Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šiaurės miestelis ir Ogmios miestas - projektai ir statybų eiga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Vieta, šiaip, tikrai gera, vertinant pagal klasikinius objektyvius kriterijus, kaip atstumas iki centro, VT, apsipirkimas, visos kitos paslaugos ir t.t.

    Aišku, tai nebėra toks neįtikėtinas dealas, kaip buvo su naujais butais Šnipiškėse apie 2016-2018 metus, kai beveik už Pilaitės, Fabijoniškių ar panašių skylių kainą galėjai paimti butą beveik centre. Vis dėl to, tiems kam reikia geros vietos ir yra mažiau jautrūs kainai, tai visvien geras dealas, nes gerų lokacijų pasiūla Vilniuje yra baigtinė, o gyventi užmiesčio getuose be VT ir de facto kasdien dirbti šoferiu nėra ir neturi būti save gerbiančių žmonių svajonė.
    Paskutinis taisė John; 2025.04.23, 15:29.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Šprotai aliejuje Rodyti pranešimą
    Viena labiausiai užterštų vietų Vilniuje. Šalia degalinė, kažkokie servisai. Aplinkinėse gatvėse kamščiai dabar jau beveik 7/24. Puiki vieta.
    Na, degalinė gal ir neišnyks, tačiau servisai tikrai ankščiau ar vėliau persikels. Vystytojai tikrai susidomės kokiu nors sklypu, kad pastatyti ten dar daugiau dėžių.

    Komentuoti:


  • Šprotai aliejuje
    replied
    Viena labiausiai užterštų vietų Vilniuje. Šalia degalinė, kažkokie servisai. Aplinkinėse gatvėse kamščiai dabar jau beveik 7/24. Puiki vieta.

    Komentuoti:


  • Globalus
    replied
    Mūnai
    Click image for larger version

Name:	P50416-170650.jpg
Views:	1280
Size:	1,45 MB
ID:	2196853 Click image for larger version

Name:	P50416-171358.jpg
Views:	1291
Size:	1,13 MB
ID:	2196851 Click image for larger version

Name:	P50416-171421.jpg
Views:	1268
Size:	1,13 MB
ID:	2196849 Click image for larger version

Name:	P50416-171447.jpg
Views:	1284
Size:	1023,3 kB
ID:	2196845 Click image for larger version

Name:	P50416-171458.jpg
Views:	1273
Size:	1,02 MB
ID:	2196846 Click image for larger version

Name:	P50416-171612.jpg
Views:	1270
Size:	1,06 MB
ID:	2196847 Click image for larger version

Name:	P50416-171642.jpg
Views:	1275
Size:	1,17 MB
ID:	2196850 Click image for larger version

Name:	P50416-171708.jpg
Views:	1315
Size:	936,4 kB
ID:	2196844 Click image for larger version

Name:	P50416-171726.jpg
Views:	1274
Size:	1,13 MB
ID:	2196848 Click image for larger version

Name:	P50416-171939.jpg
Views:	1279
Size:	1,28 MB
ID:	2196852

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Nu kaip neatsirado? Jau kokius 6 metus, buvusių garažų vietoje, šalia Compensos, yra "planuojamas" darželis. Net paveiksliukus savivaldybė išpublikavo prieš kelis metus. Progresas yra akivaizdus. Kokiais 2035 turėtų būti paskalbta apie darželio statybos pradžią, o iki 2045 gal netgi prasidės statyba. Tai tikrai negalima sakyti, kad "nmeatsirado jokia nauja mokykla ar darželis", nes iki ~2070 metų tikrai turėtų atsirasti bent vienas naujas darželis
    Na jau, perkūnkiemyje konkurso nugalėtojui išrinkti užteko tik 10 metų, o gal ir statybos prasidės ne po 10 (kol kas laukiam 1 metus).

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Nu tai taip pat niekaip nesuprantu tos panikos ir verkimo kaip viskas blogai.Tokias grandijoozines ŠG vizūlkes vargu ir prakaitu pastatė prieš 10 metų įdirbdami mylžinišką įdirbį makaronų piešimo ant rinkėjų nosies srityje. Yra ko būt patenkintiem - šitiek daug jau padaryta!

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Visiškai pritariu. Kiek galima skleisti paniką? Stato gi ir tuos darželius, ir Šiaurinę gatvę, ir net stadioną, ir tramvajų statys - ir nebūtina kas keli metai to vis priminti! Žmonės ir taip įtemptai dirba, o jūs dar spaudžiat, skubinat.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Esmė kad nedaromi jokie kvartalo lygio detalieji planai, savivaldybė neturi žemės arba nesugeba suformuoti sklypų, jų neišpirkinės. BP gali statyti praktiškai bet ką, normatyvai užtempti iki lubų. Teoriškai visos pramoninės teritorijos Šiaurės miestelyje galėtų būti perstatomos į daugiabučius kiekvienam atskiram sklype, kur atsirastų 30 000 naujų gyventojų ir savivaldybė absoliučiai nieko negalės padaryti dėl to. Na bet praktiškai tas pats jau nutiko Šnipiškėse, kur neatsirado jokia nauja mokykla ar darželis.
    Nu kaip neatsirado? Jau kokius 6 metus, buvusių garažų vietoje, šalia Compensos, yra "planuojamas" darželis. Net paveiksliukus savivaldybė išpublikavo prieš kelis metus. Progresas yra akivaizdus. Kokiais 2035 turėtų būti paskalbta apie darželio statybos pradžią, o iki 2045 gal netgi prasidės statyba. Tai tikrai negalima sakyti, kad "nmeatsirado jokia nauja mokykla ar darželis", nes iki ~2070 metų tikrai turėtų atsirasti bent vienas naujas darželis

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Esmė kad nedaromi jokie kvartalo lygio detalieji planai, savivaldybė neturi žemės arba nesugeba suformuoti sklypų, BP gali statyti praktiškai bet ką, normatyvai užtempti iki lubų. Teoriškai visos pramoninės teritorijos Šiaurės miestelyje galėtų būti perstatomos į daugiabučius kiekvienam atskiram sklype, kur atsirastų 30 000 naujų gyventojų ir savivaldybė absoliučiai nieko negalės padaryti dėl to. Na bet praktiškai tas pats jau nutiko Šnipiškėse, kur neatsirado jokia nauja mokykla ar darželis.
    BP numatyti darželiai, mokyklos, kur yra poreikis ir kaip matom stato. Aišku, savivaldybė nespėja su infrastruktūra dėl finansų, bet čia ne jau nebe planavimo problemos ar vystytojų.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    O ar turėtų būti kaip nors kitaip? Vystytojas perka, projektuoja ir stato pagal tai, kas ten BP numatyta, moka infrastruktūros mokesčius, o savivaldybė už tai stato viešą infrastruktūrą pagal poreikius.
    Esmė kad nedaromi jokie kvartalo lygio detalieji planai, savivaldybė neturi žemės arba nesugeba suformuoti sklypų, jų neišpirkinės. BP gali statyti praktiškai bet ką, normatyvai užtempti iki lubų. Teoriškai visos pramoninės teritorijos Šiaurės miestelyje galėtų būti perstatomos į daugiabučius kiekvienam atskiram sklype, kur atsirastų 30 000 naujų gyventojų ir savivaldybė absoliučiai nieko negalės padaryti dėl to. Na bet praktiškai tas pats jau nutiko Šnipiškėse, kur neatsirado jokia nauja mokykla ar darželis.
    Paskutinis taisė Zefyras; 2025.04.08, 10:55.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Tik pasakysiu kad pas mus statybų leidimo išdavimas, susisiekimo ir viešojo transporto planavimas o tuo labiau socialinės infrastruktūros plėtra niekaip nesusiję, t.y. gali statyti bet ką pagal numatytus užstatymo normatyvus, pasakyti kad "kažkur už kilometro yra mokykla" (savivaldybė neturi žemės miesto centre, todėl nieko statyti negali), o eilinis namų projektas "eismui reikšmingos įtakos neturės" arba dar blogiau, prasidės DP korektūros nes kažkuriam namui trūksta jungiamosios gatvelės. O viešasis transportas bus penktoje vietoje po "nėra kur palikt mašinų" ir kitų niekinių problemų.
    O ar turėtų būti kaip nors kitaip? Vystytojas perka, projektuoja ir stato pagal tai, kas ten BP numatyta, moka infrastruktūros mokesčius, o savivaldybė už tai stato viešą infrastruktūrą pagal poreikius.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Iš esmės, John mintis yra gera. Vienas dalykas yra Vilniuje pastatyti Prestižiškes ir Eksliuzyviškius (nebūtinai Šiaurės miestelis), o kitas - integruoti naujus rajonus (arba gyvenvietes) į miesto infrastruktūros sistemą.

    Skandinavijoje, kaip neseniai aptarėme, dažnai infrastruktūra yra vienas pagrindinių faktorių miestų plėtros (planavimo) procese.
    Tik pasakysiu kad pas mus statybų leidimo išdavimas, susisiekimo ir viešojo transporto planavimas o tuo labiau socialinės infrastruktūros plėtra niekaip nesusiję, t.y. gali statyti bet ką pagal numatytus užstatymo normatyvus, pasakyti kad "kažkur už kilometro yra mokykla" (savivaldybė neturi žemės miesto centre, todėl nieko statyti negali), o eilinis namų projektas "eismui reikšmingos įtakos neturės" arba dar blogiau, prasidės DP korektūros nes kažkuriam namui trūksta jungiamosios gatvelės. O viešasis transportas bus penktoje vietoje po "nėra kur palikt mašinų" ir kitų niekinių problemų.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Parašė _rB_ Rodyti pranešimą

    Mūnai.
    Vyksta, projektas etapiškas, antro etapo darbai jau prasidėję, tik gal dar vizualiai nedaug matosi

    Komentuoti:


  • Šprotai aliejuje
    replied
    Eksliuzyviškių statyba yra rytietiško mentaliteto apraiška. Tuo mes esam labiau panašūs į Rumuniją, nei į Švediją

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Iš esmės, John mintis yra gera. Vienas dalykas yra Vilniuje pastatyti Prestižiškes ir Eksliuzyviškius (nebūtinai Šiaurės miestelis), o kitas - integruoti naujus rajonus (arba gyvenvietes) į miesto infrastruktūros sistemą.

    Skandinavijoje, kaip neseniai aptarėme, dažnai infrastruktūra yra vienas pagrindinių faktorių miestų plėtros (planavimo) procese.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kokį Skandinavišką pavyzdį? Ar bent įsivaizduoji, kaip tokie projektai ir tokios situacijos sprendžiamos Skandinavijoje? Skandinavijoje tokiuose projektuose kasami kelių lygių tuneliai, tiesiamos metro ir tramvajaus linijos ir investuojami milijardai į infrastruktūrą. Tai, ką tu čia vadini "skandinavišku pavyzdžiu" skamba kaip Bangladešas ar Papua Naujoji Gvinėja, o ne Skandinavija.
    Pirma mintis - Barkabystaden, Järfälla komunoje, Stokholme. Barkaby buvo labiau priemiesčio rajonas (yra priemiesčio ir regioninių traukinių stotis; autobusų terminalas), o įgyvendinus Barkabystaden projektą (būstai ir darbo vietos 55k gyventojų) su metro stotimi, Barkaby taps gyvenamuoju rajonu šiaurės vakarų kryptimi.

    Metro stotis - aikštės viduryje.

    Šaltinis

    Barkaby kryptimi pratęsiama mėlyna metro linija. Punktyrine linija pažymėti vykdomi metro sistemos plėtros darbai (išskyrus naują planuojamą geltoną liniją (planavimo darbai vyksta)), kurie neatsiejami nuo naujų gyvenamųjų rajonų plėtros / urbanistinės integracijos darbų.


    Šaltinis


    Šaltinis

    Komentuoti:


  • Šprotai aliejuje
    replied
    Mūsų supratimas apie skandinaviškus sprendimus baigiasi kažkur ties 2010 metų Volvo X90

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tai, ką tu čia vadini "skandinavišku pavyzdžiu" skamba kaip Bangladešas ar Papua Naujoji Gvinėja, o ne Skandinavija.
    O ką aš "čia vadinu skandinavišku pavyzdžiu" ?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Kalbant apie viešojo transporto erdvę - galima turėti puikų skandinavišką pavyzdį ir be perteklinio pinigų švaistymo bei papildomų nepatogumų kūrimo.
    Kokį Skandinavišką pavyzdį? Ar bent įsivaizduoji, kaip tokie projektai ir tokios situacijos sprendžiamos Skandinavijoje? Skandinavijoje tokiuose projektuose kasami kelių lygių tuneliai, tiesiamos metro ir tramvajaus linijos ir investuojami milijardai į infrastruktūrą. Tai, ką tu čia vadini "skandinavišku pavyzdžiu" skamba kaip Bangladešas ar Papua Naujoji Gvinėja, o ne Skandinavija.

    Komentuoti:


  • _rB_
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą

    Apie kurį tu projektą?
    Mūnai.

    Komentuoti:

Working...
X