Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Dar pigiau galima nupirkti traukinius su keičiama vėže kaip Ispanijoje. Vėžės keitimas užtrunka tik 1 minutę traukiniui su keleiviais riedant per specialią įrangą.
    Kaip visa tai atrodo? Gal yra koks filmukas kaip atrodo pats keitimas? O riedmenys nesidėvi? Įrenginys (kur Mockavoje yra) ilgaamžis ir patikimas?

    Comment


      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

      Comment


        Manau, kad ir su vagonų ratų pločio keitimu neišeitis. Tam reikia specialių traukinių ir specialių vagonų bei visos reikiamos įrangos, kas irgi ko gero kainuotų adekvačiai. Jei butų galimybė keisti ratų plotį, greičiausai nemažai krovinių važiuotų tranzitu per Lietuvą. O iš šitos, kad ir nedidelės 1435mm atkarpos Lietuva gali išlošti labai daug kalbant apie krovinių pervežimą, logistikos terminalus ir t.t.

        Comment


          Kalba eina apie keleivinius be lokomotyvo.
          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

          Comment


            Jei su keleiviniais tada toks variantas visai neblogas. Bet labai abejoju ar LG tuo užsiims.

            Comment


              Iš klipuko nepasirodė rimta konstrukcija, nors aš apie tai nieko nenusimanau.

              Comment


                Parašė Apeivis Rodyti pranešimą
                Kaip visa tai atrodo? Gal yra koks filmukas kaip atrodo pats keitimas? O riedmenys nesidėvi? Įrenginys (kur Mockavoje yra) ilgaamžis ir patikimas?
                Aišku, kad tokia traukinių eksploatacija yra brangesnė. Bet ji kur kas pigesnė nei vežimėlių keitimas ar krovinių perkrovimas. Nes laikas - pinigai. Žinoma, dar pigesnis variantas yra keleivių persėdimas. Tačiau čia irgi yra problemų. Dieną persėdimas nesudaro problemų. Naktį - sudaro. Mockavoje esantis įrenginys yra skirtas paprastų vagonų su keičiamo pločio aširačiais vėžės pločio keitimui.

                Iš esmės ispanų Talgo yra vienintelė komerciškai sėkminga sistema pasaulyje pačioje Ispanijoje ir tarp Ispanijos bei Prancūzijos. Nors man tai nesuprantama, kam šalies viduje prireikė 1435 mm vėžės??? Juk Talgo greituosius taukinius kuria taip pat ispanai ir jokių techninių problemų padidinti greitį iberiškos vėžės traukiniams neegzistuoja... Talgo modifikacija 1435/1524 vėžėms krovininiams vagonams yra tarp Suomijos ir Švedijos.
                Antra sistema yra... lenkų SUW2000, tarp Lenkijos ir Ukrainos kurį laiką veikusi su reguliariais keleiviniais traukiniais, bet taip ir iki galo neįdiegta komerciniam naudojimui. Tokia pati ir Mockavoje, bet neveikianti. Beje, Mockavoje buvo numatyta ir specialių krovininių vagonų vėžę keisti.
                Japonai šioje srityje dar vis eksperimentuoja.

                Talgo angaras su vėžės keitimo mechanizmu Ispanijoje.

                http://upload.wikimedia.org/wikipedi...%C3%A9rida.jpg

                Realus filmas. Taip, vėžės pločio keitimas traukiniui užtrunka iki minutės. Pats išbandžiau.



                O čia trigubas (trys sąstatai sujungti) Talgo hibridinis (elektrinis lokomotyvas su dyzeliniu generatoriumi - gali važiuoti neeliktrifikuotomis linijomis) traukinys keičia vėžę Madride.




                Parašė suduvietis Rodyti pranešimą
                Manau, kad ir su vagonų ratų pločio keitimu neišeitis. Tam reikia specialių traukinių ir specialių vagonų bei visos reikiamos įrangos, kas irgi ko gero kainuotų adekvačiai. Jei butų galimybė keisti ratų plotį, greičiausai nemažai krovinių važiuotų tranzitu per Lietuvą. O iš šitos, kad ir nedidelės 1435mm atkarpos Lietuva gali išlošti labai daug kalbant apie krovinių pervežimą, logistikos terminalus ir t.t.
                Keleiviniams vienintelė pigiausia išeitis. Kita, dar pigesnė, aišku, persėdimas. Bet jis turi būti gerai organizuotas. Naktinis persėdimas nepageidautinas. Tai ribotų traukinių judėjimą - jie Kauną turėtų pasiekti bent ne anksčiau 6 ryto ir ne vėliau 24 nakties.
                Paskutinis taisė Al1; 2013.06.12, 18:05.

                Comment


                  Parašė disident Rodyti pranešimą
                  Aš pasėdėjęs PESOJE 2,5 valandos taip pat išreikščiau neigiamą nuomonę apie tos šalies geležinkelių progresą.
                  Gaila, kad eurovaldininkas neišplėtė savo nuomonės.

                  Įtariu, kad ji grįsta tuo, kad numatyta EK "Rail Baltica" iš esmės skiriasi nuo to, kas dabar daroma. Klausimas tik, kodėl tik dabar priekaištaujama,kai darbai įsibegėjo.

                  Comment


                    Galit kas nors man paaiškinti kodėl Rail Baltica yra statoma per tą seną, caro laikų trasą? Ar nebuvo racionaliau iš karto statyti tikrąją (greitąją) Rail Balticą? Ar šita trasa bus naudojama jei kada nors bus pastatyta greitoji Rail Baltica?
                    You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                    Comment


                      Parašė blitz Rodyti pranešimą
                      Galit kas nors man paaiškinti kodėl Rail Baltica yra statoma per tą seną, caro laikų trasą? Ar nebuvo racionaliau iš karto statyti tikrąją (greitąją) Rail Balticą? Ar šita trasa bus naudojama jei kada nors bus pastatyta greitoji Rail Baltica?
                      Viskas del bapkiu.

                      Comment


                        Parašė blitz Rodyti pranešimą
                        Galit kas nors man paaiškinti kodėl Rail Baltica yra statoma per tą seną, caro laikų trasą? Ar nebuvo racionaliau iš karto statyti tikrąją (greitąją) Rail Balticą? Ar šita trasa bus naudojama jei kada nors bus pastatyta greitoji Rail Baltica?
                        Trasa nevisa sena. Geležinkelis tarp Kazlų Rūdos ir Šeštokų nutiestas tarpukariu.

                        RB2 variantas man kažkoks keistas. Lyg tyčia aplenkiama Marijampolė ir Kaunas.
                        Negi kauniečiui iš kokių Romainių ar Vilijampolės būtų patogu belstis į Rokus?

                        Comment


                          Manau, kad keleiviniai traukiniai visgi užsuktų į Kauno centrinę stotį.

                          Comment


                            Dalyje statomo geležinkelio rouže "Rail Baltica" buvo įrengta automatinė kelio blokuotė nuo Jiesios iki Kybartų, buvo pristatyta daug naujų šviesoforų ir t.t Bet tiesiant 143,5 cm vėžę keisis stočių kelynų išsidėstymas, tai reiškia kad dalis naujų šviesoforų ir kitų naujų įrenginių turės būt išardyta?
                            Nuo Kybartų iki Kauno geležinkelis dabar yra dvikelis, taigi kai 143,5 cm vėžė bus nutiesta iki Kazlų Rūdos, toliau iki Kauno (iki tilto per Nemuną) bus trikelis geležinkelis?

                            Comment


                              Parašė Miningan Rodyti pranešimą
                              Dalyje statomo geležinkelio rouže "Rail Baltica" buvo įrengta automatinė kelio blokuotė nuo Jiesios iki Kybartų, buvo pristatyta daug naujų šviesoforų ir t.t Bet tiesiant 143,5 cm vėžę keisis stočių kelynų išsidėstymas, tai reiškia kad dalis naujų šviesoforų ir kitų naujų įrenginių turės būt išardyta?
                              Nuo Kybartų iki Kauno geležinkelis dabar yra dvikelis, taigi kai 143,5 cm vėžė bus nutiesta iki Kazlų Rūdos, toliau iki Kauno (iki tilto per Nemuną) bus trikelis geležinkelis?
                              Į abu klausimus - TAIP.

                              Comment


                                "Kauno tiltai" laimėjo konkursą įrengti 3 viadukus Marijampolėje. Viadukai geležinkelių, t.y, automobiliai ir pėstieji važiuos ir eis po geležinkeliu.

                                http://marijampolietis.balsas.lt/mar...viadukus-8999/

                                Taip pat šiandien pasirašytos sutartys su ruožo nuo Kazlų Rūdos iki Kauno rangovais.

                                Europinę geležinkelio vėžę tarp Kazlų Rūdos ir Kauno klos trys viešųjų konkursų nugalėtojai


                                http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...KU05CTzFKRTE!/

                                Comment


                                  Na ką uždegta žalia šviesa iki Kauno. Beja teko girdėti kalbų, kad jei nebus įvestos lenkiškos raidės į lietuviškus pasus, tada lenkai blokuos "Rail Baltica". Nežinau kie šios kalbos pagrįstos.

                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  "Kauno tiltai" laimėjo konkursą įrengti 3 viadukus Marijampolėje. Viadukai geležinkelių, t.y, automobiliai ir pėstieji važiuos ir eis po geležinkeliu.

                                  http://marijampolietis.balsas.lt/mar...viadukus-8999/

                                  Taip pat šiandien pasirašytos sutartys su ruožo nuo Kazlų Rūdos iki Kauno rangovais.

                                  Europinę geležinkelio vėžę tarp Kazlų Rūdos ir Kauno klos trys viešųjų konkursų nugalėtojai


                                  http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...KU05CTzFKRTE!/

                                  Comment


                                    Ir dar kariuomenę įves. Niekur jie nedings. Iki Suvalkų nuo Bialystoko jiems patiems aktualu susitvarkyti. Lieka nedidelis gabalas nuo Suvalkų iki sienos. Krovinių srautams pradėjus judėti iš šiaurės - pietų kryptimi, Lenkija bus priversta ir jį sutvarkyti.

                                    Comment


                                      Tai kad Lenkijos armija 1919-1939 m. Vilniaus krašte jau pabuvojo. Kas dėl Suvalkų, tai lenkams mažas interesas, nes ten gyvena mažiau kaip 70 tūkst gyventojų, o Suvalkų miestas nepatenka tarp 50 didžiausių Lenkijos miestų. Kaip būtų kokie Smalininkai Lietuvos mastu. Kas dėl krovinių jie kol kas tik popieriuje rašomi ir neaišku iš kur paimti. Nėra jokių sutarčių, ketinimų protokolų, nieko konkretaus. Kaip realybėje bus laikas parodys.

                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Ir dar kariuomenę įves. Niekur jie nedings. Iki Suvalkų nuo Bialystoko jiems patiems aktualu susitvarkyti. Lieka nedidelis gabalas nuo Suvalkų iki sienos. Krovinių srautams pradėjus judėti iš šiaurės - pietų kryptimi, Lenkija bus priversta ir jį sutvarkyti.

                                      Comment


                                        Parašė Shots Rodyti pranešimą
                                        Tai kad Lenkijos armija 1919-1939 m.
                                        Tuokart demarkacinė linija ėjo beveik lygiagrečiai geležinkelio Peterburgas-Varšuva linijai. Manau, kad strategiškai ta kryptis išlieka svarbi civilizacijai..

                                        Comment


                                          Šiandienos Panevėžio laikraštyje "Sekundė" yra išspausdintas straipsnis apie Rail Baltika: http://www.sekunde.lt/panevezyje/sva...il-baltica“/
                                          Tik deja, čia nevisas, trūksta galo.
                                          Pasirodo, net ir aukšti politikai nemato situacijos plačiau negu savo kiemas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X