Parašė PoDV
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos ekonomikos aktualijos
Collapse
X
-
Kažkoks sąmonės srautas, nesupratau nieko. Aišku tik, kad su keleivių vežimu geležinkeliais Lietuvoje nebeturi nieko bendra.
- 6 patinka
-
Yra dar sakančių reikėjo Baltarusiją statyt, nu Kiniją gal (klausimas kiek ten realiai BY ir Kinija skiriasi, tiesiog BY landlocked labai priklausoma šalis). Gal turtingi nebūtume, bet valdžia rūpintis bandytų, kad neprotestuotų liaudis. Aišku didėja karų tikimybė tada jei atsiras prieštaravimai...Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kada turėsim tokius brandus kaip Novo Nordisk, Maersk, Danske, tada bus galima galvoti apie socializmus kaip Danijoje, ji turtinga tapo ne dėl didelių mokesčių. Mes kai kuriame ir konkuruojame nuo 0, tai negalime sau leisti tokios prabangos užstrigti.
Minsku žavimes? Žavimes
Nebent tik kas liečia pačią ekonomiką, brand'us, kur ten tik detalės, o ne pagr. dalykas kaip gal mūsų didmiesčių burbulams.
p.s. Aš nesakau, kad žinau ar tikrai teisingu keliu eina Lietuva ar neteisingu, bet spėlioju, nes tuos kelius, geležinkelius (o ir daugiabučius, kitus statinius jei negriaunami) tikrai reikėtų ateityje susitvarkyt, nes nesusitvarkymas reikštų, kad reikalai eina velniop. Ypač jei kaimynai turės visą sutvarkytą infra ir gyvens daugmaž normaliai, tobulai niekas negyvens ko gero.Paskutinis taisė PoDV; 2025.06.09, 15:21.
Komentuoti:
-
Kada turėsim tokius brandus kaip Novo Nordisk, Maersk, Danske, tada bus galima galvoti apie socializmus kaip Danijoje, ji turtinga tapo ne dėl didelių mokesčių. Mes kai kuriame ir konkuruojame nuo 0, tai negalime sau leisti tokios prabangos užstrigti.Parašė PoDV Rodyti pranešimąKlausiau Mauricas su Ramanausku ką kalbėjo, turbūt dab. LT kurso vizionieriai neblogi būtų, kad LT tikslas turbūt visokie turtingi mokesčių rojai, turbūt artimiausias būtų Liuksmemburgas, bet šiaip Monakas, Dubajus, Andrew Tate'ovščinos kažkokios. Daugiau mažiau Danijos/Skandinavijos modeliai nepatrauklūs, o Kinijos visai taboo nes komunizmą jau statėm
Komentuoti:
-
Klausiau Mauricas su Ramanausku ką kalbėjo, turbūt dab. LT kurso vizionieriai neblogi būtų, kad LT tikslas turbūt visokie turtingi mokesčių rojai, turbūt artimiausias būtų Liuksmemburgas, bet šiaip Monakas, Dubajus, Andrew Tate'ovščinos kažkokios su brangiom mašinom ir dangoraižiais fone. Daugiau mažiau Danijos/Skandinavijos modeliai nepatrauklūs, "Estija Nordic wannabe modelis jau žlugo" o Kinijos modelis yra visai taboo nes komunizmą jau statėm, o kai užstagnuosim tai eisim į pergalingą karą
Dabar daugmaž stebim ar tokia biškį Moldova prie Baltijos (nu daužykit mane mes nemažai kuo panašūs į Moldovą net kultūriškai jei nebūtume ėję į actual Vakarus) gali pilnai transformuotis į naująjį Monaką/Dubajų, ar kažkur jau pastrigsim dėl vidinių prieštaravimų, ar vis tik susiprotėsim ir tapsim dar viena Danija/Suomija nes mūsų kursas daugiau mažiau Šiaurės Europa kaip Baltiksų (oi ir mažiau Balkansų
) dalis kad ir po daugybės dešimtmečių.
Paskutinis taisė PoDV; 2025.06.09, 15:05.
Komentuoti:
-
Geriausia geležinkelių infrastruktūra Europoje yra Šveicarijoje, kur darbo užmokestis apmokestinamas mažiausiai Europoje. Okmanas sakė, kad Lietuvoje specialistams ir dabar siūlo rinktis arba čia 5K Eur arba Dubajuje 10K, tai dar labiau pakėlus pajamų mokesčius galim prarasti gerai apmokamas darbo vietas. Tas, beje, vyksta net UK. Apskritai paėmus visos ES BVP stagnuoja likusio pasaulio atžvilgiu, tai reikia žiūrėti kaip konkurencingumą didinti, o ne mažinti.Parašė John Rodyti pranešimą
Vieni pabėgs, ateis kiti. Ne vien mokesčiai viską lemia, kitaip Danija ar Švedija, kurios yra super konkurencingos, jau seniai nebeturėtų investicijų. Bet turi gerokai daugiau už mus, nors apmokestinimas ten didžiausias pasaulyje.
Komentuoti:
-
Kas be ko. Jau daug metų kalbu apie tai, kad būtinas visuotinis NT mokestis, normalūs taršos mokesčiai, normalus (visuotinis) kelių ar bent jau autostradų mokestis.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Bet visus mokesčius bandoma sukrauti tik ant verslo. Dabartinėje situacijoje tik pajudintas NT mokestis ir jau vėlgi vyksta visokie atsitraukimai, kad tik paprastas žmogus neturėtų nieko mokėti. Lygiai tas pats ir su keliais, kita infrastruktūra. Kelių mokestį moką tik komercinis transportas, nors pvz. vidurio europoje (Čekija, Slovakija, Austrija) sėkmingai visi perka vinjetes už naudojimąsi automagistralėmis. O ir kuras ten ne pigesnis, nes pas mus gi "mistinis mokestis įskaičiuotas į kuro kainą".
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tačiau Monake geležinkelis tunelyje paleistas, o ten iš vis nėra pajamų mokesčio ir rinka ten 20000, kaip kokio Kelmės rajono. Tai gal ne mokesčiuose esmė?
Komentuoti:
-
Bet visus mokesčius bandoma sukrauti tik ant verslo. Dabartinėje situacijoje tik pajudintas NT mokestis ir jau vėlgi vyksta visokie atsitraukimai, kad tik paprastas žmogus neturėtų nieko mokėti. Lygiai tas pats ir su keliais, kita infrastruktūra. Kelių mokestį moką tik komercinis transportas, nors pvz. vidurio europoje (Čekija, Slovakija, Austrija) sėkmingai visi perka vinjetes už naudojimąsi automagistralėmis. O ir kuras ten ne pigesnis, nes pas mus gi "mistinis mokestis įskaičiuotas į kuro kainą".Parašė John Rodyti pranešimą
Deja, tiesos yra. Chroniškas under-investmentas į praktiškai visą transporto infrastruktūrą nuo automobilių kelių iki dviračių takų su geležinkeliais inbetween. Ir ta skylė vis didėja ir didėja, ir šiuo metu, iš akies sakyčiau, kokie 10 mlrd. Eur ir toliau sparčiai didėja. Bėda ta, kad vos tik pasigirdus kalboms apie bet kokio mokesčio didinimą (kas yra absoliučiai neišvengiama ir būtina), pasipila visokių verslo konfederacijų ir bankų "ekonomistų" klykimas, kaip paklėlus mokesčius bent 0.1% iškart ateis pasaulio pabaiga ir visi pabėgs kitur (spiler alert, nepabėgs). O ta skylė ir toliau didėja, keliai toliau blogėja, geležinkeliai toliau negauna investicijų, dviračiu kur nors nuvažiuoti toliau už miesto neįmanoma ir t.t. Liūdnokos perspektyvos, jeigu taip ir toliau.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Vieni pabėgs, ateis kiti. Ne vien mokesčiai viską lemia, kitaip Danija ar Švedija, kurios yra super konkurencingos, jau seniai nebeturėtų investicijų. Bet turi gerokai daugiau už mus, nors apmokestinimas ten didžiausias pasaulyje.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Pabėgs, turim ne vieną pvz. kaip padidinus mokesčius išsikelia verslai, investicijos, gyventojai, ko pasekoje tų mokesčių dar mažiau surenkama. Gyvenam labai konkurencingame pasaulyje, todėl reikia žiūrėti kaip tiems patiems geležinkeliams daugiau pajamų surinkti, o ne lengviausiu būdu bandyti apmokestinti visus iš eilės.
Komentuoti:
-
Turi omenyje kad turim ne vieną pvz kaip niekas neišsikelia? Ar čia turi omenyje apie verslus kurie šalyje viekė lygiai tiek dienų kiek turėjo išlygą nemokėti jokių mokesčių?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Pabėgs, turim ne vieną pvz. kaip padidinus mokesčius išsikelia verslai, investicijos, gyventojai, ko pasekoje tų mokesčių dar mažiau surenkama. Gyvenam labai konkurencingame pasaulyje, todėl reikia žiūrėti kaip tiems patiems geležinkeliams daugiau pajamų surinkti, o ne lengviausiu būdu bandyti apmokestinti visus iš eilės.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Pabėgs, turim ne vieną pvz. kaip padidinus mokesčius išsikelia verslai, investicijos, gyventojai, ko pasekoje tų mokesčių dar mažiau surenkama. Gyvenam labai konkurencingame pasaulyje, todėl reikia žiūrėti kaip tiems patiems geležinkeliams daugiau pajamų surinkti, o ne lengviausiu būdu bandyti apmokestinti visus iš eilės.Parašė John Rodyti pranešimąBėda ta, kad vos tik pasigirdus kalboms apie bet kokio mokesčio didinimą (kas yra absoliučiai neišvengiama ir būtina), pasipila visokių verslo konfederacijų ir bankų "ekonomistų" klykimas, kaip paklėlus mokesčius bent 0.1% iškart ateis pasaulio pabaiga ir visi pabėgs kitur (spiler alert, nepabėgs). O ta skylė ir toliau didėja, keliai toliau blogėja, geležinkeliai toliau negauna investicijų, dviračiu kur nors nuvažiuoti toliau už miesto neįmanoma ir t.t. Liūdnokos perspektyvos, jeigu taip ir toliau.
Komentuoti:
-
Dar kavos pupelės virš 50% pabrango.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąDviem mėnesiais, pagrindė dėl to kad alkoholio ir tabako kainos padidėjo 8% (šaltinis - VDA)
Komentuoti:
-
Dviem mėnesiais, pagrindė dėl to kad alkoholio ir tabako kainos padidėjo 8% (šaltinis - VDA)
Komentuoti:
-
Infliacija Lietuvoje jau pakilo virš 4% ir tai dar su nukritusiom naftos kainom.
Komentuoti:
-
Dėl forumiuko nežinau. Nebenaudoju nuo tada kai nebeleidžia atfiltruot pagal vietą ir pasiimt asmeniškai. Yra tekę pirkt net iš literaliai kaimynų. Taip pat yra tekę pirkt ir negabaritinių daiktų, pvz vaikišką lovelę. Neįsivaizduoju kaip tokią sukišt į paštomatą. Teko grįžt į skelbiu ir FB grupes. Normalios paieškos nebuvimas užknisa, bet kiti pliusai atperka.Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
skaudžiausias smūgis, tai kad forumą uždarė
- 1 patinka
Komentuoti:
-
skaudžiausias smūgis, tai kad forumą uždarėParašė mantasm Rodyti pranešimą
Jei reklamuojasi visur, tai reklamuojasi ir namų rinkoj. Kitas dalykas - po nesenų pakeitimų iš vaizdo Vinted pozicijos vietinėj rinkoj labai sudrebėjo. Prarast namų rinką visgi būtų skaudu.
Komentuoti:
-
GPM ir BVP skirtingi dalykai.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąKur registruota įmonė ir kur dirba žmonės yra 2 gan skirtingi dalykai.
Darbuotojų GPM apskaitoma kur gyvena (deklaruota vieta), jų išlaidos manau ir atsispindi esmę, BVP.
Komentuoti:
-
Darbo užmokestis sudarys reikšmingą BVP indėlio dalį. Tokiam per-pardavinėtojui tai manau didžiają dalį.
Interviu vadovė sakė kad pagrindinė jų rinka yra prancūzija. Matyt bando plėstis likusioje EU.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Man sukilo klausimų kodėl taip smarkiai pradėjo stotelių stenduose reklamuotis Vinted, jeigu spėju vis tiek taiko į labiau pasaulinę rinką, o LT rinka nėra tokia didelė, kad sukurtų skirtumą.
Komentuoti:
-
Kur registruota įmonė ir kur dirba žmonės yra 2 gan skirtingi dalykai.
Darbuotojų GPM apskaitoma kur gyvena (deklaruota vieta), jų išlaidos manau ir atsispindi esmę, BVP.
Komentuoti:
-
Tada skaičius kuriančių BVP tik Vilniuje dar labiau trumpėja.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tas pats Vinted ir Kaune turi ofisą. Tik nežinau šiuo metu kokio dydžio lyginant su Vilnium.
Komentuoti:
Komentuoti: