Kalbant apie stociu egzistencija ir ju lokacija galima prikurti ir pasiulyti visokiu kosmosu. Kaina mazai kam idomu.
Mano manymu visi pasvarstymai kolkas praleidzia pagrindini faktoriu - Eurobaltikos veze. Kur bus EB stotis ten ir deretu toliau vystyti tarpmiestini VT.
Mano asmenine nuomone, geriausia EB stotis butu prie pat oro uosto(tiek Kaune, tiek Vilniuje), kad pescias galetum persesti is traukinio(autobuso) i lektuva ir atvirksciai. Ir ka tuomet mes gauname? Be jokiu taksi ir laiko svaistymo keleiviai galetu patikimai persesti tarp Vilniaus, Kauno ir Rygos oro uostu. Visa tai padidintu ir EB vezes apkorivima, ir jos rentabiluma, ir viso regiono sinergija, didesnius srautus visiems. Autobusu stotis lengvai galetu prisitaikyti su tarpinem stotelem pakeliui is miesto.
Mano manymu visi pasvarstymai kolkas praleidzia pagrindini faktoriu - Eurobaltikos veze. Kur bus EB stotis ten ir deretu toliau vystyti tarpmiestini VT.
Mano asmenine nuomone, geriausia EB stotis butu prie pat oro uosto(tiek Kaune, tiek Vilniuje), kad pescias galetum persesti is traukinio(autobuso) i lektuva ir atvirksciai. Ir ka tuomet mes gauname? Be jokiu taksi ir laiko svaistymo keleiviai galetu patikimai persesti tarp Vilniaus, Kauno ir Rygos oro uostu. Visa tai padidintu ir EB vezes apkorivima, ir jos rentabiluma, ir viso regiono sinergija, didesnius srautus visiems. Autobusu stotis lengvai galetu prisitaikyti su tarpinem stotelem pakeliui is miesto.
Ar jūs apskritai suprantat, kad dabartinėje vietoje jau viskas paruošta, visas miesto VT yra sukoordinuotas būtent į tą vietą, nes ten dar ir geležinkelio stotis yra, kuri galbūt dar ir RB stotimi taps. Ta vieta dabar yra visos Vilniaus apskrities VT HUB'as. Maža to, tas pats susisiekimas su oro uostu yra labai greitas (autobusu nuo 15 iki 20 nuo stotelės stotyje iki beveik oro uosto durų, traukiniu 7 minutės + porą minučių paeiti nuo perono iki oro uosto), o iki geležinkelio stoties apskritai dvi minutės pėščiom, tai pagal jus tai ne priežastis palikti stotį ten kur ji yra?









Comment