Parašė ejs-ejs
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija
Collapse
X
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
stotis gali but pilnai ju projektas, prie stoties galima ir dabar pradet darbus.
Comment
-
Šiandien vyksta Miesto plėtros komiteto posėdis (https://www.youtube.com/watch?v=ff9mj6SYv8k), jame paminėti įdomūs faktai:
- savivaldybės suderinta ir bus artimiausiu metu išduodama projektavimo užduotis Zaha Hadid;
- bus po aikšte slėptuvė projektuojama, kuri taikos metu kaip parkingas tarnaus - čia dėl atsiradusio naujo reikalavimo;
- po žeme bus sujungimas ir su Geležinkelio stotimi;
- gegužės antroje pusėje LTG valdybos spręs dėl projektavimo sutarčių pasirašymo, jeigu ok birželį sutartys turėtų būti;
- svarstoma autobusų stotį perkelti į aikštės dalį, LTG vertina pozityviai;
- LTG mato ilgalaikį atsipirkimą šito projekto, bet ant ribos;
- projektavimo kaina padidėjus ~20%, apie ~7 mln. Eur stoties, 4 mln. aikštei;
- negali pasakyt ar geležinkelio stoties statybos bus pradėtos iš karto, nes neaišku dėl Rail Baltica;
- geležinkelio stoties statybos kaina galima apie 100 mln. Eur, labai grubiai;
- jeigu LTG nepritaria, tai savivaldybė vis tiek judės su aikšte ir autobusų stotimi, nes jiems yra prioritetas susitvarkyt;
Tai projektas, panašu, gyvas. Nu bent projektavimo stadijoje
- 34 patinka
Comment
-
Parašė R.M. Rodyti pranešimąPanašu, kad Vilnius Connect po truputi laidojamas. Bent jau LTG dalis. Savivaldybė dar bando atsiskirti ir toliau tęsti aikštės projektą. Paskutiniu metu visi didesni projektai stoja (Ministerijų miestelis, Vilnius Connect, Rail Baltica iki Vilniaus). Iš savivaldybės protokolų:
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Kam tie projektai, Valdelis ir be visų šitų cirkų suremontuos šaligatvius, padarys parprastąjį remontą tame narkomanų skvere ir bus viskas kaip nauja...
- 9 patinka
Comment
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
šio atveju Valdelis ne prie ko
- 1 patinka
Comment
-
Podkastas 2025.06.09
Pokalbis su Vilniaus meru – apie Nacionalinį stadioną, NT mokestį, kamščius ir laivybą Nerimi
https://www.vz.lt/verslo-aplinka/202...-nerimi-569011
VZ.lt tekstinė versija 2025.06.13
Ištrauka iš mero V. Benkunsko interviu "Verslo žinioms"
- Stoties rajono konversija?
Turbūt šis projektas man labiausiai skauda, dėl jo tokio labai inertiško ėjimo į priekį yra skaudžiausia, nes pati teritorija, kur yra ir autobusų, ir geležinkelio stotys, ir nebenaudojami bėgiai, jau tikrai šaukiasi konversijų ir naujo požiūrio.
Iš savo pirmtako paveldėjau vadinamąjį „Vilnius Connect“ projektą, bet, deja, turim „Lietuvos geležinkelių“ susvyravimų, kuriems, žinoma, yra iššūkių po to, kai užsidarė kryptys į Klaipėdos uostą, sumažėjo finansiniai srautai.
Tad iš esmės dabar laukiame sprendimo iš „Lietuvos geležinkelių“ ir Susisiekimo ministerijos, ar jie eina kartu su mumis į techninio projekto rengimą. Geležinkeliai turėtų suprojektuoti visą savo teritoriją, o miestas – tą aikštę, vadinamąsias prieigas prie pačios stoties.
Deja, turėjome tokią pusantrų metų užšaldytą situaciją, kai buvo pauzė iš „Lietuvos geležinkelių“.
Galiu pasakyti, kad jeigu „Lietuvos geležinkeliai“ nuspręstų, jog ne laikas, per brangu ir pan., ir jie nieko nedarytų, miestas vis tiek ruoštų savo projektus, judėsime tolyn tiek su autobusų stoties pertvarka, tiek su aikštės teritorija. Artimiausiu metu, šią vasarą, turėtume pasirašyti projektavimo sutartį ir rengti techninį projektą.
https://www.vz.lt/verslo-aplinka/202...istykla-569164
- 5 patinka
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąGaila aišku. Tačiau mega projektų stabdymas nestebina. Turbūt reiks laukti karo pabaigos.
- 1 patinka
Comment
-
Man kažkaip atrodo, kad geriausia būtų tiesiog palaidoti ir Hadid projektą su tom nesąmoningom aikštėm ir amfiteatrais, ir tą nesusipratimą, kurį VMS vadina nauju autobusų stoties projektu. Jeigu Lietuvos Geležinkeliai out, tada tiesiog tegul VMS padaro naują konkursą visos aplinkinės teritorijos kartu su autobusu stotimi pertvarkymui ir palieka geležinkelio stoties dalį geresniems laikams.
Tokiu būdu miestas bent turėtų sutvarkytą aplinkinę infrastruktūrą, gal net kažką panašaus į naują rajoną, o kokiais 2030 (ar kada ten planuoja užbaiginėti Rail Balticą) beliktų tik pastatyti naują geležinkelio stotį, kuriai irgi padarytų naują konkursą, o ne statytų projektuotą prieš 10 metų.
- 13 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąNebus jokio Hadid projekto, manau jau laikas pamiršti."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Aš irgi už tai, kad viską panaikinti ir pradėti nuo švaraus lapo, nes kitaip čia nieko nebus. Man svarbiausia turėti gerai funkcionuojantį hub'ą: autobusai, traukiniai, atvykimas, išvykimas, susisiekimo ryšiai suprojektuoti, kad veiktų sklandžiai kaip vienas kūnas, vieninga sistema. Jau tada geriau daryti jei ne maksimaliai tai bent stipriai ekonominį variantą, bet kad būtų padaryta gerai.
Kad nebūtų tokių bajerių kaip atskira autobusį stotis nuo traukinių stoties, kuri neturi net pilnaverčių stogelių laukimo zonoje, o kad susisiekti - bėgioji per gatvę lietui lyjant ar pūgai siaučiant su bagažu ir taip toliau... Jau tada man geriau nieko nedaryti, taupyti, projektuoti ir daryti tik gerai.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąAš irgi už tai, kad viską panaikinti ir pradėti nuo švaraus lapo, nes kitaip čia nieko nebus. Man svarbiausia turėti gerai funkcionuojantį hub'ą: autobusai, traukiniai, atvykimas, išvykimas, susisiekimo ryšiai suprojektuoti, kad veiktų sklandžiai kaip vienas kūnas, vieninga sistema. Jau tada geriau daryti jei ne maksimaliai tai bent stipriai ekonominį variantą, bet kad būtų padaryta gerai.
Kad nebūtų tokių bajerių kaip atskira autobusį stotis nuo traukinių stoties, kuri neturi net pilnaverčių stogelių laukimo zonoje, o kad susisiekti - bėgioji per gatvę lietui lyjant ar pūgai siaučiant su bagažu ir taip toliau... Jau tada man geriau nieko nedaryti, taupyti, projektuoti ir daryti tik gerai.
- 2 patinka
Comment
-
Prioritetas turi būti kuo greičiau autobusų stotį nugriauti ir tą visą kioskyną/bomžyną. Visiška Lietuvos gėdą ir dar vienas Vilniaus nuo visos Lietuvos atsilikimo pavyzdys. Dabar kai jau Panevėžys sugebėjo pasistatyt stotį, tikriausiai Utena yra didžiausias miestas su apmaudžia stotimi (bet ir ji ne iš tarybinių laikų kaip Vilniaus ir tikriausiai nesmirda alaus bambaliais). Absoliučiai visi kiti miestai su jau senai padoriomis stotimis.
Taigi - būtina bet kaip forsuoti stoties ir aplinkos (aikštės) projektą kuo greičiau, pertvarkant ir sujungimą su traukinių stotim (be bridimo per kažkokius taksiorų asfalto laukus), bei autobusų/troleibusų stoteles, žiedą.Paskutinis taisė Wintautas; 2025.06.15, 02:37.
- 7 patinka
Comment
Comment