Ir dar vienas ne pagrindinis, bet toks kažkiek iliustratyvus pavyzdys - kam reikalinga ir kiek kainuotų Hadid amfiteatras? Vienu metu giedama, kad pinigų nėra, ir tuo pačiu kažkokie amfiteatrai beveik vidury nieko projektuojami, kurie kainuotų galiu įsivaizduoti kiek, o tada dar jų remontai kai prisidėtų... Pastangos ne ten koncentruojamos, nukrypstama nuo pagrindinio tikslo. Nors, iš kitos pusės žiūrint, yra indikacijų, kad jie ir pagrindinio tikslo nelabai supranta - gerai funkcionuojančio hub'o. Tai indikuoja tokie dalykai kaip atskiros nuo hub'o autostoties projektavimas, kuri net neturi virš autobusų pilnaverčių stogų ir tt..
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija
Collapse
X
-
Vilniaus stoties pertvarkos vingrybės: savivaldybė rado būdą, kaip išjudėti su projektavimu https://www.vz.lt
Praėjus daugiau nei dvejiems metams nuo architektūros konkurso Vilniaus stoties rajono konversijai, vadinamai „Vilnius Connect“, savivaldybė ir AB „Lietuvos geležinkeliai“ (LTG) nusprendė projektavimą suskirstyti į etapus. Tai savivaldybei leistų pradėti įgyvendinti savo projekto dalį, nelaukiant LTG sprendimų. Sostinė pagal projektą yra įsipareigojusi sutvarkyti stoties aikštę.
VŽ primena, kad prieš trejus metus paskelbta, jog architektūros konkursą Vilniaus geležinkelio stoties pertvarkymo idėjai laimėjo tarptautinis biuras „Zaha Hadid Architects“. Tada projektavimą planuota pradėti 2023 m. trečią ketvirtį. Vėliau dėl karo Ukrainoje sutarties terminas pavėlintas iki 2024 m. antro ketvirčio.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 11 patinka
Comment
-
Bet be propagandos niekaip negalima apsieiti: anksčiau dėl visko kovidas kaltas, dabar - karas...
Aš linkiu, kad tik jiems pavyktų paleisti statybas. Ir labai tikiuosi, kad atskirų projektų vykdytojai suderins tarpusavyje funkcijas...nes jei VMS net šaligatvių negeba suderinti su sklypų vystytojais...
Ir kad suvoks skirtingų susiekimo rūšių integravimo tarpusavyje svarbą.
Ir kad bent autobusų aukštelės bus pilnavertiškai uždengtos : ).
- 6 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąBet be propagandos niekaip negalima apsieiti: anksčiau dėl visko kovidas kaltas, dabar - karas...
Aš linkiu, kad tik jiems pavyktų paleisti statybas. Ir labai tikiuosi, kad atskirų projektų vykdytojai suderins tarpusavyje funkcijas...nes jei VMS net šaligatvių negeba suderinti su sklypų vystytojais...
Ir kad suvoks skirtingų susiekimo rūšių integravimo tarpusavyje svarbą.
Ir kad bent autobusų aukštelės bus pilnavertiškai uždengtos : ).
O dėl VMS tai ir aš abejoju, kad jie įgalūs ką nors žmoniškai suderinti. Toks lakmuso popierėlis paimtas iš John kito posto:
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 12 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąPagalvojau:
..
- Stotis - apie 100 mln
..
Keisčiau šį punktą oro uostu (nauji terminalai)
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Deja deja, bet stotis nejuda iš mirties taško, ir perspektyvos neaiškios.
Keisčiau šį punktą oro uostu (nauji terminalai)
Berods bus projektavimas, o poto jau visi kiti darbai.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąDeja deja, bet stotis nejuda iš mirties taško, ir perspektyvos neaiškios.
Daugiau info nebus, NDA.Paskutinis taisė ejs-ejs; 2025.07.18, 15:23.
- 11 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Projektas juda, perspektyvos derinamos.
Daugaiu info nebus, NDA.
Comment
-
Šiandien vyko Miesto plėtros komiteto posėdis, kuriame Connect 1 projektas aptartas. Tai savivaldybė važiuoja su savo dalimi nelaukdama LTG. Įdomiausias pokytis - autobusų stotį savivaldybė persiims pas save ir ją numatys prie VT terminalo. Pati stotis bus pastate prie terminalo (kasos, laukimas), atstovos kažkur Geležinkelio g. vienoje iš LTG teritorijų.
- 24 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąĮdomiausias pokytis - autobusų stotį savivaldybė persiims pas save ir ją numatys prie VT terminalo. Pati stotis bus pastate prie terminalo (kasos, laukimas), atstovos kažkur Geležinkelio g. vienoje iš LTG teritorijų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Ar tai reiškia, kad buvo rastas sprendimas kaip savivaldybei perimti iš Paleičiko stoties valdymą?
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąNelabai suprantau kur turėtų būti tada tarpmiestinių/tarptautinių autobusų sustojimo vietos, peronai? Nes ten, kur dabar pavaizduotas VT terminalas, tai peronų sustojimui užtektų tik miesto transportui ir gal maksimaliai kažkokiems priemiestiniams maršrutams.
Comment
-
Lyg ir geros naujienos, lyg ir judama gera linkme.
O ar vis dar ruošiamasi statyti tą amfiteatrą? Jei jį visgi įrengs, bet jis bus tarkime autobusų pastato dalis and kurio stogo galima vaikščioti, gal tada ir visai nieko. Bet jei bus atskiras statinys tuomet blogai.
Beje, jei jis būtų apjungtas su stogu, gal tuomet verta žiūrėti ir galvoti apie kokio pvz pėsčiųjų viaduko pratęsimą iki kitos pusės bėgių (į Naujininkus), jei toks poreikis būtų ir būtų naudinga susisiekimui.
Paskutinis taisė spekas; 2025.08.20, 14:05.
Comment
-
Parašė Red Neck Rodyti pranešimą
Kur yra tas “VT terminalas”?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis
Po tuo amfiteatru negali būti autobusų stoties pastato, nes šalia nebus autobusų aikštelės, bus viešojo transporto sustojimai. Pati autobusų stotis kaip suprantu turėtų būti dar labiau į dešinę, o ten už jos kažkur ir autobusų sustojimai, tik kol kas nelabai aišku ar ten pat, kur ir dabar, ar visiškai nauji.
Apie tai kalbėjo Vilniaus vyr. architektė miesto plėtros komiteto posėdyje. Po amfiteatru “Zaha Hadid” numatė vietą, kurią šiaip ar taip kažkas išnaudotų. Bilietų kasos + laukimo salė persikėlė projekte iš pastato krašto į amfiteatrą. Tam kad sutalpinti ir tarpmiestinį/tarptautinį srautą numatoma įrengti dar vieną peroną.
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąO ar vis dar ruošiamasi statyti tą amfiteatrą? Jei jį visgi įrengs, bet jis bus tarkime autobusų pastato dalis and kurio stogo galima vaikščioti, gal tada ir visai nieko. Bet jei bus atskiras statinys tuomet blogai.
Beje, jei jis būtų apjungtas su stogu, gal tuomet verta žiūrėti ir galvoti apie kokio pvz pėsčiųjų viaduko pratęsimą iki kitos pusės bėgių (į Naujininkus), jei toks poreikis būtų ir būtų naudinga susisiekimui.
Po tuo amfiteatru negali būti autobusų stoties pastato, nes šalia nebus autobusų aikštelės, bus viešojo transporto sustojimai. Pati autobusų stotis, kaip suprantu, turėtų būti dar labiau į dešinę, o ten už jos kažkur ir autobusų sustojimai, tik kol kas nelabai aišku ar ten pat, kur ir dabar, ar visiškai nauji.
Amfiteatro sujungimas pėsčiųjų tiltu į naujininkus vargu ar pasiteisintu. Apskritai šitoje vizualizacijoje tiek žmonių pripaišyta, kiek ten būtų nebent per labai dideles šventes. Didžiąją dalį laiko tas amfiteatras bus tuščias, bet tai nereiškia, kad jo nereikia. Galbūt jis šiaip gražiai architektūriškai atrodytų ir turėtų prasmę kelis kartus per metus, kai toje vietoje būtų rengiamos kokios šventės, o galbūt atsirastų ir daugiau jo paskirčių, galbūt kokių koncertų, filmų, gyvos muzikos ir pan. vakarai, visgi artimiausias jam analogas, kalnų parko estrada, nors ir didesnė, bet yra atokiau nuo pagrindinių žmonių srautų ir kartais ne dydyje esmė.
- 1 patinka
Comment
Comment