https://www.bustonaujienos.lt/citus-...statybu-etapa/
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šiaurės miestelis ir Ogmios miestas - projektai ir statybų eiga
Collapse
X
-
Komentuoti:
-
Esu labai už sklypo pertvarkymą ir labai tikiuosi, kad nebus bandoma apeiti reikalavimus statant pvz svečių namus ir taip sukeliant parkavimo problemas ir iš to kitas kylančias problemas.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Vilniaus miesto savivaldybės administracija (VMSA) žengė svarbų žingsnį link galimos prekybos centro „Banginis“ teritorijos Šiaurės miestelyje transformacijos. Liepos 16 d. VMSA direktorius pasirašė įsakymą, suteikiantį leidimą koreguoti sklypų P. Lukšio g. 34 ir šalia esančio sklypo detalųjį planą, numatant jų pertvarką
https://www.alfa.lt/verslas/nekilnoj...varkos/359022/
Dabar bus rengiama išsami planavimo darbų programa ir pats detalusis planas. Šio proceso metu bus numatytas galutinis užstatymo tankumas, aukštingumas, tikslesni transporto sprendiniai bei viešųjų erdvių išdėstymas. Visuomenė turės galimybę susipažinti su parengtu projektu ir teikti pasiūlymus iki 2025 m. liepos 31 d.
Šis procedūrinis žingsnis yra aiškus signalas, kad Šiaurės miestelis ateityje patirs reikšmingus pokyčius, o dabartinio „Banginio“ pastato pavadinimas ilgainiui taps praeitimi. Kol kas lieka neaišku, ar galutiniame detaliajame plane bus išlaikyta pirminė idėja dėl 1500 butų, skirtų tik nuomai, ir kaip bus atsižvelgta į architektų tarybos išsakytas pastabas.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Šito nebus kol yra renkami kaimo yapai, kurie ne tai kad tramvajaus, bet ir troleibusų nėra matę iki kol neatsikraustė į Saulėtekio ar Baltupių barakus, o paskui pasiėmė kreditus ir persikėlė į suburbijas.Parašė John Rodyti pranešimą
Tai, imho, pokytis specialistų galvose yra, dabar reikia, kad jis greičiau atsirastų ir politikų galvose.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Katro ofisyno? Į ofisynus už Spaudos rūmų Šiaurine būtų patogiau. Ozo ofisynai išvis pakeliui. Turbūt net į verslo šiltnamius Laisvės prospekto pradžioj. Dėl Konstitucijos prospekto ofisų parko nežinau. Pasukt iš GV į juos šikna rytais, tai gal per Žirmūnus važiuoja ir jiems anei Kareivių, anei Šiaurinė kaso.Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
visas ofisyno planktonas vis tiek per Kareivių važioja. o dėl aplinkkelių taip čia viena iš problemų, esmė niekas nekalba apie juos, o tik apie tai, kad pastačius viena papildomą namą mieste jie mašinos neturės kur parkuoti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pilnam variante Kareivių/Žirmūnų turėjo pavirst dviejų lygių sankryža kiek pamenu.Parašė eigh Rodyti pranešimą
O tai kur išgaruotų Šiaurine gatve atvykstantys automobiliai Žirmūnuose? Nusiimtų nebent grynai į Žirmūnų šiaurę vykstantis srautas, o visas kitas, įskaitant ir naują, į tą pačią Kareivių/Žirmūnų gatvių sankryžą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
visas ofisyno planktonas vis tiek per Kareivių važioja. o dėl aplinkkelių taip čia viena iš problemų, esmė niekas nekalba apie juos, o tik apie tai, kad pastačius viena papildomą namą mieste jie mašinos neturės kur parkuoti.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Nemenčinės barakų, Antakalnio galo, iš tos pačios Naujos Vilnios į šiaurinę Vilniaus dalį neretai greičiau per Antakalnį ir Valakampius. Iš principo bėda normalaus aplinkelio nebuvimas šiaurės-rytinėje pusėje. Arba bendrai automobilizacija, kurią išsprendus būtų galima augint bulbes su burokais tiek VA, tiek GV.
Komentuoti:
-
O tai kur išgaruotų Šiaurine gatve atvykstantys automobiliai Žirmūnuose? Nusiimtų nebent grynai į Žirmūnų šiaurę vykstantis srautas, o visas kitas, įskaitant ir naują, į tą pačią Kareivių/Žirmūnų gatvių sankryžą.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Pilnai įgyvendinus Šiaurinę neužsikrautų.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nemenčinės barakų, Antakalnio galo, iš tos pačios Naujos Vilnios į šiaurinę Vilniaus dalį neretai greičiau per Antakalnį ir Valakampius. Iš principo bėda normalaus aplinkelio nebuvimas šiaurės-rytinėje pusėje. Arba bendrai automobilizacija, kurią išsprendus būtų galima augint bulbes su burokais tiek VA, tiek GV.Parašė Stadionas Rodyti pranešimąkai problema Nemenčinės liaudys, tai nors visus Žirmūnus viena didelė gatvė paversk skirtumo jokio. problema, kad vietiniai toliau kaltins miesto plėtra (ir tikėtina viadukams nesipriešins), o ne Nemenčinės barakų gyventojus.
Komentuoti:
-
Pilnam Šiaurinės plane ten berods ir buvo viadukas.Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Jau dabar nuo Lietuvos banko pusės pasukti Valakampių tilto pusėn problematiška. Dėl to ir mąsto apie viaduką ties Batų kalnu.. nors galėtų galvoti pagaliau apie tiltą prie Ožkinių - nusiimtų didžioji dalis eismo nuo Žaliųjų ežerų, Verkių gatvės ir to paties Valakampių tilto.
Ožkinių tilto atveju arba prisidėtų eismo Žaliųjų ežerų gatve (Santariškės/Jeruzalė <-> Antakalnis/Nemenčinė), arba ant Valakampių tilto (Balsiai <-> Žirmūnai/centras/VA/visa kita). Nors sumoj turbūt gautųsi tas ant to ir apkrova abiejose vietose liktų ta pati su persidėliojusiais maršrutais. Dėl Verkių gatvės - vargu ar ten kažką iš esmės pakeistų toks tiltas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
kai problema Nemenčinės liaudys, tai nors visus Žirmūnus viena didelė gatvė paversk skirtumo jokio. problema, kad vietiniai toliau kaltins miesto plėtra (ir tikėtina viadukams nesipriešins), o ne Nemenčinės barakų gyventojus.Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Jau dabar nuo Lietuvos banko pusės pasukti Valakampių tilto pusėn problematiška. Dėl to ir mąsto apie viaduką ties Batų kalnu.. nors galėtų galvoti pagaliau apie tiltą prie Ožkinių - nusiimtų didžioji dalis eismo nuo Žaliųjų ežerų, Verkių gatvės ir to paties Valakampių tilto.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Jau dabar nuo Lietuvos banko pusės pasukti Valakampių tilto pusėn problematiška. Dėl to ir mąsto apie viaduką ties Batų kalnu.. nors galėtų galvoti pagaliau apie tiltą prie Ožkinių - nusiimtų didžioji dalis eismo nuo Žaliųjų ežerų, Verkių gatvės ir to paties Valakampių tilto.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Pilnai įgyvendinus Šiaurinę neužsikrautų.
Valakampių tiltas ne problema. Koks skirtumas ar stovėt kamštyje Kareivių gatvėje ar ties Valakampių tiltu.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Pilnai įgyvendinus Šiaurinę neužsikrautų.Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Kareivių Žirmūnų kaip tik užsikrautų po Šiaurinės dar daugiau, meras jau svaigo apie viadukus. Aišku dėl sulėtėjimo dar kalta situacija ant Valakampių tilto, bet kiek mes galime pagaliau taikytis prie automobilių, kuriais dažniausiai važinėjama po vieną.
Geriau sutvarkytų Lukšio gatvę, pravestų normalų maršrutą tarp Pramogų arenos ir Šilo tilto, dabar juokinga kad tarp Antakalnio ir Šeškinės/Jeruzalės tėra epizodiškai važiuojantis 50 autobusas, kuris ir tai važiuoja ne Lukšio gatve.
Valakampių tiltas ne problema. Koks skirtumas ar stovėt kamštyje Kareivių gatvėje ar ties Valakampių tiltu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kareivių Žirmūnų kaip tik užsikrautų po Šiaurinės dar daugiau, meras jau svaigo apie viadukus. Aišku dėl sulėtėjimo dar kalta situacija ant Valakampių tilto, bet kiek mes galime pagaliau taikytis prie automobilių, kuriais dažniausiai važinėjama po vieną.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąšikna ten su kamščiais yra iš esmės šiaurinėje dalyje ties Kareivių ir idealiu atveju sietųsi su Šiaurinės g. projekto įgyvendinimu pilnai iki 3 etapo tuo pačiu nukraunant Kalvarijų/Kareivių/Verkių, Kareivių/Žirmūnų sąnkryžas. Nelabai matau protingų alternatyvų, per daug ten viskas užmazgyta.
Kokia tram linija Santariškės - Stotis nieko neišspręstų.
Geriau sutvarkytų Lukšio gatvę, pravestų normalų maršrutą tarp Pramogų arenos ir Šilo tilto, dabar juokinga kad tarp Antakalnio ir Šeškinės/Jeruzalės tėra epizodiškai važiuojantis 50 autobusas, kuris ir tai važiuoja ne Lukšio gatve.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
šikna ten su kamščiais yra iš esmės šiaurinėje dalyje ties Kareivių ir idealiu atveju sietųsi su Šiaurinės g. projekto įgyvendinimu pilnai iki 3 etapo tuo pačiu nukraunant Kalvarijų/Kareivių/Verkių, Kareivių/Žirmūnų sąnkryžas. Nelabai matau protingų alternatyvų, per daug ten viskas užmazgyta.
Kokia tram linija Santariškės - Stotis nieko neišspręstų.Paskutinis taisė Arunasx; 2025.05.11, 20:28.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Rakausko vyresniojo įmonė.Parašė John Rodyti pranešimą
Balic Shopping Centers
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Balic Shopping CentersParašė Stadionas Rodyti pranešimą
o čia Senukai patys vystys?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tas pats urbanistas, kuris darė prezentaciją, sutiko, kad "pavėlavom apie 10 metų" su tramvajum ir šiaip VT plėtra. Aišku, nominaliai tai nieko nereiškia, nes esminių pokyčių greit nebus, bet aš visgi pradedu matyti šiokį tokį pokytį ir garsesnį kalbėjimą tarp urbanistų, kad Vilniuje yra didelė problema su VT ir kad reikia statyti tramvajų. Nepamirškim, kad dar visai neseniai Pakalnis apskritai neigė problemos egzistavimą, o tramvajaus idėją tiesiog išjuokė pezėdamas nesąmones apie miesto tankį. Tai, imho, pokytis specialistų galvose yra, dabar reikia, kad jis greičiau atsirastų ir politikų galvose.Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąTai žinoma labai gerai. Bet, viso to rajono tarp Kareivių-Žirmūnų-Kalvarijų tolesnė plėtra, be rimtų VT infrastruktūros sprendimų, veda prie visiško transporto kolapso tame rajone. Ten jau dabar bet kokiu dienos metu kamščiai. Jau nekalbant apie piko valandas
- 11 patinka
Komentuoti:

Komentuoti: