Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos ekonomikos aktualijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • DeSadas
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Gerbiamieji, aš niekur nelyginau Lietuvos su Estija (atvirai sakant, net neskaičiau visos diskusijos). Tą grafiką įdėjau tik kaip argumentą DeSado kliedesiams, kad viskas mūsų šalyje laikosi daugumoje ant baltaruZZų ir ruZZų IT'šnikų, kurie pas mus nuo ~2020 pradėjo važiuoti. Ir tiems kliedesiams išaiškinti visai nesvarbu ar grafikas su PPP, ar be, kaip nesvarbu ir tai kaip lyginant su mumis laikosi Estija. Grafikas, beje, yra pirmas Google rezultatas suvedus "Lithuania GDP".
    kliedesi kliedesi kur as taip tvirtinau? as sakiau kad Lietuva laikosi ant verslo peciu ir jo inovatyvumo bei pigios darbo IT jegos is ruskyno, baltarusijos ir ukrainos.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Pievas kažkokias įdėjo, pagal grafiką Lietuvoje įvyko didelė krizė 2015 įvedus eurą, nors nieko panašaus nebuvo.
    Pievas tu rašai. Toks pat kristelėjimas pagal šitą patį paveiksliuką buvo ir pas latvius su estais. Ir šiaip ~ 2015 visoj europoj buvo mažas atkritimas po eilės metų atsigavimo po '08 krizės.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Gerbiamieji, aš niekur nelyginau Lietuvos su Estija (atvirai sakant, net neskaičiau visos diskusijos). Tą grafiką įdėjau tik kaip argumentą DeSado kliedesiams, kad viskas mūsų šalyje laikosi daugumoje ant baltaruZZų ir ruZZų IT'šnikų, kurie pas mus nuo ~2020 pradėjo važiuoti. Ir tiems kliedesiams išaiškinti visai nesvarbu ar grafikas su PPP, ar be, kaip nesvarbu ir tai kaip lyginant su mumis laikosi Estija. Grafikas, beje, yra pirmas Google rezultatas suvedus "Lithuania GDP".

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Tai puikiu, keičiame Vilniaus troleibusus į Kautros mikroautobusus, juk, efektyviau. )))
    Juokas juokais, bet, jei neklystu, Kautra lygtais pretendavo į VVT kontraktą.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Čia labiau kalba apie viešojo sektoriaus efektyvumą kaip tokį, o ne apie priešpriešą su privačiu verslu.
    Ir ne visur yra ryški riba. Pvz. LFF stadionas tai privatus ar visuomeninis?
    Tai, kad labai jau skirtingos funkcijos. Verslo tikslas kuo greičiau, ir kuo daugiau uždirbti, o viešojo sektoriaus tenkinti viešąjį interesą. Verslas tokių projektų net nevykdo, tai čia lyginti reiktų ne su stadionais ar geležinkeliu, kurie nežinia kada ir ar išviso atsipirks. Tada lyginti reiktų pavyzdžiui su bibliotekų ir mokyklų renovacijomis, bei Grigeo prisitaikymą prie ekologinių reikalavimų.

    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    ↑ Privačioj "Kautroj" alga siūloma didesnė vairuoti mikroautobusiuką, nei "Valstybiniame" Vilniaus troleibuse.
    Tai puikiu, keičiame Vilniaus troleibusus į Kautros mikroautobusus, juk, efektyviau. )))

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    2015 metais tiesiog stipriai krito EUR kursas USD atžvilgiu.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Grafikas gan tiksliai parodydavo kad buvome labiau Latvija nei Estija, tik pastaruoju metu gal labiau Estija.
    tai matosi kad 2015 metais Latviai po skandalo su rūsų pinigų plovimu matyt nebeteko rusų piniginės pagalbos ir atsiliko. Taip ir būna kai perdaug draugauji su rusais.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Grafikas gan tiksliai parodydavo kad buvome labiau Latvija nei Estija, tik pastaruoju metu gal labiau Estija.
    Taigi pats sakei, kad Baltijos Moldova.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Pievas kažkokias įdėjo, pagal grafiką Lietuvoje įvyko didelė krizė 2015 įvedus eurą, nors nieko panašaus nebuvo.
    Ten nominalus, čia PPP.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė DeSadas

    vaje ekspertas pagaliau normalu grafika idejo
    Pievas kažkokias įdėjo, pagal grafiką Lietuvoje įvyko didelė krizė 2015 įvedus eurą, nors nieko panašaus nebuvo.

    Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	272
Size:	60,3 kB
ID:	2204899

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Taip, truputį atsiliekame:

    Click image for larger version

Name:	image_2025-06-10_082001241.png
Views:	454
Size:	33,9 kB
ID:	2204566
    Palauk, nuo liepos EE PVM 24%. Stagnacija tik prasideda.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Taip, truputį atsiliekame:

    Click image for larger version

Name:	image_2025-06-10_082001241.png
Views:	454
Size:	33,9 kB
ID:	2204566
    Grafikas gan tiksliai parodydavo kad buvome labiau Latvija nei Estija, tik pastaruoju metu gal labiau Estija.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Na, man į galvą ateina Livigno pavyzdys: dabar zona be PVM, nuo XIX a. bemuitė zona. Tam, kad žiemą sunkiai pasiekiamam slėny gyventojai kurtųsi ir teritoriją galima būtų skelbti sava. Bet bent kokia lengvata galima piktnaudžiaut. Livigno ant 6000 gyventojų yra 10 degalinių, labai jau gera kaina be akcizo ir be PVM.
    Tikslas gali pateisinti priemones. Jeigu reikėjo pritraukti gyventojus, tai lengvatos yra suprantamos. Tačiau šiuo atveju nebe XIX a. ir tuo pačiu vargu ar reikia pritraukti kuo daugiau automobilių į Neringą. Nors gal... Nežinau.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Tikrai taip, bet pas mus praktiškai visose srityse apmokestinimas ir gaunama nauda yra nesubalansuoti. Maistas į parduotuves, kurjeriai, ūkio produkcija ir kt. tikėtina, kad tiesiogiai už tą kelių infrastruktūrą susimoka, nes greičiausiai naudoja komercines transporto priemones, kurioms reikia mokėti kelių mokestį. Pvz. kodėl iš KPPP lėšų yra dengiamas persikelimas keltais į Neringą? Čia vėl kažkokia "dovanėlė" prisiregistravusiems ten ir įregistravusiems įmones su krūvomis automobilių. Nes jeigu neturi automobilio ir norėsi važiuoti autobusu, kuris kelsis keltu, tai už keltą susimokėsi autobuso bilieto kainoje, o vat jeigu turi automobili, tai gausi "dovaną - nemokamą perkelimą".
    Na, man į galvą ateina Livigno pavyzdys: dabar zona be PVM, nuo XIX a. bemuitė zona. Tam, kad žiemą sunkiai pasiekiamam slėny gyventojai kurtųsi ir teritoriją galima būtų skelbti sava. Bet bent kokia lengvata galima piktnaudžiaut. Livigno ant 6000 gyventojų yra 10 degalinių, labai jau gera kaina be akcizo ir be PVM.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Kita vertus, kelių statymas ir priežiūra iš biudžeto lėšų yra pajamų perskirstymo rūšis. Investicijos į infrastruktūrą skatina ekonomiką. Kad ir kaip bevartytum, net didžiausias anti-carbrainas yra kelių tinklo naudos gavėjas. Maistas į parduotuves atvažiuoja keliais, greitoji atvažiuoja keliais, kurjeriai siuntinius vežioja keliais, ekologinio vaistažokių ūkio produkcija pas supirkėjus išvažuoja keliais.
    Tikrai taip, bet pas mus praktiškai visose srityse apmokestinimas ir gaunama nauda yra nesubalansuoti. Maistas į parduotuves, kurjeriai, ūkio produkcija ir kt. tikėtina, kad tiesiogiai už tą kelių infrastruktūrą susimoka, nes greičiausiai naudoja komercines transporto priemones, kurioms reikia mokėti kelių mokestį. Pvz. kodėl iš KPPP lėšų yra dengiamas persikelimas keltais į Neringą? Čia vėl kažkokia "dovanėlė" prisiregistravusiems ten ir įregistravusiems įmones su krūvomis automobilių. Nes jeigu neturi automobilio ir norėsi važiuoti autobusu, kuris kelsis keltu, tai už keltą susimokėsi autobuso bilieto kainoje, o vat jeigu turi automobili, tai gausi "dovaną - nemokamą perkelimą".

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Tik norėjau paklausti, kiek stadionų pastatė ir kiek geležinkelio linijų nutiesė privatus verslas? Dėl privataus verslo VT siūlote į Vilnių sugražinti maršrutinius taksi? Kiek privataus verslo yra norinčio pasistatyti tramvajų iš savo lėšų? O gal yra norinčių nusitiesti troleibusų linijas pavyzdžiui Klaipėdoje?
    Čia labiau kalba apie viešojo sektoriaus efektyvumą kaip tokį, o ne apie priešpriešą su privačiu verslu.
    Ir ne visur yra ryški riba. Pvz. LFF stadionas tai privatus ar visuomeninis?

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

    per capita itariu nuo estijos vis dar atsiliekam? ne PPP turiu omeny o real ?
    Taip, truputį atsiliekame:

    Click image for larger version

Name:	image_2025-06-10_082001241.png
Views:	454
Size:	33,9 kB
ID:	2204566

    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    ps. supranti kad sitam forume yra zmoniu ismananciu ekonomika
    Turėtų būti, bet po jūsų paviršutiniškų pareiškimų man akivaizdu, kad jūs nesate vienas iš jų.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
    Tačiau Monake geležinkelis tunelyje paleistas, o ten iš vis nėra pajamų mokesčio ir rinka ten 20000, kaip kokio Kelmės rajono. Tai gal ne mokesčiuose esmė?
    Bet pajamos tai pagrinde iš PVM ir nekilnojamo turto moesčių.

    Click image for larger version

Name:	Monaco.png
Views:	448
Size:	39,2 kB
ID:	2204558

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    ↑ Privačioj "Kautroj" alga siūloma didesnė vairuoti mikroautobusiuką, nei "Valstybiniame" Vilniaus troleibuse.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    Dar karta pasikartosiu LT vaziuoja i prieki tik privataus verslo ismone ir sugebejima daryt versla, nes viesas sektorius (kur nepaziuresi ) visur atsilieka nuo skandinavijos.

    kur tiik ministeriju sulai ikisa savo trigrasi ten velavimai, neefektyvumas, korupcija ... Rail baltika, nacionalinis stadionas, sveikatos apsauga, via baltika, keliu prieziura..... ir vysnaite ant torto ... viesasis transportas.

    idomu paziuret butu kas darosi krasto apsaugoje... o juk pinigai milziniski. Ne viena auksiniu saukstu skandala rastumem, dantu protezai tik gelytes.
    Tik norėjau paklausti, kiek stadionų pastatė ir kiek geležinkelio linijų nutiesė privatus verslas? Dėl privataus verslo VT siūlote į Vilnių sugražinti maršrutinius taksi? Kiek privataus verslo yra norinčio pasistatyti tramvajų iš savo lėšų? O gal yra norinčių nusitiesti troleibusų linijas pavyzdžiui Klaipėdoje?
    Paskutinis taisė Visdarlietus; 2025.06.10, 05:58.

    Komentuoti:

Working...
X