Vieta, šiaip, tikrai gera, vertinant pagal klasikinius objektyvius kriterijus, kaip atstumas iki centro, VT, apsipirkimas, visos kitos paslaugos ir t.t.
Aišku, tai nebėra toks neįtikėtinas dealas, kaip buvo su naujais butais Šnipiškėse apie 2016-2018 metus, kai beveik už Pilaitės, Fabijoniškių ar panašių skylių kainą galėjai paimti butą beveik centre. Vis dėl to, tiems kam reikia geros vietos ir yra mažiau jautrūs kainai, tai visvien geras dealas, nes gerų lokacijų pasiūla Vilniuje yra baigtinė, o gyventi užmiesčio getuose be VT ir de facto kasdien dirbti šoferiu nėra ir neturi būti save gerbiančių žmonių svajonė.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šiaurės miestelis ir Ogmios miestas - projektai ir statybų eiga
Collapse
X
-
Parašė Šprotai aliejuje Rodyti pranešimąViena labiausiai užterštų vietų Vilniuje. Šalia degalinė, kažkokie servisai. Aplinkinėse gatvėse kamščiai dabar jau beveik 7/24. Puiki vieta.
Komentuoti:
-
Viena labiausiai užterštų vietų Vilniuje. Šalia degalinė, kažkokie servisai. Aplinkinėse gatvėse kamščiai dabar jau beveik 7/24. Puiki vieta.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nu kaip neatsirado? Jau kokius 6 metus, buvusių garažų vietoje, šalia Compensos, yra "planuojamas" darželis. Net paveiksliukus savivaldybė išpublikavo prieš kelis metus. Progresas yra akivaizdus. Kokiais 2035 turėtų būti paskalbta apie darželio statybos pradžią, o iki 2045 gal netgi prasidės statyba. Tai tikrai negalima sakyti, kad "nmeatsirado jokia nauja mokykla ar darželis", nes iki ~2070 metų tikrai turėtų atsirasti bent vienas naujas darželis
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nu tai taip pat niekaip nesuprantu tos panikos ir verkimo kaip viskas blogai.Tokias grandijoozines ŠG vizūlkes vargu ir prakaitu pastatė prieš 10 metų įdirbdami mylžinišką įdirbį makaronų piešimo ant rinkėjų nosies srityje. Yra ko būt patenkintiem - šitiek daug jau padaryta!
Komentuoti:
-
Visiškai pritariu. Kiek galima skleisti paniką? Stato gi ir tuos darželius, ir Šiaurinę gatvę, ir net stadioną, ir tramvajų statys - ir nebūtina kas keli metai to vis priminti! Žmonės ir taip įtemptai dirba, o jūs dar spaudžiat, skubinat.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Esmė kad nedaromi jokie kvartalo lygio detalieji planai, savivaldybė neturi žemės arba nesugeba suformuoti sklypų, jų neišpirkinės. BP gali statyti praktiškai bet ką, normatyvai užtempti iki lubų. Teoriškai visos pramoninės teritorijos Šiaurės miestelyje galėtų būti perstatomos į daugiabučius kiekvienam atskiram sklype, kur atsirastų 30 000 naujų gyventojų ir savivaldybė absoliučiai nieko negalės padaryti dėl to. Na bet praktiškai tas pats jau nutiko Šnipiškėse, kur neatsirado jokia nauja mokykla ar darželis.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Esmė kad nedaromi jokie kvartalo lygio detalieji planai, savivaldybė neturi žemės arba nesugeba suformuoti sklypų, BP gali statyti praktiškai bet ką, normatyvai užtempti iki lubų. Teoriškai visos pramoninės teritorijos Šiaurės miestelyje galėtų būti perstatomos į daugiabučius kiekvienam atskiram sklype, kur atsirastų 30 000 naujų gyventojų ir savivaldybė absoliučiai nieko negalės padaryti dėl to. Na bet praktiškai tas pats jau nutiko Šnipiškėse, kur neatsirado jokia nauja mokykla ar darželis.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O ar turėtų būti kaip nors kitaip? Vystytojas perka, projektuoja ir stato pagal tai, kas ten BP numatyta, moka infrastruktūros mokesčius, o savivaldybė už tai stato viešą infrastruktūrą pagal poreikius.Paskutinis taisė Zefyras; 2025.04.08, 10:55.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Tik pasakysiu kad pas mus statybų leidimo išdavimas, susisiekimo ir viešojo transporto planavimas o tuo labiau socialinės infrastruktūros plėtra niekaip nesusiję, t.y. gali statyti bet ką pagal numatytus užstatymo normatyvus, pasakyti kad "kažkur už kilometro yra mokykla" (savivaldybė neturi žemės miesto centre, todėl nieko statyti negali), o eilinis namų projektas "eismui reikšmingos įtakos neturės" arba dar blogiau, prasidės DP korektūros nes kažkuriam namui trūksta jungiamosios gatvelės. O viešasis transportas bus penktoje vietoje po "nėra kur palikt mašinų" ir kitų niekinių problemų.
Komentuoti:
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąIš esmės, John mintis yra gera. Vienas dalykas yra Vilniuje pastatyti Prestižiškes ir Eksliuzyviškius (nebūtinai Šiaurės miestelis), o kitas - integruoti naujus rajonus (arba gyvenvietes) į miesto infrastruktūros sistemą.
Skandinavijoje, kaip neseniai aptarėme, dažnai infrastruktūra yra vienas pagrindinių faktorių miestų plėtros (planavimo) procese.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė _rB_ Rodyti pranešimą
Mūnai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Eksliuzyviškių statyba yra rytietiško mentaliteto apraiška. Tuo mes esam labiau panašūs į Rumuniją, nei į Švediją
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Iš esmės, John mintis yra gera. Vienas dalykas yra Vilniuje pastatyti Prestižiškes ir Eksliuzyviškius (nebūtinai Šiaurės miestelis), o kitas - integruoti naujus rajonus (arba gyvenvietes) į miesto infrastruktūros sistemą.
Skandinavijoje, kaip neseniai aptarėme, dažnai infrastruktūra yra vienas pagrindinių faktorių miestų plėtros (planavimo) procese.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kokį Skandinavišką pavyzdį? Ar bent įsivaizduoji, kaip tokie projektai ir tokios situacijos sprendžiamos Skandinavijoje? Skandinavijoje tokiuose projektuose kasami kelių lygių tuneliai, tiesiamos metro ir tramvajaus linijos ir investuojami milijardai į infrastruktūrą. Tai, ką tu čia vadini "skandinavišku pavyzdžiu" skamba kaip Bangladešas ar Papua Naujoji Gvinėja, o ne Skandinavija.
Metro stotis - aikštės viduryje.
Šaltinis
Barkaby kryptimi pratęsiama mėlyna metro linija. Punktyrine linija pažymėti vykdomi metro sistemos plėtros darbai (išskyrus naują planuojamą geltoną liniją (planavimo darbai vyksta)), kurie neatsiejami nuo naujų gyvenamųjų rajonų plėtros / urbanistinės integracijos darbų.
Šaltinis
Šaltinis
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Mūsų supratimas apie skandinaviškus sprendimus baigiasi kažkur ties 2010 metų Volvo X90
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tai, ką tu čia vadini "skandinavišku pavyzdžiu" skamba kaip Bangladešas ar Papua Naujoji Gvinėja, o ne Skandinavija.
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Kalbant apie viešojo transporto erdvę - galima turėti puikų skandinavišką pavyzdį ir be perteklinio pinigų švaistymo bei papildomų nepatogumų kūrimo.
- 9 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: