Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tik idomu kada baigsis bardakas LT su ju tais 2
    lektuvais? „Small Planet Airlines“ planuose – daugiau nei 1 mln. keleivių

    Plačiau: http://vz.lt/article/2013/10/11/smal...#ixzz2hQEU8crn

    Comment


      /\
      Bardakas? Koks? Nedarykit iš musės dramblio...

      Comment


        Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
        Tik idomu kada baigsis bardakas LT su ju tais 2
        lektuvais? „Small Planet Airlines“ planuose – daugiau nei 1 mln. keleivių

        Plačiau: http://vz.lt/article/2013/10/11/smal...#ixzz2hQEU8crn
        Lėktuvų yra 9 iš jų tik 2 Lietuvoje, kompanija veikia 4-iose šalyse. Esant gedimui, kaip šią vasarą, buvo tiesiog atsiųstas lėktuvas iš Lenkijos bazės.
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          The Economist Business Traveller parašė puikų straipsnelį apie Singapūro Changi oro uostą

          Singapore’s airport
          The secrets of Changri-la
          http://www.economist.com/node/21587389

          With 51.2m passengers last year Changi came 15th in the ranking of the world's busiest airports, and seventh in terms of international travellers. More importantly perhaps, at least according to those millions of travellers who vote for these sorts of things, it seems to be the world’s favourite.
          Negalima nesutikti su viskuo, kas ten parašyta. Taip pat galvoja ir visi (iki vieno) straipsnio komentatorių, kurie sutinka, kad SIN yra nei daugiau, nei mažiau, o vienareikšmiškai geriausias pasaulio oro uostas.

          Straipsnio santrauka apie SIN būtų maždaug tokia:
          - 2012 aptarnavo 51,2mln. keleivių. (15 pozicija pasaulyje pagal šitą rodiklį)
          - Skytrax išrinktas geriausiu metų oro uostu
          - The Airports Council International reitingavo SIN pirmoje vietoje 2011 ir 2012
          - Business Traveller žurnalas išrinko SIN geriausiu paskutinius 25 metus kasmet
          - Paskutiniu metu ėmė rastis konkurentų Azijoje ir Artimiuosiuose rytuose
          - SIN keleivių terminalai neišvaizdūs architektūriškai, bet turi daug erdvės, šviesos ir net vandens krioklių
          - Findamentali filosofija: "statyti prieš atsirandant paklausai" t.y. terminalų apkrovimas niekada nepasiekia savo projektinės talpos (capacity)
          - Neprilygtsamas aptarnavimo greitis: nuo diržo atsisegimo lėktuve iki įsėdimo į taksi per 10minučių
          - Decentralizuota keleivių patikros sistema: bagažas tikrinamas ne vienoje zonoje, bet prieš pat lipant į lėktuvą t.y. prie "vartų", kas pagreitina procesą iš keleivio perspektyvos (nors ir kainuoja brangiau)
          - Keleivio mokestis palyginus mažas ~SG$34
          - Nepaisant mažų mokesčių ir didelių išlaidų, oro uostas yra pelningas ir didžiąją dalį pajamų gauna ne iš aviacinės veiklos, o už patalpų nuomą parduotuvėms ir restoranams.

          Ir vieno skaitytojo komentaras, kuris, imho, viską neblogai apibendrina

          There is no utopia.
          But the Singapore airport is pretty close.
          Jep.

          O šiaip ir pačiam teko tai pastebėti (turiu omneny "building ahead of demand"). Changi oro uostas visada labai ramus, tylus ir šiek tiek tuštokas. Lygiai tas pats galioja praktiškai visai Singapūro transporto infrastruktūrai, nes statoma su ta mintimi, kad paklausa neturi pasiekti maksimalios talpos/pasiūlos. Iš tikrųjų, tai reikia turėti žiauriai didelius balls'us ir žiauriai gerus valdymo sugebėjimus, kad pavyktų pasiekti tokius rezultatus.
          Paskutinis taisė John; 2013.10.12, 22:03.

          Comment


            /\
            Man Bangkoko oro uostas didesnį įspūdį paliko, kaip išskirtinis oro uostas, bet gero oro uosto darbas nėra žavėti, o tiesiog atlikti savo funkcija, ką panašu SIN išimtinai gerai daro.

            P.S. Mano apsilankymo metu, niekur neveikė public wifi, todėl 9/10 iš manęs .

            Comment


              Azijos oro uostai turi vieną ir esminį pranašumą, lyginant su likusio pasaulio oro uostais. Tai keleivių srautas. Vietiniai skrydžiai ne retai vykdomi 777 ar 747 orlaiviais.
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                Azijos oro uostai turi vieną ir esminį pranašumą, lyginant su likusio pasaulio oro uostais. Tai keleivių srautas. Vietiniai skrydžiai ne retai vykdomi 777 ar 747 orlaiviais.
                Bet tikrai ne Singapūre.
                Šiaip, SIN smarkiai išsiskiria net ir iš geriausių Azijos oro uostų.

                Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                /\
                Man Bangkoko oro uostas didesnį įspūdį paliko, kaip išskirtinis oro uostas, bet gero oro uosto darbas nėra žavėti, o tiesiog atlikti savo funkcija, ką panašu SIN išimtinai gerai daro.
                Architektūriškai tai gal ir taip. Bet, kaip pats sakai, ne tokia oro uosto funkcija. BKK yra labai geras oro uostas, bet iki SIN jam smarkiai toloka.
                Paskutinis taisė John; 2013.10.13, 18:46.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  O šiaip ir pačiam teko tai pastebėti (turiu omneny "building ahead of demand"). Changi oro uostas visada labai ramus, tylus ir šiek tiek tuštokas. [...] Iš tikrųjų, tai reikia turėti žiauriai didelius balls'us ir žiauriai gerus valdymo sugebėjimus, kad pavyktų pasiekti tokius rezultatus.
                  Turbūt visgi laimė ne tuštume, o gerame valdyme. Pavyzdžiui, Vilniaus oro uostas yra netgi ne tuštokas, o tuščias, bet 6-7 reisai iš ne Šengeno zonos šalių per 2 valandas pasienio tarnyboms tampa neįkandama užduotim. Šiandien žmonės prie pasų kontrolės laukė po 4 valandas.

                  Comment


                    Parašė balietis Rodyti pranešimą
                    Turbūt visgi laimė ne tuštume, o gerame valdyme. Pavyzdžiui, Vilniaus oro uostas yra netgi ne tuštokas, o tuščias, bet 6-7 reisai iš ne Šengeno zonos šalių per 2 valandas pasienio tarnyboms tampa neįkandama užduotim. Šiandien žmonės prie pasų kontrolės laukė po 4 valandas.
                    Būtent apie valdymą ir kalbu, o ne apie tuštumą. Tuštumas tik vienas iš indikatorių. Jeigu oro uostas, aptarnaujantis 50+ milijonų keleivių per metus, vidury dienos atrodo apytuštis, kuriame gali prigulti tyliame kampe, apsuptas augmenijos, tai kažką sako apie tokio oro uosto valdymą. Prie pasų kontrolės ten irgi dažnai nereikia laukti nė sekundės. Atvykstant praktiškai išvis nereikia niekur nieko laukti: tiesiog sustoji kelioms sekundėms paso kontrolei, o po to pasigriebi bagažą nuo konvejerio ir tiesiai į taksi mašiną arba metro. kaip rašoma tame straipsnyje, viskas užtrunka apie 10 minučių.
                    Paskutinis taisė John; 2013.10.13, 20:49.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      The Economist Business Traveller parašė puikų straipsnelį apie Singapūro Changi oro uostą
                      Heh, pamenus skridau iš Singapūro į Nairobį. Mėnesį prieš tai kažkuriame reitinge pirmasis gavo geriausio pasaulyje tarptautinio oro uosto vardą, o antrasis - blogiausio Neišdildomi įspūdžiai.
                      Paskutinis taisė vytauc; 2013.11.28, 20:42.
                      Kaip po dykumą blaškiausi

                      Comment


                        Parašė vytauc Rodyti pranešimą
                        Heh, pamenus skridau iš Singapūro į Nairobį. Mėnesį prieš tai kažkuriame reitinge pirmasis gavo geriausio pasaulyje tarptautinio oro uosto vardą, o antrasis - blogiausio Neišdildomi įspudžiai.
                        Gal gali pasidalinti tais įspūdžiais? Singapūre buvusių turbūt atsiras ne vienas, bet Nairobis skamba kaip smarki egzotika.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Gal gali pasidalinti tais įspūdžiais? Singapūre buvusių turbūt atsiras ne vienas, bet Nairobis skamba kaip smarki egzotika.
                          Nuotraukas iš miesto kažkur buvau sumetęs. Kas dėl oro uosto, tai jei pameni kaip Vilniaus autobusų stotis atrodė kokiais 1998, tai bus labai arti to. Interjeras, "švara", lariokai, personalo paslaugumas - žiauriai panašu.

                          Tiesa po pastarojo gaisro matyt atstatyts jau kiek moderniau.
                          Kaip po dykumą blaškiausi

                          Comment


                            Kas aplenkė „Ryanair“ bendrovę pigiausių avialinijų sąraše?

                            Pigiausių avialinijų dvidešimtukas (vidutinė skrydžio kaina):
                            1. Pegasus Airlines - 216 LT.
                            2. Wizz Air - 259 LT
                            3. Blue Air - 282 LT
                            4. Ryanair - 285 LT
                            5. easyJet - 311 LT
                            6. Air One - 314 LT
                            7. Eurolot - 331 LT
                            8. Volotea - 355 LT
                            9. Vueling - 369 LT
                            10. flybe - 382 LT
                            11. Meridiana - 415 LT
                            12. germanwings - 423 LT
                            13. Transavia - 452 LT
                            14. airBaltic - 480 LT
                            15. HOP! - 481 LT
                            16. Norwegian Air Shuttle - 486 LT
                            17. Monarch Airlines - 545 LT
                            18. Jet2 - 566 LT
                            19. WOW air - 650 LT
                            20. Fly Thomas Cook - 707 LT
                            Aviate, navigate, communicate

                            Comment



                              O buvo besistebinčių, kad Wizz pigesnis.

                              Comment


                                Wizz siūlomas produktas irgi dažnai patrauklesnis
                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                  Wizz siūlomas produktas irgi dažnai patrauklesnis
                                  Kuom? Kad mažesnę tašę leidžia į saloną už dyką neštis?
                                  Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                  Comment


                                    Bilietų platinimo sistema, "cabin crew procedures", klientų aptarnavimo politika, naudojami orlaiviai, "merchandising system".

                                    Žinoma jei tu skrendi ir tavo tikslas yra prisigrūsti į krepšį, kuo daugiau tai gal tuomet Ryanair. Bet svorio atžvilgiu rankiniai bagažai skiriasi labai mažai.

                                    O jei perkiesi bagžą, tai Wizzair leidžia vežtis 32kg, Ryanair 15kg arba 20kg.
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      Dėl bilietų platinimo sistemos gal ir galima sutikt, Ryanair atveju erzina captcha ir viskas perkrauta kelionės draudimų, čemodanų ir telefono kortelių pasiūlymais bei atvirai sukčiaujama su valiutų kursais, bet pripratus užsisakyti bilietą ilgai netrunka. Toliau esminių skirtomų nematau, ta pati registracija internetu, tas pats boarding passo spausdinimas. Tiesa, Wizz dar lietuviškų raidžių kiek pamenu neleidžia, gali subalamutinti žmogų.

                                      Dėl naudojamų orlaivių esminio skirtumo niekaip nematau, bent jau iš keleivio pusės. "Cabin crew procedures" - nelabai suprantu apie ką čia atvirai kalbant.

                                      Beje, bent jau man susidarė įspūdis, kad Wizz dažniau, nei Ryanair nuiminėja skrydžius (ta prasme uždaro kryptį/reisus jau po to, kai pradeda pardavinėt bilietus). Šiemet taip jau buvo su Trondheimu, Olesundu, Kijevo dalį reisų nuo lapkričio nuima paskelbę apie tai gal spalį. Tas man svarbiau atrodo, negu bedūmių cigarečių ir loterijos bilietų pardavinėjimas.
                                      Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                      Comment


                                        Buvo skelbta, kad visos tos kryptis yra sezoninės. Lygiai taip pat, kaip ir naujos kryptys: Korfu ir Kutaisi. Bėda ta, kad jie dvi savaites ilgiau pardavinėjo bilietus, negu turėjo. O žiniasklaida labai eskalavo šią temą prisigaudžiusi emigrantų istorijų.

                                        Ryanair irgi uždarė savo sezoninius skrydžius, tik laiku nutraukė bilietų prekybą. Tarp kitko, dalis žmonių, kurie pirko bilietus į Vilnių turėjo skristi į Kauną arba ieškoti alternatyvų, tam tikras kryptis iškėlus iš Vilniaus į Kauną.
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                          Buvo skelbta, kad visos tos kryptis yra sezoninės. Lygiai taip pat, kaip ir naujos kryptys: Korfu ir Kutaisi. Bėda ta, kad jie dvi savaites ilgiau pardavinėjo bilietus, negu turėjo. O žiniasklaida labai eskalavo šią temą prisigaudžiusi emigrantų istorijų.

                                          Ryanair irgi uždarė savo sezoninius skrydžius, tik laiku nutraukė bilietų prekybą. Tarp kitko, dalis žmonių, kurie pirko bilietus į Vilnių turėjo skristi į Kauną arba ieškoti alternatyvų, tam tikras kryptis iškėlus iš Vilniaus į Kauną.
                                          Nejuokauji, tamsta? Tavo minimas atvejis buvo gal vienintelis, kai Lutono kryptį sugrąžino į Kauną. O kiek buvo atvirkštinių variantų? Gal priminti?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X