Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos įvaizdis užsienyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Galys
    replied
    Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
    Šita, o VMS neturi planų paslėpti to infantilaus „Putin, the Hague is waiting...“ plakato?
    Reikėtų šitą plakatą dauginti ant tų visų autobusų, troleibusų, kuriuos nuspręsta slėpti.

    Komentuoti:


  • cozzamarra
    replied
    Šita, o VMS neturi planų paslėpti to infantilaus „Putin, the Hague is waiting...“ plakato?

    Komentuoti:


  • Galys
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Pamirškim Zuoką nors minutei. Ne Zuokas dabar slepia troleibusus ir ne jis ruošiasi dažyti žolę. Zuoko nėra Vilniaus valdžioje jau virš 8 metų ir lavonų spardymas iš tavo pusės atrodo labai neskaniai, turint omeny, kad šiuo metu full blown Sovietmečio pakazūchą daro tavo mylimiausios partijos atstovai tiek miesto, tiek nacionalinėje valdžioje.
    Click image for larger version

Name:	7r3n1u.jpg
Views:	402
Size:	77,3 kB
ID:	2060727

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Nesuprantu kam dėti tokias pavienes nuotraukas FB, kaip pusė Naujininkų rajono tokiom gatvelėm, kuriom NATO nevažiuos ir, kogero, 5 min. iki Aušros vartų rajone, daugiausiai žvirkelių.

    Čia tik keli pvz.

    Click image for larger version

Name:	Lenku g..jpg
Views:	461
Size:	180,3 kB
ID:	2060703 Click image for larger version

Name:	Tarpkalnio g. .jpg
Views:	460
Size:	211,8 kB
ID:	2060704 Click image for larger version

Name:	Prusu g. .jpg
Views:	455
Size:	173,4 kB
ID:	2060705

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Nerodo ne grupės nariams.
    Ech tie facebooko ribojimai. Įkeliu tiesiogiai, šaltinis nuorodoje:
    https://m.facebook.com/groups/naujin...1523202053465/
    Paskutinis taisė Ginthus; 2023.06.30, 12:11.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Paprastai - žurnalistai, blogeriai ir pan. turėtų/galėtų apie tai daugiau rašyti, o ne apie "siaurinamas" gatves.
    Problema turbūt tik ta, kad ne "paprastai". Jeigu žinotume paprastą būdą padaryti taip, kad žurnalistai apie tai rašytų, vietoj fake news apie neva nepravažiuojančius autobusus, tai jau būtume seniai tai padarę. Patys žurnalistai, kaip ir likusi visuomenė, dažniausiai visiškai apie tai nesusigaudo ir reikalingas didelis šviečiamasis darbas, norint jiems tai išaiškinti.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Tuo tarpu šalia Tūkstantmečio gatvės esanti Iešmininkų g. kur NATO nevažiuos:
    https://m.facebook.com/groups/naujin...1523202053465/
    Nerodo ne grupės nariams.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė transit Rodyti pranešimą
    Net didžiausi mašinų mylėtojai (ne VMS ar KMS administratoriai, kuriuos reikėtų išsiųsti į Amerikos priemiesčius), su kuriais man teko bendrauti, supranta blogą VT padėtį Vilniuje ir Kaune ir norėtų, kad į juos būtų gerai investuojama. Ir tie patys žmonės pritarė dviračių takams, todėl tikrai manau, kad kalbėti ir informuoti žmones yra labai įmanoma. Taip pat esu beveik tikras, kad yra gerų transporto planuotojų, kurie tikrai gali pagerinti VT veidą Lietuvoje, geras pavyzdys yra taccido, kurio tinklaraštį visada aplankau ir jo moksliniai darbai yra puikūs. Tik klausimas, kaip skleisti žinomumą.
    Paprastai - žurnalistai, blogeriai ir pan. turėtų/galėtų apie tai daugiau rašyti, o ne apie "siaurinamas" gatves.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Galys Rodyti pranešimą

    Tai niekas nešneka apie autobusus, aišku, kad visa ši situacija apgailėtina. Tiesiog girdėti priekaištus iš tamstos apie vakarietiškos politinės kultūros stoką, žinant kaip bandėte forume prastuminėti zuoką yra žolės dažymo absurdiškumo hipokritiškumas.
    Pamirškim Zuoką nors minutei. Ne Zuokas dabar slepia troleibusus ir ne jis ruošiasi dažyti žolę. Zuoko nėra Vilniaus valdžioje jau virš 8 metų ir lavonų spardymas iš tavo pusės atrodo labai neskaniai, turint omeny, kad šiuo metu full blown Sovietmečio pakazūchą daro tavo mylimiausios partijos atstovai tiek miesto, tiek nacionalinėje valdžioje.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Man ir keista, ką jie lauke gatvėse posėdžiaus?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Bkyn kas čia per susireikšminę ponai, kad dėl jų pusę miesto uždaryt?

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Uždaryta Kosciuškos g., Laisvės pr., Vilniaus g., Panašu, kad visai nebus maršrutų į Karoliniškes. Tai pakeistomis trasomis, matyt, užteks ir naujų trūlų.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    O tai pakeistomis trasomis kad važiuos?

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Pagal šitą schemą, tai tik 15, 19 ir 21 troleibusai galės važiuoti nepakeitę trasų. Gal dar 7 ir 10. Tai matyt, kad apskritai tų troleibusų beveik nereikės tom dienom.Click image for larger version  Name:	Planas_su_legenda_0628-scaled.jpg Views:	0 Size:	1,04 MB ID:	2060615
    Paskutinis taisė Blaze; 2023.06.30, 07:55.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

    Na, su Planetarium galėjo būti blogiau.

    Liljevalchs (Djurgården, Stockholm). Ir čia "geriausio Švedijos architekto" darbas.
    O, viduramžių fortai vėl į madą?
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Gerbiami, žinovai, o kiek jūsų žiniomis yra VVT iš viso tų ne senų Škodų? 5 ar 7
    Troleibūsų naujų apie 40% bet čia reikai įvertinti dar kad dalis senų rezerve sėdi ir gatvėm nevažiuoja.

    Beje 5/7 meme užskaitau.

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Dar pridursiu, kad konservatoriai yra kenkėjai ir labai bloga partija
    Tada tai tikrai sputnikas parodys.

    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Dėl senų troleibusų - ar gali taip būti, kad NATO summito metu Vilniuje bus užtvertos tam tikros gatvės, dėl ko išvažiuoti galės ne visi troleibusai ir natūralu, kad išvažiuos naujesni?
    Jau žinoma kurios gatvės užtvertos, bet net jeigu taip ir būtų tai normaliose šalyse būtų alternatyviu maršrutu paleisti tie troleibusai, o ne tiesiog nevažiuoti ir gyventojai paskui rusų laivą.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Asfaltuojamos ne tik duobėtos, bet gana naujos geros būklės gatvės kaip pvz. Tūkstantmečio ar Oreivių g. O pinigų centre žvyrkėliams sutvarkyti ar pagrindinėms gatvėms, kur daugiausia VT važiuoja - nėra.
    Tuo tarpu šalia Tūkstantmečio gatvės esanti Iešmininkų g. kur NATO nevažiuos:
    https://m.facebook.com/groups/naujin...1523202053465/

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Tokia pakazūcha slėpti senus troleibusus ir remontuoti net naujas gatves tikrai nieko bendro neturi su vakarietiška kultūra.
    O jei aš pabūsiu velnio advokatu - vakariečiai tokios pakazūchos nedaro ne dėl kažkokios kultūros, o dėl to, kad jų keliai ir VT yra aukštesnės kokybės ir jau atspindi tokį lygį koks yra įprastas visiems svečiams, ko visi ir tikisi. Tad jiems nėra prasmės specialiai savo lygį parodomuoju būdu pritempinėti iki geresnio lygio, nes esamas lygis jau ir yra tas geresnis lygis.

    Įdomu ar visi kritikuotijai turėdami kažkokių "skylių" savo būstuose, kurias tingėjo ar neprisiruošė tvarkyti, nesistengtų jų palopyti prieš rimtą susitikimą su svečiais tame būste... Sakytų - nedarysiu aš jokios čia pakazūchos?
    Paskutinis taisė Gator; 2023.06.30, 06:49.

    Komentuoti:


  • Galys
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Paties manymu, senų troleibusų slėpimas ir išbombarduotų duobių lopymas likus 2 savaitėms iki aukštų svečių atvykimo, yra Vakarietiškos ar kokios nors kitos kultūros atributas?
    Tai niekas nešneka apie autobusus, aišku, kad visa ši situacija apgailėtina. Tiesiog girdėti priekaištus iš tamstos apie vakarietiškos politinės kultūros stoką, žinant kaip bandėte forume prastuminėti zuoką yra žolės dažymo absurdiškumo hipokritiškumas.

    Komentuoti:


  • transit
    replied
    Net didžiausi mašinų mylėtojai (ne VMS ar KMS administratoriai, kuriuos reikėtų išsiųsti į Amerikos priemiesčius), su kuriais man teko bendrauti, supranta blogą VT padėtį Vilniuje ir Kaune ir norėtų, kad į juos būtų gerai investuojama. Ir tie patys žmonės pritarė dviračių takams, todėl tikrai manau, kad kalbėti ir informuoti žmones yra labai įmanoma. Taip pat esu beveik tikras, kad yra gerų transporto planuotojų, kurie tikrai gali pagerinti VT veidą Lietuvoje, geras pavyzdys yra taccido, kurio tinklaraštį visada aplankau ir jo moksliniai darbai yra puikūs. Tik klausimas, kaip skleisti žinomumą.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Realiai tik su VT kažkas Vilniuje yra ypatingo, pagal miesto dydį, turbūt marginaliai blogesnis VT nei Kauno. Gal arguably vienas blogiausių VT ne tik Europoje, bet ir mūsų Lietuvoje pagal miesto dydį ir ekonomiką kokio transporto tikėtis ir jo kokybės.
    Ta prasme tikrai buvo laiko tuos senus trūlus išmest pagaliau, nusipirkt naujus. Kaune kažkaip sugebėjo, Vilniuje nelabai.
    Šiaip spėju nemaža Rusijos kultūrinė įtaka išties veikia Vilniaus VT, kai tvarkomasi kaip panašaus dydžio miestas Rusijoje, prastai apmokamo darbo valst. sektoriuje privengiama, "negatyvi atranka", etc. + dirbančios 30-50 m. kartos Vilniuje near totali amerikanizacija, vystant iš Vilniaus Hiustoną ar Los Andželą, tai nėra ir spaudimo vystyt VT, nebent reti egzemplioriai su Kopenhagos/Amsterdamo vystymo mąstymo vizija, bet matyt tttt vartotojas bus teisus, realiai kartų kaita tik pataisys situaciją, arba kitaip tariant laikas ir geografinė idėjų skvarba. Spėju pati JAV galbūt persilauž, matydama kaip gatvės griūva ir jas taisyt per brangu. Jau dabar JAV kelių būklė kiek teko stebėt, nemažai primena tą kurią keikiam Lietuvoje. Realiai mokymasis sunkiuoju būdu.

    Dėl gatvių tvarkymo tai matyt paprasčiau. Vilnius rinkosi brangiai investuot į mažiau km gatvių jas humanizuojant, perasfaltavimų privengia. Atėjus Benkunskui nutarta eiti Kauno keliu. Dabar Kauno stiliumi masiškai perasfaltuoja gatves.

    Realiai Kaunas taip tvarko gatves metai iš metų, bet Soul Multicast pateikė pranašystę, kad matyt Vilnius vėl stagnuos kaip po 2013 m. tvarkymų. Nu nežinau, rizika matyt tokia, kad gali būti kokia nors ilgesnė/gilesnė ekonominė krizė gali iš ties paveikti gatvių tvarkymą ir ne tik Vilniuje. Realiai jei ekonomika bus gyva, tai gal ištesės Benkunskas pažadus perasfaltuot "gražų šimtuką" kilometrų gatvių.

    Tiesa, ir čia yra neskanios pakazūchos požymių, kai visokios Oreivių ir Tūkstantmečio gatvės, kurias girdėjau perasfaltuoja, jau geriau paieškot tikrai blogų gatvių, kad perasfaltuot.
    ...arba kryptis, ženklinimą padarytų europietiškos kokybės vietoj tų perasfaltavimų, vienu žodžiu, čia jau gėda.
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.06.30, 00:21.

    Komentuoti:

Working...
X