Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Bet kai nesurenka užtektinai mokesnių, tada pradeda dairytis į mažiau mokius . Pvz., Lufthansa steigia mažų kainų padalinį. Matyt, nepakonkuruoja su visokiais Ryanair, Wizzair ir t. t. Bent jau trumpesniuose skrydžiuose tos tradicinės bendrovės negali pasiūlyti to, už ką būtų verta mokėti keliais šimtais litų daugiau. Manau, kad mažesnės kainos išjudina keliaujančius poilsio/turizmo tikslais, kurie šiaip galbūt visai neskristų. Tai yra padidėja pačių keliaujančių skaičius.
    Paskutinis taisė senasnamas; 2014.10.24, 08:45.

    Comment


      Lufthansai pigesni skrydžiai gali būti ir kaip šalutinis produktas, padedantis pritraukti klientų ir žinoma, kažkiek generuojantis pinigų. Pvz. jaunimas pagrinde skraido su pigiais, jie įsimena tavo prekinį ženklą ir ateityje kai uždirbs, pretenduos į aukštesnę klasę, nes norės komforto.
      Kitas dalykas, kai nėra kur plėstis, belieka eiti į kitus segmentus.

      Comment


        Tai nėra naujas produktas, lygiai tą patį daro ir Icelnad air, tik už žymiai didesnę kainą, ir skraido jie su b753. O "low-cost" "long-haul" yra Norwegian, kuris siūlo skrydžius iš Oslo, Stokholmo ar Londono į NY už 400lt.
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          Airijos pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ savo metinę pelno prognozę padidino 20%, atsižvelgdama į bilietų užsakymus žiemai. Be to, bendrovė žada dar iki 10% sumažinti bilietų kainas ateinančiais metais ir taip atplėšti daugiau rinkos iš brangesnių konkurentų, rašo CNBC.

          Plačiau: http://vz.lt/article/2014/11/3/ryana...#ixzz3I12NvgvH

          Comment


            SAS pradėjo skraidinti lėktuvais, varomais perdirbtu maistiniu aliejumi. Šio mėnesio pradžioje šis kuras sėkmingai išbandytas skrydžio iš Stokholmo į Östersund (Švedija) metu. Skandinavijos oro linijų bendrovė daugiau negu dešimtmetį siekia komercinio alternatyvaus kuro naudojimo.

            Šaltinis: SAS operates a biofuel (cooking oil) flight from Stockholm, SAS lėktuvus į padanges kelia aliejaus sukami varikliai?
            Paskutinis taisė Silber418; 2014.11.22, 01:50.

            Comment


              Oro bendrovė „airBaltic“ nuo kitų metų birželio pradės skraidinti nauja kryptimi – Ryga – Rodo sala, Graikija.

              Plačiau: http://vz.lt/article/2014/12/5/airba...#ixzz3L2gJAIzR

              Comment


                /\ Gal žinot, Graikijoje gyvenančioje krizėje, ar patrauklios turizmo paslaugų sektoriaus kainos, kitų šalių ažvilgiu?

                Comment


                  Parašė andyour Rodyti pranešimą
                  /\ Gal žinot, Graikijoje gyvenančioje krizėje, ar patrauklios turizmo paslaugų sektoriaus kainos, kitų šalių ažvilgiu?
                  Buvau Rode pries pora metu,tai patiko.Kainos nepasakyciau,kad kazkuom gasdintu.Normalios tos kainos.Siemet buvau Gran Canarijoj,tai biski brangiau buvo,vien masinu nuoma per puse brangesne faktiskai nei Rode buvo

                  Comment


                    Kainos gal ir buvo lengvai sumažėjusio, būtent recesijos aukščiausiam taške prieš 3m. dabar daugiau ar mažiau jos yra stabilizavusios. Kai kur kainos yra net padidėjusios dėl naujų mokesčių įtakotų krizės. Šiaip ar taip labiausiai kainų sumažėjimas dėl ekonomikos susilpnėjimo, juntamas didiesiems turizmo operatoriams arba investuojantiems į NT Graikijoje, bet ne paprastam turistui.

                    Kita vertus kalbant apie Graikiją reiktų paminėti, kad salos, kaip Santorini, Skiathos ar Zakynthos yra brangesnės, nei vidutinės kaip Kreta ar Rhodes ar populiariausios, bei pigiausios- Korfu bei Kos, tad Graikija yra labai įvairi, kainų atžvilgiu.

                    Kalbant apie kitas šalis, aplink viduržemio jūra, turbūt svetingiausios kainų atžvilgiu yra Kroatija, Kipras, bei žinoma Turkija, jei sugebi gerai susiplanuoti ir pasigaudyti akcijų Ispanija gali būti pakankamai nebrangi, bet vėlgi viskas priklauso nuo tavęs, kur apsistosi, kur valgysi ir ką veiksi.
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      Žiemelis: norime plėtoti dar 2-4 oro uostus Rusijoje
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        „Small Planet Airlines“ į pagrindinių rinkų sąrašą įtraukia ir Tailandą

                        Plačiau: http://vz.lt/article/2014/12/10/smal...#ixzz3LVHF1wnS

                        Comment


                          "Qatar Airways" nuo kitų metų vasario mėnesio dažniau skraidins keleivius tarp Kopenhagos, Stokholmo, Mančesterio, Barselonos ir Dohos. Nuo 2015 m. vasario 1 d. skrydžių dažnis iš: Kopenhagos didinamas iki 11 kartų per savaitę, o Stokholmo, Mančesterio, Barselonos oro uostų - iki 10 kartų.

                          Daugiau informacijos: Qatar Airways to increase Barcelona, Copenhagen, Manchester and Stockholm frequency in Feb-2015

                          Comment


                            Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                            Paskelbta daugiau informacijos apie didžiausio Švedijos tarptautinio oro uosto 'Arlanda' (ir asociatyvios teritorijos), esančio Singtunos komunoje plėtros projektą.
                            Pirmieji pačio Arlanda oro uosto plėtros darbai, kurie vyks keliais etapais, bus pradėti kitąmet. Pirmojo etapo metu vyks penktojo terminalo (T5) plėtra rytų kryptimi - naujo pirso (G-pier), pritaityko itin dideliems lėktuvams, statybos.
                            Tačiau dar labiau bus praplėstas asociatyvus Airport City su logistikos centru, biurų bei paslaugų kompleksais. Taip pat svarstoma pratęsti lengvojo geležinkelio liniją Roslagsbanan iki oro uosto, kuri papildytų kitas transporto priemones (traukinius bei autobusus). Galimi požeminių geležinkelio stočių Arlanda South Station, Arlanda Central Station ir Arlanda North Station plėtros projektai. Daugiau plėtros projektų bus įgyvendinama, jeigu bus priimtas sprendimas uždaryti Stokholmo Bromma oro uostą.


                            Šaltinis


                            swedavia.com

                            Arlanda šiomis dienomis

                            Arlanda Airport (ESSA) from above. by TigerHasse, on Flickr

                            Taip siūloma arčiau oro uosto statyti naują konferencijų ir parodų centrą:


                            Šaltinis


                            Šaltinis
                            Paskutinis taisė Silber418; 2014.12.12, 06:32.

                            Comment


                              Šiaip gražus vaizdelis

                              Comment


                                Gražus pristatymas, A350 pasirodymas rinkoje gerokai pakels standartų kartelę.
                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                  Gražus pristatymas, A350 pasirodymas rinkoje gerokai pakels standartų kartelę.
                                  O kuo būtent pakels, kuo nepakėlė 787?

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    O kuo būtent pakels, kuo nepakėlė 787?
                                    Patikimumo.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Patikimumo.
                                      Kuo jis bus patikimesnis už 787 ir kuo remdamasis tai sakai?

                                      Comment


                                        Virš Švedijos vos per plauką išvengta keleivinio ir karinio lėktuvų susidūrimo
                                        http://www.delfi.lt/news/daily/world...#ixzz3LnNj9VRr

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Kuo jis bus patikimesnis už 787 ir kuo remdamasis tai sakai?
                                          Visu pirma nesakiau kad bus pranasesnis uz b787, nes b787 yra konkurentas daugiau A330 seimai ir pamaina b767, o a350 yra tiesioginis konkurentas 777, be abejo kiekvienas yra savo klaseje lyderis, klausimas, kiek ilgai, nes abi kompanijos dirba kurdamos tiesioginius konkurentus Airbus ruosia 330neo, tuo tarpu Boeing 777MAX.

                                          O tai sakau tai remdamasis techniniu duomenu palyginimu klaseje, o ne tiesiogiai lygindamas su b787.

                                          Bet lyginant du skirtingus dalykus, nes a350 reiktu lyginti su b777, galima ivardinti: A350 yra 6 monitoriai, kurie, mano nuomone zymiai paprastesni sekant skrydzio parametrus ar atliekant ju korekcija. A350 pagamintas is didesnio kiekio anglies pluosto. O keleiviu, kuriu a350 gales pervezt maziausiai 50 daugiau, gales dziaugtis platesniais langais, nei b787.
                                          Aviate, navigate, communicate

                                          Comment

                                          Working...
                                          X