Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai, uostai ir politika

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Jei nepatinka, tai neskaityk. Tu neturi monopolio reikšti tik savo ar tau patinkančia nuomonę.

    Komentuoti:


  • sv-x-as
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Visų pirma nereiškia, kad vyriausybė pritars. Nes tada bus chana ES lėšų įsisavinimui. Suskaidytos įmonė negalės vykdyti didelių projektų. Todėl manau, kad kol kas bus apsiribota tuo pačiu modeliu. Tuo labiau, kad atskyrus, reikės mokėti ir už keleivių pervežimą, o valstybė to nenori. Tik neaiški ministerijos pozicija. Jie ten veikti neturi ką? Ar visgi nori nuryti gerą kąsnį?
    Lietuvoje iš viso reikia daug ką iš infrastruktūros stambinti, o ne skaidyti. Bet matyti ilgalaikis tikslas yra prichvatizuoti krovinių vežimą, o keleivius palikti valstybei ant sprando. Infrastruktūros niekas privatizuoti nesiruošia.

    Sakiau, kad nauji LG vadai ne šiaip sau paskirti buvo ir Dailydka buvo nuverstas ne šiaip sau. Siekiama kiek įmanoma labiau prisisiurbti iš LG ir dalinai privatizuoti. Štai kad ir LG paskelbė tarptautinį konkursą geležinkelio remonto ir priežiūros paslaugoms pirkti 2 metų laikotarpiui. Du laimėtojai (atskirai remontas, atskirai priežiūra) remontuotų ir prižiūrėtų visus LG tinką 2 metus. Ką tai reiškia? O tai reiškia, kad visas dabar LG turimas remonto ir priežiūros ūkis tampa nereikalaingas ir bus išparceliuotas, nes niekas jo 2 metus už dyką nemaitins. Galbūt bus išnuomotas (atiduotas į subrangovus) toms įmonėms, kurios laimės konkursą. Dabar pinigai, kurie sukosi LG viduje, ne tik kad nebegrįš LG, tiksliau, iš vienos kišenės nebus perdėta į kitą, aišku, atsiskaičius su valstybe, bet, jei konkurus laimės užsienio firmos, tie pinigai iškeliaus iš Lietuvos. Be to atliakant priežiūrą ir remontą ūkio būdu, buvo galima išvengti apyvartinių lėšų naudojimo, buvo galima vykdyti vidinius užskaitymus. Dabar viso to nebus. Žodžiu, iš esmės tas konkursas tai yra dalinis LG prichvatizavimas. Gudri schema, kaip iš valstybinės įmonės prisidengiant viešaisiais pirkimais ir "skaidrumu" atimti tam tikrą veiklos sritį. O juk geležinkelių priežiūra ir remontas yra pagrindinė LG veikla, ne tik pervežimas. Taip į geležinkelius bus įleista privati kiaulė, kuris knisis vis giliau ir grauš šaknis.
    Tau paciam nuo saves nera bloga? Vien jau skaityti situos pezalus vemti vercia...

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    R.Masiulis: reorganizacija užtikrins „Lietuvos geležinkelių“ efektyvumą ir skaidrumą

    Valstybės valdomų „Lietuvos geležinkelių“ reorganizavimas, atskiriant krovinių ir keleivių vežimo bei infrastruktūros valdymo veiklas, užtikrins bendrovės veiklos efektyvumą, skaidrumą ir nepriklausomumą, teigia susisiekimo ministras Rokas Masiulis.

    „Siūloma „Lietuvos geležinkelių“ pertvarka nėra drastiškai liberali. Ji ne tik išlaiko įmonės finansinį ir funkcinį stabilumą, bet ir sustiprina strateginę Lietuvos įmonę, leidžia išgryninti ir efektyvinti jos veiklas, padaro ją skaidresnę ir lengviau valdomą kaštų prasme“, – pranešime spaudai tvirtino R.Masiulis...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Visų pirma nereiškia, kad vyriausybė pritars. Nes tada bus chana ES lėšų įsisavinimui. Suskaidytos įmonė negalės vykdyti didelių projektų. Todėl manau, kad kol kas bus apsiribota tuo pačiu modeliu. Tuo labiau, kad atskyrus, reikės mokėti ir už keleivių pervežimą, o valstybė to nenori. Tik neaiški ministerijos pozicija. Jie ten veikti neturi ką? Ar visgi nori nuryti gerą kąsnį?
    Lietuvoje iš viso reikia daug ką iš infrastruktūros stambinti, o ne skaidyti. Bet matyti ilgalaikis tikslas yra prichvatizuoti krovinių vežimą, o keleivius palikti valstybei ant sprando. Infrastruktūros niekas privatizuoti nesiruošia.

    Sakiau, kad nauji LG vadai ne šiaip sau paskirti buvo ir Dailydka buvo nuverstas ne šiaip sau. Siekiama kiek įmanoma labiau prisisiurbti iš LG ir dalinai privatizuoti. Štai kad ir LG paskelbė tarptautinį konkursą geležinkelio remonto ir priežiūros paslaugoms pirkti 2 metų laikotarpiui. Du laimėtojai (atskirai remontas, atskirai priežiūra) remontuotų ir prižiūrėtų visus LG tinką 2 metus. Ką tai reiškia? O tai reiškia, kad visas dabar LG turimas remonto ir priežiūros ūkis tampa nereikalaingas ir bus išparceliuotas, nes niekas jo 2 metus už dyką nemaitins. Galbūt bus išnuomotas (atiduotas į subrangovus) toms įmonėms, kurios laimės konkursą. Dabar pinigai, kurie sukosi LG viduje, ne tik kad nebegrįš LG, tiksliau, iš vienos kišenės nebus perdėta į kitą, aišku, atsiskaičius su valstybe, bet, jei konkurus laimės užsienio firmos, tie pinigai iškeliaus iš Lietuvos. Be to atliakant priežiūrą ir remontą ūkio būdu, buvo galima išvengti apyvartinių lėšų naudojimo, buvo galima vykdyti vidinius užskaitymus. Dabar viso to nebus. Žodžiu, iš esmės tas konkursas tai yra dalinis LG prichvatizavimas. Gudri schema, kaip iš valstybinės įmonės prisidengiant viešaisiais pirkimais ir "skaidrumu" atimti tam tikrą veiklos sritį. O juk geležinkelių priežiūra ir remontas yra pagrindinė LG veikla, ne tik pervežimas. Taip į geležinkelius bus įleista privati kiaulė, kuris knisis vis giliau ir grauš šaknis.
    Paskutinis taisė Al1; 2018.02.09, 15:14.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    „Lietuvos geležinkeliai“ bus skaidomi į tris atskiras bendroves

    Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ bus skaidomi į tris atskiras bendroves, atsakingas už keleivių ir krovinių pervežimą bei infrastruktūros valdymą...

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    „Lietuvos geležinkelių“ ginčas su „Orlen Lietuva“ baigėsi partnerystės susitarimu
    „Lietuvos geležinkeliai“ susitarė dėl abi puses tenkinančių bendradarbiavimo sąlygų bei konkurencingų tarifų. Abi bendrovės taip pat sutarė nutraukti ginčus teismuose.

    Ne vienerius metus trukęs ginčas dėl krovinių vežimo sąlygų, pasibaigęs kompromisiniu susitarimu, verčia naują „Lietuvos geležinkelių“ bendradarbiavimo su „Orlen Lietuva“ puslapį, kuriame abi įmonės yra partnerės, o ne oponentės.

    „Orlen Lietuva“ praėjusiais metais geležinkeliu vežė 9,21 mln. tonų produkcijos.

    „Lietuvos geležinkeliai“ ir „Orlen Lietuva“ ginčijosi dėl 2009 metais pasirašytos krovinių vežimo sutarties, kuri galioja iki 2024 metų.
    Lenkijos žiniasklaida: Mažeikių likimas buvo nuspręstas prie alaus
    Tačiau kaip rašo „Fakt“, lemtingas susitikimas Mažeikių likimui vyko visgi Varšuvoje, praėjusių metų lapkritį. Ir, beje, jis vyko be W. Jasinskio.

    Lietuvos premjeras su savo patarėju, buvusiu krepšininku Tomu Pačėsu, viename Varšuvos restorane susitiko su PiS lyderiu Jaroslawu Kaczynskiu ir A. Bielanu.

    Šio susitikimo metu buvo sutarta, kad reikia gelbėti investiciją, kuri buvo svarbi žuvusiam Lenkijos prezidentui, J. Kaczynskio broliui dvyniui L. Kaczynskiui.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Sena valdžia jau seniai nėra valdžia.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Čia tik nevisai supratau -apie seną ar naują LG valdžią kalba eina?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    „Lietuvos geležinkelių“ antrinė įmonė vadovui ieškojo naujo prabangaus automobilio
    http://www.delfi.lt/news/daily/lithu....d?id=75240006

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    LRT Aktualijų studija 2017-07-11 11:05 http://www.lrt.lt/mediateka/irasas/1...17_07_11_11_05

    Apie pokyčius „Lietuvos geležinkeliuose“. Valstybė valstybėje – taip buvo vadinami „Lietuvos geležinkeliai“. Kas pasikeitė per pusmetį, kai įmonei pradėjo vadovauti nauji žmonės? Pokalbis su akcinės bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ generaliniu direktoriumi Mantu Bartuška.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bandkininkai yra de facto ekonominė (finansinė) o ir politinė valdžia. Niekeno nerenkama ir privati. Lengviau tikrai iškuopti valdininkus, nei bankininkus. Todėl Islandijos pusėn labai kreivai žiūrima ir niekas per daug neafišuoja to, ką padarė islandai, šalis yra tam tikroje informacinėje blokadoje. Nors tie, kas Islandiją pasodino ant bankinės adatos, realiai liko nenubausti, nes jie sėdi ne Islandijoje.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.07.07, 11:30.

    Komentuoti:


  • J.U.
    replied
    Parašė Pedigree Rodyti pranešimą

    Islandija po '08 krizės pasodino korumpuotus bankininkus, kurie sužlugdė bankus. https://www.bloomberg.com/news/featu...s-go-to-prison

    Priminiau.
    Pirmiausia pati valdžia turi išsikuopti, teismai, prokuratūra ir kiti organai.
    Bankininkai ne valdžios struktūros. Kalbama apie pačių savęs išsikuopimą.

    Komentuoti:


  • Pedigree
    replied
    Parašė J.U. Rodyti pranešimą

    Pati turi išsikuopti? Priminkit bent vieną valstybę, nors vieną atvejį kur valdžios struktūros paėmė ir išsikuopė?
    Islandija po '08 krizės pasodino korumpuotus bankininkus, kurie sužlugdė bankus. https://www.bloomberg.com/news/featu...s-go-to-prison

    Priminiau.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Netikite stebuklinga demokratija? Vakarų demokratija? Tai tada Baltarusija. Lukašenkos valdymo pradžioje. Kinija tą daro. Ideliai švaru niekur nėra. Svarbu, kad valdžiažmogiai bijotų ir būtų periodiškai kapojamos galvos (nebūtinai tiesiogiai, bet nieko prieš jei ir tiesiogine žodžio prasme už ypač didelius nusikaltimus).

    Komentuoti:


  • J.U.
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Pirmiausia pati valdžia turi išsikuopti, teismai, prokuratūra ir kiti organai. Kol to nebus, tol ranka ranką plaus.
    Pati turi išsikuopti? Priminkit bent vieną valstybę, nors vieną atvejį kur valdžios struktūros paėmė ir išsikuopė?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kėvišas turbūt irgi "žinojo" apie teatro perkamas paslaugas ir atliekamus pirkimus, bet niekas nei jo paties, nei jo namo Laurų kvartale neliečia, netgi atleistas iš visų šaiposi ir dar gali būti, kad per teismus susigrąžins darbo vietą.
    Tas pats dabar ir su kelininkais, geležinkelininkais, miškininkais, universitetais ir visais kitais, kurie pradėti judinti, kažin, ar pavyks ką nors pavogto susigrąžinti, bet gerai bent tiek, kad pagaliau praėjus 25 metams pradėtos įgyvendinti reformos ir pradėti kuopti loviai.
    Pirmiausia pati valdžia turi išsikuopti, teismai, prokuratūra ir kiti organai. Kol to nebus, tol ranka ranką plaus.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Mechanizmas, kaip buvo vagiama:
    BNS žiniomis, nelaimėjusi rangos konkursų, bendrovė juos laimėjusiems rangovams vėliau pusvelčiui nuomodavo geležinkelio tiesimo techniką, kurios Lietuvoje daugiau niekas neturi.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    STT krato „Lietuvos geležinkelių“ antrinę įmonę: sulaikyti kyšininkavimu įtariami darbuotojai
    https://www.15min.lt/naujiena/aktual...ojai-56-820978



    Šiaip įdomu, kada bus Dailydkos eilė? Nu nė pro kur neįmanoma, kad jis su tuo nebuvo susijęs. Nebent buvo padarytas koks nors specialus susitarimas, kad jo nelies? Kas bet kokiu atveju būtų nepriimtina. Ir, kaip suprantu, dar net neprieita iki RB1 reikalų, nes ten, tikėtina, buvo išvogtos kur kas iddesnės sumos.
    Kėvišas turbūt irgi "žinojo" apie teatro perkamas paslaugas ir atliekamus pirkimus, bet niekas nei jo paties, nei jo namo Laurų kvartale neliečia, netgi atleistas iš visų šaiposi ir dar gali būti, kad per teismus susigrąžins darbo vietą.
    Tas pats dabar ir su kelininkais, geležinkelininkais, miškininkais, universitetais ir visais kitais, kurie pradėti judinti, kažin, ar pavyks ką nors pavogto susigrąžinti, bet gerai bent tiek, kad pagaliau praėjus 25 metams pradėtos įgyvendinti reformos ir pradėti kuopti loviai.
    Paskutinis taisė Lettered; 2017.07.04, 13:43.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    STT krato „Lietuvos geležinkelių“ antrinę įmonę: sulaikyti kyšininkavimu įtariami darbuotojai
    https://www.15min.lt/naujiena/aktual...ojai-56-820978

    STT atstovė Jurgita Razmytė patvirtino, kad sulaikyti 4 įtariamieji – jie įtariami kyšininkavimu viešuosiuose pirkimuose. Pareigūnai atliko kratas ir jų namuose. STT pranešime nurodoma, kad du Geležinkelių tiesimo centro projektų vadovai kyšius ėmė iš dviejų neįvardijamų įmonių vadovų, kad padėtų jiems laimėti konkursus.

    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...ojai-56-820978
    Šiaip įdomu, kada bus Dailydkos eilė? Nu nė pro kur neįmanoma, kad jis su tuo nebuvo susijęs. Nebent buvo padarytas koks nors specialus susitarimas, kad jo nelies? Kas bet kokiu atveju būtų nepriimtina. Ir, kaip suprantu, dar net neprieita iki RB1 reikalų, nes ten, tikėtina, buvo išvogtos kur kas iddesnės sumos.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą

    Tai jie ir dabar bendradarbiauja - cisternos kažkaip išvažiuoja iš MN. Apie Rengės ruožo atstatymą neužsiminta nieko..
    LG ir neatstatys, nes jiems naudingiau, kad Orlen daugiau naudotųsi jų paslaugomis, o ne latvių.

    Komentuoti:

Working...
X