Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

„Akropolis Vingis“ (buv. gamykla „Velga“)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • gerietis
    replied
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    tai yra aukščiausias standartas kaip turėtų būti statomi tie didieji prekybos centrai.
    Čia ryškai ne prekybos centras.

    Komentuoti:


  • jan
    replied
    Parašė TIME Rodyti pranešimą

    pirminis planas buvo tai, kad vystytojas irengtu tilta i Lazdynus pestiesems, dviraciams ir VIESAJAM TRANSPORTUI (realiai tokia ideja nuo pat Lazdynu statymo pradzios), tiesa "stebuklingu" budu eilini karta projeta buvo pakeistas pagal vystytoju pageidavimus (jiems atpiginant kastus)
    kur galima pasiskaityti apie planą įpareigoti vystytoją statyti viešojo transporto tiltą? Ir kokiu pagrindu kai įvažiavimas į teritoriją jau yra toje pačioje pusėje upės o upės krantus jau jungia šalia aštuonių juostų tiltas?
    Paskutinis taisė jan; 2024.02.09, 16:35.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė TIME Rodyti pranešimą

    pirminis planas buvo tai, kad vystytojas irengtu tilta i Lazdynus pestiesems, dviraciams ir VIESAJAM TRANSPORTUI (realiai tokia ideja nuo pat Lazdynu statymo pradzios), tiesa "stebuklingu" budu eilini karta projeta buvo pakeistas pagal vystytoju pageidavimus (jiems atpiginant kastus)
    Jau galima skaičiuot kiek Vilniaus prekybos chebra skolinga tiltų

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimą
    O stotelė naujojo akropolio teritorijoje reiktų suprasti, kad būtų kažkoks užsukimas ar autobusų žiedas? Mano galva užtektų esamos stotelės „Vingio parkas“ tik reikėtų paleisti gerokai daugiau autobusų, kad tiesiogiai pasiektume Žaliąjį tiltą ar Laisvės prospekto miesto dalį. Taip pat įdomus VT sprendimas būtų perkelti dalį maršrutų iš Savanorių prospekto. Tai yra autobusai Savanorių žiede suka ne į prospektą, bet į GV, ten sustoja stotelėje „Vingio parkas“ ir tuomet per Pietario gatvę sugrįžta į prospektą. O važiuojant priešinga puse, autobusai iš Savanorių išsuka į Gerosios vilties gatvę, tuomet iškart įsukę į GV sustoja stotelėje ir pasiekia Savanorių žiedą. Aišku dėl to nukentėtų Savanorių prospekto stotelė, kuri yra tapusi tokiu kaip ir Hub'u krasnuhoje, bet ta vieta išvis yra probleminė. Centrinė mikrorajono VT stotelė turėtų būti Savanorių-Žemaitės sankryžoje, kad būtų galima patogiai persėsti į visus autobusus visomis kryptimis
    pirminis planas buvo tai, kad vystytojas irengtu tilta i Lazdynus pestiesems, dviraciams ir VIESAJAM TRANSPORTUI (realiai tokia ideja nuo pat Lazdynu statymo pradzios), tiesa "stebuklingu" budu eilini karta projeta buvo pakeistas pagal vystytoju pageidavimus (jiems atpiginant kastus)

    Komentuoti:


  • JuliusVNO
    replied
    O stotelė naujojo akropolio teritorijoje reiktų suprasti, kad būtų kažkoks užsukimas ar autobusų žiedas? Mano galva užtektų esamos stotelės „Vingio parkas“ tik reikėtų paleisti gerokai daugiau autobusų, kad tiesiogiai pasiektume Žaliąjį tiltą ar Laisvės prospekto miesto dalį. Taip pat įdomus VT sprendimas būtų perkelti dalį maršrutų iš Savanorių prospekto. Tai yra autobusai Savanorių žiede suka ne į prospektą, bet į GV, ten sustoja stotelėje „Vingio parkas“ ir tuomet per Pietario gatvę sugrįžta į prospektą. O važiuojant priešinga puse, autobusai iš Savanorių išsuka į Gerosios vilties gatvę, tuomet iškart įsukę į GV sustoja stotelėje ir pasiekia Savanorių žiedą. Aišku dėl to nukentėtų Savanorių prospekto stotelė, kuri yra tapusi tokiu kaip ir Hub'u krasnuhoje, bet ta vieta išvis yra probleminė. Centrinė mikrorajono VT stotelė turėtų būti Savanorių-Žemaitės sankryžoje, kad būtų galima patogiai persėsti į visus autobusus visomis kryptimis

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė arturiux Rodyti pranešimą

    Vokiečių kariškiams, o jų su šeimomis bus keli tūkstančiai, ieškomi butai nuomai, tai tas co-livingas kaip tik jiems.
    Nebūtų prasčiausias variantas

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Kaip bežiūrėsi, žmonės į PC važiuoja apsipirkti. O tempti po dvi pilnas setkas į ir iš troleibuso tai sovietinė atgyvena. Todėl vistiek didžioji dauguma važiuos automobiliu. Beje buvau PC Romoje, tai ten net įėjimo pėstiesiems nėra, tik įvažiavimas į požeminę stovėjimo aikštelę po pačiu prekybcentriu.
    Jeigu perki ne maisto produktus, vargu ar prisipirksi tiek, kad nepaneši. Juk pora maišelių iš Zaros VT važiuoti netrukdo ir aš, tiesą sakant, mielai važiuočiau į Akropolį autobusu, jeigu jis būtų patogus. Beje, kaip kolegos ir minėjo, ten bus ne tik Akropolis, bet ir gyvenamieji rajonai, biurai, tad normalus VT yra absoliučiai būtinas.
    Paskutinis taisė eigh; 2024.02.09, 12:57.

    Komentuoti:


  • arturiux
    replied
    Parašė Laure23 Rodyti pranešimą

    Čia patvirtinta informacija, kad būtent šiame projekte bus vokiečiams ieškoma butų, ar spekuliacija?

    Jeigu taip, bus gerai kontrastas čia jiems - gyvens tarp šlėktų ir komercijos, bet galės netoliese nueiti su chroniais krasnūchoje padiskutuoti WWII tematika.
    Tai tik ieško, visko gali būti: https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...pirkti-1160229

    Komentuoti:


  • Laure23
    replied
    Parašė arturiux Rodyti pranešimą

    Vokiečių kariškiams, o jų su šeimomis bus keli tūkstančiai, ieškomi butai nuomai, tai tas co-livingas kaip tik jiems.
    Čia patvirtinta informacija, kad būtent šiame projekte bus vokiečiams ieškoma butų, ar spekuliacija?

    Jeigu taip, bus gerai kontrastas čia jiems - gyvens tarp šlėktų ir komercijos, bet galės netoliese nueiti su chroniais krasnūchoje padiskutuoti WWII tematika.

    Komentuoti:


  • arturiux
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą

    Turbūt. Projekte apie co-living'ą kalbama, tai realiai "nuomojami" butai.
    Vokiečių kariškiams, o jų su šeimomis bus keli tūkstančiai, ieškomi butai nuomai, tai tas co-livingas kaip tik jiems.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    "Viešbučių" paskirties plotai tikriausiai bus tiesiog butai?
    Turbūt. Projekte apie co-living'ą kalbama, tai realiai "nuomojami" butai.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    "Viešbučių" paskirties plotai tikriausiai bus tiesiog butai?

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Kiek matau PP dokumentuose, pirmas ir antras aukštai yra vientisi ir vaikščioti tarp parduotuvių po lauką nereikės.

    Plotai pagal funkcijas:



    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Klausimus, kiek ten apskritai bus ploto prekybai? Parkingas naujame akropolyje požeminis, panašiai kaip Panoramoje, tai pliusas. Minusas tas, kad reiks vaikščioti po lauką tarp parduotuvių, man atrodo naujas akropolis nebus tiek masinis, kiek senas, labiau toks Ogmios miesto variantas su viešom erdvėm lauke ir mažesnėm brangesnių brandų parduotuvėm ir restoranėliais.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Juk puikiai žinom, kad net jei bus nauja stotelė prie Akropolio, joje stos tik 125 autobusas iš Kalijoriškių į Salijoriškes 90 min. intervalu. /s

    Komentuoti:


  • Agas
    replied
    Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą

    Na kaip ir ne sovietmetis, kad reikėtų iš kito miesto galo tempti po dvi pilnas sietkas, prekybcentrių pilna ant kiekvieno kampo, prekių lentynose taip pat netrūksta. O keli maišai skarmalų tikrai nesukelia didelių nepatogumų net ir važiuojant VT, kažkaip Oxford street, 5th avenu, Ginzoje ir t.t. žmonės apsipirkinėja ir grįžta VT be jokių problemų. Ir čia neskaitant to, kad tokie prekybcentriai didžiają savaitės dalį yra populiariausi tarp nepilnamečių.
    Tame ir esmė, Vilniuje nėra padoraus Europietiško VT. Naujos stotelės įrengimas Akropolio teritorijoje būtų gerai, bet tai nepakeičia esmės, jog Vilniuje naudotis VT nėra nei patogu, nei naudinga iš sugaišto laiko/ekonominės perspektyvos. Kol nebus revoliucinės VT reformos (o tam reikia ne vienų metų, labiau dešimtmečių), tol prekbycentrių infrastruktūra ir bus pritaikoma automobiliams.

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą

    Na kaip ir ne sovietmetis, kad reikėtų iš kito miesto galo tempti po dvi pilnas sietkas, prekybcentrių pilna ant kiekvieno kampo, prekių lentynose taip pat netrūksta. O keli maišai skarmalų tikrai nesukelia didelių nepatogumų net ir važiuojant VT, kažkaip Oxford street, 5th avenu, Ginzoje ir t.t. žmonės apsipirkinėja ir grįžta VT be jokių problemų. Ir čia neskaitant to, kad tokie prekybcentriai didžiają savaitės dalį yra populiariausi tarp nepilnamečių.
    mes ne Europa, mes 51 valstija

    Komentuoti:


  • Skeptikas
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Kaip bežiūrėsi, žmonės į PC važiuoja apsipirkti. O tempti po dvi pilnas setkas į ir iš troleibuso tai sovietinė atgyvena. Todėl vistiek didžioji dauguma važiuos automobiliu. Beje buvau PC Romoje, tai ten net įėjimo pėstiesiems nėra, tik įvažiavimas į požeminę stovėjimo aikštelę po pačiu prekybcentriu.
    Na kaip ir ne sovietmetis, kad reikėtų iš kito miesto galo tempti po dvi pilnas sietkas, prekybcentrių pilna ant kiekvieno kampo, prekių lentynose taip pat netrūksta. O keli maišai skarmalų tikrai nesukelia didelių nepatogumų net ir važiuojant VT, kažkaip Oxford street, 5th avenu, Ginzoje ir t.t. žmonės apsipirkinėja ir grįžta VT be jokių problemų. Ir čia neskaitant to, kad tokie prekybcentriai didžiają savaitės dalį yra populiariausi tarp nepilnamečių.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

    Jei tiek pinigų kiša, būtų keista pozicionuoti senąjį kaip geresni, aš manau kad jie stengsis tą pati turėt ar net daugiau (ypač kokių pramogų). žinoma svarbus ir nuomininkų norai, jei jiems atrodys, kad asfalto jūra ir didelis tvartas labiau traukia žmonės, jie pagrindinės krautuvės paliks senajame.
    Klausimus, kiek ten apskritai bus ploto prekybai? Parkingas naujame akropolyje požeminis, panašiai kaip Panoramoje, tai pliusas. Minusas tas, kad reiks vaikščioti po lauką tarp parduotuvių, man atrodo naujas akropolis nebus tiek masinis, kiek senas, labiau toks Ogmios miesto variantas su viešom erdvėm lauke ir mažesnėm brangesnių brandų parduotuvėm ir restoranėliais.

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Jei toliau visos pagrindinės ir didžiausios parduotuvės liks sename Akropolyje, tai kažin, ar uždarys tą, kuris sugeneruoja didžiausius srautus ir pajamas.
    Jei tiek pinigų kiša, būtų keista pozicionuoti senąjį kaip geresni, aš manau kad jie stengsis tą pati turėt ar net daugiau (ypač kokių pramogų). žinoma svarbus ir nuomininkų norai, jei jiems atrodys, kad asfalto jūra ir didelis tvartas labiau traukia žmonės, jie pagrindinės krautuvės paliks senajame.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

    Šiaip gudai ir likusi Lietuva turėtų gal numigruoti į naują, tai senas liks tik šiaurinei miesto daliai, tai po kurio laiko gal apsimokiau bus kokias daugiabučiais užstatyt (aš bent tikiuosi).
    Jei toliau visos pagrindinės ir didžiausios parduotuvės liks sename Akropolyje, tai kažin, ar uždarys tą, kuris sugeneruoja didžiausius srautus ir pajamas.

    Komentuoti:

Working...
X