VI/index.php#a/687

                            Comment


                              Parašė zanaz Rodyti pranešimą
                              o nėr panašaus tikslumo brėžinių lenkų pusėj, nors iki Suvalkų? Nes pas mus dabar tiesu gražu, o kaip ten nusimato?
                              Lenkai dar nepasirinkę varianto, nekalbant apie tikslesnius brėžinius..
                              čia straipsniuką radau lenkiškam ssc forume http://www.skyscrapercity.com/showpo...&postcount=129



                              Rašo, kad gali būti, kad darbai Lietuvoje bus baigti, o Lenkijos pusėje nebus dar net pradėti. Šiemet tikimasi bent jau pasirinkti galutinį variantą, tačiau Lenkijos geležinkeliai švelniai sakant ir taip neturtingi, o modernizavimo prioritetas teikiamas, aišku, vakarinei-centrinei Lenkijos daliai...

                              Comment


                                Parašė audrius. Rodyti pranešimą
                                Lenkai dar nepasirinkę varianto, nekalbant apie tikslesnius brėžinius..
                                čia straipsniuką radau lenkiškam ssc forume http://www.skyscrapercity.com/showpo...&postcount=129

                                Atvaizdas


                                Rašo, kad gali būti, kad darbai Lietuvoje bus baigti, o Lenkijos pusėje nebus dar net pradėti. Šiemet tikimasi bent jau pasirinkti galutinį variantą, tačiau Lenkijos geležinkeliai švelniai sakant ir taip neturtingi, o modernizavimo prioritetas teikiamas, aišku, vakarinei-centrinei Lenkijos daliai...
                                Linija per Olecko labai blogos bukles. Per Balstoge tikrai greiciau butu

                                Comment



                                  Čia renkamas variantas kuris bus modernizuojamas, jų aktuali būklė čia ne prie ko.

                                  Comment


                                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                    Įdomumo dėlei - poveikio aplinkai įvertinimas:

                                    GELEŽINKELIO LINIJOS LENKIJOS/LIETUVOS VALSTYBIŲ SIENA-MARIJAMPOLĖ (0-40 KM) IR SU JA SUSIJUSIOS INFRASTRUKTŪROS POVEIKIO APLINKAI IR „NATURA 2000“ TERITORIJOMS VERTINIMO

                                    http://mrd.am.lt/VI/index.php#a/687
                                    Tai realiai nei ta galimybė visuomenei susipažint su projektu, apie kurią buvo pranešta anksčiau čia, nei šitas vertinimas nebeturi reikšmės regis?
                                    Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                    Comment


                                      Na aš jau apie tai ir rašiau jei jau rekonstruoja senąja liniją, kam pinigus kiša į tą popierizmą jei į stalčių įmes ir nenaudos... bet kažkaip arba aš kažko nesuprantu arba kiti ką daugiau žino...

                                      Comment


                                        Eilinis pinigų įsisavinimas vyksta.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Eilinis pinigų įsisavinimas vyksta.
                                          šįkart "ne eilinis"

                                          Comment

                                          Working...
                                          X