Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai, uostai ir politika

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • J.U.
    replied
    Parašė Pedigree Rodyti pranešimą

    Islandija po '08 krizės pasodino korumpuotus bankininkus, kurie sužlugdė bankus. https://www.bloomberg.com/news/featu...s-go-to-prison

    Priminiau.
    Pirmiausia pati valdžia turi išsikuopti, teismai, prokuratūra ir kiti organai.
    Bankininkai ne valdžios struktūros. Kalbama apie pačių savęs išsikuopimą.

    Komentuoti:


  • Pedigree
    replied
    Parašė J.U. Rodyti pranešimą

    Pati turi išsikuopti? Priminkit bent vieną valstybę, nors vieną atvejį kur valdžios struktūros paėmė ir išsikuopė?
    Islandija po '08 krizės pasodino korumpuotus bankininkus, kurie sužlugdė bankus. https://www.bloomberg.com/news/featu...s-go-to-prison

    Priminiau.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Netikite stebuklinga demokratija? Vakarų demokratija? Tai tada Baltarusija. Lukašenkos valdymo pradžioje. Kinija tą daro. Ideliai švaru niekur nėra. Svarbu, kad valdžiažmogiai bijotų ir būtų periodiškai kapojamos galvos (nebūtinai tiesiogiai, bet nieko prieš jei ir tiesiogine žodžio prasme už ypač didelius nusikaltimus).

    Komentuoti:


  • J.U.
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Pirmiausia pati valdžia turi išsikuopti, teismai, prokuratūra ir kiti organai. Kol to nebus, tol ranka ranką plaus.
    Pati turi išsikuopti? Priminkit bent vieną valstybę, nors vieną atvejį kur valdžios struktūros paėmė ir išsikuopė?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kėvišas turbūt irgi "žinojo" apie teatro perkamas paslaugas ir atliekamus pirkimus, bet niekas nei jo paties, nei jo namo Laurų kvartale neliečia, netgi atleistas iš visų šaiposi ir dar gali būti, kad per teismus susigrąžins darbo vietą.
    Tas pats dabar ir su kelininkais, geležinkelininkais, miškininkais, universitetais ir visais kitais, kurie pradėti judinti, kažin, ar pavyks ką nors pavogto susigrąžinti, bet gerai bent tiek, kad pagaliau praėjus 25 metams pradėtos įgyvendinti reformos ir pradėti kuopti loviai.
    Pirmiausia pati valdžia turi išsikuopti, teismai, prokuratūra ir kiti organai. Kol to nebus, tol ranka ranką plaus.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Mechanizmas, kaip buvo vagiama:
    BNS žiniomis, nelaimėjusi rangos konkursų, bendrovė juos laimėjusiems rangovams vėliau pusvelčiui nuomodavo geležinkelio tiesimo techniką, kurios Lietuvoje daugiau niekas neturi.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    STT krato „Lietuvos geležinkelių“ antrinę įmonę: sulaikyti kyšininkavimu įtariami darbuotojai
    https://www.15min.lt/naujiena/aktual...ojai-56-820978



    Šiaip įdomu, kada bus Dailydkos eilė? Nu nė pro kur neįmanoma, kad jis su tuo nebuvo susijęs. Nebent buvo padarytas koks nors specialus susitarimas, kad jo nelies? Kas bet kokiu atveju būtų nepriimtina. Ir, kaip suprantu, dar net neprieita iki RB1 reikalų, nes ten, tikėtina, buvo išvogtos kur kas iddesnės sumos.
    Kėvišas turbūt irgi "žinojo" apie teatro perkamas paslaugas ir atliekamus pirkimus, bet niekas nei jo paties, nei jo namo Laurų kvartale neliečia, netgi atleistas iš visų šaiposi ir dar gali būti, kad per teismus susigrąžins darbo vietą.
    Tas pats dabar ir su kelininkais, geležinkelininkais, miškininkais, universitetais ir visais kitais, kurie pradėti judinti, kažin, ar pavyks ką nors pavogto susigrąžinti, bet gerai bent tiek, kad pagaliau praėjus 25 metams pradėtos įgyvendinti reformos ir pradėti kuopti loviai.
    Paskutinis taisė Lettered; 2017.07.04, 14:43.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    STT krato „Lietuvos geležinkelių“ antrinę įmonę: sulaikyti kyšininkavimu įtariami darbuotojai
    https://www.15min.lt/naujiena/aktual...ojai-56-820978

    STT atstovė Jurgita Razmytė patvirtino, kad sulaikyti 4 įtariamieji – jie įtariami kyšininkavimu viešuosiuose pirkimuose. Pareigūnai atliko kratas ir jų namuose. STT pranešime nurodoma, kad du Geležinkelių tiesimo centro projektų vadovai kyšius ėmė iš dviejų neįvardijamų įmonių vadovų, kad padėtų jiems laimėti konkursus.

    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...ojai-56-820978
    Šiaip įdomu, kada bus Dailydkos eilė? Nu nė pro kur neįmanoma, kad jis su tuo nebuvo susijęs. Nebent buvo padarytas koks nors specialus susitarimas, kad jo nelies? Kas bet kokiu atveju būtų nepriimtina. Ir, kaip suprantu, dar net neprieita iki RB1 reikalų, nes ten, tikėtina, buvo išvogtos kur kas iddesnės sumos.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą

    Tai jie ir dabar bendradarbiauja - cisternos kažkaip išvažiuoja iš MN. Apie Rengės ruožo atstatymą neužsiminta nieko..
    LG ir neatstatys, nes jiems naudingiau, kad Orlen daugiau naudotųsi jų paslaugomis, o ne latvių.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą

    Tai jie ir dabar bendradarbiauja - cisternos kažkaip išvažiuoja iš MN. Apie Rengės ruožo atstatymą neužsiminta nieko..
    Pabandytų nevažiuot
    Tai, kad tas "bendradarbiamimas" vyksta tarpininkaujant teismams

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    „Lietuvos geležinkeliai“ ir „Orlen“ bendradarbiaus

    vz.lt

    p.s. visai nenustebčiau jei netrukus LG pradėtų pradėtų kalbėtis ir su latvių PV dėl bendradarbiavimo keleivių pervežimo srityje.
    Ką tada šio forumo konservatyvusis railfanų flangas sakys - "neoliberalų sąmokslas"?

    p.s. šią temą reiktų kelti į infrastruktūros skyrių.
    Tai jie ir dabar bendradarbiauja - cisternos kažkaip išvažiuoja iš MN. Apie Rengės ruožo atstatymą neužsiminta nieko..

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    „Lietuvos geležinkeliai“ ir „Orlen“ bendradarbiaus

    vz.lt

    p.s. visai nenustebčiau jei netrukus LG pradėtų pradėtų kalbėtis ir su latvių PV dėl bendradarbiavimo keleivių pervežimo srityje.
    Ką tada šio forumo konservatyvusis railfanų flangas sakys - "neoliberalų sąmokslas"?

    p.s. šią temą reiktų kelti į infrastruktūros skyrių.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Nu bet ziurek gelezinkeliu PR skyrius perima anglu euphemizmus.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    A. Montrimas palieka „Lietuvos geležinkelius“

    Pasak jo, su generalinio direktoriaus pavaduotoju atsisveikinta, nesutapus požiūriams į bendrovės ateities viziją

    Ateityje nebebus galima py**inti ir vogti bei darbinti savo giminių? Išties žiauru

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    A. Montrimas palieka „Lietuvos geležinkelius“

    Iš valstybės valdomų „Lietuvos geležinkelių“ atleistas paskutinis buvusio vadovo Stasio Dailydkos komandos narys - infrastruktūros direkcijos direktorius Andrius Montrimas.
    „Šalių susitarimu A. Montrimas nuo šiandien nebedirba „Lietuvos geležinkeliuose“, - BNS sakė bendrovės atstovas Mantas Dubauskas. Pasak jo, su generalinio direktoriaus pavaduotoju atsisveikinta, nesutapus požiūriams į bendrovės ateities viziją.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    „Lietuvos geležinkeliai“ retina darbuotojų gretas

    Apie planus šiemet ketvirtadaliu sumažinti administraciją paskelbę valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ sudarė galimybę darbuotojams savo noru išeiti iš darbo dar iki liepos 1 dienos, kai įsigalios naujas Darbo kodeksas, bei gauti išeitinę kompensaciją pagal dabartinį kodeksą. Be to, įmonėje sparčiai mažėja ir buvusių vadovų giminaičių...

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Jei vykdo, tai vykdo. Bet jei darbuotojai nori daugiau, nei įsipareigojęs pagal sutartį darbdavys, o šis nesutinka su reikalavimais, jie gali
    Arba susitaikyti su esamu atlyginimu arba įsidarbinti ten kur moka didesnį atlyginimą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kas, kompiuterinės krovinių pervežimo programos? Nu tai jei nori vežti krovinius, turi jas naudoti. Gal popieriais vėl užsiversti reikia? Esmė tame, kad tiesiog stambūs Vakarų rykliai, tokie kaip Siemens, Bombardier nori paimti rinką, o laisvai konkuruojant jie negali, tai imamasi politinių priemonių...

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kuo pakeisti? Liberalais? Masiulis, čia tas, kuris kyšius ėmė? Visi jie vienodi, liberalai ar išsivertę komunistai... Visiems jiems tik babkės rūpi. Niekam nerūpi Lietuva. Tik dedasi, kad rūpi, iš tiesų savo skūra gelbėja ir gerbūvį kuriasi...
    Ne tas.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Į Lenkiją? Tai koks dar saugumas? Kad naudoja rusiškas krovinių gabenimo valdymo, apskaitos ir organizavimo programas? Tai be jų nebus ir krovinių iš Rytų. O gal Ekspress-2 (ar 3, kokią ten versiją naudoja LG), jiems užkliuvo? O aš matau tik vieną - Vakarų kompanijos negali įeiti į rinką konkurencijos būdu, tai reikia politinių priemonių uždrausti konkurentus, kad būtų galima užimti rinką. Geležinkeliai čia nei pirmi, nei paskutiniai. Vakarų verslo rykliai visada ir visur taip elgiasi, kai negali paimti rinkos kitomis priemonėmis.
    2M62M (UM), TEP70 nėra KLUB-U, o jie važiuoja į kitas šalis.

    Komentuoti:

Working...
X