Gerai. Kuo daugiau “suvokimo”, tuo daugiau ir efektyvesnės kovos ir tuo mažiau turėtų būti realios korupcijos, bent jau ateityje.
Korupcijos "suvokimas" mažai ką bendro turi su realia korupcija. Gal kokia bobutė pas gydytoją eina su šimtine nelabai suvokdama, ką daro, bet didžiausi kyšiai duodami puikiai suvokiant, kad tai yra negerai.
Būtų gerai, kad ir Orbano mėgėjai kokios nors statistikos įmestų, kad jis geras vadovas ir jam reiktų dar 12 metų duoti...
Įdomu, koks Lietuvos bus šiemet po visų skandalų su Kauno miesto savivaldybe, realiai sunku įsivaizduot, kokia dar korupcija didesnė galėtų būt Vengrijoje.
Nežinau kaip yra Paryžiuje ar Barselonoje su kuriomis yra lyginama bet Vilniuje oranžinio dviračio neteko bandyti vien dėl to kad yra extremaliai mažas nuomos punktų pasiskirstymas - visi yra centre. Jeigu nori iš/į kitą rajoną važiuoti negali naudotis šia sistema nes tiesiog nebus kur priduoti dviračio. Tai net ir tie 300 dviračių neatlieka jokios kokybiškos paslaugos.
,,Visi vilniečiai žino oranžinius dviračius. Dalis vilniečių žino, kad tai JCDecaux projektas. Tų pačių, kurie valdo Vilniuje daug stendų ir kt. reklaminių plotų (išorinė reklama). Apie tai kaip atsirado šis projektas, šįkart nekalbėsiu. Tai skandalinga, bet praėjo labai jau daug laiko. Paplepėkime apie dabartį ar ateitį. Ir kaip aš dažniausiai mėgstu... apie pinigus.
Vilniuje (565 570 gyventojų) yra 300 dviračių, kuriais gyventojai gali pasinaudoti. Viešosios subsidijos metinė suma 467 000 Eur. Vieša subsidija vienam dviračiui per metus 1557 Eur. Paryžiuje (2 140 526 gyventojų) yra 40762 dviračių. Viešosios subsidijos metinė suma 8 230 000 Eur. Vieša subsidija vienam dviračiui per metus 85 Eur. Barselonoje (1 636 762 gyventojų) yra 7000 dviračių. Viešosios subsidijos metinė suma 3 430 000 Eur. Vieša subsidija vienam dviračiui per metus 490 Eur.
Ir ten ir ten partnerystės būdas - Reklamos plotai/PPP. Barselonos atvejis gal tik įdomesnis. Gaunamos pajamos už mokamą automobilių stovėjimą gatvėse yra skiriamos miesto dalijimosi dviračio sistemos išlsikymui (~2.2 mln. Eur) + Vodafone reklamos plotai (~1.2 mln. Eur)
UAB "JCDecaux Lietuva" rinkliavos už reklamą nemoka mainais už tai, kad įrengė 700 vnt. transporto laukimo paviljonų, 200 vnt. kolonų, 250 vnt. miesto informavimo vitrinų, 87 reklaminių skydų ir automatinę dviračių nuomos sistemą (37 dviračių nuomos punktai su 300 dviračių).
Vieną kartą įrengė (prižiūri, aišku), parduoda tą reklaminį plotą ir iki sutarties pabaigos investicijų labai nenori daryt. Tiksliau sako, kad "nėra plėtros galimybių". Sutartis baigiasi 2028 metais. Miesto negaunamos pajamos iš JCDecaux kasmet sudaro mažiausiai 860 000 Eur. Už tiek juk galima ir valdžią nemokamai pareklamuot, kad visiems būtų raMIAU, a ne?''
,,Visi vilniečiai žino oranžinius dviračius. Dalis vilniečių žino, kad tai JCDecaux projektas. Tų pačių, kurie valdo Vilniuje daug stendų ir kt. reklaminių plotų (išorinė reklama). Apie tai kaip atsirado šis projektas, šįkart nekalbėsiu. Tai skandalinga, bet praėjo labai jau daug laiko. Paplepėkime apie dabartį ar ateitį. Ir kaip aš dažniausiai mėgstu... apie pinigus.
Vilniuje (565 570 gyventojų) yra 300 dviračių, kuriais gyventojai gali pasinaudoti. Viešosios subsidijos metinė suma 467 000 Eur. Vieša subsidija vienam dviračiui per metus 1557 Eur. Paryžiuje (2 140 526 gyventojų) yra 40762 dviračių. Viešosios subsidijos metinė suma 8 230 000 Eur. Vieša subsidija vienam dviračiui per metus 85 Eur. Barselonoje (1 636 762 gyventojų) yra 7000 dviračių. Viešosios subsidijos metinė suma 3 430 000 Eur. Vieša subsidija vienam dviračiui per metus 490 Eur.
Ir ten ir ten partnerystės būdas - Reklamos plotai/PPP. Barselonos atvejis gal tik įdomesnis. Gaunamos pajamos už mokamą automobilių stovėjimą gatvėse yra skiriamos miesto dalijimosi dviračio sistemos išlsikymui (~2.2 mln. Eur) + Vodafone reklamos plotai (~1.2 mln. Eur)
UAB "JCDecaux Lietuva" rinkliavos už reklamą nemoka mainais už tai, kad įrengė 700 vnt. transporto laukimo paviljonų, 200 vnt. kolonų, 250 vnt. miesto informavimo vitrinų, 87 reklaminių skydų ir automatinę dviračių nuomos sistemą (37 dviračių nuomos punktai su 300 dviračių).
Vieną kartą įrengė (prižiūri, aišku), parduoda tą reklaminį plotą ir iki sutarties pabaigos investicijų labai nenori daryt. Tiksliau sako, kad "nėra plėtros galimybių". Sutartis baigiasi 2028 metais. Miesto negaunamos pajamos iš JCDecaux kasmet sudaro mažiausiai 860 000 Eur. Už tiek juk galima ir valdžią nemokamai pareklamuot, kad visiems būtų raMIAU, a ne?''
Kartelį sudariusių statybos įmonių buvusiems vadovams LVAT skyrė asmeninę atsakomybę
Vyriausiasis administracinis teismas (LVAT) priėmė neskundžiamą nutartį, kuria patenkino Konkurencijos tarybos prašymą ir kartelį sudariusių bendrovių – Panevėžio statybos tresto (PST) ir „Irdaivos“ – buvusiems vadovams pritaikė asmeninę atsakomybę. Teisėjų kolegija konstatavo, kad pirmosios instancijos teismas priėmė teisėtą sprendimą ir, kaip prašė Konkurencijos taryba, pagrįstai buvusiam PST vadovui Daliui Gesevičiui 5 metams apribojo teisę eiti vadovaujamas pareigas bei skyrė 14 481 Eur baudą, o buvusiam „Irdaivos“ vadovui Irmantui Kubiliui 4 metams apribojo teisę eiti vadovaujamas pareigas ir skyrė 11 000 Eur baudą.
LVAT 2021 m. birželio 3 d. atmetė PST ir bendrovės „Active Construction Management“, kuri anksčiau vadinosi „Irdaiva“, apeliacinius skundus ir paliko nepakeistą pirmosios instancijos teismo sprendimą, kuriuo buvo pripažinta, kad Konkurencijos taryba pagrįstai skyrė įmonėms baudas už konkurenciją ribojantį susitarimą viešuosiuose pirkimuose: PST – 8 513 500 Eur, „Irdaivai“ – 3 685 900 Eur.
Kokie dalykai vyksta ant zemes Tik pasiskaityt reikia. Nes nustebau pasiziurejus sia tema Gaila, kad puse tu zmoniu, kuriems kazkas "siuloma" beveik niekada ir nebuna padaroma. Tik skambi antraste, pritraukti tam kartui lankytoju ir parodyti geresnius rodiklius straipsniuose...
Dar sausio 24 dieną Šiaulių apygardos teismas Panevėžio merą pripažino kaltu dėl piktnaudžiavimo ir skyrė jam 30 tūkst. eurų baudą ir penkerius metus atėmė teisę dirbti valstybės tarnyboje. Taip pat prašo konfiskuoti daugiau nei 5 tūkst. eurų.
STT valdybos viršininkas dėl galimos korupcijos: nustatyta per 60 galimų įtariamųjų, iš kurių 20 valstybės tarnautojų
,,Anot D. Balčiūno, intensyviausiai nelegali veikla buvo atliekama Vilniuje. Daugiausia pažeidimų aptikta šešiose institucijose: Vilniaus miesto savivaldybėje, Valstybinėje teritorijų planavimo inspekcijoje, Darbo inspekcijoje, Nacionalinėje žemės tarnyboje, Nacionaliniame visuomenės sveikatos centre bei Žmonių su negalia aplinkos pritaikymo asociacijoje.''
R. Šimašius: buvau informuotas apie tarpinstitucinę nusikalstamą schemą, kurioje galimai dalyvavo ir savivaldybės darbuotojai
„Ypač dėkoju Specialiųjų tyrimų tarnybai, kuri ėmėsi to, kas neabejotinai vyko dešimtmečius, ką smarkiai pravalėme, bet be tokio teisėsaugos įsitraukimo galutinai užbaigti buvo sunkiai įmanoma. Lietuva bus švaresnė. Savivaldybės komanda bendradarbiauja su tyrėjais, visi pasirengę atsakyti į klausimus. Džiaugiuosi, kad tarp įtariamųjų nėra mano politinės komandos narių. Nėra ir nė vieno, kuris pradėjo darbą per pastaruosius šešerius metus, mano kadencijų metais, ir nėra nė vieno, kuris tuo metu pakilo karjeros laiptais“, – pridūrė R. Šimašius.
Komentuoti: