Parašė cozzamarra
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos įvaizdis užsienyje
Collapse
X
-
- 3 patinka
-
Šita, o VMS neturi planų paslėpti to infantilaus „Putin, the Hague is waiting...“ plakato?
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Pamirškim Zuoką nors minutei. Ne Zuokas dabar slepia troleibusus ir ne jis ruošiasi dažyti žolę. Zuoko nėra Vilniaus valdžioje jau virš 8 metų ir lavonų spardymas iš tavo pusės atrodo labai neskaniai, turint omeny, kad šiuo metu full blown Sovietmečio pakazūchą daro tavo mylimiausios partijos atstovai tiek miesto, tiek nacionalinėje valdžioje.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNerodo ne grupės nariams.
https://m.facebook.com/groups/naujin...1523202053465/Paskutinis taisė Ginthus; 2023.06.30, 12:11.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąPaprastai - žurnalistai, blogeriai ir pan. turėtų/galėtų apie tai daugiau rašyti, o ne apie "siaurinamas" gatves.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąTuo tarpu šalia Tūkstantmečio gatvės esanti Iešmininkų g. kur NATO nevažiuos:
https://m.facebook.com/groups/naujin...1523202053465/
Komentuoti:
-
Parašė transit Rodyti pranešimąNet didžiausi mašinų mylėtojai (ne VMS ar KMS administratoriai, kuriuos reikėtų išsiųsti į Amerikos priemiesčius), su kuriais man teko bendrauti, supranta blogą VT padėtį Vilniuje ir Kaune ir norėtų, kad į juos būtų gerai investuojama. Ir tie patys žmonės pritarė dviračių takams, todėl tikrai manau, kad kalbėti ir informuoti žmones yra labai įmanoma. Taip pat esu beveik tikras, kad yra gerų transporto planuotojų, kurie tikrai gali pagerinti VT veidą Lietuvoje, geras pavyzdys yra taccido, kurio tinklaraštį visada aplankau ir jo moksliniai darbai yra puikūs. Tik klausimas, kaip skleisti žinomumą.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Galys Rodyti pranešimą
Tai niekas nešneka apie autobusus, aišku, kad visa ši situacija apgailėtina. Tiesiog girdėti priekaištus iš tamstos apie vakarietiškos politinės kultūros stoką, žinant kaip bandėte forume prastuminėti zuoką yra žolės dažymo absurdiškumo hipokritiškumas.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Uždaryta Kosciuškos g., Laisvės pr., Vilniaus g., Panašu, kad visai nebus maršrutų į Karoliniškes. Tai pakeistomis trasomis, matyt, užteks ir naujų trūlų.
Komentuoti:
-
Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
Na, su Planetarium galėjo būti blogiau.
Liljevalchs (Djurgården, Stockholm). Ir čia "geriausio Švedijos architekto" darbas.
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąGerbiami, žinovai, o kiek jūsų žiniomis yra VVT iš viso tų ne senų Škodų? 5 ar 7
Beje 5/7 meme užskaitau.
Parašė John Rodyti pranešimą
Dar pridursiu, kad konservatoriai yra kenkėjai ir labai bloga partija
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąDėl senų troleibusų - ar gali taip būti, kad NATO summito metu Vilniuje bus užtvertos tam tikros gatvės, dėl ko išvažiuoti galės ne visi troleibusai ir natūralu, kad išvažiuos naujesni?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Asfaltuojamos ne tik duobėtos, bet gana naujos geros būklės gatvės kaip pvz. Tūkstantmečio ar Oreivių g. O pinigų centre žvyrkėliams sutvarkyti ar pagrindinėms gatvėms, kur daugiausia VT važiuoja - nėra.
https://m.facebook.com/groups/naujin...1523202053465/
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tokia pakazūcha slėpti senus troleibusus ir remontuoti net naujas gatves tikrai nieko bendro neturi su vakarietiška kultūra.
Įdomu ar visi kritikuotijai turėdami kažkokių "skylių" savo būstuose, kurias tingėjo ar neprisiruošė tvarkyti, nesistengtų jų palopyti prieš rimtą susitikimą su svečiais tame būste... Sakytų - nedarysiu aš jokios čia pakazūchos?Paskutinis taisė Gator; 2023.06.30, 06:49.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Paties manymu, senų troleibusų slėpimas ir išbombarduotų duobių lopymas likus 2 savaitėms iki aukštų svečių atvykimo, yra Vakarietiškos ar kokios nors kitos kultūros atributas?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Net didžiausi mašinų mylėtojai (ne VMS ar KMS administratoriai, kuriuos reikėtų išsiųsti į Amerikos priemiesčius), su kuriais man teko bendrauti, supranta blogą VT padėtį Vilniuje ir Kaune ir norėtų, kad į juos būtų gerai investuojama. Ir tie patys žmonės pritarė dviračių takams, todėl tikrai manau, kad kalbėti ir informuoti žmones yra labai įmanoma. Taip pat esu beveik tikras, kad yra gerų transporto planuotojų, kurie tikrai gali pagerinti VT veidą Lietuvoje, geras pavyzdys yra taccido, kurio tinklaraštį visada aplankau ir jo moksliniai darbai yra puikūs. Tik klausimas, kaip skleisti žinomumą.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Realiai tik su VT kažkas Vilniuje yra ypatingo, pagal miesto dydį, turbūt marginaliai blogesnis VT nei Kauno. Gal arguably vienas blogiausių VT ne tik Europoje, bet ir mūsų Lietuvoje pagal miesto dydį ir ekonomiką kokio transporto tikėtis ir jo kokybės.
Ta prasme tikrai buvo laiko tuos senus trūlus išmest pagaliau, nusipirkt naujus. Kaune kažkaip sugebėjo, Vilniuje nelabai.
Šiaip spėju nemaža Rusijos kultūrinė įtaka išties veikia Vilniaus VT, kai tvarkomasi kaip panašaus dydžio miestas Rusijoje, prastai apmokamo darbo valst. sektoriuje privengiama, "negatyvi atranka", etc. + dirbančios 30-50 m. kartos Vilniuje near totali amerikanizacija, vystant iš Vilniaus Hiustoną ar Los Andželą, tai nėra ir spaudimo vystyt VT, nebent reti egzemplioriai su Kopenhagos/Amsterdamo vystymo mąstymo vizija, bet matyt tttt vartotojas bus teisus, realiai kartų kaita tik pataisys situaciją, arba kitaip tariant laikas ir geografinė idėjų skvarba. Spėju pati JAV galbūt persilauž, matydama kaip gatvės griūva ir jas taisyt per brangu. Jau dabar JAV kelių būklė kiek teko stebėt, nemažai primena tą kurią keikiam Lietuvoje. Realiai mokymasis sunkiuoju būdu.
Dėl gatvių tvarkymo tai matyt paprasčiau. Vilnius rinkosi brangiai investuot į mažiau km gatvių jas humanizuojant, perasfaltavimų privengia. Atėjus Benkunskui nutarta eiti Kauno keliu. Dabar Kauno stiliumi masiškai perasfaltuoja gatves.
Realiai Kaunas taip tvarko gatves metai iš metų, bet Soul Multicast pateikė pranašystę, kad matyt Vilnius vėl stagnuos kaip po 2013 m. tvarkymų. Nu nežinau, rizika matyt tokia, kad gali būti kokia nors ilgesnė/gilesnė ekonominė krizė gali iš ties paveikti gatvių tvarkymą ir ne tik Vilniuje. Realiai jei ekonomika bus gyva, tai gal ištesės Benkunskas pažadus perasfaltuot "gražų šimtuką" kilometrų gatvių.
Tiesa, ir čia yra neskanios pakazūchos požymių, kai visokios Oreivių ir Tūkstantmečio gatvės, kurias girdėjau perasfaltuoja, jau geriau paieškot tikrai blogų gatvių, kad perasfaltuot.
...arba kryptis, ženklinimą padarytų europietiškos kokybės vietoj tų perasfaltavimų, vienu žodžiu, čia jau gėda.Paskutinis taisė PoDV; 2023.06.30, 00:21.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: