Parašė evvt
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija
Collapse
X
-
Jo, išties pati pirma mintis ateitų daugeliui būtent panašiai tokia. Arba iškiltų įtarimas apie pačius miesto gyventojus išsiskiriančius iš likusio pasaulio būtent keistais judėjimo ypatumaisParašė spirit Rodyti pranešimą
Ne tiek į finansų problemų turintį miestą, kiek į suvokimo apie žmonių srautus ir įpročius neturintį miestą.
Comment
-
Turiu vilties, kad esama perėja vistik bus pasukta įstrižai, kad susidarytų didesni už 90 laipsnių kampai. Tuomet gal ir pusė velnio gausis. Dar buvo galima pasiaurinti žiedo važiuojamąją dalį ir iš centro pusės. Nereikia gi ten tokio pločio, o tai važiuoja visi kokiomis penkiomis improvizuotomis eismo juostomis.Parašė R.D. Rodyti pranešimąSprendžiant iš antros foto, tai visi vis tiek eis skersai, jeigu tik nepastatys tvorelių, nes toks būdas nerealiai idiotiškas.
Comment
-
Kad mažiau per stotį vaikščiotų... Vienas veikia ir pakanka. Čia jau klausimas LG. Aišku, atsakus, kad avarinės būklės, bet tai melas, nes nuolat remontuojamas jis yra. Jei jau tokia bloga būklė, tai reikia griauti ir statyti naują.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKlausimas, gal šiek tiek ne į temą. Bet čia kalbėta apie Naujininkų mistinę "integraciją" su likusiu miestu.
Įdomu, dėl kokių priežasčių buvo uždaryti nusileidimai nuo pėsčiųjų viaduko per geležinkelį į peronus? Kam jie trukdė?
Comment
-
Ko gero šitas variantas geriausiais. Bet gal dėl kažkokio mistinio saugumo (gel. saugos) nuėmė laiptus?Parašė Al1 Rodyti pranešimątai reikia griauti ir statyti naują.
Comment
-
Na taip, gal kažkoks (ne)saugumas ir yra ta mistinė priežastis, kodėl užtvėrė tuos nusileidimus. Mistinė, nes logiškai sudėtinga būtų paaiškinti, kokią įtaką saugumui turi galimybė patekti į geležinkelio peronus nuo pėsčiųjų viadukų. Juk ir į geležinkelio stoties pastatą patekimas laisvas, jokių patikrų nėra. O jei norima, kad tiesiog nebūtų galimybės patekti į traukinį tiesiog iš gatvės, tai juk į pirmąjį kelią tiesiog iš gatvės ir toliau galima praeiti. Iš abiejų stoties pastato pusių.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Kad mažiau per stotį vaikščiotų... Vienas veikia ir pakanka. Čia jau klausimas LG. Aišku, atsakus, kad avarinės būklės, bet tai melas, nes nuolat remontuojamas jis yra. Jei jau tokia bloga būklė, tai reikia griauti ir statyti naują.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Turiu vilties, kad esama perėja vistik bus pasukta įstrižai, kad susidarytų didesni už 90 laipsnių kampai. Tuomet gal ir pusė velnio gausis. Dar buvo galima pasiaurinti žiedo važiuojamąją dalį ir iš centro pusės. Nereikia gi ten tokio pločio, o tai važiuoja visi kokiomis penkiomis improvizuotomis eismo juostomis.Viltis blėsta... matyt projektuotojai matlankių neturi, tik kampainius.Parašė Zorro Rodyti pranešimą

Comment
-
Vilniaus (ir ne tik jo) avaringų vietų žemėlapis. Judraus, chaotiško ir atseit nesaugaus stoties žiedo jame nėra.
https://www.delfi.lt/projektai/saugu....d?id=75734697
Tai tvarkoma nebent dėl grožio. Kad pasidarys saugiau ir patogiau, dar negarantuota. Pėstiesiems tai tikrai nebus patogiau
.
Paskutinis taisė senasnamas; 2017.09.13, 15:27.
Comment
-
https://www.15min.lt/verslas/naujien...uje-973-983638
Primečiau su google maps - 21 hektaro teritorija gaunasi absoliučiai visa teritorija tarp Pelesos ir Geležinkelio gatvių, o ne tik kažkuri jos dalis. Viskas įskaitant kelynus, pačią stotį, remonto cechus ir geležinkelių muziejų.Naujas kąsnis Vilniuje: ieškoma, kaip panaudoti 21 ha „Lietuvos geležinkelių“ teritoriją
„Lietuvos geležinkelių“ atstovas Martynas Burba 15min teigė, kad įmonė siekia didinti veiklos efektyvumą, todėl buvo atlikta teritorijos, esančios tarp Geležinkelio ir Pelesos gatvių, galimybių studija. Ja siekiama išsiaiškinti, kaip būtų galima geriau panaudoti teritoriją, į kurią patenką bendrovės patalpos.
„Šiuo metu diskutuojame, kaip efektyviau išnaudoti šią teritoriją, pritraukti daugiau keleivių, tačiau jokių konkrečių sprendimų, susijusių su šios teritorijos vystymu, nėra priimta“, – teigė jis.
Pirmadienį „Lietuvos geležinkeliai“ ir Vilniaus miesto savivaldybė rengia pristatymą, kuriame supažindins su geležinkelio stoties teritorijos modernizavimo vizija.
Keista, kad apie tokį projektą viešai nebuvo kalbėta. Bet kuriuo atveju, lauksim pirmadienio.
Comment
-
Tai apie visą teritoriją ir kalba, kad neišnaudojama. Buvo jau keli siūlymai panaudoti dalį teritorijos prie Pelesos g. ten sukelant Ministerijas, atkelti Autobusų stotį, bei tiems dalykams realiai nėra poreikio, o tik naujos LG valdžios norai parodyti, kaip gerai dirba.Parašė Robertas Rodyti pranešimąhttps://www.15min.lt/verslas/naujien...uje-973-983638
Primečiau su google maps - 21 hektaro teritorija gaunasi absoliučiai visa teritorija tarp Pelesos ir Geležinkelio gatvių, o ne tik kažkuri jos dalis. Viskas įskaitant kelynus, pačią stotį, remonto cechus ir geležinkelių muziejų.
Keista, kad apie tokį projektą viešai nebuvo kalbėta. Bet kuriuo atveju, lauksim pirmadienio.
Comment
-
verslo centrams poreikis būtų, kad ir tai pačiai geležinkelio administracijai ten susikraustytiParašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tai apie visą teritoriją ir kalba, kad neišnaudojama. Buvo jau keli siūlymai panaudoti dalį teritorijos prie Pelesos g. ten sukelant Ministerijas, atkelti Autobusų stotį, bei tiems dalykams realiai nėra poreikio, o tik naujos LG valdžios norai parodyti, kaip gerai dirba.
Comment
-
Vilnius nusipelno kazko tokio ir tai turetu tapti VS prioritetiniu projektu.
Lodzes stoties rajono sutvarkymas
https://www.skyscrapercity.com/showt...02609&page=134
- 2 patinka
Comment
-
Elementaru, nes "nėra pinigų".Parašė dr-rox Rodyti pranešimąNenusipelno, gerų projektų Lietuvoje niekas nedaro.
Konkrečiai stoties teritoriją tapo įmanoma sutvarkyti, nes praktiškai visas krovininis srautas nukreiptas aplinkui.
Comment
-
Lukoilas (autobusų stoties savininkas) neturi pinigų?Parašė Sula Rodyti pranešimą
Elementaru, nes "nėra pinigų".
Konkrečiai stoties teritoriją tapo įmanoma sutvarkyti, nes praktiškai visas krovininis srautas nukreiptas aplinkui.
Comment















Comment