Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ir dar vienas ne pagrindinis, bet toks kažkiek iliustratyvus pavyzdys - kam reikalinga ir kiek kainuotų Hadid amfiteatras? Vienu metu giedama, kad pinigų nėra, ir tuo pačiu kažkokie amfiteatrai beveik vidury nieko projektuojami, kurie kainuotų galiu įsivaizduoti kiek, o tada dar jų remontai kai prisidėtų... Pastangos ne ten koncentruojamos, nukrypstama nuo pagrindinio tikslo. Nors, iš kitos pusės žiūrint, yra indikacijų, kad jie ir pagrindinio tikslo nelabai supranta - gerai funkcionuojančio hub'o. Tai indikuoja tokie dalykai kaip atskiros nuo hub'o autostoties projektavimas, kuri net neturi virš autobusų pilnaverčių stogų ir tt..

    Comment


      Bet kaip galima nesuprast? Na nuvažiavai į Berlyną, Vieną, Roterdamą ir viskas aišku.

      Comment


        Vilniaus stoties pertvarkos vingrybės: savivaldybė rado būdą, kaip išjudėti su projektavimu https://www.vz.lt
        Praėjus daugiau nei dvejiems metams nuo architektūros konkurso Vilniaus stoties rajono konversijai, vadinamai „Vilnius Connect“, savivaldybė ir AB „Lietuvos geležinkeliai“ (LTG) nusprendė projektavimą suskirstyti į etapus. Tai savivaldybei leistų pradėti įgyvendinti savo projekto dalį, nelaukiant LTG sprendimų. Sostinė pagal projektą yra įsipareigojusi sutvarkyti stoties aikštę.
        VŽ primena, kad prieš trejus metus paskelbta, jog architektūros konkursą Vilniaus geležinkelio stoties pertvarkymo idėjai laimėjo tarptautinis biuras „Zaha Hadid Architects“. Tada projektavimą planuota pradėti 2023 m. trečią ketvirtį. Vėliau dėl karo Ukrainoje sutarties terminas pavėlintas iki 2024 m. antro ketvirčio.
        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          Bet be propagandos niekaip negalima apsieiti: anksčiau dėl visko kovidas kaltas, dabar - karas...

          Aš linkiu, kad tik jiems pavyktų paleisti statybas. Ir labai tikiuosi, kad atskirų projektų vykdytojai suderins tarpusavyje funkcijas...nes jei VMS net šaligatvių negeba suderinti su sklypų vystytojais...
          Ir kad suvoks skirtingų susiekimo rūšių integravimo tarpusavyje svarbą.
          Ir kad bent autobusų aukštelės bus pilnavertiškai uždengtos : ).

          Comment


            Parašė spekas Rodyti pranešimą
            Bet be propagandos niekaip negalima apsieiti: anksčiau dėl visko kovidas kaltas, dabar - karas...

            Aš linkiu, kad tik jiems pavyktų paleisti statybas. Ir labai tikiuosi, kad atskirų projektų vykdytojai suderins tarpusavyje funkcijas...nes jei VMS net šaligatvių negeba suderinti su sklypų vystytojais...
            Ir kad suvoks skirtingų susiekimo rūšių integravimo tarpusavyje svarbą.
            Ir kad bent autobusų aukštelės bus pilnavertiškai uždengtos : ).
            Teisybės dėlei tai LG pusėje manau ženklią įtaką padarė karas, dingę krovinių srautai,...
            O dėl VMS tai ir aš abejoju, kad jie įgalūs ką nors žmoniškai suderinti. Toks lakmuso popierėlis paimtas iš John kito posto:
            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

            Comment


              Parašė spekas Rodyti pranešimą
              Pagalvojau:
              ..
              - Stotis - apie 100 mln
              ..
              Deja deja, bet stotis nejuda iš mirties taško, ir perspektyvos neaiškios.

              Keisčiau šį punktą oro uostu (nauji terminalai)

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                Deja deja, bet stotis nejuda iš mirties taško, ir perspektyvos neaiškios.

                Keisčiau šį punktą oro uostu (nauji terminalai)
                Stotis nejuda iš LTG pusės. Miestas savo pažadą nesulaužė ir ėmėsi veiksmų, kad tvarkytis savo teritorijoje.
                Berods bus projektavimas, o poto jau visi kiti darbai.

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                  Deja deja, bet stotis nejuda iš mirties taško, ir perspektyvos neaiškios.
                  Projektas juda, perspektyvos derinamos.
                  Daugiau info nebus, NDA.
                  Paskutinis taisė ejs-ejs; 2025.07.18, 15:23.

                  Comment


                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                    Projektas juda, perspektyvos derinamos.
                    Daugaiu info nebus, NDA.
                    Kaip ir minėjau, kad VMS savo dalį atliks bet kokiu atvėju. Neatsimenu kokio komiteto posėdis buvo, bet ten aiškiai buvo išreikšta, kad tą vieta keisis net jeigu pastrigs LTG dalis.

                    Comment


                      Šiandien vyko Miesto plėtros komiteto posėdis, kuriame Connect 1 projektas aptartas. Tai savivaldybė važiuoja su savo dalimi nelaukdama LTG. Įdomiausias pokytis - autobusų stotį savivaldybė persiims pas save ir ją numatys prie VT terminalo. Pati stotis bus pastate prie terminalo (kasos, laukimas), atstovos kažkur Geležinkelio g. vienoje iš LTG teritorijų.

                      Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-08-20 130604.jpg
Views:	546
Size:	262,3 kB
ID:	2216125

                      Comment


                        Nelabai suprantau kur turėtų būti tada tarpmiestinių/tarptautinių autobusų sustojimo vietos, peronai? Nes ten, kur dabar pavaizduotas VT terminalas, tai peronų sustojimui užtektų tik miesto transportui ir gal maksimaliai kažkokiems priemiestiniams maršrutams.

                        Comment


                          Ten pat, lyg tai minėjo papildomus peronus.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Įdomiausias pokytis - autobusų stotį savivaldybė persiims pas save ir ją numatys prie VT terminalo. Pati stotis bus pastate prie terminalo (kasos, laukimas), atstovos kažkur Geležinkelio g. vienoje iš LTG teritorijų.
                            Ar tai reiškia, kad buvo rastas sprendimas kaip savivaldybei perimti iš Paleičiko stoties valdymą?

                            Comment


                              Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                              Ar tai reiškia, kad buvo rastas sprendimas kaip savivaldybei perimti iš Paleičiko stoties valdymą?
                              Turbūt. Arba tiesiog ta privati stotis užsidarys, o savivaldybė atidarys savo, nes minėjo, kad reikės konkurso valdymui.

                              Comment


                                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                Nelabai suprantau kur turėtų būti tada tarpmiestinių/tarptautinių autobusų sustojimo vietos, peronai? Nes ten, kur dabar pavaizduotas VT terminalas, tai peronų sustojimui užtektų tik miesto transportui ir gal maksimaliai kažkokiems priemiestiniams maršrutams.
                                Kur yra tas “VT terminalas”?

                                Comment


                                  Lyg ir geros naujienos, lyg ir judama gera linkme.

                                  O ar vis dar ruošiamasi statyti tą amfiteatrą? Jei jį visgi įrengs, bet jis bus tarkime autobusų pastato dalis and kurio stogo galima vaikščioti, gal tada ir visai nieko. Bet jei bus atskiras statinys tuomet blogai.

                                  Beje, jei jis būtų apjungtas su stogu, gal tuomet verta žiūrėti ir galvoti apie kokio pvz pėsčiųjų viaduko pratęsimą iki kitos pusės bėgių (į Naujininkus), jei toks poreikis būtų ir būtų naudinga susisiekimui.

                                  Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	459
Size:	163,1 kB
ID:	2216166
                                  Paskutinis taisė spekas; 2025.08.20, 14:05.

                                  Comment


                                    Parašė Red Neck Rodyti pranešimą

                                    Kur yra tas “VT terminalas”?
                                    Šiame Creatium pranešime įdėtoje vizualizacijoje jis ir pavaizduotas.

                                    Comment


                                      Neisivaizduoju kur viskas tilps.
                                      "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                      - George W. Bush President of the USA

                                      Comment


                                        Parašė Eidvis

                                        Po tuo amfiteatru negali būti autobusų stoties pastato, nes šalia nebus autobusų aikštelės, bus viešojo transporto sustojimai. Pati autobusų stotis kaip suprantu turėtų būti dar labiau į dešinę, o ten už jos kažkur ir autobusų sustojimai, tik kol kas nelabai aišku ar ten pat, kur ir dabar, ar visiškai nauji.
                                        Atstovos vieta numatyta LTG teritorijoje Geležinkelio g.
                                        Apie tai kalbėjo Vilniaus vyr. architektė miesto plėtros komiteto posėdyje. Po amfiteatru “Zaha Hadid” numatė vietą, kurią šiaip ar taip kažkas išnaudotų. Bilietų kasos + laukimo salė persikėlė projekte iš pastato krašto į amfiteatrą. Tam kad sutalpinti ir tarpmiestinį/tarptautinį srautą numatoma įrengti dar vieną peroną.

                                        Comment


                                          Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                          O ar vis dar ruošiamasi statyti tą amfiteatrą? Jei jį visgi įrengs, bet jis bus tarkime autobusų pastato dalis and kurio stogo galima vaikščioti, gal tada ir visai nieko. Bet jei bus atskiras statinys tuomet blogai.

                                          Beje, jei jis būtų apjungtas su stogu, gal tuomet verta žiūrėti ir galvoti apie kokio pvz pėsčiųjų viaduko pratęsimą iki kitos pusės bėgių (į Naujininkus), jei toks poreikis būtų ir būtų naudinga susisiekimui.


                                          Po tuo amfiteatru negali būti autobusų stoties pastato, nes šalia nebus autobusų aikštelės, bus viešojo transporto sustojimai. Pati autobusų stotis, kaip suprantu, turėtų būti dar labiau į dešinę, o ten už jos kažkur ir autobusų sustojimai, tik kol kas nelabai aišku ar ten pat, kur ir dabar, ar visiškai nauji.
                                          Amfiteatro sujungimas pėsčiųjų tiltu į naujininkus vargu ar pasiteisintu. Apskritai šitoje vizualizacijoje tiek žmonių pripaišyta, kiek ten būtų nebent per labai dideles šventes. Didžiąją dalį laiko tas amfiteatras bus tuščias, bet tai nereiškia, kad jo nereikia. Galbūt jis šiaip gražiai architektūriškai atrodytų ir turėtų prasmę kelis kartus per metus, kai toje vietoje būtų rengiamos kokios šventės, o galbūt atsirastų ir daugiau jo paskirčių, galbūt kokių koncertų, filmų, gyvos muzikos ir pan. vakarai, visgi artimiausias jam analogas, kalnų parko estrada, nors ir didesnė, bet yra atokiau nuo pagrindinių žmonių srautų ir kartais ne dydyje esmė.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X