Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šiaurės miestelis ir Ogmios miestas - projektai ir statybų eiga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • spekas
    replied
    Esu labai už sklypo pertvarkymą ir labai tikiuosi, kad nebus bandoma apeiti reikalavimus statant pvz svečių namus ir taip sukeliant parkavimo problemas ir iš to kitas kylančias problemas.

    Komentuoti:


  • gangstarr
    replied
    Vilniaus miesto savivaldybės administracija (VMSA) žengė svarbų žingsnį link galimos prekybos centro „Banginis“ teritorijos Šiaurės miestelyje transformacijos. Liepos 16 d. VMSA direktorius pasirašė įsakymą, suteikiantį leidimą koreguoti sklypų P. Lukšio g. 34 ir šalia esančio sklypo detalųjį planą, numatant jų pertvarką

    https://www.alfa.lt/verslas/nekilnoj...varkos/359022/


    Dabar bus rengiama išsami planavimo darbų programa ir pats detalusis planas. Šio proceso metu bus numatytas galutinis užstatymo tankumas, aukštingumas, tikslesni transporto sprendiniai bei viešųjų erdvių išdėstymas. Visuomenė turės galimybę susipažinti su parengtu projektu ir teikti pasiūlymus iki 2025 m. liepos 31 d.

    Šis procedūrinis žingsnis yra aiškus signalas, kad Šiaurės miestelis ateityje patirs reikšmingus pokyčius, o dabartinio „Banginio“ pastato pavadinimas ilgainiui taps praeitimi. Kol kas lieka neaišku, ar galutiniame detaliajame plane bus išlaikyta pirminė idėja dėl 1500 butų, skirtų tik nuomai, ir kaip bus atsižvelgta į architektų tarybos išsakytas pastabas.

    Komentuoti:


  • Globalus
    replied
    Mūnai. Su projektu viskas gerai, juda
    Click image for larger version

Name:	P50520-205125.jpg
Views:	1054
Size:	933,7 kB
ID:	2201729 Click image for larger version

Name:	P50520-205142.jpg
Views:	1053
Size:	1,18 MB
ID:	2201733 Click image for larger version

Name:	P50520-205209.jpg
Views:	1051
Size:	1,22 MB
ID:	2201735 Click image for larger version

Name:	P50520-205233.jpg
Views:	1051
Size:	1,39 MB
ID:	2201736 Click image for larger version

Name:	P50520-205240.jpg
Views:	1058
Size:	1,13 MB
ID:	2201730 Click image for larger version

Name:	P50520-205304.jpg
Views:	1054
Size:	1,22 MB
ID:	2201737 Click image for larger version

Name:	P50520-205323.jpg
Views:	1055
Size:	1,22 MB
ID:	2201734 Click image for larger version

Name:	P50520-205413.jpg
Views:	1055
Size:	1,13 MB
ID:	2201731 Click image for larger version

Name:	P50520-205434.jpg
Views:	1123
Size:	939,7 kB
ID:	2201728 Click image for larger version

Name:	P50520-205700.jpg
Views:	1060
Size:	1,29 MB
ID:	2201732

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tai, imho, pokytis specialistų galvose yra, dabar reikia, kad jis greičiau atsirastų ir politikų galvose.
    Šito nebus kol yra renkami kaimo yapai, kurie ne tai kad tramvajaus, bet ir troleibusų nėra matę iki kol neatsikraustė į Saulėtekio ar Baltupių barakus, o paskui pasiėmė kreditus ir persikėlė į suburbijas.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

    visas ofisyno planktonas vis tiek per Kareivių važioja. o dėl aplinkkelių taip čia viena iš problemų, esmė niekas nekalba apie juos, o tik apie tai, kad pastačius viena papildomą namą mieste jie mašinos neturės kur parkuoti.
    Katro ofisyno? Į ofisynus už Spaudos rūmų Šiaurine būtų patogiau. Ozo ofisynai išvis pakeliui. Turbūt net į verslo šiltnamius Laisvės prospekto pradžioj. Dėl Konstitucijos prospekto ofisų parko nežinau. Pasukt iš GV į juos šikna rytais, tai gal per Žirmūnus važiuoja ir jiems anei Kareivių, anei Šiaurinė kaso.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    O tai kur išgaruotų Šiaurine gatve atvykstantys automobiliai Žirmūnuose? Nusiimtų nebent grynai į Žirmūnų šiaurę vykstantis srautas, o visas kitas, įskaitant ir naują, į tą pačią Kareivių/Žirmūnų gatvių sankryžą.
    Pilnam variante Kareivių/Žirmūnų turėjo pavirst dviejų lygių sankryža kiek pamenu.

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Nemenčinės barakų, Antakalnio galo, iš tos pačios Naujos Vilnios į šiaurinę Vilniaus dalį neretai greičiau per Antakalnį ir Valakampius. Iš principo bėda normalaus aplinkelio nebuvimas šiaurės-rytinėje pusėje. Arba bendrai automobilizacija, kurią išsprendus būtų galima augint bulbes su burokais tiek VA, tiek GV.
    visas ofisyno planktonas vis tiek per Kareivių važioja. o dėl aplinkkelių taip čia viena iš problemų, esmė niekas nekalba apie juos, o tik apie tai, kad pastačius viena papildomą namą mieste jie mašinos neturės kur parkuoti.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Pilnai įgyvendinus Šiaurinę neužsikrautų.
    O tai kur išgaruotų Šiaurine gatve atvykstantys automobiliai Žirmūnuose? Nusiimtų nebent grynai į Žirmūnų šiaurę vykstantis srautas, o visas kitas, įskaitant ir naują, į tą pačią Kareivių/Žirmūnų gatvių sankryžą.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
    kai problema Nemenčinės liaudys, tai nors visus Žirmūnus viena didelė gatvė paversk skirtumo jokio. problema, kad vietiniai toliau kaltins miesto plėtra (ir tikėtina viadukams nesipriešins), o ne Nemenčinės barakų gyventojus.
    Nemenčinės barakų, Antakalnio galo, iš tos pačios Naujos Vilnios į šiaurinę Vilniaus dalį neretai greičiau per Antakalnį ir Valakampius. Iš principo bėda normalaus aplinkelio nebuvimas šiaurės-rytinėje pusėje. Arba bendrai automobilizacija, kurią išsprendus būtų galima augint bulbes su burokais tiek VA, tiek GV.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Jau dabar nuo Lietuvos banko pusės pasukti Valakampių tilto pusėn problematiška. Dėl to ir mąsto apie viaduką ties Batų kalnu.. nors galėtų galvoti pagaliau apie tiltą prie Ožkinių - nusiimtų didžioji dalis eismo nuo Žaliųjų ežerų, Verkių gatvės ir to paties Valakampių tilto.
    Pilnam Šiaurinės plane ten berods ir buvo viadukas.

    Ožkinių tilto atveju arba prisidėtų eismo Žaliųjų ežerų gatve (Santariškės/Jeruzalė <-> Antakalnis/Nemenčinė), arba ant Valakampių tilto (Balsiai <-> Žirmūnai/centras/VA/visa kita). Nors sumoj turbūt gautųsi tas ant to ir apkrova abiejose vietose liktų ta pati su persidėliojusiais maršrutais. Dėl Verkių gatvės - vargu ar ten kažką iš esmės pakeistų toks tiltas.

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Jau dabar nuo Lietuvos banko pusės pasukti Valakampių tilto pusėn problematiška. Dėl to ir mąsto apie viaduką ties Batų kalnu.. nors galėtų galvoti pagaliau apie tiltą prie Ožkinių - nusiimtų didžioji dalis eismo nuo Žaliųjų ežerų, Verkių gatvės ir to paties Valakampių tilto.
    kai problema Nemenčinės liaudys, tai nors visus Žirmūnus viena didelė gatvė paversk skirtumo jokio. problema, kad vietiniai toliau kaltins miesto plėtra (ir tikėtina viadukams nesipriešins), o ne Nemenčinės barakų gyventojus.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Pilnai įgyvendinus Šiaurinę neužsikrautų.

    Valakampių tiltas ne problema. Koks skirtumas ar stovėt kamštyje Kareivių gatvėje ar ties Valakampių tiltu.
    Jau dabar nuo Lietuvos banko pusės pasukti Valakampių tilto pusėn problematiška. Dėl to ir mąsto apie viaduką ties Batų kalnu.. nors galėtų galvoti pagaliau apie tiltą prie Ožkinių - nusiimtų didžioji dalis eismo nuo Žaliųjų ežerų, Verkių gatvės ir to paties Valakampių tilto.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Kareivių Žirmūnų kaip tik užsikrautų po Šiaurinės dar daugiau, meras jau svaigo apie viadukus. Aišku dėl sulėtėjimo dar kalta situacija ant Valakampių tilto, bet kiek mes galime pagaliau taikytis prie automobilių, kuriais dažniausiai važinėjama po vieną.
    Geriau sutvarkytų Lukšio gatvę, pravestų normalų maršrutą tarp Pramogų arenos ir Šilo tilto, dabar juokinga kad tarp Antakalnio ir Šeškinės/Jeruzalės tėra epizodiškai važiuojantis 50 autobusas, kuris ir tai važiuoja ne Lukšio gatve.
    Pilnai įgyvendinus Šiaurinę neužsikrautų.

    Valakampių tiltas ne problema. Koks skirtumas ar stovėt kamštyje Kareivių gatvėje ar ties Valakampių tiltu.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    šikna ten su kamščiais yra iš esmės šiaurinėje dalyje ties Kareivių ir idealiu atveju sietųsi su Šiaurinės g. projekto įgyvendinimu pilnai iki 3 etapo tuo pačiu nukraunant Kalvarijų/Kareivių/Verkių, Kareivių/Žirmūnų sąnkryžas. Nelabai matau protingų alternatyvų, per daug ten viskas užmazgyta.
    Kokia tram linija Santariškės - Stotis nieko neišspręstų.
    Kareivių Žirmūnų kaip tik užsikrautų po Šiaurinės dar daugiau, meras jau svaigo apie viadukus. Aišku dėl sulėtėjimo dar kalta situacija ant Valakampių tilto, bet kiek mes galime pagaliau taikytis prie automobilių, kuriais dažniausiai važinėjama po vieną.
    Geriau sutvarkytų Lukšio gatvę, pravestų normalų maršrutą tarp Pramogų arenos ir Šilo tilto, dabar juokinga kad tarp Antakalnio ir Šeškinės/Jeruzalės tėra epizodiškai važiuojantis 50 autobusas, kuris ir tai važiuoja ne Lukšio gatve.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    šikna ten su kamščiais yra iš esmės šiaurinėje dalyje ties Kareivių ir idealiu atveju sietųsi su Šiaurinės g. projekto įgyvendinimu pilnai iki 3 etapo tuo pačiu nukraunant Kalvarijų/Kareivių/Verkių, Kareivių/Žirmūnų sąnkryžas. Nelabai matau protingų alternatyvų, per daug ten viskas užmazgyta.
    Kokia tram linija Santariškės - Stotis nieko neišspręstų.
    Paskutinis taisė Arunasx; 2025.05.11, 19:28.

    Komentuoti:


  • _rB_
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Balic Shopping Centers
    Rakausko vyresniojo įmonė.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

    o čia Senukai patys vystys?
    Balic Shopping Centers

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Tai žinoma labai gerai. Bet, viso to rajono tarp Kareivių-Žirmūnų-Kalvarijų tolesnė plėtra, be rimtų VT infrastruktūros sprendimų, veda prie visiško transporto kolapso tame rajone. Ten jau dabar bet kokiu dienos metu kamščiai. Jau nekalbant apie piko valandas
    Tas pats urbanistas, kuris darė prezentaciją, sutiko, kad "pavėlavom apie 10 metų" su tramvajum ir šiaip VT plėtra. Aišku, nominaliai tai nieko nereiškia, nes esminių pokyčių greit nebus, bet aš visgi pradedu matyti šiokį tokį pokytį ir garsesnį kalbėjimą tarp urbanistų, kad Vilniuje yra didelė problema su VT ir kad reikia statyti tramvajų. Nepamirškim, kad dar visai neseniai Pakalnis apskritai neigė problemos egzistavimą, o tramvajaus idėją tiesiog išjuokė pezėdamas nesąmones apie miesto tankį. Tai, imho, pokytis specialistų galvose yra, dabar reikia, kad jis greičiau atsirastų ir politikų galvose.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Tai žinoma labai gerai. Bet, viso to rajono tarp Kareivių-Žirmūnų-Kalvarijų tolesnė plėtra, be rimtų VT infrastruktūros sprendimų, veda prie visiško transporto kolapso tame rajone. Ten jau dabar bet kokiu dienos metu kamščiai. Jau nekalbant apie piko valandas

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Teko užmesti akį į mmap daromą Banginio vietoje rengiamą urbanistinę koncepciją ir pakalbėti su pačiais rengėjais. Gaila, neleido fotografuoti brošiūros su vaizdine medžiaga (tiesą sakant, nežinau, kodėl, nes anokia čia paslaptis), bet visas teritorijos planas iš akies atrodo kažkas daugmaž panašaus į tai, ką matome Vingio Akropolio renderiuose ar paupyje t.y. normalus perimetrinis užstatymas, daug komercijos, realus pastatų mixed use ir t.t. Bekita ko, planuojamas ir VT toks kaip mini hub'as su normaliomis autobusų stotelėmis, kaip ir turėtų būti įprasta prie tokio stambaus lokalios reikšmės centro. Tai manau belieka laukti realių projektų ir žiūrėti, kas ten gausis realybėje, bet kol kas atrodo kad idėjos yra tikrai geros ir galima atsargiai tikėtis gero rezultato.
    o čia Senukai patys vystys?

    Komentuoti:

Working...
X