Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai kam tada tos Air Lituanica linijos reikalingos? Pinigų plovykla / įsisavinykla?
    N N N

    Comment


      Parašė LBP Rodyti pranešimą
      Tai kam tada tos Air Lituanica linijos reikalingos? Pinigų plovykla / įsisavinykla?
      Reikia suprasti, kad čia toks "dėl šventos ramybės" planas pradžiai, nes tikėtina, kad bus kaišiojami pagaliai į ratus, kas, tikėtina, šiuo metu ir vyksta. Yra ne vienas suinteresuotas veikėjas, norintis, kad projektas žlugtų (dėl Zuoko). Visgi, panašu, kad AL irgi ne moliai sėdi. O šiaip Bartkaus bloge daug įdomių komentarų.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą
        Reikia suprasti, kad čia toks "dėl šventos ramybės" planas pradžiai, nes tikėtina, kad bus kaišiojami pagaliai į ratus, kas, tikėtina, šiuo metu ir vyksta. Yra ne vienas suinteresuotas veikėjas, norintis, kad projektas žlugtų (dėl Zuoko). Visgi, panašu, kad AL irgi ne moliai sėdi. O šiaip Bartkaus bloge daug įdomių komentarų.
        Koks planas, koks Bartkus? 5 millijonų išplovimui rasi galimybes bet ką parašyti, bile tik pateisinti.

        John, tu negali paneigti nei vienos mano minties. Ir nešnekėk apie kažkokius mitinius "trukdžius". Licenzija yra arba ne. Nei vienos licenzinos nėra, vadinasi viskas kas buvo skiedžiama, daroma neteisėtai ir be reikalo.

        Comment


          Parašė udrius Rodyti pranešimą
          Koks planas, koks Bartkus? 5 millijonų išplovimui rasi galimybes bet ką parašyti, bile tik pateisinti.

          John, tu negali paneigti nei vienos mano minties. Ir nešnekėk apie kažkokius mitinius "trukdžius". Licenzija yra arba ne. Nei vienos licenzinos nėra, vadinasi viskas kas buvo skiedžiama, daroma neteisėtai ir be reikalo.
          Duskit pavidolei, taip sakant.

          Comment


            Parašė udrius Rodyti pranešimą
            Kadangi man neleidžia diskutuoti kitose temose, savo nuomonę apie "Air Lituanica" pasakysiu čia. Tikiuosi moderatoriai perkels ten kur reikia. Nuomonė paprasta - pradėti pardavinėti bilietus neturint licenzijų (šiuo metu ši įmonė neturi abiejų būtinų licenzijų) - tai yra sukčiavimas stambiu mastu bei vertimasis ūkinei veikla , neturint licenzijos. Abi pozicijos įtrauktos baudžiamąjame kodekse.

            Be toki , kaip vienas straipsnio komentatorius parašė :


            Kaip keista, skrydžiai tai Estaoniai air nurodomi ir Briuselio oro uoste ir Vilniaus: "Flight Estonian Air OV5005" Prie ko čia Zuokas, milijonai skirti "Air Lituanikai" (iš mūsų mokesčių) ir Estai?

            http://verslas.delfi.lt/transportas/...#ixzz2VVBHOdmd
            O kurioje čia vietoje kompanija, neturinti licenzijos, pardavinėja bilietus? Juk bilietus parduoda Estonian Air į skrydį su savo numeriu. Jie turi teisę tą daryti, o iškilus kažkokiu kliūčių su AL, prisiims visą atsakomybę, nes bilietus pardavė tai jie.

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą
              O kurioje čia vietoje kompanija, neturinti licenzijos, pardavinėja bilietus? Juk bilietus parduoda Estonian Air į skrydį su savo numeriu. Jie turi teisę tą daryti, o iškilus kažkokiu kliūčių su AL, prisiims visą atsakomybę, nes bilietus pardavė tai jie.

              Labai normalu, nes jie nėra tikri ar galės pakelti savo lėktuvus tą dieną iš VNO į Briuselį, dėl ilgai laukiamos licenzijos. Nesekmės atveju kompensuotų pinigus ar skrydį vykdytų būtent Estonian. Labai būtų įdomu paskaityti CAA sprendimą, kol kas nesuteikti licenzijos.

              O dėl bendravimo su Estonian aš įžvelgiu tik privalumus, būnant nykštukams aviacijoje labai svarbu būti vieningiems. Dabar turbūt pirmą kartą per
              20m. visos baltijos šalių aviakompanijos kontroliuojamos vyriausybių. Būtų idealu jei Air Baltic pakeistų savo poziciją ir įsijungtų į EA ir AL flirtą.
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                Jokiu būdu nereikia painioti vyriausybių su Savivaldybe Air Lituanica akcinis paketas priklauso Vilniaus m. Savivaldybei.

                Comment


                  Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                  Jokiu būdu nereikia painioti vyriausybių su Savivaldybe Air Lituanica akcinis paketas priklauso Vilniaus m. Savivaldybei.
                  Tikrai taip, mano kalida, tiesiog turėjau omeny, kad ne privatiems asmenims, o vladžios struktūroms.
                  Paskutinis taisė Ciurlionis; 2013.06.08, 13:41.
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                    O kurioje čia vietoje kompanija, neturinti licenzijos, pardavinėja bilietus? Juk bilietus parduoda Estonian Air į skrydį su savo numeriu. Jie turi teisę tą daryti, o iškilus kažkokiu kliūčių su AL, prisiims visą atsakomybę, nes bilietus pardavė tai jie.
                    Tai nafik tada reikalinga ta Air lituanica ? Už 1 mlj litų bet kuri kompanija visus metus gal ir daugiau skraidytų visom pageidaujamom kryptymis.

                    Comment


                      Parašė udrius Rodyti pranešimą
                      Tai nafik tada reikalinga ta Air lituanica ? Už 1 mlj litų bet kuri kompanija visus metus gal ir daugiau skraidytų visom pageidaujamom kryptymis.
                      Mano komentaras buvo apie tamstos išsakytą poziciją, kad Air Lituanica parduodama bilietus (kurių iš tikro ji neparduoda, ką pats savo komentare ir parašėt) daro baudžiamajame kodekse numatytas veikas: sukčiavimas stambiu mastu ir vertimasis ūkine veikla be licenzijos.

                      O iš fakto, kad bilietai parduodami per partnerius, nematau galimybės padaryti išvados apie avialinijų reikalingumą ar nereikalingumą. Juo labiau man mažai įtikinamas teiginys, kad už 1 mln. (ar mlrd.?) bet kuri kompanija skaidytu visomis pageidaujamomis kryptimis. O kodėl 1 mln., galbūt užtektų 500 tūkst. Lt ar netgi 200 tūkst. Lt ?

                      Comment


                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                        Mano komentaras buvo apie tamstos išsakytą poziciją, kad Air Lituanica parduodama bilietus (kurių iš tikro ji neparduoda, ką pats savo komentare ir parašėt) daro baudžiamajame kodekse numatytas veikas: sukčiavimas stambiu mastu ir vertimasis ūkine veikla be licenzijos.

                        O iš fakto, kad bilietai parduodami per partnerius, nematau galimybės padaryti išvados apie avialinijų reikalingumą ar nereikalingumą. Juo labiau man mažai įtikinamas teiginys, kad už 1 mln. (ar mlrd.?) bet kuri kompanija skaidytu visomis pageidaujamomis kryptimis. O kodėl 1 mln., galbūt užtektų 500 tūkst. Lt ar netgi 200 tūkst. Lt ?
                        Galime tada vadinti daiktus savo vardais - skraido ne Air Lithuanica, bet Estonian Air, 5 milijonai buvo skirti paremti Estonian air ir savo šaikos pamaitinimui. Lėktuvai skirs maršrutu Talinas - Vilnius - pageidaujam kryptis ir jokia Air lituanica nekvepia

                        Comment


                          Parašė udrius Rodyti pranešimą

                          Galime tada vadinti daiktus savo vardais - skraido ne Air Lithuanica, bet Estonian Air, 5 milijonai buvo skirti paremti Estonian air ir savo šaikos pamaitinimui. Lėktuvai skirs maršrutu Talinas - Vilnius - pageidaujam kryptis ir jokia Air lituanica nekvepia
                          Kur skris lektuvai, buvo aiškiai parašyta.

                          Comment


                            Ne pirmą kartą skaitau udrio komentarus, ir susidariau nuomonę, kad jis yra paranojiškas ir viskuo nepatenkintas žmogus, absoliučiai "užsisėdęs" ant vilniaus, ir visko kas su juo susiję. Manau tą pastebėjau ne tik aš

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Kur skris lektuvai, buvo aiškiai parašyta.
                              Na taip, skrydyje bus 6 valandas. O kur likusias 18 ? Galiu iš karto pasakyti - Taline ir dar suskraidys vieną reisą iš talino. Galvokite vieną kartą troliai, galvokite ir ne apatine kūno dalimi, o galva.

                              Comment


                                Kažkaip neįprasta, kai pats būdamas absoliučiu troliumi, kitus, kurie žymiai protingiau ir į temą parašo, vadina troliais. Iš viso visi kreipiniai jau pas jį "troliai". Gal verta pailsėti ir šioje temoje?

                                Comment



                                  Man atrodo, kolega udrius nelabai supranta to termino šiuolaikinės reikšmės ir painioja ją su ta reikšme, kuri buvo žinoma kažkada seniai (trolis-mumis ar kaip ten?). Tuomet kolega tikriausiai ir galėjo kam nors ką nors "išaiškinti" prie butelio, nes gi niekas nepatikrins teiginių teisingumo. Juk nebuvo internetų, Gūglių ir Vikipedijų. Bet laikai pasikeitė. Tik nepasikeitė kai kieno mąstysena.

                                  Comment


                                    Jau seniai aišku, kad su šituo veikėju jokia diskusija neįmanoma. Siūlau tiesiog ignoruoti jo savos gamybos faktais paremtus kliedesius ir tiek.

                                    Comment


                                      Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                      Galime tada vadinti daiktus savo vardais - skraido ne Air Lithuanica, bet Estonian Air, 5 milijonai buvo skirti paremti Estonian air ir savo šaikos pamaitinimui. Lėktuvai skirs maršrutu Talinas - Vilnius - pageidaujam kryptis ir jokia Air lituanica nekvepia
                                      Nesekmes atveju Estonian arba grazins pinigus arba pati vykdis skrydzius marsrutu tiesiogiai is Vilniaus. Kad bus nukreipiamas srautas per Talina tikimybe labao nedidele.
                                      Bet palaukim bent jau Birzelio 29d.
                                      Aviate, navigate, communicate

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Man atrodo, kolega udrius nelabai supranta to termino šiuolaikinės reikšmės ir painioja ją su ta reikšme, kuri buvo žinoma kažkada seniai (trolis-mumis ar kaip ten?). Tuomet kolega tikriausiai ir galėjo kam nors ką nors "išaiškinti" prie butelio, nes gi niekas nepatikrins teiginių teisingumo. Juk nebuvo internetų, Gūglių ir Vikipedijų. Bet laikai pasikeitė. Tik nepasikeitė kai kieno mąstysena.
                                        Digitan, Jonh Pauliak ir kiti - aš suprantu Jus - jūs norite būti visais ekspretais, tačiau vertinant Jūsū pokalbių temas, argumentus ir visa kita - nepykite, bet ponų loginė dalis "išjungta". Vieną kartą pradėkite uždavinėti sau klausimus - o gal būt nėra taip, kaip skelbiama, o gal būt yra visai kas kita. Jau ne kartą Jūsų "ekspertinės " mintys buvo sumaltos vėliau sekusių faktų. Todėl nepykte, Jus gali vadinti tik troliais, kurie tiki "šviesia" atetitimi.

                                        Iš tiesų, turiu sutikti su Čiurliono nuomone, taip palaukime birželio 29. Tada ir bus matyt kas teisus kas ne.

                                        Comment


                                          Šioje temoje tikrai nesu ekspertas (o ir nenoriu būti), tiesiog kartais negaliu nereaguoti į briedą. O tavo, Udriau, rašliavose briedo tikrai daug (sorry už asmeniškumus, moderatoriai tegul ištrina).
                                          Jau ne kartą Jūsų "ekspertinės " mintys buvo sumaltos vėliau sekusių faktų.
                                          Tai kad visada atvirkščiai - paskutinį gerą pavyzdį iš kitos temos pamenu su Darbo partijos byla - tu rėkei, kad tai susidorojimas, aš pateikiau visą bylos chronologiją, tada paėmei papeistinai pauzes byloje, aš vėl papeistinau dėl ko jos buvo (dėl neatimto neliečiamumo), tada kaip ir nutilai, bet vis tiek pabambėjai, kad nėra teisinės valstybės. Galėtum bent jau nustoti naudoti žodį "trolis" kitų atžvilgiu, nes tavęs niekas taip nebevadina (visi ir taip supranta, kad toks esi).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X