Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Užstatyti tankiai, kad kaip ir vienam projekte (06N17L) yra, ala Paupys būtų nesąmonė, nes šitai vietai nebūdingas tos tankus užstatymas.
    Aha, uhu, tell me more about it...



    Nebūdingu šiai vietai jis tapo kai atėjo sovietiniai urbanistai ir sukūrė "stalininį socialistinį didingumą". Niekas čia niekada iki jų neplanavo jokių didžiulių parkų ir visa teritorija turėjo būti užstatyta perimetriniu europietišku užstatymu, kaip ir visos šalia esančios gatvės, kuriose jis, ačiū dievui, yra.

    Comment


      Parašė ttttt Rodyti pranešimą

      Aha, uhu, tell me more about it...
      Mažiau skeisti reikia. Juk akivazdu, kad toks užstatymas nėra tas pats, kas planuota 06N17L. Be to sakiau, kad man iš daugumo projektų imponuoja vieni ir kiti elementai ir atkūrimas, kad ir Jūsų Luftwaffes 1917 m. fotografijoje nebūtų pamaišęs, kaip formuojantis Stoties g. perimetrą, bet ne tankus užstatymas, kuris tikrai nėra tai vietai būdingas.
      Žinote, skaitant Jūsų komentarus man kyla klausimas, kodėl Jūs nebaigėte architektūros, urbanistikos ir nešovėte į miestų planavimą, nes, panašu, visi idiotai, tiek projektuotojai, tiek vertintojai...

      Comment


        Vienareiksmiskai 06N17L. Pristatytu gyvenamuju, tai vietiniai visus neaiskios faunos "gyventojus" paprasciausiai isstumtu savo buvimu. Kiek ten tos faunos? Kelios desimtys. Ir jei aplinkui gyvens keli simtai tvarkingu pasiturinciu zmoniu, faunai nebeliktu vietos. Salia Senamiestis, vieta mieste yra labai gera. Jei ne sovietai, tu perdetu nereikalingu "parku" ten nebutu.

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

          Click image for larger version  Name:	Screenshot 2021-08-05 140807.jpg Views:	0 Size:	197,4 kB ID:	1903350
          Tokia "Erdve" Europos Sajungos salyje neturetu egzistuoti. Cia grynai sovietinis "placios erdves" palikimas. Jau turim viena tokia placia erdve Vokieciu gatveje. Nebeajoju, kad ginanciu ta zaizda Vilniuje atsirastu daugiau nei norinciu padaryti taip kaip buvo. Vilniaus Stotis - ne uzmiestis. Toks jausmas kad cia oro uosto priegos, o ne Senamiescio.
          P.S.: Be to, sita "erdve" taip atrodytu daugiausiai 3 menesius metuose. Dar tegu imeta vizualizacija likusiems 9-iems.
          Paskutinis taisė B.S.; 2021.08.05, 20:39.

          Comment


            Perbėgus publikuojamus darbus užkliuvo vienas, kurio vizija man stipriausia visapusiškai. Kas čia tokio gero - tai tyra reprezentacinė aikštė atitraukta nuo sovietinės stoties pastato, ir suformuota šiuolaikiškai naujai su naujais pastatais, tuo pačiu išlaikant įvažiavimo ašį į stoties kvartalą ir vizualinį ryšį su istoriniu jau esamu statiniu, aikštę riboja stilobatas kur gali atsirasti įvariausia mixed use botikai, kas turėtų skatinti gyvo busy kvartalo vaiba, toliau plečiamas kvartalas perimetrą formuojančiais moderniais pastatais, viešoji erdvė išplečiama jau ir kitoje peronų pusėje, o patys peronai dengiami moderniu "bangelės" formos pastatu. Konceptas turi viską ko reikia, išlaiko susiformavusius funkcinius ryšius, moderniai transformuojamos viešosios erdvės keliais lygiais, ir pirminė architektūrinė išraiška yra šauni, hands down the best.
            Click image for larger version  Name:	Aloituspohja-panel-sml-1-1-scaled.jpg Views:	11 Size:	399,2 kB ID:	1903491
            Click image for larger version  Name:	Aloituspohja-panel-sml-1-1-scaled 2.jpg Views:	11 Size:	282,1 kB ID:	1903492
            Paskutinis taisė batman; 2021.08.05, 21:02.

            Comment


              Kokia šalis (šyroka), tokios ir erdvės. Man asmeniškai kuo daugiau erdvės, tuo geriau. Gyvenu 3,20 m aukščio iki lubų sename name ir nė už ką nekeisčiau į dėžutę su 2,70... Taip ir su tomis miestų erdvėmis. Žemės turime pakankamai, nėra prasmės daryti skruzdėlyną.

              Comment


                Parašė batman Rodyti pranešimą
                Perbėgus publikuojamus darbus užkliuvo vienas, kurio vizija man stipriausia visapusiškai.
                Šito projekto bėda, kad jis panaikina Stoties g. bei jeigu reikės keisti žemės lygį (pažeminti iki tiek, kiek projekte), tuomet bus beprotiška archeologinių tyrimų kaina.
                O šiaip pati idėja su skirtingai aukštingumais man irgi imponuoja, kažkuo primena Prahą. Dar gi reikia pasakyti šito projekto pastatų architektūrinė raiška yra nyki bei labai jau tankus užstatymas rytinėje dalyje.

                Comment


                  Parašė R.D. Rodyti pranešimą

                  Mažiau skeisti reikia. Juk akivazdu, kad toks užstatymas nėra tas pats, kas planuota 06N17L. Be to sakiau, kad man iš daugumo projektų imponuoja vieni ir kiti elementai ir atkūrimas, kad ir Jūsų Luftwaffes 1917 m. fotografijoje nebūtų pamaišęs, kaip formuojantis Stoties g. perimetrą, bet ne tankus užstatymas, kuris tikrai nėra tai vietai būdingas.
                  Žinote, skaitant Jūsų komentarus man kyla klausimas, kodėl Jūs nebaigėte architektūros, urbanistikos ir nešovėte į miestų planavimą, nes, panašu, visi idiotai, tiek projektuotojai, tiek vertintojai...
                  Aš nesuprantu apie ką jūs kalbat, taigi matosi, kad iki karų buvo planuotas dar tankesnis užstatymas, nei yra 06N17L projekte, nes net dabartinė Seinų gatvė būtų tiesiog namų vidinių kiemų dalimi, nebūtų nei McDonalds parko, nei dabartinio kiosų turgaus, iš esmės jokių atvirų erdvių nebūtų, apart stoties aikštės. Tiesiog nuotraukoje tas užstatymas yra tik ką pradėtas. Galutinis rezultatas niekuo nesiskirtų nuo Šopeno, Šv. Stepono ir kitų šalia esančių gatvių, tai apie kokį "ne tankų užstatymą" jūs kalbat? 06N17L projekte stoties aikštė yra praktiškai tokio pat dydžio, kaip 1917 nuotraukoje, gatvių trasos išlaikytos istorinės, ką būtent iš KVR pažeidžia šis projektas ir ką būtent "reikia derintis, nes stotis ribojasi su Sienamiesčiu" jeigu grynai už Seinų gatvės, tai yra dar giliau į Senamiestį, pilnais tempais planuojamas ir vystomas tokio pat stiliaus naujas užstatymas, kaip yra pateikiamas 06N17L projekte?

                  Comment


                    Parašė R.D. Rodyti pranešimą

                    Šito projekto bėda, kad jis panaikina Stoties g. bei jeigu reikės keisti žemės lygį (pažeminti iki tiek, kiek projekte), tuomet bus beprotiška archeologinių tyrimų kaina.
                    O šiaip pati idėja su skirtingai aukštingumais man irgi imponuoja, kažkuo primena Prahą. Dar gi reikia pasakyti šito projekto pastatų architektūrinė raiška yra nyki bei labai jau tankus užstatymas rytinėje dalyje.
                    Archeolginiai turėtų būti privalomi visais atvejais, jei priešais esamą G. stoties pastatą statybos darbai planuojami, jau nesvarbu kiek giliai rausies, turbūt? Stoties g. pastumta į šoną - padaromos autobusų platformos stilobate - jungtis su G. stotimi. Architektūrinę pastatų išraišką kaip galutinę vertinti gerokai per anskti, bet koncepto lygmenyje toks skandinaviškas vienspalvis konceptas tokios stadijos vizijoje tinkama.
                    Paskutinis taisė batman; 2021.08.05, 21:23.

                    Comment


                      Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                      Aš nesuprantu apie ką jūs kalbat, taigi matosi, kad iki karų buvo planuotas dar tankesnis užstatymas, nei yra 06N17L projekte, nes net dabartinė Seinų gatvė būtų tiesiog namų vidinių kiemų dalimi, nebūtų nei McDonalds parko, nei dabartinio kiosų turgaus, iš esmės jokių atvirų erdvių nebūtų, apart stoties aikštės.
                      Atleiskite, nepajėgus esu diskutuoti su žmogumi, kuris taip gerai išmano Vilniaus planuoto užstatymo vietas ir yra gudresnis negi architektai ir projektuotojai bei vertintojai.
                      Su vienu sutinku, kad tiek vienas, tiek antras, tiek trečias projetas turi savyje kažko žavaus ir įdomaus, kas galėtų būti įgyvendinta.

                      Comment


                        06N17L projekte kurį visi giria dėl aikštės užstatymo (dėl aikštės pilnai pritariu) pats stoties naujo terminalo projektas gan tragiškas. Jei paimtų 06N17L aikštės užstatymo variantą ir kuri nors geresnį terminalo virš bėgių variantą tada gal būtų ok. Nematau nei vieno idealaus varianto. Kita vertus ar išvis realu kad ims ir užstatys daugiabučiais aikštę? Įtariu kad ne.

                        Comment


                          Siaip tai ziauru.. kokia prasme TOKS UZKODAVIMAS.. kai is pavadinimo ar vizualizaciju gali zinot kas mazdaug dare ...
                          "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                          - George W. Bush President of the USA

                          Comment


                            Parašė R.D. Rodyti pranešimą

                            Atleiskite, nepajėgus esu diskutuoti su žmogumi, kuris taip gerai išmano Vilniaus planuoto užstatymo vietas ir yra gudresnis negi architektai ir projektuotojai bei vertintojai.
                            Su vienu sutinku, kad tiek vienas, tiek antras, tiek trečias projetas turi savyje kažko žavaus ir įdomaus, kas galėtų būti įgyvendinta.
                            Tai palaukit, atsiprašau, bet jeigu esate pajėgus sakyti:

                            Jeigu atsiversite KVR'ą Vilniaus miesto istorinė dalis, vad. Naujamiesčiu (unikalus kodas Kultūros vertybių registre - 33653) ir pažiūrėsite vertingąsias savybes, tai netyčiom gal aptiksite, kad: "7.2.1.2. planinės struktūros tinklas - [...] Stoties gatvėmis [...]", "7.2.1.5. keliai, gatvės, aikštės, įvažiavimai, pravažiavimai, takai, jų tipai, trasos, dangos [...] Stoties g. [...]". TRP rasite detalesnius brėžinius, kur saugomos gatvių trasos, tad Stoties g. yra saugoma, kokia buvo nuo pat stoties pastato pastatymo, t.y. ašis, vedanti link Šopeno g.
                            Tai manau ir pats esate atsivertęs tuos dokumentus, ar ne? Na, pagal logiką, jeigu jau taip sakote, tai tikrai esate, juk nesakytumėt kitiems atsiverst, jeigu pats nebūtumėt to padaręs... Tai tada turėtumėt būti pajėgus atsakyti kokių būtent gatvių trasos yra pažeidžiamos 06N17L projekte, Galimai esu neteisus, todėl ir klausiu, bet aš nematau jokių gatvės trasų pažeidimų. Ir kaip matote, jokių parkų ir žalių erdvių ten irgi nebuvo planuota iki stalininių pakeitimų.

                            1904



                            1921



                            1935



                            1937



                            1938



                            1939



                            1942

                            Comment


                              Parašė Edd Rodyti pranešimą
                              06N17L projekte kurį visi giria dėl aikštės užstatymo (dėl aikštės pilnai pritariu) pats stoties naujo terminalo projektas gan tragiškas. Jei paimtų 06N17L aikštės užstatymo variantą ir kuri nors geresnį terminalo virš bėgių variantą tada gal būtų ok. Nematau nei vieno idealaus varianto. Kita vertus ar išvis realu kad ims ir užstatys daugiabučiais aikštę? Įtariu kad ne.
                              Projektas 06N17L tobulintinas, bet dauguma projektų visiškai atitrūkę nuo pagrindinio tikslo: sutvarkyti stotį ir jo prieigas. Manau daugelis pritars jog prieigos yra didžiausia problema šiandien. Jei vieną "parką" pakeisi kitu - niekas nepasikeis. Net jei tolumoje yra gražus pastatas. Reikia veiksmo, reikia nuolatinių gyventojų, ir joks parkas/aikštė nepritrauks žmonių.
                              Taip pat, viena iš konkurso užduočių buvo monumentali, pasaulyje atpažįstama stotis. Ką atlikti yra misija neįmanoma, nes mūsų stotis yra ant kalno. Visos tos bangos, šikšnosparniai atrodo gražiai iš oro, bet praktikoje būtų visiškai beprasmiai. Nes nuo žemės lygio niekas nieko nematys. Nebent pasirinktų kokį radikalų pasiūlymą kaip kad AZ957L ar MA2194. Na bet stebuklo nesitikiu, spėju pasirinks nematomą stotį su didžiuliu niekam nereikalingu, niekieno nelankomu parku.

                              Comment


                                Maža kas ten buvo planuota prieš daugiau nei 100 metų. Laikai pasikeitė, realijos kitos. Transportas, koks jo kiekis dabar, tada net niekam nesisapnavo. Todėl karietoms, vežimams ir vieno maršruto tramvajui turėjo užtekti ir siaurų gatvių.

                                Comment


                                  Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                                  Galimai esu neteisus, todėl ir klausiu, bet aš nematau jokių gatvės trasų pažeidimų. Ir kaip matote, jokių parkų ir žalių erdvių ten irgi nebuvo planuota iki stalininių pakeitimų.
                                  Kadangi jums karštai reikia įrodyti savo "tiesą", tai bet kas, ką pasakyčiau, bus atmesta, tai kokia diskusijos prasmė? Jūs bent jau išsistudijuokite pradžiai Naujamiesčio užstatymo bruožus. Nors, koks skirtumas, vis tiek sau būsite teisus ir visi kiti bus durni ir nieko nesuprantantys. Sėkmės.

                                  Comment


                                    Įdomu koks Vilniaus stoties biudžetas... Rygos stoties rekonstrukcija: 430 mln, miniatiūrinė Talino stotis: 40 mln. Iš tai ką bandoma išspausti, turbūt ne kažką...

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Dar kartą klausiu - kaip su autobusų stotimi?
                                      Autobusų stotis yra privatus objektas. Jis irgi turėtų keistis. Lyg tai buvo koreguojamas DP. Jo tūriai atrodo taip (jie matomi ir ne viename Vilnius Connect pasiūlyme):

                                      Click image for larger version

Name:	Screenshot 2021-08-06 101157.jpg
Views:	1195
Size:	171,3 kB
ID:	1903555

                                      Comment


                                        Parašė R.D. Rodyti pranešimą

                                        Kadangi jums karštai reikia įrodyti savo "tiesą", tai bet kas, ką pasakyčiau, bus atmesta, tai kokia diskusijos prasmė? Jūs bent jau išsistudijuokite pradžiai Naujamiesčio užstatymo bruožus. Nors, koks skirtumas, vis tiek sau būsite teisus ir visi kiti bus durni ir nieko nesuprantantys. Sėkmės.
                                        Man nereikia nieko įrodinėti ir su mielu noru pripažinsiu, kad esu neteisus, todėl ir klausiu jūsų kas būtent jūsų nuomone yra pažeidžiama. Tiesiog tas "pirmą pasižiūrėkit į KVR dokumentus" ir "bent jau išsistudijuokite pradžiai" atrodo labai keistai, kai pats negalite atsakyti kokia būtent yra jūsų pretenzija šiam projektui ir ką būtent visi turi rasti KVR dokumentuose, kad suprastų, kad nėra teisūs...

                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Maža kas ten buvo planuota prieš daugiau nei 100 metų. Laikai pasikeitė, realijos kitos. Transportas, koks jo kiekis dabar, tada net niekam nesisapnavo. Todėl karietoms, vežimams ir vieno maršruto tramvajui turėjo užtekti ir siaurų gatvių.
                                        Labai įdomi logika ir šiaip nelabai aišku prie ko čia transportas ir siauros gatvės, jeigu disktuojama apie viešas erdves ir istorinių gatvių trasų galimą pažeidimą. Na bet jeigu transportui reikia plačių gatvių, tada klausimas jums: o tai nieko tokio, kad visuose top 5 projektuose (kiek atsimenu, kituose irgi) šitos gatvės ir liks tokios pat siauros (arba kai kuriuose projektuose jų išvis nebeliks) ir išvis nebus naudojamos transporto?

                                        Comment


                                          Vilniaus autobusų stoties teritorijos detalus planas viešinamas: https://vilnius.lt/lt/teritoriju-pla...i-ir-informac/

                                          Click image for larger version

Name:	Screenshot 2021-08-06 113441.jpg
Views:	593
Size:	384,4 kB
ID:	1903574

                                          Comment

                                          Working...
                                          X