Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Sudvejint tik tarp Mockavos ir Šeštokų. Galbūt ant Kauno HE užtvankos. Kitur bus tiesiama šalia esamos linijos.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      ..Kitur bus tiesiama šalia esamos linijos.
      Pilnavertis dvikelis?
      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

      Comment


        Vienkelis.

        Comment


          Vienkelis standartinis plius vienkelis platusis? Ir vienas kitam netrukdo?
          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

          Comment


            Nuo Šeštoku iki Kazlų Rūdos vienas 1520 + vienas 1435. Nuo Kazlų Rūdos šalia esamo dvikelio 1520 bus vienkelis 1435 mm iki Jiesios. Toliau vienkelis 1435 eis į Palemoną. Kolkas dar neaišku, ar per HE bus sudvejintas kelias, ar atskiras. Užtvankos geležinkelio tiltas statant buvo planuotas dvikeliui - atramos plačios. Bet ar po tiek metų bus ryžtasi statyti antrą kelią ant užtvankos nėra aišku. Nuo Jiesios iki Kauno 1435 mm kelias eis šalia dvikelio 1520 mm. Tačiau prieš tiltą per Nemuną liks tik vienas kelias 1520 mm, o antrasis tilto kelias bus skirtas 1435 vėžei.
            O kas gali trukdyti. Aišku, pas mus bus pigiai daroma ir skirtingos vėžės keliai stotyse kirsis viename lygyje, be viadukų. Jei dar tarp Mockavos ir Kalvarijos tai neturės didelės įtakos eismui, nes jo intensyvumas bus žemas, tai toks kelių susikirtimas Jiesioje yra visiškas nesusipratimas ir bus didelis stabdis traukinių eismui.
            Paskutinis taisė Al1; 2013.05.23, 11:49.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Aišku, pas mus bus pigiai daroma ir skirtingos vėžės keliai stotyse kirsis viename lygyje, be viadukų. Jei dar tarp Mockavos ir Kalvarijos tai neturės didelės įtakos eismui, nes jo intensyvumas bus žemas, tai toks kelių susikirtimas Jiesioje yra visiškas nesusipratimas ir bus didelis stabdis traukinių eismui.
              Čiopo stotyje Ukrainoje standartiniai ir siaurieji bėgiai taip pat susikerta viename lygyje, perkrovimo apimtys ten savo lauku buvo dideli, bet traukinių eismui tai nelabai kenkia.
              Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

              Comment


                Viena yra pasienio stotyje, o visai kas kita magistralinės linijos viduryje. Nors Jiesia formalia ir stotis, bet juk ten stoja vos keli dyzeliniai traukiniai, o visi kiti pravažiuoja. Viename lygyje įrengtas susikirtimas turės įtakos "spūsčių" usiformavimui ir vėlavimams. Jau ir dabar ten būna problemų, kai iš Palemono atvažiuojantis traukinys užkerta kelią važiuojantiems iš Kauno ar į Kauną, tai dabar dar prisidės ir priverstinis 1435 mm vėže važiuojančių traukinių stabdymas, jei traukiniai iš Palemono ar į Palemoną nespės pagal tvarkaraštį pravažiuoti Jiesios.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Viena yra pasienio stotyje, o visai kas kita magistralinės linijos viduryje. Nors Jiesia formalia ir stotis, bet juk ten stoja vos keli dyzeliniai traukiniai, o visi kiti pravažiuoja. Viename lygyje įrengtas susikirtimas turės įtakos "spūsčių" usiformavimui ir vėlavimams. Jau ir dabar ten būna problemų, kai iš Palemono atvažiuojantis traukinys užkerta kelią važiuojantiems iš Kauno ar į Kauną, tai dabar dar prisidės ir priverstinis 1435 mm vėže važiuojančių traukinių stabdymas, jei traukiniai iš Palemono ar į Palemoną nespės pagal tvarkaraštį pravažiuoti Jiesios.
                  Girdėjau gantų (tik gandų), kad 1435 mm bėgiai nuo Jiesios į Palemoną gali eiti per Rokus. Būk tai abiejų standartų bėgiams per Kauno stotį ir Kauno tunelį būtų didelių problemų (didesnių negu dabar pranašautos Jiesiai). Kągi, - belieka laukti, kada paskelbs tikrą informaciją. Jei tikrai 1435 mm bėgiai eitų per Kauno miestą, tai tunelyje turėtų eiti kaip iš Šeštokų į Mockavą...

                  Comment


                    Tai ne gandai. Taip ir bus. Ir aš visai užmiršau, kad 1435 mm iš Kauno per tunelį eis iki Palemono. Tunelyje bus sudvejinti bėgiai.

                    Comment


                      LG viešujų pirkimų puslapyje oficialiai paskelbta, jog Marijampolė - Kazlų Rūda rekonstrukciją už 165 710 405,20 Lt be PVM laimėjo AB "Panevėžio keliai". Praėjus 15 dienų ir negavus jokių pretenzijų ar skundų, planuojama pasirašyti sutartį.

                      Comment


                        Parašė ead Rodyti pranešimą
                        LG viešujų pirkimų puslapyje oficialiai paskelbta, jog Marijampolė - Kazlų Rūda rekonstrukciją už 165 710 405,20 Lt be PVM laimėjo AB "Panevėžio keliai". Praėjus 15 dienų ir negavus jokių pretenzijų ar skundų, planuojama pasirašyti sutartį.
                        Ir už kiek laiko nuo sutarties pasirašymo pagelžkelėje turėtų atsirasti nors vienas statybininkų vagonėlis, nors vienas buldozeris, ekskavatorius? Ir kada turėtų būti skelbiamas kitas konkursas, jei "Panevėžio keliai" delstų ?

                        Comment


                          Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                          Ir už kiek laiko nuo sutarties pasirašymo pagelžkelėje turėtų atsirasti nors vienas statybininkų vagonėlis, nors vienas buldozeris, ekskavatorius? Ir kada turėtų būti skelbiamas kitas konkursas, jei "Panevėžio keliai" delstų ?
                          Tai vagonėliai gali ir po mėnesio atsirasti. O rimtus darbus pradės tik po DP parengimo.
                          Nematau prasmės PK delsti, atsisakydami sutarties, kartu prarastų ir pasiūlymo užtikrinimo garantiją, kuri dažniausiai siekia 1% nuo pasiūlymo kainos.

                          Comment


                            Parašė ead Rodyti pranešimą
                            ... laimėjo AB "Panevėžio keliai"...
                            Kad tik asfalto ant pabegiu nepaklotu vietoj begiu...
                            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                            Comment


                              Lyg ir žino PK kas per daigtas tas geležinkelis, nors vis tiek spėju didesnę dalį darbų atliks subrangovai.

                              Comment


                                Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                Kad tik asfalto ant pabegiu nepaklotu vietoj begiu...
                                Arba kad kažkur paklydę nenukryptų nuo trasos ir geležinkelio bėgius nenusuktų į plentą...

                                P.S.: juokas juokais, bet tokiems anekdotams pabaigos laukiame ir norisi matyti tikrą geležinkelio tiesimą...

                                Comment


                                  Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                  Kad tik asfalto ant pabegiu nepaklotu vietoj begiu...
                                  Tai kad berods jau dabar PK su kažkuo tiesia antrąjį kelią Vilniaus aplinkelyje (Geležinkelio)

                                  Comment


                                    Tai jie patys juk nesunkiai gali suformuoti sankasą, padaryti drenažą, pralaidas, tiltus, o patį kelią nuties subrangovai, jei patys neturi kokio geležinkelio tiesimo padalinio. Dar kitiems subrangovams liks elektros tiekimo darbai, signalizacija.
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      nuo Kyviškių berods iki Nemėžio PK dalis aplinkelio. Kita dalis Kauno tiltų. Bent praeitą vasarą PK patys nieko nedarė. Aukštaitijos traktas nukasinėjo kalnus tarpstotyje. Alkesta tvarkė Kyviškių stotį. Jei neklystu PK kaip jau patys tai pervažas įrenginės ten. Be abejo neišsiverčiama ir be GTC. Įsivaizduoju, kad kažkas panašaus gali vykti ir čia.

                                      Comment


                                        Parašė Apeivis Rodyti pranešimą
                                        nuo Kyviškių berods iki Nemėžio PK dalis aplinkelio. Kita dalis Kauno tiltų. Bent praeitą vasarą PK patys nieko nedarė. Aukštaitijos traktas nukasinėjo kalnus tarpstotyje. Alkesta tvarkė Kyviškių stotį. Jei neklystu PK kaip jau patys tai pervažas įrenginės ten. Be abejo neišsiverčiama ir be GTC. Įsivaizduoju, kad kažkas panašaus gali vykti ir čia.
                                        Kyviškėse - Valčiūnuose ne tik PK su Kauno Tiltais dirba, yra ir kitų Rangovų. Aukštaitijos traktas yra dukterinė PK įmonė. PK tik kelias pervažas įrenginės ir tai ne patys, visos kitos pervažos kito Rangovo.

                                        Comment


                                          Parašė ead Rodyti pranešimą
                                          Kyviškėse - Valčiūnuose ne tik PK su Kauno Tiltais dirba, yra ir kitų Rangovų. Aukštaitijos traktas yra dukterinė PK įmonė. PK tik kelias pervažas įrenginės ir tai ne patys, visos kitos pervažos kito Rangovo.
                                          Na taip taip dėl visko sutinku. Tiesiog praeitais metais kai šnekėjausi su PK lyg ir minėjo, kad pervažas greičiausia patys darys, ar galbūt bent jau vieną. O Nemėžio pervaža PK rūpestis ar jau Kauno tiltų? Kažkur ten berods jų darbų pasidalinimo riba. Apie kitus Rangovus ir nepagalvojau, nes jie kitų darbų vykdymui (kabelių klojimui).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X