Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos ekonomikos aktualijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Bet visus mokesčius bandoma sukrauti tik ant verslo. Dabartinėje situacijoje tik pajudintas NT mokestis ir jau vėlgi vyksta visokie atsitraukimai, kad tik paprastas žmogus neturėtų nieko mokėti. Lygiai tas pats ir su keliais, kita infrastruktūra. Kelių mokestį moką tik komercinis transportas, nors pvz. vidurio europoje (Čekija, Slovakija, Austrija) sėkmingai visi perka vinjetes už naudojimąsi automagistralėmis. O ir kuras ten ne pigesnis, nes pas mus gi "mistinis mokestis įskaičiuotas į kuro kainą".
    Kas be ko. Jau daug metų kalbu apie tai, kad būtinas visuotinis NT mokestis, normalūs taršos mokesčiai, normalus (visuotinis) kelių ar bent jau autostradų mokestis.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Tačiau Monake geležinkelis tunelyje paleistas, o ten iš vis nėra pajamų mokesčio ir rinka ten 20000, kaip kokio Kelmės rajono. Tai gal ne mokesčiuose esmė?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Deja, tiesos yra. Chroniškas under-investmentas į praktiškai visą transporto infrastruktūrą nuo automobilių kelių iki dviračių takų su geležinkeliais inbetween. Ir ta skylė vis didėja ir didėja, ir šiuo metu, iš akies sakyčiau, kokie 10 mlrd. Eur ir toliau sparčiai didėja. Bėda ta, kad vos tik pasigirdus kalboms apie bet kokio mokesčio didinimą (kas yra absoliučiai neišvengiama ir būtina), pasipila visokių verslo konfederacijų ir bankų "ekonomistų" klykimas, kaip paklėlus mokesčius bent 0.1% iškart ateis pasaulio pabaiga ir visi pabėgs kitur (spiler alert, nepabėgs). O ta skylė ir toliau didėja, keliai toliau blogėja, geležinkeliai toliau negauna investicijų, dviračiu kur nors nuvažiuoti toliau už miesto neįmanoma ir t.t. Liūdnokos perspektyvos, jeigu taip ir toliau.
    Bet visus mokesčius bandoma sukrauti tik ant verslo. Dabartinėje situacijoje tik pajudintas NT mokestis ir jau vėlgi vyksta visokie atsitraukimai, kad tik paprastas žmogus neturėtų nieko mokėti. Lygiai tas pats ir su keliais, kita infrastruktūra. Kelių mokestį moką tik komercinis transportas, nors pvz. vidurio europoje (Čekija, Slovakija, Austrija) sėkmingai visi perka vinjetes už naudojimąsi automagistralėmis. O ir kuras ten ne pigesnis, nes pas mus gi "mistinis mokestis įskaičiuotas į kuro kainą".

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Pabėgs, turim ne vieną pvz. kaip padidinus mokesčius išsikelia verslai, investicijos, gyventojai, ko pasekoje tų mokesčių dar mažiau surenkama. Gyvenam labai konkurencingame pasaulyje, todėl reikia žiūrėti kaip tiems patiems geležinkeliams daugiau pajamų surinkti, o ne lengviausiu būdu bandyti apmokestinti visus iš eilės.
    Vieni pabėgs, ateis kiti. Ne vien mokesčiai viską lemia, kitaip Danija ar Švedija, kurios yra super konkurencingos, jau seniai nebeturėtų investicijų. Bet turi gerokai daugiau už mus, nors apmokestinimas ten didžiausias pasaulyje.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Pabėgs, turim ne vieną pvz. kaip padidinus mokesčius išsikelia verslai, investicijos, gyventojai, ko pasekoje tų mokesčių dar mažiau surenkama. Gyvenam labai konkurencingame pasaulyje, todėl reikia žiūrėti kaip tiems patiems geležinkeliams daugiau pajamų surinkti, o ne lengviausiu būdu bandyti apmokestinti visus iš eilės.
    Turi omenyje kad turim ne vieną pvz kaip niekas neišsikelia? Ar čia turi omenyje apie verslus kurie šalyje viekė lygiai tiek dienų kiek turėjo išlygą nemokėti jokių mokesčių?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Bėda ta, kad vos tik pasigirdus kalboms apie bet kokio mokesčio didinimą (kas yra absoliučiai neišvengiama ir būtina), pasipila visokių verslo konfederacijų ir bankų "ekonomistų" klykimas, kaip paklėlus mokesčius bent 0.1% iškart ateis pasaulio pabaiga ir visi pabėgs kitur (spiler alert, nepabėgs). O ta skylė ir toliau didėja, keliai toliau blogėja, geležinkeliai toliau negauna investicijų, dviračiu kur nors nuvažiuoti toliau už miesto neįmanoma ir t.t. Liūdnokos perspektyvos, jeigu taip ir toliau.
    Pabėgs, turim ne vieną pvz. kaip padidinus mokesčius išsikelia verslai, investicijos, gyventojai, ko pasekoje tų mokesčių dar mažiau surenkama. Gyvenam labai konkurencingame pasaulyje, todėl reikia žiūrėti kaip tiems patiems geležinkeliams daugiau pajamų surinkti, o ne lengviausiu būdu bandyti apmokestinti visus iš eilės.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Dviem mėnesiais, pagrindė dėl to kad alkoholio ir tabako kainos padidėjo 8% (šaltinis - VDA)
    Dar kavos pupelės virš 50% pabrango.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Dviem mėnesiais, pagrindė dėl to kad alkoholio ir tabako kainos padidėjo 8% (šaltinis - VDA)

    Komentuoti:


  • Globalus
    replied
    Infliacija Lietuvoje jau pakilo virš 4% ir tai dar su nukritusiom naftos kainom.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

    skaudžiausias smūgis, tai kad forumą uždarė
    Dėl forumiuko nežinau. Nebenaudoju nuo tada kai nebeleidžia atfiltruot pagal vietą ir pasiimt asmeniškai. Yra tekę pirkt net iš literaliai kaimynų. Taip pat yra tekę pirkt ir negabaritinių daiktų, pvz vaikišką lovelę. Neįsivaizduoju kaip tokią sukišt į paštomatą. Teko grįžt į skelbiu ir FB grupes. Normalios paieškos nebuvimas užknisa, bet kiti pliusai atperka.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Jei reklamuojasi visur, tai reklamuojasi ir namų rinkoj. Kitas dalykas - po nesenų pakeitimų iš vaizdo Vinted pozicijos vietinėj rinkoj labai sudrebėjo. Prarast namų rinką visgi būtų skaudu.
    skaudžiausias smūgis, tai kad forumą uždarė

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Kur registruota įmonė ir kur dirba žmonės yra 2 gan skirtingi dalykai.
    Darbuotojų GPM apskaitoma kur gyvena (deklaruota vieta), jų išlaidos manau ir atsispindi esmę, BVP.
    GPM ir BVP skirtingi dalykai.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Darbo užmokestis sudarys reikšmingą BVP indėlio dalį. Tokiam per-pardavinėtojui tai manau didžiają dalį.

    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Man sukilo klausimų kodėl taip smarkiai pradėjo stotelių stenduose reklamuotis Vinted, jeigu spėju vis tiek taiko į labiau pasaulinę rinką, o LT rinka nėra tokia didelė, kad sukurtų skirtumą.
    Interviu vadovė sakė kad pagrindinė jų rinka yra prancūzija. Matyt bando plėstis likusioje EU.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Kur registruota įmonė ir kur dirba žmonės yra 2 gan skirtingi dalykai.
    Darbuotojų GPM apskaitoma kur gyvena (deklaruota vieta), jų išlaidos manau ir atsispindi esmę, BVP.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Tas pats Vinted ir Kaune turi ofisą. Tik nežinau šiuo metu kokio dydžio lyginant su Vilnium.
    Tada skaičius kuriančių BVP tik Vilniuje dar labiau trumpėja.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Man sukilo klausimų kodėl taip smarkiai pradėjo stotelių stenduose reklamuotis Vinted, jeigu spėju vis tiek taiko į labiau pasaulinę rinką, o LT rinka nėra tokia didelė, kad sukurtų skirtumą.
    Jei reklamuojasi visur, tai reklamuojasi ir namų rinkoj. Kitas dalykas - po nesenų pakeitimų iš vaizdo Vinted pozicijos vietinėj rinkoj labai sudrebėjo. Prarast namų rinką visgi būtų skaudu.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
    Pažiūrėjus į sąrašą dirbantys tik Vilniuje tai 3,5,14,16,20, 24, bet sukuriamas BVP tai turbūt 90% iš sąraše esančių priskiriamas Vilniuj ir tada štai žiūrėkite kaip vienas Vilnius beveik pusę BVP Lietuvoje sukuria
    Tas pats Vinted ir Kaune turi ofisą. Tik nežinau šiuo metu kokio dydžio lyginant su Vilnium.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Pažiūrėjus į sąrašą dirbantys tik Vilniuje tai 3,5,14,16,20, 24, bet sukuriamas BVP tai turbūt 90% iš sąraše esančių priskiriamas Vilniuj ir tada štai žiūrėkite kaip vienas Vilnius beveik pusę BVP Lietuvoje sukuria

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Įspūdingai atrodo toks virtualus darinys kaip Nr. 16.
    Man sukilo klausimų kodėl taip smarkiai pradėjo stotelių stenduose reklamuotis Vinted, jeigu spėju vis tiek taiko į labiau pasaulinę rinką, o LT rinka nėra tokia didelė, kad sukurtų skirtumą.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Įspūdingai atrodo toks virtualus darinys kaip Nr. 16.

    Komentuoti:

Working...
X