Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Tik sumažino veiklą Kaune -- ir vat štai jums ir prašom...

    Comment


      /\
      Bus jiem Masiulio įsakymų klausyti!

      Comment


        Didėjanti konkurencija iš Easy jet, Vueling, Norweian, Germanwings, bei Wizz. Visų antrą, dabar gali gauti bilietų ir su BA, AF ar KLM už 30eur. į trumpo ar vidutinio nuotolio maršrutus.

        Ir galiausiai, praeitais metais Europos rinkoje pradėjo ryškėti, kad žmonės ieško, bent šiek tiek geresnės kokybės, nei Ryanair. Dėl to jie ir bando tapti draugiškom avialinijom, kurios leidžia įsinešti du bagažo vienetus, vietos yra sužymėtos, atpiginti bagažo įkainiai.
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          „Ryanair“ leido lėktuvuose naudotis kompiuteriais ir telefonais http://vz.lt/article/2014/2/6/ryanai...-ir-telefonais

          Comment


            O tai iki šiol buvo negalima?

            Comment


              Tiesiog nebereikės išjungti kylant ir leidžiantis, svarbiausia, kad būtų įjungtas "skrydžio rėžimas".
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                Na tai WizzAire taip, anot straipsnio. O Ryanaire atseit anksčiau iš viso nebuvo galima?

                Comment


                  Anksčiau visose avialinijose, buvo reikalaujama įjungti ir išjungti visus prietaisus, kylant ir leidžiantis, o skrydžio metu visi prietaisai turėjo būti, skrydžio rėžime.
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Tai tas aišku, iš straipsnio supratau, kad Ryanaire visai nebuvo galima.

                    Comment


                      Į Rygos oro uostą iš Šiaulių nemokamai veš „airBaltic“ autobusas

                      Comment


                        Nevisiškai naujiena, bet šiaip įdomus pasiskaitymas apie Singapūro Changi oro uostą ir kodėl jam turbūt neprilygsta joks kitas oro uostas

                        http://www.brenontheroad.com/singapo...action_ref_map

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Nevisiškai naujiena, bet šiaip įdomus pasiskaitymas apie Singapūro Changi oro uostą ir kodėl jam turbūt neprilygsta joks kitas oro uostas

                          http://www.brenontheroad.com/singapo...action_ref_map
                          Įdomu, žinoma, nors galvoju, kad oro uosto paskirtis kiek kitokia, o čia jau labiau prekybos ir pramogų centras. Ir btw, man labai patinka Kauno oro uostas - atvykai, praėjai 200 m. ir tu automobilyje arba autobuse namo
                          Paskutinis taisė Nikas; 2014.02.20, 11:29.

                          Comment


                            Kaunas labai geras p2p keliautojams, kas be ko ir puikiai atitinka per jį keliaujančių poreikius. Skirtingai nei Changi, kuris veikia, kaip hub'as tokiems vėjams, kaip SilkAir, Jetstar ar Singapore Airlines, kurie kartu bendradarbiaudami, siekia pervežti, kuo daugiau žmonių.

                            Žmonės, laukdami transferio po 2-6h, mieško, kur prastumt laiką, nors dalis pramogų yra nemokamos oro uostas darosi didžiulį pelną iš "įkalintų" transferio zonoje
                            Aviate, navigate, communicate

                            Comment


                              Parašė Nikas Rodyti pranešimą

                              Įdomu, žinoma, nors galvoju, kad oro uosto paskirtis kiek kitokia, o čia jau labiau prekybos ir pramogų centras. Ir btw, man labai patinka Kauno oro uostas - atvykai, praėjai 200 m. ir tu automobilyje arba autobuse namo
                              Na tame bloge rašoma, be abejo, apie išvykimo erdves. Atvykimas ten užtrunka apie 5 minutes, kas yra visiškai nebūdinga tokio dydžio oro uostams. O kad tai didelis pramogų kompkeksas, tai tikrai taip. Užtat neša pelną ir yra nuolat reitinguojamas tarp geriausių jau kokius 30 metų. Čia, aišku, dar svarbiau ne tiek pati infrastruktūra ir pramogos, bet apskritai valdymas ir serviso kultūra, kur kiekvienas keleivis laikomas potencialiai pajamas nešančiu klijentu ir jis traktuojamas su pagarba.
                              Paskutinis taisė John; 2014.02.20, 13:51.

                              Comment


                                SAS keleiviai turės daugiau galimybių pasiekti JAV
                                http://www.balsas.lt/naujiena/783855...u-pasiekti-jav

                                Daugiau skrydžių:

                                Stokholmas - Čikaga (kasdien, 6x žiemą)
                                Stokholmas - Niujorkas (skraidys dažniau)
                                Oslas - Niujorkas (kasdien, 6x žiemą)

                                Naujas reisas:

                                Stavangeris – Hiūstonas (6x).

                                Verta nepamiršti, jog Norwegian jau vykdo long haul skrydžius į Niujorką ir Los Andželą iš Stokholmo, Oslo ir Kopenhagos.
                                Paskutinis taisė Silber418; 2014.04.12, 23:12.

                                Comment


                                  Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

                                  Naujas reisas:

                                  Stavangeris – Hiūstonas (6x).
                                  Šitas kartais ne VIP-inis naftininkų reisas?

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                    Šitas kartais ne VIP-inis naftininkų reisas?
                                    Tas pats, skraidys su b737 ir berods tik biznio klasė.
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                      Tas pats, skraidys su b737 ir berods tik biznio klasė.
                                      Ne BBJ skraidys kartais?

                                      Comment


                                        Bent jau spaudos konferencijoje SAS minėjo, jog bus 44 vietų 737 išlaikant SAS'o "long haul business class" koncepciją.

                                        Turėtų atrodyti, maždaug taip:
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          Kilo toks vienas smalsumo vedinas klausimas su tarptautinaiis skrydžiais Azijoje.

                                          Pradėjau dairytis skrydžių bilietų tarp Bankoko ir Honkongo ir paaiškėjo, kad pigiausias pasirinkimas yra visai ne AirAsia (t.y. puikiai žinomas low-cost operatorius, apraizgęs didelę dalį Azijos), bet... Emirates ir Cathay Pacific.

                                          Gal aš kažko nesuprantu, bet kaip gali Emirates vykdyti tiesioginius skrydžius tarp Bankoko ir Honkongo ar apskritai bet kurių ne savo šalyje esančių miestų? Negana to, jie dar ir pigiausi, bei vykdomi A380.

                                          Ar tai normalu? Tiesiog atrodo visiškai neįtikėtinai, kai tradiciniai operatoriai (virenas kurių dar ir iš kito pasaulio galo) skraidina pigiau, nei vietiniai low-cost'ai.
                                          Paskutinis taisė John; 2014.04.17, 14:02.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X