Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    Suprasciau jei moterys rasytu, bet vyras su tokia isterika...
    Kokia isterika?

    Comment


      Parašė haveimooed Rodyti pranešimą
      Kokia isterika?
      Gal ne isterija ,o kiek teisybė. Mano nuomonė kažkam aktualu yra aplenkt Šiaulius,bet čia tik mano asmeninė nuomonė.
      Neskubėk ir nespėsi.

      Comment


        „Rail Baltica“ ruožą už 103 mln. litų ties Geležinkelio tiesimo centras

        Transeuropinės vėžės „Rail Baltica“ ruožą nuo Lenkijos ir Lietuvos sienos iki Mockavos už 103,21 mln. litų (su PVM) ties „Lietuvos geležinkelių“ antrinė įmonė Geležinkelio tiesimo centras.

        Bendrovė laimėjo „Lietuvos geležinkelių“ skelbtą „Rail Baltica“ ruožo rekonstrukcijos konkursą.

        Sausio pradžioje paskelbtame pakartotiniame konkurse taip pat dalyvavo Lenkijos geležinkelių ir kelių infrastruktūros koncerno „Trakcja“ grupei priklausanti didžiausia Baltijos šalyse kelių ir tiltų statybos bendrovė „Kauno tiltai“ (107,448 mln. litų), viena didžiausių šalyje kelių ir geležinkelių statybos bendrovių „Panevėžio keliai“ (114,351 mln. litų) ir Vokietijos statybos bendrovė „Leonhard Weiss“ (127,018 mln. litų).

        Konkurso laimėtojas pastatys maždaug 13 kilometrų geležinkelio bėgių atkarpą. Ruožas prasideda už Mockavos geležinkelio stoties ir baigiasi Lenkijoje ties pirmąja bėgių sandūra.

        „Lietuvos geležinkeliai“ kovo pradžioje pakartotinai paskelbė ruožo Kazlų Rūda-Kaunas rekonstrukcijos rangovo konkursą, o vasarį – ruožų Marijampolė-Šeštokai ir Marijampolė-Kazlų Rūda rangovo konkursus.

        Šiuo metu Lietuvoje nutiesta apie 7 kilometrų ilgio „Rail Baltica“ europinė vėžė tarp Mockavos ir Šeštokų.

        Lietuvoje geležinkelis yra rusiškos vėžės, kurios plotis – 1520 milimetrų. Europinė geležinkelio vėžė yra siauresnė – 1435 milimetrai.

        BNS informacija
        Tai kada gi pagaliau prasidės realūs darbai, jau rašo apie šių ruožų tiesimus ir konkursus gal jau pusmetį, bet realaus progreso tai kol kas nulis

        Comment


          Parašė Raptor Rodyti pranešimą
          Tai kada gi pagaliau prasidės realūs darbai, jau rašo apie šių ruožų tiesimus ir konkursus gal jau pusmetį, bet realaus progreso tai kol kas nulis
          Šaltuoju metų laikotarpiu jokių rimtų kelio remonto darbų niekada nedaro.
          Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

          Comment


            Tai pala, tik dabar pasižiūrėjau žemėlapį, tai toks vingiuotas užkampio geležinkelis pasituristaudamas į Šeštokus ir kitus svarbius XIX a. kaimelius ir bus?
            Parašykit kas nors prašau, kad iš Mockavos eis tiesiai į Marijampolę

            Paprastai geležinkeliai būna tiesesni už kelius. Bet čia panašu, kad bus paradoksas, jog Via Baltika bus tiesesnė už geležinkelį



            Paskutinis taisė Rimas_OK; 2013.04.17, 23:28.

            Comment


              Ta visa atkarpa yra anekdotas, atsimenu lyg tai Romas buvo įkėles nuotrauką pora metu atgal, kurioje buvo RB trasos planas einantis nuo sienos iki Marijampolės (nauja trasa, pritaikyta 200km/h+ greičiui).

              EDIT: Va radau:



              Va čia tai idealiausia
              Paskutinis taisė Raptor; 2013.04.18, 00:32.

              Comment


                Kaip supratau iš scheminio plano pirmi 3 keliai nuo Marijampolės geležinelio stoties bus 1520mm vėžės, o 4-5 keliai bus 1435mm, juos pasiekt galima bus požemine perėja.
                Attached Files

                Comment


                  Ko gero lieka pervaža, bent taip atrodo ties Sporto gatve?

                  Comment


                    „Rail Baltica“ konkurse gauti 6 pasiūlymai
                    vz.lt
                    Projekto „Rail Baltica“ geležinkelio ruožo Kazlų Rūda–Kaunas rangos darbų pirkimo konkurse gauti 6 dalyvių pasiūlymai, mažiausia kaina – 444 mln. Lt be PVM, rašoma „Rail Baltica“ projekto direkcijos pranešime spaudai.

                    Plačiau: http://vz.lt/article/2013/5/10/rail-...#ixzz2StnEMqqE

                    Comment


                      Įdomu, kodėl nepasigiria Marijampolė - Kazlų Rūda ar Marijampolė - Šeštokai konkursų rezultatais...

                      Comment


                        Marijampolė - Šeštokai jau įvyko. Laimėjo "Geležinkelio tiesimo centras". Skelbta buvo apie tai apie tai jau ne kartą.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Marijampolė - Šeštokai jau įvyko. Laimėjo "Geležinkelio tiesimo centras". Skelbta buvo apie tai apie tai jau ne kartą.
                          Klaidinga informacija. Apkskritai apie Marijampolės - Šeštokų laimėtoją oficialiai niekur dar nebuvo skelbta.

                          Comment


                            Paskelbta LG puslapyje viešųjų pirkimų skyriuje. Suklydau, nes ne kartą rašė apie ruožą nuo sienos iki Mockavos. Kas įdomiausia, tai kelis kartus trumpesnis ruožas nuo sienos iki Mockavos kainuos 103 milijonus, o nuo Šeštokų iki Marijampolės tik 39 milijonus. Labai įtartina. Turint omenyje, kad tarp Marijampolės ir Šeštokų reikės trijų nemažų tiltų per upes, viaduko per kelią ties Naujiena, Marijampolėje dviejų viadukų vietoje pervažų. Galbūt pačios stoties rekonstrukcijos darbai neįkaičiuoti??? Kaip ir Kalvarijos, Šeštokų stočių. Tuo tarpu ruožo nuo sienos iki Mockavos stoties rekonstrukcija irgi neapima Mockavos stoties kelyno rekonstrukcijos.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Paskelbta LG puslapyje viešųjų pirkimų skyriuje. Suklydau, nes ne kartą rašė apie ruožą nuo sienos iki Mockavos. Kas įdomiausia, tai kelis kartus trumpesnis ruožas nuo sienos iki Mockavos kainuos 103 milijonus, o nuo Šeštokų iki Marijampolės tik 39 milijonus. Labai įtartina. Turint omenyje, kad tarp Marijampolės ir Šeštokų reikės trijų nemažų tiltų per upes, viaduko per kelią ties Naujiena, Marijampolėje dviejų viadukų vietoje pervažų. Galbūt pačios stoties rekonstrukcijos darbai neįkaičiuoti??? Kaip ir Kalvarijos, Šeštokų stočių. Tuo tarpu ruožo nuo sienos iki Mockavos stoties rekonstrukcija irgi neapima Mockavos stoties kelyno rekonstrukcijos.
                              Marijampolę - Šeštokus sudaro 6 statiniai. 39 mln, tai kaina už vieną statinį - Šeštokų geležinkelio stoties rekonstrukcija.
                              Viso tarpstočio su Marijampolės ir Šeštokų geležinkelių stočių rekonstrukcija kainuos apie 300 mln.
                              Realiai konkursas įvykęs visiems 6 statiniams, laimėtojai ir aiškūs, tačiau tik dėl vieno priimtas kažkoks sprendimas, visi kiti dėl kažkokių priežasčių pakibę.
                              Va tas ir įdomiausia, kad šiaip bent preliminarūs laimėtojai jau visiems Rail Baltica ruožams yra, tačiau vieno konkurso rezultatus paskelbia tą pačią dieną, o kitų mėnesį nepaviešina...

                              Comment


                                „Eurovia“, „Panevėžio keliai“ ir „Hidrostatyba“ pretenduoja į šimtamilijoninius geležinkelininkų užsakymus

                                Comment


                                  o kuri ten kažkokia hidro prisidirbo klaipėdos uoste ?

                                  Comment


                                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                    o kuri ten kažkokia hidro prisidirbo klaipėdos uoste ?
                                    Hidrotechnika. Bet kiek žinau, vienas iš buvusių HT vadovų neapsikentė su pono Jurgučio nesąžiningumu ir įkūrė dabartinę HS.

                                    Comment


                                      Kitą savaitę LG antrinė įmonė Geležinkelių tiesimo centras pradės statybos darbus nuo Lenkijos - Lietuvos sienos iki Mockavos.

                                      Comment


                                        Parašė Grillz Rodyti pranešimą
                                        Kitą savaitę LG antrinė įmonė Geležinkelių tiesimo centras pradės statybos darbus nuo Lenkijos - Lietuvos sienos iki Mockavos.
                                        Ne pradės, o pradėjo jau šią savaitę. Žurnalistus kažkas neteisingai informavo

                                        Comment

                                        Working...
                                        X