Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Mažesni komercinės ir biurų paskirties projektai Vilniuje
Collapse
X
-
Didžiausia blogybė, kad su kiekvienu tokiu projektu yra įrengiami įvažiavimai - išvažiavimai į pagrindinę gatvę. Nors lygiagrečiai einantys parkingai ir pravažiavimai susijungia. Taip ne tik didinamas konfliktinių taškų su pėsčiaisiais ir dviratininkais skaičius (6 vnt. vs 2 vnt.), bet kartu ir gatvėje atsiranda poreikis vienos papildomos eismo juostos, kurią būtų galima pakeisti lėtėjimo ir greitįjimo juostomis pradžioje bei pabaigoje, o likusią dalį pvz. užsodinti medžiais.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Reikia pabrėžti ir kelis teigiamus šio projekto aspektus, liečiančius šalia esančios infrastruktūros pagerinimą:
1) tvarkoma esama požeminė perėja, pritaikant ją neįgaliesiams;
2) užvedamas dviračių takas link viaduko per Ukmergės gatvę;
3) naikinama autobusų stotelės įvaža;
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Taip, vieno pastato projektu šitos situacijos nesutvarkysi. Tad mažiau kritikuoju patį projektą, kiek pačia situaciją su ta gatve. Bet, vis tik, projekte būtų buvę smagu pamatyti šaligatvį, einantį per visą pastato ilgį su viltimi net ir tolimoje ateityje nukreipti bent dalį pėsčiųjų srautų pro ten, galbūt sujungti su prie iėjimo į U219 einančiu šaligatviu (kai ateis laikas rekonstrukcijoms ateityje) ar pan. Būtų menka paguoda, bet vis geriau nei šis variantas, kuris jau nuo pat pradžių yra daromas beviltiškas.Parašė R.D. Rodyti pranešimą
Nežinau, ar jau būtų racionalu daryti taip, kaip sakote (su tuo viskas gerai ir teisinga), kai šalimais du pastatai pastatyti su parkingu prieš pastatus. Netgi padarius komercines eiles ir pastumus pastatą į priekį, vis tiek nieko gero gatvės konteste nebūtų, nes jau su*iso viską VMS, leisdami statyti tokiu būdu du pastatus prieš tai vienoje gatvės atkarpoje.
Graudūs reikalai.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Nežinau, ar jau būtų racionalu daryti taip, kaip sakote (su tuo viskas gerai ir teisinga), kai šalimais du pastatai pastatyti su parkingu prieš pastatus. Netgi padarius komercines eiles ir pastumus pastatą į priekį, vis tiek nieko gero gatvės konteste nebūtų, nes jau su*iso viską VMS, leisdami statyti tokiu būdu du pastatus prieš tai vienoje gatvės atkarpoje.Parašė VLR Rodyti pranešimąGautas statybų leidimas naujam prekybos centrui Šeškinės poliklinikos pašonėje
https://madeinvilnius.lt/verslas/sta...ikos-pasoneje/
Šis pastatas bus atsuktas į gatvę (viduj kažkokių komercinių erdvių, panašu, neformuos), tačiau, kaip visada, nuo pėsčiųjų tako bus atskirtas parkingu. Žmonės eis toli nuo komercijos ir maišysis su iš prekybos centro (ir į jį) važiuojančiais automobiliais. Dėl to gatvė nebus jauki vaikščiojimui ar važinėjimui dviračiu - ji yra automobiliams skirtos komercijos ir planavimo pavyzdys.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Gautas statybų leidimas naujam prekybos centrui Šeškinės poliklinikos pašonėje
https://madeinvilnius.lt/verslas/sta...ikos-pasoneje/Šeškinėje, netoli poliklinikos, vietoj 1988-aisiais statyto administracinio pastato, planuojama statyti naują prekybos centrą. Projektiniuose pasiūlymuose nurodoma, jog tai bus trijų aukštų prekybos paskirties pastatas su sporto paskirties patalpomis 2-3 ame aukštuose. Požeminiame aukšte planuojama automobilių saugykla, greta pastato planuojamos papildomos 59 parkavimo vietos.
Šis pastatas bus atsuktas į gatvę (viduj kažkokių komercinių erdvių, panašu, neformuos), tačiau, kaip visada, nuo pėsčiųjų tako bus atskirtas parkingu. Žmonės eis toli nuo komercijos ir maišysis su iš prekybos centro (ir į jį) važiuojančiais automobiliais. Dėl to gatvė nebus jauki vaikščiojimui ar važinėjimui dviračiu - ji yra automobiliams skirtos komercijos ir planavimo pavyzdys.
Pavyzdžių, kaip reikėtų daryti tokią automobilizuotą gatvę šalia didelio kelio palengvinant eismą tiek automobiliams, tiek pėstiesiems galima rasti daug kur rytų Europoje. Pridedu pavyzdį iš Novi Sad (nuo traukinių stoties link centro einanti arterija) - ten parkavimo vietų irgi daugybė, tačiau pėsčiųjų takas yra nutiestas prie parduotuvių, dėl ko kartais pamiršti, kiek aplinkui automobilių. Su automobiliais pėsčiųjų eismas maišosi mažiau nei kokiame Gedimino prospekte. Nežinau, dėl kokių priežasčių tai nėra daroma, bet Ukmergės gatvės šlykštumas toliau yra marinuojamas dešimtmečiams į priekį.Paskutinis taisė VLR; 2024.02.04, 14:17.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
idomus klypas pardavime yra ir su preliminariu projektu. Panaikinus ta beverti Jablonskio skvera butu normalesne tasa nuo Konstitucijos g.:
- 8 patinka
Komentuoti:
-
niekur nerandu info, kas per objektas. Kazkada sklypas priklause odontologijos klinikai, taciau dabar neaisku. Vieta: Seskines sodu 2-oji 2:
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kalvarijų g. 147 darbai prasidejo:
https://turtas.lt/naujienos/i-busima...estuos-65-mln/Turto bankas pasirašė 6,5 mln. eurų vertės Kalvarijų g. 147, Vilniuje esančio pastato modernizacijos rangos darbų sutartį. Įgyvendinus projektą, pastatas bus aprūpinamas saulės energija, o bendras energijos suvartojimas mažės net 60 proc. Jame įsikurs Nacionalinė žemės tarnyba (NŽT).
Modernizacijos metu bus atnaujinamos bei keičiamos pastato inžinerinės sistemos, įrengta vėdinimo ir vėsinimo sistema, pastatas bus apšiltintas, pakeistos lauko durys bei langai. Taip pat bus suremontuotos ir mišriam darbo būdui pritaikytos vidaus patalpos. Ketinama įrengti 240 šiuolaikiškų darbo vietų vietoje dabar esamų 185. Bus pasiektas kiek didesnis nei 15 kv. m bendro ploto efektyvumas, vienam darbuotojui teks 7,5 kv. m kabinetinio ploto. Prie pastato planuojama sumontuoti elektromobilių įkrovimo stotelę, įrengti parkavimo vietas žmonių su negalia automobiliams.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Ar Arvydas Avulis yra Arulis? Prastai slapstotės.Parašė Arulis Rodyti pranešimą
O kas čia blogai? kaip turėtų atrodyti tada užkampyje esantis projektas/
- 3 patinka
Komentuoti:
-
"Visks či gerai. Kai jūs, kaimieče, sukursit bent viena darbo vieta, tada galėsit sava pastatus daryt kaip tik norit" - užsakovas, greičiausiai.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Kažkada turėjau vilčių kad miestų jaukumu pavysime geriausius Europos miestus. Dabar tokių vilčių nebeturiu. Smagu buvo pasvajoti.
Mūsų miestų centrai yra supisinėjami ne ką prasčiau negu pakraščiai. Bet šitas pavyzdys Kalnėnuose vistiek biški "epic".
Kad taip supisti, reikėjo pasistengti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Aš atsisakau tikėti, kad Lietuvos architektai yra tokio prasto lygio, kad tokie projektai būtų jų geriausi variantai.Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
Pipiec.
Forumo narys per porą minučių subraižo x kartų geresnį konceptą nei prie to ištisas savaites ar mėnesius dirbę architektai ir užsakovai.
Smagu kad forume tokių yra, bet graudu kad Lietuvoje toliau stato šūdcentrius.
Problema tame, kad vystytojai yra maždaug Žiemelio mentaliteto žmonės, kurie jau kokius 20 metų nėra mieste vaikščioję pėsčiomis toliau nei 50 metrų nuo parkingo ir verslo centro/parduotuvės (ir tuo didžiuojasi), o VMS, kuri privalo tai kontroliuoti ir jau 5-6 metus kabina makaronus apie "jaukius ir gyvus pirmus aukštus su komercija", "jokių parkingų tarp gatvės ir pastato", "architektūros standartus" ir t.t., yra tiesiog absoliučiai nekompetentiškų, meluojančių debilų būrelis.
Beje, ta proga kviečiu forumiečius įvertinti šitų debilų darbą jų apklausoje.
- 17 patinka
Komentuoti:
-

Pipiec.
Forumo narys per porą minučių subraižo x kartų geresnį konceptą nei prie to ištisas savaites ar mėnesius dirbę architektai ir užsakovai.
Smagu kad forume tokių yra, bet graudu kad Lietuvoje toliau stato šūdcentrius.
- 16 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: