Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Gal tas amfiteatras reikalingas atsigauti patyrus tokio lygio infrastruktūrinį imbicilizmą?
    Atsisėsti ir apsvarstyti, koks košmaras buvo patirtas prieš kelias akimirkas?

    Comment


      Parašė Alvio Rodyti pranešimą
      O tai stotis bus ne šitas pastatas? Negali būti, kad stotis pavirs siauru autobusų parkingu.
      Tai stotis visas pastatas, ar tik koks 1 ir 2 aukštas, o kitakas koks verslo centras? Labai įdomu, nes koncepcija kažkokia keista.

      Comment


        Parašė VLR Rodyti pranešimą
        Apie viską pagalvota (išskyrus apie tai, kad čia turi būti ne kokių Druskininkų autobusų stotis, o 600 tūkstančių žmonių ES sostinės centrinis transporto mazgas).
        Užtat galima bus latytę ir kapučiną su espresu prie pat autobuso siurbti. Taip kurorotiška.

        Comment


          Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

          Užtat galima bus latytę ir kapučiną su espresu prie pat autobuso siurbti. Taip kurorotiška.
          Ok, as ziurau, kad mes cia nusifantazavom neblogai. Pacios sitos vizulkes tera detaliojo plano vizualizacijos. Pats stoties pastas, aplinkiniai pastata, amfitearai, ir ir keleiviu ilaipinimo ir islaipinimo temrinala bus projektuojami atskirais konkursais. Tai manau geriausia neoprisisprogt visiem su esamom vizualizacijom, kurios labai daug ko apie galutini pastato varianta ir keleiviu terminalus neparodo.

          Comment


            Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

            Ok, as ziurau, kad mes cia nusifantazavom neblogai. Pacios sitos vizulkes tera detaliojo plano vizualizacijos. Pats stoties pastas, aplinkiniai pastata, amfitearai, ir ir keleiviu ilaipinimo ir islaipinimo temrinala bus projektuojami atskirais konkursais. Tai manau geriausia neoprisisprogt visiem su esamom vizualizacijom, kurios labai daug ko apie galutini pastato varianta ir keleiviu terminalus neparodo.
            Šiaip, net jei ten viskas būtų padaryta žymiai geriau su kokiais nors konkursais, tai visvien yra feilas transporto planavimo požiūriu. Centrinė autobusų stotis ir centrinė geležinkelio stotis turi būti INTEGRUOTOS t.y. vieno projekto ir vieno objekto neatskiriamos dalys. Ypač, kai ES mums šiap ne taip įbruko RB projektą, kuris mums užtikrins jungtį su civilizuotu pasauliu. Autobusų stotis turėjo būti apimta ZHA Geležinkelio stoties projekte, kuris, panašu, apskritai nebus įgyvendintas, nes "nėra pinigų" ar dėl panašių lietuviškų priežasčių.

            Žodžiu, tai yra tiesiog vadovėlinis, totalinis ir bekompromisinis vilnietiškas clusterfuck'as, kur suknisama viskas, ką įmanoma suknisti. Tai ar ten bus biškiuką kas nors tweakinama vienaip ar kitaip, realiai nebėra jokio skirtumo, nes bus šūdas either way. Taip būna, kai tiek miesto valdžioje, tiek šalies centrinėje valdžioje yra plūgai ir mužikai, kurie nelabai supranta, kaip veikia pasaulis ir kad ne viskas veikia taip paprastai kaip nuvažiavimas savaitgalį pas tėvukus su savo Passatu bulvių parsivežti. Norėčiau sakyti, kad čia bus eilinis Vilnius-style "bus geriau, nei anksčiau", bet, tiesą sakant, net nesu tuo tikras.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Šiaip, net jei ten viskas būtų padaryta žymiai geriau su kokiais nors konkursais, tai visvien yra feilas transporto planavimo požiūriu. Centrinė autobusų stotis ir centrinė geležinkelio stotis turi būti INTEGRUOTOS t.y. vieno projekto ir vieno objekto neatskiriamos dalys. Ypač, kai ES mums šiap ne taip įbruko RB projektą, kuris mums užtikrins jungtį su civilizuotu pasauliu. Autobusų stotis turėjo būti apimta ZHA Geležinkelio stoties projekte, kuris, panašu, apskritai nebus įgyvendintas, nes "nėra pinigų" ar dėl panašių lietuviškų priežasčių.

              Žodžiu, tai yra tiesiog vadovėlinis, totalinis ir bekompromisinis vilnietiškas clusterfuck'as, kur suknisama viskas, ką įmanoma suknisti. Tai ar ten bus biškiuką kas nors tweakinama vienaip ar kitaip, realiai nebėra jokio skirtumo, nes bus šūdas either way. Taip būna, kai tiek miesto valdžioje, tiek šalies centrinėje valdžioje yra plūgai ir mužikai, kurie nelabai supranta, kaip veikia pasaulis ir kad ne viskas veikia taip paprastai kaip nuvažiavimas savaitgalį pas tėvukus su savo Passatu bulvių parsivežti. Norėčiau sakyti, kad čia bus eilinis Vilnius-style "bus geriau, nei anksčiau", bet, tiesą sakant, net nesu tuo tikras.
              Ok, tai po truputi tada :

              1) Taug kur autobusu ir traukiniu stotys nera tam paciam pastate. Vilniaus atveju uzteks gatve pereit, kas yra daug arciau, nei dauguma autobusu ir traukiniu stociu Europoje.
              2)Nustokit varyt ta savo demagogija apie tai, kad niekas Vilnius Connect nesiruosia igyvendint. Neturit jokiu konkreciu irodymu ir skleidziat dmeoagogija.

              Comment


                Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                Ok, tai po truputi tada :

                1) Taug kur autobusu ir traukiniu stotys nera tam paciam pastate. Vilniaus atveju uzteks gatve pereit, kas yra daug arciau, nei dauguma autobusu ir traukiniu stociu Europoje.
                2)Nustokit varyt ta savo demagogija apie tai, kad niekas Vilnius Connect nesiruosia igyvendint. Neturit jokiu konkreciu irodymu ir skleidziat dmeoagogija.
                Šiaip įrodyt reiktų teiginius, o ne neiginius. Tai kur įrodymai, kad vyksta koks nors progresas su Geležinkelių stoties projekto įgyvendinimu? Kur finansavimas? Kokiomis dalimis ir kas apmokės? Kur statybos leidimai? Kada prasideda statybos darbai?

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Šiaip įrodyt reiktų teiginius, o ne neiginius. Tai kur įrodymai, kad vyksta koks nors progresas su Geležinkelių stoties projekto įgyvendinimu? Kur finansavimas? Kokiomis dalimis ir kas apmokės? Kur statybos leidimai? Kada prasideda statybos darbai?
                  O kur irodymai, kad nevyksta. Whataboutizmas pas jus ir tiek. Jei teigiat, kad tokie projektai nevyks is viso reikia ir pateikt realius irodymus, o ne "negirdejau nieko, tai nieko galimai ir nera". Jau antrakart bandot irodyt savo, bet kaip pirma kart be faktu ejot ir negalejot niekaip atsikirt, kad "niekas nieko nestatys" taip ir dabar.

                  Comment


                    Aš nesuprantu, kodėl negalima padaryti taip? Autobusai liktų uždengti. Viršuje būtų ofisai arba būtų stogas.

                    Click image for larger version

Name:	Vilniaus+Autobusų+Stotis+-+Vizualizacija+-+DOARCHITECTS.jpg
Views:	2227
Size:	164,8 kB
ID:	2042693

                    Comment


                      Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                      O kur irodymai, kad nevyksta. Whataboutizmas pas jus ir tiek. Jei teigiat, kad tokie projektai nevyks is viso reikia ir pateikt realius irodymus, o ne "negirdejau nieko, tai nieko galimai ir nera". Jau antrakart bandot irodyt savo, bet kaip pirma kart be faktu ejot ir negalejot niekaip atsikirt, kad "niekas nieko nestatys" taip ir dabar.
                      Kai nėra numatytas finansavimas, paprastai už ačiū niekas nestato.
                      Dar kartą, kas tiksliai ir kokiomis dalimi bei sumomis tai finansuos? Kur statybos leidimas? Kada prasideda statybos darbai? Be išsisukinėjimų.

                      Comment


                        Matyt tikrai nesišviečia nauja traukinių stotis. Jeigu remontuoja, kai tuoj bus viskas perdaroma, tai matyt žino, kad Vilnius Connect nesišviečia dar kokį 10 metų

                        Įsibėgėja naujas Vilniaus geležinkelio stoties remonto etapas

                        Tęsiant Vilniaus geležinkelio stoties remontą, pradėti darbai įgauna vis didesnį pagreitį. Šiuo metu „LTG Infra” jau pasirašė sutartis dėl nestandartinių baldų ir interjero sprendinių pirkimo. Šios sutartys – Vilniaus geležinkelio stoties pastato remonto dalis. Pabaigus visus stoties atnaujinimo darbus klientų lauks šiuolaikiška laukimo erdvė, patogios paslaugų zonos, naujos komfortiškos erdvės verslams – maisto, užkandžių gamintojams, taip pat kitiems paslaugų teikėjams, tenkinantiems įvairius keliaujančiųjų traukiniais poreikius.

                        Comment


                          Parašė liootas Rodyti pranešimą
                          Matyt tikrai nesišviečia nauja traukinių stotis.

                          Tai kad naujos stoties niekas ir nežadėjo, tik aplipins senąją amfiteatrais beigi laiptais neįgaliesiems ir dviratininkams, kad pažaliuotų iš pykčio (iš čia ir Green-Connect).
                          -

                          Comment


                            Taigi buvo skelbta anksčiau, kad stoties pertvarka bus kartu su RailBaltica statybomis.

                            Comment


                              Va čia tai investicijos! 269 900 eur baldams! Jei dar sėdmaišių nupirks Vilniaus stotis bus moderniausia regione.
                              O visokie nihilistai ir diletantai sako, kad rekonstrukcija nevyksta. Juk dar mulčiaus pavarysim ant krūmelių už kokius 50 štukų. Ryga rūko kamputyje.

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                Taigi buvo skelbta anksčiau, kad stoties pertvarka bus kartu su RailBaltica statybomis.
                                O tu tuo tiki? Norėtum gal lažintis?

                                Comment


                                  Parašė liootas Rodyti pranešimą
                                  Matyt tikrai nesišviečia nauja traukinių stotis. Jeigu remontuoja, kai tuoj bus viskas perdaroma, tai matyt žino, kad Vilnius Connect nesišviečia dar kokį 10 metų

                                  Įsibėgėja naujas Vilniaus geležinkelio stoties remonto etapas
                                  Elementari higiena ir tiek, atliekama kas 4-5 metus Vakrauose. 270 tukst yra nedidele suma ir kazkokiu rimtu remontu to nepavadinsi. Kol pati stotis bus statoma, keleiviams reiks kur atsisest, laukti traukiniu ir pan. Tai stoties preiziura yra normalus dalykas. Taip pat senojo stoties pastato nelbai kas leis stipriai keist, tai ten dideliu remontu ir nepadarysi.
                                  Paskutinis taisė TrippleA; 2023.04.10, 13:58.

                                  Comment


                                    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                                    Aš nesuprantu, kodėl negalima padaryti taip? Autobusai liktų uždengti. Viršuje būtų ofisai arba būtų stogas.

                                    Click image for larger version

Name:	Vilniaus+Autobusų+Stotis+-+Vizualizacija+-+DOARCHITECTS.jpg
Views:	2227
Size:	164,8 kB
ID:	2042693
                                    Būtent.
                                    Ir kai tokio svarbaus objekto projektavime (tiesa sakant dar net koncepcijos stadijoje) reikia įrodinėti tokius elementarius ir atrodytų pirminius principus kaip autobusų ir jų laukimo zonos (bent jau) pakišimas po stogu (o tolimesnė integracija tai matyt iš vis artima branduolinei sintezei) tai man plaukai šiaušiasi. Jei jau čia lipama ant tokio elementaraus grėblio tai ko tuomet galima laukti?

                                    Comment


                                      Ar tai kažkaip susiję su sklypais ar kaip čia suprasti?

                                      Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1375
Size:	278,2 kB
ID:	2043707

                                      Comment


                                        Parašė Robyla Rodyti pranešimą

                                        Jeigu tvorai striuka su pinigais, tai koks signalas Connect projektui?
                                        Connect "prjektas" yra projektas tik tiek, kiek Stoties rajone investuos privatūs investuotojai. Pats stoties Zaha Hadid projektas mirė net nepradėtas. Jokių kitokių investicijų nei iš VMS, nei iš LTG, nekalbant apie centrinę valdžią, net nėra planuojama, išskyrus kokį vieną kitą mažareikšmį kosmetinį patvarkymą. Bus labai gerai, jei išbombarduotą šaligatvį aptvarkys.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Connect "prjektas" yra projektas tik tiek, kiek Stoties rajone investuos privatūs investuotojai. Pats stoties Zaha Hadid projektas mirė net nepradėtas. Jokių kitokių investicijų nei iš VMS, nei iš LTG, nekalbant apie centrinę valdžią, net nėra planuojama, išskyrus kokį vieną kitą mažareikšmį kosmetinį patvarkymą. Bus labai gerai, jei išbombarduotą šaligatvį aptvarkys.
                                          Gal jau metas baigt savo demagogijas be jokio pagrindo skleist. Nei tu zinai, kaip projektas toliau vystomas, nei adekvacius faktus gali pateikt, tik blenius varai tiek apie Vilnius Connect, tiek apie RB2. Jau nebeaisku ar juoktis ar verkti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X