Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė utomnes Rodyti pranešimą
    Senoji stotis negali būti integruota į šiuolaikinį terminalą, nes pirma terminalo sąlyga: keleivių patogumas. [traukinių ir autobusų grindys turi būti vienam lygyje ir kuo arčiau)
    Iš kur toks kriterijus? Gal painioji su galimybe judėti tarp trukinių ir autobusų be laiptų (step free access)? Nelabai rasi pasualyje net naujausių stočių, kur traukiniai ir autobusai yra tokiame pačiame lygyje elevacijos požiūriu. Juo labiau, kad kartais traukiniai ir/ar autobusai išdėstyti daugiau, nei vienu lygiu.

    Comment


      Dezeen.com raso apie Vilniaus stoties projektą: "Zaha Hadid Architects designs sweeping bridge across Vilnius railway station"



      https://www.dezeen.com/2021/09/29/gr...sFY5o_XIq8AK6k

      Comment


        Gal kas nors zinote, bet kodel nesiuloma pratesti stoga virs traukiniu kad uzdengtu pilnai traukinius - taip kaip tai yra daroma Vakaruose?

        Comment


          Parašė Muzungus Rodyti pranešimą
          Gal kas nors zinote, bet kodel nesiuloma pratesti stoga virs traukiniu kad uzdengtu pilnai traukinius - taip kaip tai yra daroma Vakaruose?
          Nes Vilniuje pravažiuoja dyzeliniai traukiniai. Niekas nenori kvėpuoti kenksmingų dujų.

          Comment


            Parašė B.S. Rodyti pranešimą
            Nes Vilniuje pravažiuoja dyzeliniai traukiniai. Niekas nenori kvėpuoti kenksmingų dujų.
            Tai nėra priežastis.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Tai nėra priežastis.
              Kad yra. Dėl dyzeliniu traukinių tai išvis negalima daryti pilnos perdangos. Nors gal kol pastatyts naują stoties pastatą ir dyzeliniu truakinių nebeliks.

              Comment


                Tvarkys pesčiųjų tiltą per geležinkėlį stotyje. Projektuojami apndusai nešgaliems.

                https://citify.eu/stoties-pesciuju-viadukas/

                Comment


                  Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                  Tvarkys pesčiųjų tiltą per geležinkėlį stotyje. Projektuojami apndusai nešgaliems.

                  https://citify.eu/stoties-pesciuju-viadukas/
                  Atrodo kaip koks eilinis pesciuju tiltas per koki greitkeli. Galvojau bus kazkas ispudingiau kartu su stoties atnaujimo projektu.

                  Comment


                    Naujinykai kaniekt

                    Comment


                      Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                      Tvarkys pesčiųjų tiltą per geležinkėlį stotyje. Projektuojami apndusai nešgaliems.
                      Nenustebčiau jei juos iškart ir užtvertų. Kaip kad dabar su visais laiptais į peronus. Ir šiaip, neaišku kur tas pandusas nusileidžia Pelesos g. pusėje. Gal kažkas supratot?

                      Comment


                        Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimą

                        Nenustebčiau jei juos iškart ir užtvertų. Kaip kad dabar su visais laiptais į peronus.
                        Laiptus į peronus demontuot turėtų išvis.

                        Comment


                          Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimą

                          Nenustebčiau jei juos iškart ir užtvertų. Kaip kad dabar su visais laiptais į peronus. Ir šiaip, neaišku kur tas pandusas nusileidžia Pelesos g. pusėje. Gal kažkas supratot?
                          Brėžiniuose žiurėkite, viskas ten gan aišku. Bus statomi du pandusai, vienas į pirmą peroną su išėjimu į Stoties aikštę ir Galežinkelio g. ten kur dabar laiptai, ir antras paskutiniame perone prie Peleso g. (šio metu tas peronas keleiviams nenauduojamas, bet čia gal dėl Rail Balticos).

                          Laiptai visi bus demontuoti, atnaujinti tik į 1 peroną ir į gatvę.

                          Comment


                            Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

                            Atrodo kaip koks eilinis pesciuju tiltas per koki greitkeli. Galvojau bus kazkas ispudingiau kartu su stoties atnaujimo projektu.
                            Bte čia ir yra eilinis pesčiujų tiltas Projektas nėra VIlnius Connect dalis, tai tiesiog pandusu sumontavimai realiai ir esamo tilto remontas. Tai atsakas į Naujininkų bendruomenės prašymus dėl galimybės nebuvimo nauduotis viaduku neįgaliems, su vežimeliais, dviračiais.

                            Iš tikrujų reiktų pasidžiaugti, nes buvo realiai sureagota, anskčiau į tokius prašymus buvo ignoruojama iš viso. O Vilnius Connect net sprendimai jokie nėra vis dar aiškus, tad realus susisiekimas vargu ar bus ir po kokių 5 metų.

                            Comment


                              Tai šį tiltą vis vieną gi griaus po 5-8 metų, jei RB čia atsiras.

                              Comment


                                Parašė Resutas Rodyti pranešimą

                                Bte čia ir yra eilinis pesčiujų tiltas Projektas nėra VIlnius Connect dalis, tai tiesiog pandusu sumontavimai realiai ir esamo tilto remontas. Tai atsakas į Naujininkų bendruomenės prašymus dėl galimybės nebuvimo nauduotis viaduku neįgaliems, su vežimeliais, dviračiais.

                                Iš tikrujų reiktų pasidžiaugti, nes buvo realiai sureagota, anskčiau į tokius prašymus buvo ignoruojama iš viso. O Vilnius Connect net sprendimai jokie nėra vis dar aiškus, tad realus susisiekimas vargu ar bus ir po kokių 5 metų.
                                Tai tame ir esmė, kad šitas tiltas ne tik nėra jo dalis, bet dar ir prieštarauja tam, kas yra pasiūlyta laimėjusiame projekte. Ten išvis planuojami pastatai be jokio praėjimo, o dar vienas potencialus tiltas numatomas iš Zanavykų g. į Panerių g. kas yra logiška. Kišti pinigus į tokį autostrados pėsčiųjų tilto lygio pristroikę reikštų, kad Vilnius Connect lauksim dar kokius 10 metų, arba kad jis bus sugadintas šito tilto, nes tektų stipriai keist projektą, kadangi tiltas būtų pusės dengtų peronų vietoje ir tektų atsisakyt bent jau Naujininkų pusėje suprojektuoto pagrindinio ofisų/komercijos pastato.

                                Comment


                                  Na, deja, bet praėjimo neįgaliesiems, vežimėliams ir dviračiams reikalingas jua šiandien o ne po poros metu, tai gal neįvardinčiau kaip išmetimas į balą. Nauduojuosi šiuo tiltu pastoviai - šių sprendimų labai, labai reikia. Tai turėjo buti padaryta prieš 20 metų jau aikšu, o ne dabar. O Vilnius Connect mastu, gal nebus problemų pašalinti kelis papildomus pandusus ir įrengti naują normalų tiltą.
                                  Paskutinis taisė Resutas; 2021.11.03, 13:30.

                                  Comment


                                    R. Šimašius: naujas kongresų centras galėtų būti pastatytas stoties rajone vietoj nebenaudojamų bėgių

                                    Vyriausybei atsisakant planų Kongresų centrą Vilniuje įrengti rekonstravus sporto rūmus, sostinės meras Remigijus Šimašius sako, kad toks centras galėtų būti pastatytas geležinkelio stoties teritorijoje.

                                    Jo teigimu, šiuo metu numatytos trys alternatyvos centrui, dėl kurių kalbamasi su Ekonomikos ir inovacijų ministerija, tačiau, savivaldybės nuomone, objektas galėtų atsirasti ties vadinamuoju grįžračiu – puslankio formos geležinkelio bėgių įrengimu vagonams pasukti į kitą kelią.

                                    „Mūsų nuomone, atsižvelgiant į centro funkcijas, į miesto interesus bei plėtros planus į pietinę pusę, į stoties rajono atgimimą – toks Kongresų centras labiausiai tiktų Lietuvos geležinkelių teritorijoje prie grįžračio, kuris nebenaudojama, visai greta Dariaus ir Girėno gatvės“, – BNS penktadienį sakė R. Šimašius.



                                    Anot jo, ši vieta tinkama, nes yra arti centro, ją patogu pasiekti, lankytojai modernų Kongresų centrą išvystų su integruotais ar greta stovinčiais kultūros paveldo pastatais, o pats pastatas taptų „naujos besiplėtojančios teritorijos prie miesto centro akcentas”.

                                    Meras vylėsi, kad ir Vyriausybė, ir „Lietuvos geležinkeliai“ galėtų bendradarbiauti vystant šią idėją.

                                    Ankstesnės Vyriausybės planavo Kongresų centrą įrengti rekonstravus dešiniajame Neries krante priešais senamiestį esančius Vilniaus koncertų ir sporto rūmus, tačiau premjerė Ingrida Šimonytė sausio pabaigoje interviu LRT tvirtino, kad po metus trukusių konsultacijų šiuo metu apleistame pastate svarstoma įrengti žydų istorijai skirtą muziejų.
                                    Man tai jau pradeda kvepėti Ukmergės gatvės rekonstrukcija 2.0

                                    Comment


                                      Prie ko cia? Normali ideja paskirstyti landmarkus po miesto centra tolygiai, kad miestas butu gyvas ir, kad nesigautu kaip koks Minskas, kur viskas palei viena-dvi gatves, o kitur visiskai nieko.

                                      Comment


                                        Bet čia skirtingi dalykai - Ukmergės g. yra vizija užstatytai gatvei su daug privačių savininkų, čia kalbama apie valstybės įmonei priklausančią teritoriją, kurioje jau kurį laiką numatyta konversija. Ir ne visos vizijos yra tik svajonės, tikrai nemažai vizijų yra realizuojama. Pvz Paupys prasidėjo nuo skambios ir tuo metu ne visiems realia atrodančios Architektūros parko vizijos.

                                        Comment


                                          Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                                          Su Paupiu nebuvo nieko nerealaus, iškart buvo aišku, kad bus puikus rezultatas, nes tai buvo suplanuota vieno (na beveik) vystytojo. Lygiai taip pat dabar yra aišku, kad puikus rezultatas bus ir Velgos teritorijoje. Čia gi mes turime situacija, kai pačiame miesto centre stovi apleistas išskirtinės architektūros, paveldo sąrašė esantis objektas, kuris pagal planus jau praeitais metais turėjo tapti kongresų centru, bet yra atsisakoma akivaizdaus sprendimo ir kuriami kažkokie planai, kurie reiškia, kad optimistiškiausiu atveju, jeigu išvis tai bus įgyvendinta, tas kongresų centras Vilniuje atsiras tik po kokių 5-7 metų ir žinoma kainuos žymiai daugiau. Na o pačiame Vilniaus centre turėsime raudos draustinį, kur jeigu daryt viską taip, kaip nori žydai (tarp jų ir tas Šimašiaus draugelis-patarėjas iš Izraelio, kuris šia tema stipriai jį įtakojo, taip stipriai, kad jeigu būtų mero valia, jis griautų Sporto rūmus), teritorija bus aptverta ir nebus galima net ant pievos pasėdėti.
                                          Valstybė jau daugiau nei 5-7 metus tą kongresų centrą statė ir nieko net nepradėjo statyti, tai su visais žydų kapinių teritorijos reikalais nėra jokios garantijos kad ir dabar kažkas ten pajudėtų ir būtų pastatyta greitai ir pigiai. O apskritai rimtas žydų muziejus nebūtų blogas dalykas - jeigu rimtai į jį žydai pasižiūrės, tai turėtų būti ir architektūriškai, ir turiniu stiprus, o žinant kiek žydai buvo svarbūs Vilniaus istorijai, tai turbūt bus ir geresnis Vilniaus miesto ir jo istorijos muziejus, nei bet kuris kitas valstybės ar savivaldybės muziejus.

                                          O dėl Vilniaus Connect vakarinės dalies, tai manau valstybės pinigai būtų išleisti geriau investuojant į tą miesto vietą. Žalgirio stadiono teritorija tokioj geroj vietoj kad ir be valstybės įsikišimo sėkmingai vystoma privataus sektoriaus, o Naujamiesčio teritorijoms papildomas impulsas būtų naudingas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X