Parašė Maalinauskas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos ekonomikos aktualijos
Collapse
X
-
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąPievas kažkokias įdėjo, pagal grafiką Lietuvoje įvyko didelė krizė 2015 įvedus eurą, nors nieko panašaus nebuvo.
Komentuoti:
-
Gerbiamieji, aš niekur nelyginau Lietuvos su Estija (atvirai sakant, net neskaičiau visos diskusijos). Tą grafiką įdėjau tik kaip argumentą DeSado kliedesiams, kad viskas mūsų šalyje laikosi daugumoje ant baltaruZZų ir ruZZų IT'šnikų, kurie pas mus nuo ~2020 pradėjo važiuoti. Ir tiems kliedesiams išaiškinti visai nesvarbu ar grafikas su PPP, ar be, kaip nesvarbu ir tai kaip lyginant su mumis laikosi Estija. Grafikas, beje, yra pirmas Google rezultatas suvedus "Lithuania GDP".
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Tai puikiu, keičiame Vilniaus troleibusus į Kautros mikroautobusus, juk, efektyviau. )))
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Čia labiau kalba apie viešojo sektoriaus efektyvumą kaip tokį, o ne apie priešpriešą su privačiu verslu.
Ir ne visur yra ryški riba. Pvz. LFF stadionas tai privatus ar visuomeninis?
Parašė dondc Rodyti pranešimą↑ Privačioj "Kautroj" alga siūloma didesnė vairuoti mikroautobusiuką, nei "Valstybiniame" Vilniaus troleibuse.
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Grafikas gan tiksliai parodydavo kad buvome labiau Latvija nei Estija, tik pastaruoju metu gal labiau Estija.
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąGrafikas gan tiksliai parodydavo kad buvome labiau Latvija nei Estija, tik pastaruoju metu gal labiau Estija.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Pievas kažkokias įdėjo, pagal grafiką Lietuvoje įvyko didelė krizė 2015 įvedus eurą, nors nieko panašaus nebuvo.
Komentuoti:
-
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Taip, truputį atsiliekame:
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Taip, truputį atsiliekame:
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Na, man į galvą ateina Livigno pavyzdys: dabar zona be PVM, nuo XIX a. bemuitė zona. Tam, kad žiemą sunkiai pasiekiamam slėny gyventojai kurtųsi ir teritoriją galima būtų skelbti sava. Bet bent kokia lengvata galima piktnaudžiaut. Livigno ant 6000 gyventojų yra 10 degalinių, labai jau gera kaina be akcizo ir be PVM.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Tikrai taip, bet pas mus praktiškai visose srityse apmokestinimas ir gaunama nauda yra nesubalansuoti. Maistas į parduotuves, kurjeriai, ūkio produkcija ir kt. tikėtina, kad tiesiogiai už tą kelių infrastruktūrą susimoka, nes greičiausiai naudoja komercines transporto priemones, kurioms reikia mokėti kelių mokestį. Pvz. kodėl iš KPPP lėšų yra dengiamas persikelimas keltais į Neringą? Čia vėl kažkokia "dovanėlė" prisiregistravusiems ten ir įregistravusiems įmones su krūvomis automobilių. Nes jeigu neturi automobilio ir norėsi važiuoti autobusu, kuris kelsis keltu, tai už keltą susimokėsi autobuso bilieto kainoje, o vat jeigu turi automobili, tai gausi "dovaną - nemokamą perkelimą".
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Kita vertus, kelių statymas ir priežiūra iš biudžeto lėšų yra pajamų perskirstymo rūšis. Investicijos į infrastruktūrą skatina ekonomiką. Kad ir kaip bevartytum, net didžiausias anti-carbrainas yra kelių tinklo naudos gavėjas. Maistas į parduotuves atvažiuoja keliais, greitoji atvažiuoja keliais, kurjeriai siuntinius vežioja keliais, ekologinio vaistažokių ūkio produkcija pas supirkėjus išvažuoja keliais.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Tik norėjau paklausti, kiek stadionų pastatė ir kiek geležinkelio linijų nutiesė privatus verslas? Dėl privataus verslo VT siūlote į Vilnių sugražinti maršrutinius taksi? Kiek privataus verslo yra norinčio pasistatyti tramvajų iš savo lėšų? O gal yra norinčių nusitiesti troleibusų linijas pavyzdžiui Klaipėdoje?
Ir ne visur yra ryški riba. Pvz. LFF stadionas tai privatus ar visuomeninis?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
per capita itariu nuo estijos vis dar atsiliekam?ne PPP turiu omeny o real ?
Parašė DeSadas Rodyti pranešimąps. supranti kad sitam forume yra zmoniu ismananciu ekonomika
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąTačiau Monake geležinkelis tunelyje paleistas, o ten iš vis nėra pajamų mokesčio ir rinka ten 20000, kaip kokio Kelmės rajono. Tai gal ne mokesčiuose esmė?
Komentuoti:
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimąDar karta pasikartosiu LT vaziuoja i prieki tik privataus verslo ismone ir sugebejima daryt versla, nes viesas sektorius (kur nepaziuresi ) visur atsilieka nuo skandinavijos.
kur tiik ministeriju sulai ikisa savo trigrasi ten velavimai, neefektyvumas, korupcija ...Rail baltika, nacionalinis stadionas, sveikatos apsauga, via baltika, keliu prieziura..... ir vysnaite ant torto ... viesasis transportas.
idomu paziuret butu kas darosi krasto apsaugoje... o juk pinigai milziniski.Ne viena auksiniu saukstu skandala rastumem, dantu protezai tik gelytes.
Paskutinis taisė Visdarlietus; 2025.06.10, 05:58.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: