Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai, uostai ir politika

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Lenkija turėjo rusišką vėžę iki 1990? Ir už kokius pinigus tas perėjimas turėjo būti padarytas?
    Kitas dalykas, kad rusiškos vėžės keitimas (t.y. panaikinimas) neštų milžinišką žalą Lietuvos ekonomikai. Politiniai paaštrėjimai santykiuose su Rusija/Baltarusija ateina ir praeina, o prekės visvien turės kažkur judėti ir kažkas už tai gaus komisinius. Geriau, kad tai būtų Lietuva, nei neLietuva.
    Lenkija turėjo įvairiai, kai kur iki 1990, kai kur iki 1945, kai kur iki pirmo pasaulinio.

    Neneštų žalos, nes prekyba, bet kokia, su rusija ir taip privalo būti nutraukta. Tame tarpe ir tranzitas į koeninsbergą.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    A, tai Lietuvos valstybės egzistencinė grėsmė būti sunaikintai yra viso labo "politiniai paaštrėjimai" ? Jūs su tokia savo retorika labai tiktumėt Viktorui Orbanui į patarėjus.

    Geriau turėt žmogų, nesigaudantį geležinkeliuose, bet puikiai suvokiantį valstybės grėsmes, negu atvirkščiai. Prezidentūroje šiaip jau labiau reikalingas Konstitucijos ekspertas, o ne geležinkelių ekspertas
    Rusiškos vėžės geležinkeliai nekelia Lietuvai jokios egzistencinės grėsmės. Jeigu tau kažkas aiškino kitaip, tai tiesiog tave apgavo.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Piktybiškas kenkėjas yra tas, kuris nusprendė pasilikti prie rusiškos vežės 1991 o ne pereiti prie europinės kaip Lenkija bei dauguma kitų rytų europos šalių.
    Lenkija turėjo rusišką vėžę iki 1990? Ir už kokius pinigus tas perėjimas turėjo būti padarytas?
    Kitas dalykas, kad rusiškos vėžės keitimas (t.y. panaikinimas) neštų milžinišką žalą Lietuvos ekonomikai. Politiniai paaštrėjimai santykiuose su Rusija/Baltarusija ateina ir praeina, o prekės visvien turės kažkur judėti ir kažkas už tai gaus komisinius. Geriau, kad tai būtų Lietuva, nei neLietuva.
    Paskutinis taisė John; 2023.11.15, 14:35.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tai nėra teisinių reglamentų, trukdančių išardyti kad ir oro uostus arba gatves. Tiesiog žmogus, kuris nėra retarduotas, tokių dalykų nesiūlo ir tokių "pasakymų" nedaro. Žalimas yra arba protiškai neįgalus arba piktybiškas kenkėjas.
    Piktybiškas kenkėjas yra tas, kuris nusprendė pasilikti prie rusiškos vežės 1991 o ne pereiti prie europinės kaip Lenkija bei dauguma kitų rytų europos šalių.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Dar reikia, kad viskas visiems būtų gerai, nebūtų karo ir terorizmo. Ale bet yra ir viskas, niekas nepadaro, kad nebūtų. Geopolitika ir prekyba veikia ne vien pagal tavo ar mano naivius norus ar dabartinę karštą emociją.
    Šiuo atveju tai nelabai kas ir stengiasi kažką daryti. Kai pelno marža iškeliama aukščiau moralės ar ilgalaikės naudos šaliai tokį rezultatą ir turime.
    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą

    Turim galimybių uždaryti srautus per Kazachstaną ar Kiniją?
    Turim.

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Mūsų reikalas. reikia padaryti, kad per niekur negautų.
    Turim galimybių uždaryti srautus per Kazachstaną ar Kiniją?

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Dar reikia, kad viskas visiems būtų gerai, nebūtų karo ir terorizmo. Ale bet yra ir viskas, niekas nepadaro, kad nebūtų. Geopolitika ir prekyba veikia ne vien pagal tavo ar mano naivius norus ar dabartinę karštą emociją.

    Anyway, apecifiškai dėl luxury mašinų ir kitų luxury blizgučių, tai yra puikus būdas nusiurbinėti valiutą iš Rusijos ir to nedaryti būtų gana kvaila. Mes aišku tų dalykų nei gaminame, nei parduodame, bet pasiimti komisinį mokestį už jų gabenimą tikrai galime, ir jo atsisakyti yra prastas pasirinkimas. Šiaip jau galėtume, pavyzdžiui, dalį ar net visą pelną už tokių dalykų transportavimą skirti fondui, skirtam ginkluotės pirkimui Ukrainai. Arba Lietuvos kariuomenei, dėl kurios finansavimo, panašu, bus laužomos ietys.
    reiketu tokius dalykus stipriai apmokestint, ir tegu veza, negi gaila mokescius surinkus ukrainai perduot.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tai metas ekonomiką suskaidyti. Reikia sankcionuoti ne tik pačią rusiją, bet ir šalis kurios su ja prekiauja.


    Dabartinės sankcijos tikrai yra neefektyvios ir labai smarkiai permažos.


    Mūsų reikalas. reikia padaryti, kad per niekur negautų.
    Dar reikia, kad viskas visiems būtų gerai, nebūtų karo ir terorizmo. Ale bet yra ir viskas, niekas nepadaro, kad nebūtų. Geopolitika ir prekyba veikia ne vien pagal tavo ar mano naivius norus ar dabartinę karštą emociją.

    Anyway, apecifiškai dėl luxury mašinų ir kitų luxury blizgučių, tai yra puikus būdas nusiurbinėti valiutą iš Rusijos ir to nedaryti būtų gana kvaila. Mes aišku tų dalykų nei gaminame, nei parduodame, bet pasiimti komisinį mokestį už jų gabenimą tikrai galime, ir jo atsisakyti yra prastas pasirinkimas. Šiaip jau galėtume, pavyzdžiui, dalį ar net visą pelną už tokių dalykų transportavimą skirti fondui, skirtam ginkluotės pirkimui Ukrainai. Arba Lietuvos kariuomenei, dėl kurios finansavimo, panašu, bus laužomos ietys.
    Paskutinis taisė John; 2023.11.08, 11:58.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ekonomika yra globali ir prekyba vyksta bet kokiu atveju, klausimas tik ar atsiriekiame to pyrago dalį ar atiduodam kinams, arabams ir kitiems.
    Tai metas ekonomiką suskaidyti. Reikia sankcionuoti ne tik pačią rusiją, bet ir šalis kurios su ja prekiauja.
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Tai gal tada nuimam visai sankcijas kacapams, jos gi vis tiek neveikia, kas nors vis tiek tas prekes atveža?
    Dabartinės sankcijos tikrai yra neefektyvios ir labai smarkiai permažos.
    Parašė Tomizmas
    Rezultatas ir siekiamybė - nukirsti viską, kas jungė su rusija. Pastatyti naują geležinę uždangą. O ar gaus tas luxury tačkas ir per kur gaus - ne mūsų reikalas. Per mus negaus.
    Mūsų reikalas. reikia padaryti, kad per niekur negautų.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Tas luxury mašinas Rusija visvien gaus. Tie Rusijos pinigai visvien pasieks tiek tų mašinų gamintojus, tiek tarpininkus. Tų mašinų elektronikos ar kitos dalys vargiai gali būti panaudotos kam nors kitam (karinėje pramonėje). Ką tiksliai duoda tokie veiksmai? Koks to rezultatas?
    Kuo mažiau su jais reikalų, tuo geriau. Jei bus vežamos kažkokios luxury mašinos, kažkas su jais bendraus, megsis pažintys, įtakos ir t.t. Tai vat tą ir duoda - mažiau jų įtakos mums.
    Kas dėl to nukentės ir kas išlos? Pabandyk į klausimą atsakyti rimtai, be vėmimo ir spjaudymosi.
    Nesupratau - kur čia buvo vėmimas ir spjaudymasis?
    Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 01:53.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Na taip jau nebetoli ir iki didesnių draugysčių su rusija. Kuo mažiau su jais reikalų, tuo geriau, ir kaip nors išgyvensim be prekybos su jais neverkdami kaip koks Orbanas.
    Tas luxury mašinas Rusija visvien gaus. Tie Rusijos pinigai visvien pasieks tiek tų mašinų gamintojus, tiek tarpininkus. Tų mašinų elektronikos ar kitos dalys vargiai gali būti panaudotos kam nors kitam (karinėje pramonėje). Ką tiksliai duoda tokie veiksmai? Koks to rezultatas? Kas dėl to nukentės ir kas išlos? Pabandyk į klausimą atsakyti rimtai, be vėmimo ir spjaudymosi.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Tai gal tada nuimam visai sankcijas kacapams, jos gi vis tiek neveikia, kas nors vis tiek tas prekes atveža?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Na taip jau nebetoli ir iki didesnių draugysčių su rusija. Kuo mažiau su jais reikalų, tuo geriau, ir kaip nors išgyvensim be prekybos su jais neverkdami kaip koks Orbanas.
    Ekonomika yra globali ir prekyba vyksta bet kokiu atveju, klausimas tik ar atsiriekiame to pyrago dalį ar atiduodam kinams, arabams ir kitiems.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Na taip jau nebetoli ir iki didesnių draugysčių su rusija. Kuo mažiau su jais reikalų, tuo geriau, ir kaip nors išgyvensim be prekybos su jais neverkdami kaip koks Orbanas.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Šaudo sau į kojas laikydamiesi įstatymų....
    Įstatymai nedraudžia nieko eksportuoti į Centrinės Azijos šalis. Kur tos prekės keliauja iš ten, nėra nei mūsų įstatymų, nei, juo labiau, LTG jurisdikcija. Šiaip, realybė yra ta, kad luxury mašinų eksporto iš ES į Rusiją sustabdyti nėra nei prasmės, nei techninių galimybių, nes jei keliaus ne per Centrinę Aziją, tai per kažkur kitur. Klausimas tik ar transportavimo pinigus už šitų žaisliukų eksportą gausim mes ar kažkas kitas (Latvija, Estija).

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Šaudo sau į kojas laikydamiesi įstatymų....

    Komentuoti:


  • John
    replied
    LTG toliau šaudo sau (tuo pačiu ir Lietuvai) į kojas

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    velgi LT labai didele problema su strateginiu planavimu... su energetikos sektorium lygtais susitvarke... bet gelezinkeliai...mmm

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    O seniau LTG pasitaikydavo tiek problemų su vėluojančiais/sustojančiais traukiniais? Bent iš spaustos žiūrint tai dabar padažnėjo problemų kiekis. Ir prisimenant laikus kai važinėdavau labai dažnai - nebūdavo tokių nuotykių.
    Sunku pasakyti, nes tiek pats mažiau traukiniu važinėdavau, tiek informacijos sklaida nebuvo tokia, kokia yra dabar dėl internetinių platformų pažangos. Visgi reiktų turėtio omeny, kad dabar yra smarkiai kritę prekinių traukinių srautai, kas reiškia, kad turėjo palengvėti traukiniųtvarkaraščių sudarinėjimas ir likti mažiau potencialių priežasčių vėlavimams.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    O seniau LTG pasitaikydavo tiek problemų su vėluojančiais/sustojančiais traukiniais? Bent iš spaustos žiūrint tai dabar padažnėjo problemų kiekis. Ir prisimenant laikus kai važinėdavau labai dažnai - nebūdavo tokių nuotykių.

    Komentuoti:

Working...
X