Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai, uostai ir politika

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Parašė Galys Rodyti pranešimą

    Na tai būtent apie tai ir šneku, kad kai dirbi su NATO, nereikia stebėtis, kad kinija gali staigiai pasibaigti. Šiuo atveju, aišku viskas parėjo kiek iš kitos pusės(Taivano atstovynė), bet tarkime ar kažkas nustebtų jei kokia JAV dėtų baną visoms įmonėms kurios tiekia įranga NATO ir kažkokiu būdu dirba su kinais.
    Kad nėra jokių banų, kaip ir su trašomis, JAV banai tik mūsų politikų (tiksliau konservatorių) galvose.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Klaipėdai manau visi tie reikalai su Baltarusija ir Kinija tikrai turėtų skaudžiai kirsti, vis tik uostas nemažai darbo vietų sukuria ir mokesčių į miesto biudžetą surenka. MN surado alternatyvą, o uostas kažin, ar sugebės.
    Nesiimsiu spręsti kokias pasekmes turės uostui įtampa su Kinija ir Baltarusija, bet Estijos pavyzdys rodo, kad net Rusijai sustabdžius didžiąją dalį krovinių srauto per Estijos uostus, pastarieji nebankrutavo. Žinoma, jų krova gal ir siekia pusę to, kas buvo iki tol. Tai yra skausminga, bet ne mirtina. Versle juk visada yra taip, kad marža didesnė ten, kur yra didesnis nestabilumas ir rizika. Stabilus laikotarpis baigėsi, dabar reikia galvoti apie kitą verslo planą.

    Komentuoti:


  • Perfect
    commented on 's reply
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Klaipėdai manau visi tie reikalai su Baltarusija ir Kinija tikrai turėtų skaudžiai kirsti, vis tik uostas nemažai darbo vietų sukuria ir mokesčių į miesto biudžetą surenka. MN surado alternatyvą, o uostas kažin, ar sugebės.
    Nesiimsiu spręsti kokias pasekmes turės uostui įtampa su Kinija ir Baltarusija, bet Estijos pavyzdys rodo, kad net Rusijai sustabdžius didžiąją dalį krovinių srauto per Estijos uostus, pastarieji nebankrutavo. Žinoma, jų krova gal ir siekia pusę to, kas buvo iki tol. Tai yra skausminga, bet ne mirtina. Versle juk visada yra taip, kad marža didesnė ten, kur yra didesnis nestabilumas ir rizika. Stabilus laikotarpis baigėsi, dabar reikia galvoti apie kitą verslo planą.

  • Lettered
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    Labai primeną devyniasdešimtųjų melodiją. Tuomet buvo sakoma, kad "Mažeikių naftą" galima parduoti tik rusams, nes kitaip gamykla bus be naftos. O jeigu MN sustos, tai Lietuvą ištiks badas, maras ir akmenimis užsikimš lietuvos gyventojų inkstai.
    Klaipėdai manau visi tie reikalai su Baltarusija ir Kinija tikrai turėtų skaudžiai kirsti, vis tik uostas nemažai darbo vietų sukuria ir mokesčių į miesto biudžetą surenka. MN surado alternatyvą, o uostas kažin, ar sugebės.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Tik primenu, kad paskutiniuose Seimo rinkimuose Klaipėdoje pirmavo TS/LKDP. Bausmė už tai atėjo netikėtai greitai.
    Labai primeną devyniasdešimtųjų melodiją. Tuomet buvo sakoma, kad "Mažeikių naftą" galima parduoti tik rusams, nes kitaip gamykla bus be naftos. O jeigu MN sustos, tai Lietuvą ištiks badas, maras ir akmenimis užsikimš lietuvos gyventojų inkstai.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Tik primenu, kad paskutiniuose Seimo rinkimuose Klaipėdoje pirmavo TS/LKDP. Bausmė už tai atėjo netikėtai greitai.

    Komentuoti:


  • Globalus
    replied
    Rygos jūrų uoste naujos investicijos, Klaipėdos – nerimas dėl mažėjančios krovos

    Rygos universalusis terminalas (RUT) kitais metais į plėtrą planuoja investuoti iki 4 mln. Eur ir taip 5% padidinti krovinių krovą. Klaipėdos uoste dirbančių įmonių atstovai sako, kad šis vienas atvejis reikšmingos konkurencijos nesukelia, bet nerimą kelia bendra Rygos jūrų uosto plėtra. Klaipėdos uostui numatomi sunkūs metai.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    O kad rentgeno aparatai nesutvarkomi, tai nekelia grėsmės nacionaliniam saugumui? Dėl to kaltas Lukašenka irgi?
    Dėl to kaltas neegzistuojantis pasieniečių finansavimas kuris niekam nerūpėjo iki migrantų krizės.

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimą

    Kasa kalį ir kitur, bet ne taip jau ir visur, kad būtų lengva rinktis. Ten tokiu raudonos druskos pavidalu ji būna, po visu Minsku ten ta uoliena. Tiesiog Baltarusijoj yra 3 pagal pajegumą kasykla pasaulyje. Nors sako ištekliai didžiausi yra Kanadoje.
    O tai jei kalis yra natūrali gamtinė uoliena, kas su ja daroma, kad dar reikia kažkokių gamyklų tam? Filtruojamas jis ten, apdirbamas, valcuojamas?

    O šiaip tai tikrai keista, kad paskelbus sankcijas Baltarusijai ir blogėjant ir taip sugadintiems santykiams, eismas per sieną vyksta, viena kita fūra (o gal ir traukinukai, kuriuos visi taip giria, gi pelnas Lietuvai) panašu jog sėkmingai praveža kontrabandinių cigarečių. Jei jau taip spaudžiame juos, gal sieną vertėtų laikyti aklinai uždarytą, pakol į valdžią nebus pastatyta Cichanouskaja?

    Komentuoti:


  • Tikras architektas
    replied
    Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
    Tai peršvietus rentgenu kontrabandą konfiskuojam ir leidžiam važiuoti toliau? Kur išvis naudojamas tas kalis, tipo barstomas laukuose su traktoriais kaip ir visa kita chemija?
    Beje, keista, jog lig šiol, kaip suprantu, tas autokratiškas ale trąšas iš balarusų importuodavo netgi tokia pažangi šalis kaip JAV. Nejaugi patys negali pasigaminti? Kaip ten bebūtų, belieka konstatuoti, kad jų pramonė tokia stipri, nepalaužiama, neveltui išsaugojo visas tarybiniais laikais pastatytas gamyklas...
    Kodėl vilkikams su jų šalies numeriais nėra uždrausta įvažiuoti į mūsų šalį? Jei iki šiol matau, kaip mūsų šalies žmonės rūko kontrabandines cigaretes, reiškia kažkokiu būdu jos pas mus patenka...
    Kasa kalį ir kitur, bet ne taip jau ir visur, kad būtų lengva rinktis. Ten tokiu raudonos druskos pavidalu ji būna, po visu Minsku ten ta uoliena. Tiesiog Baltarusijoj yra 3 pagal pajegumą kasykla pasaulyje. Nors sako ištekliai didžiausi yra Kanadoje.

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Tai peršvietus rentgenu kontrabandą konfiskuojam ir leidžiam važiuoti toliau? Kur išvis naudojamas tas kalis, tipo barstomas laukuose su traktoriais kaip ir visa kita chemija?
    Beje, keista, jog lig šiol, kaip suprantu, tas autokratiškas ale trąšas iš balarusų importuodavo netgi tokia pažangi šalis kaip JAV. Nejaugi patys negali pasigaminti? Kaip ten bebūtų, belieka konstatuoti, kad jų pramonė tokia stipri, nepalaužiama, neveltui išsaugojo visas tarybiniais laikais pastatytas gamyklas...
    Kodėl vilkikams su jų šalies numeriais nėra uždrausta įvažiuoti į mūsų šalį? Jei iki šiol matau, kaip mūsų šalies žmonės rūko kontrabandines cigaretes, reiškia kažkokiu būdu jos pas mus patenka...

    Komentuoti:


  • John
    replied
    O kad rentgeno aparatai nesutvarkomi, tai nekelia grėsmės nacionaliniam saugumui? Dėl to kaltas Lukašenka irgi?

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Vyriausybinė komisija nusprendė: „Lietuvos geležinkelių“ sutartis su „Belaruskalij“ kelia grėsmę šalies saugumui
    https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=89015609

    Na pagaliau gal kažkas pajudės tranzito uždraudimo link. Dar kart aiškinu kuo tas trąšų tranzitas yra blogai - tuose vagonuose ne vien gabenamos trąšos, tačiau ir kontrabanda, kuri iškraunama Lietuvos teritorijoje ir vėliau paskirstoma po turgus ir kitus slaptuosius prekybos "taškus" pvz. bobutes, kurios slapta jomis prekiauja. Asmeniškai dėl to būtų labai gerai - ryšium su Lietuvos raginimu skelbti vis naujų sankcijų balarusams išaugo ir po tomis nekaltai atrodančiomis baltų miltukų sampylomis vagonuose užmaskuoti cigarečių blokai. Ar nepastebėjote, jog jų aptinkama pradėjo daugėti, sulig griežtėjančia LT retorika Baltarusijos atžvilgiu? Gal kas geriau nusimanantis ekonomikoje atsakys - tie sėkmingai pavykę kontrabandos pervežimai naudingi baltarusiams, jų šalies ekonomikai?

    Komentuoti:


  • tukastu
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Lrytas.lt 2021.12.18
    Latvija ir Estija mums atsuko nugarą?
    Kaimynių elgesys dėl Baltarusijos net nestebina
    Žiniasklaida: Latvijoje uždrausta geležinkeliais gabenti kai kurių Baltarusijos įmonių krovinius - Verslo žinios (vz.lt)

    Komentuoti:


  • Kau80
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Neišmušus lazdos iš rankų neprieisi prie bandito.
    Tik ismusus ta lazda nereikia ja sau per makaule dauzyti

    Komentuoti:


  • Galys
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Neišmušus lazdos iš rankų neprieisi prie bandito.
    Jo. pvz. gal ir negeriausias, bet aš apie patį principą kai tikslas yra nubausti būtent lazdą, o ne banditą.
    Paskutinis taisė Galys; 2021.12.20, 13:22.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Galys Rodyti pranešimą

    Jei rusai perims trąšų pervežimą, tai tarakonas nuostolių tikrai patirs, realiai tai bus tik laiko klausimas kada jis praras visas tas kalio kasyklas. Čia labiau klausimas, ką mes laimėsim, jei krovinius perims kremlius, kai būtent jie ir organizuoja tuos migrantų srautus. Šiaip įspūdis toks, kad mes kovojam ne prieš banditą, bet prieš lazdą bandito rankose, kas yra gan kvaila.
    Neišmušus lazdos iš rankų neprieisi prie bandito.

    Komentuoti:


  • Galys
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Finansuojamas jis bus bet kokiu atveju, nes kitos ES šalys arba, blogiausiu atveju, Rusija perims visą tranzito srautą iš Lietuvos. Nėra net kalbos apie tai, kad Lukašenka patirtų kokių nors finansinių nuostolių.
    Jei rusai perims trąšų pervežimą, tai tarakonas nuostolių tikrai patirs, realiai tai bus tik laiko klausimas kada jis praras visas tas kalio kasyklas. Čia labiau klausimas, ką mes laimėsim, jei krovinius perims kremlius, kai būtent jie ir organizuoja tuos migrantų srautus. Šiaip įspūdis toks, kad mes kovojam ne prieš banditą, bet prieš lazdą bandito rankose, kas yra gan kvaila.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Nesutariam. Sankcijas tai latvijos įmonei kuri perims tranzitą.



    Tu tai matyt džiaugiesi kad batka bus finansuojamas toliau?

    Finansuojamas jis bus bet kokiu atveju, nes kitos ES šalys arba, blogiausiu atveju, Rusija perims visą tranzito srautą iš Lietuvos. Nėra net kalbos apie tai, kad Lukašenka patirtų kokių nors finansinių nuostolių.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Ta prasme visi sutariam, kad tranzitą stabdom tik su sąlyga, kad jo kiti neperims, o kitoks sprendimas turi būti suprastas kaip kenkimas Lietuvai (nepakenkiant batkai).
    Nesutariam. Sankcijas tai latvijos įmonei kuri perims tranzitą.

    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Kuo tau trukdo Baltarusijos prekių tranzitas per LT?
    Tu tai matyt džiaugiesi kad batka bus finansuojamas toliau?


    Komentuoti:

Working...
X