Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė evvt Rodyti pranešimą

    matant kas čia daroma ir bus padaryta iškart supranti kad patekai į biudžeto problemų turinti miestą
    Ne tiek į finansų problemų turintį miestą, kiek į suvokimo apie žmonių srautus ir įpročius neturintį miestą.
    You might surprise yourself.

    Miestai.net FB

    Comment


      Parašė spirit Rodyti pranešimą

      Ne tiek į finansų problemų turintį miestą, kiek į suvokimo apie žmonių srautus ir įpročius neturintį miestą.
      Jo, išties pati pirma mintis ateitų daugeliui būtent panašiai tokia. Arba iškiltų įtarimas apie pačius miesto gyventojus išsiskiriančius iš likusio pasaulio būtent keistais judėjimo ypatumais

      Comment


        Parašė R.D. Rodyti pranešimą
        Sprendžiant iš antros foto, tai visi vis tiek eis skersai, jeigu tik nepastatys tvorelių, nes toks būdas nerealiai idiotiškas.
        Turiu vilties, kad esama perėja vistik bus pasukta įstrižai, kad susidarytų didesni už 90 laipsnių kampai. Tuomet gal ir pusė velnio gausis. Dar buvo galima pasiaurinti žiedo važiuojamąją dalį ir iš centro pusės. Nereikia gi ten tokio pločio, o tai važiuoja visi kokiomis penkiomis improvizuotomis eismo juostomis.

        Comment


          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          Klausimas, gal šiek tiek ne į temą. Bet čia kalbėta apie Naujininkų mistinę "integraciją" su likusiu miestu.

          Įdomu, dėl kokių priežasčių buvo uždaryti nusileidimai nuo pėsčiųjų viaduko per geležinkelį į peronus? Kam jie trukdė?
          Kad mažiau per stotį vaikščiotų... Vienas veikia ir pakanka. Čia jau klausimas LG. Aišku, atsakus, kad avarinės būklės, bet tai melas, nes nuolat remontuojamas jis yra. Jei jau tokia bloga būklė, tai reikia griauti ir statyti naują.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            tai reikia griauti ir statyti naują.
            Ko gero šitas variantas geriausiais. Bet gal dėl kažkokio mistinio saugumo (gel. saugos) nuėmė laiptus?

            Comment


              Laiptų nenuėmė, tik jie užtverti.

              Comment









                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                  Kad mažiau per stotį vaikščiotų... Vienas veikia ir pakanka. Čia jau klausimas LG. Aišku, atsakus, kad avarinės būklės, bet tai melas, nes nuolat remontuojamas jis yra. Jei jau tokia bloga būklė, tai reikia griauti ir statyti naują.
                  Na taip, gal kažkoks (ne)saugumas ir yra ta mistinė priežastis, kodėl užtvėrė tuos nusileidimus. Mistinė, nes logiškai sudėtinga būtų paaiškinti, kokią įtaką saugumui turi galimybė patekti į geležinkelio peronus nuo pėsčiųjų viadukų. Juk ir į geležinkelio stoties pastatą patekimas laisvas, jokių patikrų nėra. O jei norima, kad tiesiog nebūtų galimybės patekti į traukinį tiesiog iš gatvės, tai juk į pirmąjį kelią tiesiog iš gatvės ir toliau galima praeiti. Iš abiejų stoties pastato pusių.
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                    Turiu vilties, kad esama perėja vistik bus pasukta įstrižai, kad susidarytų didesni už 90 laipsnių kampai. Tuomet gal ir pusė velnio gausis. Dar buvo galima pasiaurinti žiedo važiuojamąją dalį ir iš centro pusės. Nereikia gi ten tokio pločio, o tai važiuoja visi kokiomis penkiomis improvizuotomis eismo juostomis.
                    Parašė Zorro Rodyti pranešimą

                    Viltis blėsta... matyt projektuotojai matlankių neturi, tik kampainius.

                    Comment


                      Vilniaus (ir ne tik jo) avaringų vietų žemėlapis. Judraus, chaotiško ir atseit nesaugaus stoties žiedo jame nėra.

                      https://www.delfi.lt/projektai/saugu....d?id=75734697

                      Tai tvarkoma nebent dėl grožio. Kad pasidarys saugiau ir patogiau, dar negarantuota. Pėstiesiems tai tikrai nebus patogiau .
                      Paskutinis taisė senasnamas; 2017.09.13, 14:27.

                      Comment


                        Salelės.








                        Comment


                          Aplink žiedą reorganizuotas judėjimas.















                          Comment


                            https://www.15min.lt/verslas/naujien...uje-973-983638

                            Naujas kąsnis Vilniuje: ieškoma, kaip panaudoti 21 ha „Lietuvos geležinkelių“ teritoriją

                            „Lietuvos geležinkelių“ atstovas Martynas Burba 15min teigė, kad įmonė siekia didinti veiklos efektyvumą, todėl buvo atlikta teritorijos, esančios tarp Geležinkelio ir Pelesos gatvių, galimybių studija. Ja siekiama išsiaiškinti, kaip būtų galima geriau panaudoti teritoriją, į kurią patenką bendrovės patalpos.

                            „Šiuo metu diskutuojame, kaip efektyviau išnaudoti šią teritoriją, pritraukti daugiau keleivių, tačiau jokių konkrečių sprendimų, susijusių su šios teritorijos vystymu, nėra priimta“, – teigė jis.

                            Pirmadienį „Lietuvos geležinkeliai“ ir Vilniaus miesto savivaldybė rengia pristatymą, kuriame supažindins su geležinkelio stoties teritorijos modernizavimo vizija.
                            Primečiau su google maps - 21 hektaro teritorija gaunasi absoliučiai visa teritorija tarp Pelesos ir Geležinkelio gatvių, o ne tik kažkuri jos dalis. Viskas įskaitant kelynus, pačią stotį, remonto cechus ir geležinkelių muziejų.

                            Keista, kad apie tokį projektą viešai nebuvo kalbėta. Bet kuriuo atveju, lauksim pirmadienio.

                            Comment


                              Parašė Robertas Rodyti pranešimą
                              https://www.15min.lt/verslas/naujien...uje-973-983638



                              Primečiau su google maps - 21 hektaro teritorija gaunasi absoliučiai visa teritorija tarp Pelesos ir Geležinkelio gatvių, o ne tik kažkuri jos dalis. Viskas įskaitant kelynus, pačią stotį, remonto cechus ir geležinkelių muziejų.

                              Keista, kad apie tokį projektą viešai nebuvo kalbėta. Bet kuriuo atveju, lauksim pirmadienio.
                              Tai apie visą teritoriją ir kalba, kad neišnaudojama. Buvo jau keli siūlymai panaudoti dalį teritorijos prie Pelesos g. ten sukelant Ministerijas, atkelti Autobusų stotį, bei tiems dalykams realiai nėra poreikio, o tik naujos LG valdžios norai parodyti, kaip gerai dirba.

                              Comment


                                Gal vis gi variantas būtų ten iškelti autobusų stotį? Išlaikoma vientisa stoties struktūra (reikėtų tik nutiesti jungtis virš bėgių), bet tuo pačiu išsprendžiama dabartinės auto stoties problema.

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                  Tai apie visą teritoriją ir kalba, kad neišnaudojama. Buvo jau keli siūlymai panaudoti dalį teritorijos prie Pelesos g. ten sukelant Ministerijas, atkelti Autobusų stotį, bei tiems dalykams realiai nėra poreikio, o tik naujos LG valdžios norai parodyti, kaip gerai dirba.
                                  verslo centrams poreikis būtų, kad ir tai pačiai geležinkelio administracijai ten susikraustyti

                                  Comment


                                    Vilnius nusipelno kazko tokio ir tai turetu tapti VS prioritetiniu projektu.

                                    Lodzes stoties rajono sutvarkymas
                                    https://www.skyscrapercity.com/showt...02609&page=134

                                    Comment


                                      Nenusipelno, gerų projektų Lietuvoje niekas nedaro.

                                      Comment


                                        Parašė dr-rox Rodyti pranešimą
                                        Nenusipelno, gerų projektų Lietuvoje niekas nedaro.
                                        Elementaru, nes "nėra pinigų".
                                        Konkrečiai stoties teritoriją tapo įmanoma sutvarkyti, nes praktiškai visas krovininis srautas nukreiptas aplinkui.

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                          Elementaru, nes "nėra pinigų".
                                          Konkrečiai stoties teritoriją tapo įmanoma sutvarkyti, nes praktiškai visas krovininis srautas nukreiptas aplinkui.
                                          Lukoilas (autobusų stoties savininkas) neturi pinigų?
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X