Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė digital Rodyti pranešimą

    Tai kad visada atvirkščiai - paskutinį gerą pavyzdį iš kitos temos pamenu su Darbo partijos byla - tu rėkei, kad tai susidorojimas, aš pateikiau visą bylos chronologiją, tada paėmei papeistinai pauzes byloje, aš vėl papeistinau dėl ko jos buvo (dėl neatimto neliečiamumo), tada kaip ir nutilai, bet vis tiek pabambėjai, kad nėra teisinės valstybės. Galėtum bent jau nustoti naudoti žodį "trolis" kitų atžvilgiu, nes tavęs niekas taip nebevadina (visi ir taip supranta, kad toks esi).
    Ką daryti su žmonėms kurie nemoka skaityti - niekada nesakiau kad su DP yra susidorojimas - visada sakiau kad byla vilkinama ne tik iš DP pusės bet ir iš kitos pusės. Byla galėjo pasibaigti per pusmetį max metus, tačiau... Na bet čia ne ta tema.

    Tema yra tokia, kad Air lituanicos pakolkas nėra. Yra tik Estonian Air skrendanti kažkokios įmonės Šiaurės miestelis užsakymu. Kai tik bus visos licenzijos, tada ir pakeisiu nuomonę.

    Aš nesu prieš šią įmonę, taip, būtinai reikia skrydžių į Berlyną ir kitus miestus, tačiau mačiau kaip žlunga Star1, krūva veikėjų iš ten dirba ir prie Air lituanica. Gerai, kad aš pats nenukentėjau dėl Star1 bankroto, tačiau krūvai pažystamų ši įmonė nunešė 5000 - 10000 ltl.

    Duok dienve , kad tai nebūtų Star2, bet visi požymiai rodo kad taip bus.

    Comment


      Parašė udrius Rodyti pranešimą
      Aš nesu prieš šią įmonę, taip, būtinai reikia skrydžių į Berlyną ir kitus miestus, tačiau mačiau kaip žlunga Star1, krūva veikėjų iš ten dirba ir prie Air lituanica.
      Duok dienve , kad tai nebūtų Star2, bet visi požymiai rodo kad taip bus.
      Sakyčiau, labai gerai, kad daug tų pačių veikėjų dirba. Žinai, blogas tas verslininkas, kuris nebuvo bankrutavęs. Tuo mes ir skiriamės nuo Amerikonų, kad žiauriai bijom "kad nepasiseks". Aš sakau, tegu ir nepasiseka, bet nieko niekaip nedaryti yra dar blogiau.

      Ir šiaip, ar ne per daug drąsių idėjų nurašom velniop vien dėl to, kad jos skamba per drąsiai mūsų kaimietiškam mentalitetui?

      Aš sakyčiau taip. Drąsi idėja pajudėjo. Atskaičiuojam 100 dienų nuo birželio 30. Ir pakritikuojam tada, bet jau be gailesčio.

      Comment


        Aye, drąsuoliai iš municipalinės kišenės. Jei tokie drąsūs, galėjo savo pinigus investuot, bet kažkodėl nei Zubrus, nei Zuokas, nei Zuoko litvakai iš PAR, nei koks kitas privatus investuotojas nieko rimto į šitą kontorą nedėjo.
        Got sun in my face, sleeping rough on the road

        Comment


          Taigi, šiandien startavo turkai iš Vilniaus - visas pasaulis arčiau tapo... ta proga pašnekėta su keletą žmonių - Estonian Air lėktuvas nudažytas jau Air Lithuania spalvomis, tačiau norint tvirtai startuoti reikia ne mažiau 15 - 20 mlj ltl. Šiuo metu 5 mlj smarkliai mažai. Gal būt ir pasiseks. Kita nuomonė - pakolkas Air Lithuanica yra viso labo kelionių agentūra pardavinėjanti skrydžių bilietus. Taigi , realiai perspektyvos 50/50. Taigi....

          Comment


            Klausimas ar šitie 5 mln. yra cash ? Įtariu, kad realiai Air Lituanica tuoj neturės apyvartinių lėšų, ypač kai reikės nuomotis jau netrukus antrąjį lėktuvą. Kaip suprantu estai už lėktuvo nuomą pasiims tiesogiai per aviabilietų pardavimą.

            Comment


              Nes tie 5 mln. litų yra kartu su socialiniu būstu kaip "Start Vilnius" įstatinis kapitalas, t.y. tai nėra 5 mln. lit7 pervesti į Air Lituanica sąskaitą -
              "Generalinės prokuratūros Komunikacijos skyriaus vyriausioji specialistė Rita Stundienė BNS sakė, jog prokuratūra ginčija “Start Vilnius” įstatinio kapitalo didinimą piniginiu įnašu ir nekilnojamojo turto objektais, kurių didžioji dalis yra socialinis būstas. Pasak jos, siekiama, kad sandoriai būtų pripažinti negaliojančiais ir būtų taikyta restitucija."

              Comment


                Kad Pasaulio aviacijos naujienos atsirastų arčiau VNO, sukūriau Air Lituanica temą - http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=14364 Taip kad galite su visom žiniom ir įžvalgom apie naująją Air Lituanica aviakompanija mestis ten

                Comment


                  Airbus A350 to Make Maiden Flight on Friday

                  Airbus confirms that the A350 XWB first flight is planned for this Friday, 14th June, based on current visibility of the programme and the flight test status.
                  Ilgai jau sklandė gandai, ar išbandys prieš šių metų Le Bourget ar ne, bet panašu kad išbandys, ir gal netgi praskris virš parodos
                  Mano blogas

                  Comment


                    Per pusmetį SAS keleivių padaugėjo 2,5 proc.
                    http://www.marketnews.lt/naujiena/pe...c;itemid=31106

                    Comment


                      Europoje pigs lėktuvų bilietai ir mažės laikas kelyje
                      Europos Komisija nusprendė, kad taršus, laiką švaistantis ir keliones branginantis lėktuvų „skraidymas kampais“ neefektyvus, ir pateikė pasiūlymus, kurie turėtų ištiesinti lėktuvų maršutus. Pokyčių išsigandę oro eismo kontrolieriai, kurie bijo prarasti darbo vietas, daugelyje Europos šalių pradėjo streikus.
                      Streikai kai kuriuose šalių prasidėjo dar antradienį, dieną, kai Europos Komisaras Siimas Kallas paskelbė apie ketinimus spartinti Europos oro eismo kontrolės reformą, tai yra sujungti 27 šalių oro erdves į devynis blokus.

                      Comment


                        Kai kurių šalių oro transporto kontrolierius išvaikyti seniai laikas. Nežinau kito tokio darbo kur streikuojantis (nepaisant milijoninio atlyginimo) durnius galėtų padaryt daugiau nepatogumų kitiems žmonėms. Net streikuojantis keleivinio traukinio mašinistas tiek žalos padaryt nesugeba.
                        kaip?

                        Comment


                          Senų šeniausiai turėjo būti įgyventinta vieninga oro erdvė Europoje, o šitie streikuotojai tik parodo kaip jiems ištikrųjų rūpi tai ką jie daro, t.y. užtikrinti saugų ir sklandų susisiekimą oru...

                          Comment


                            Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                            Senų šeniausiai turėjo būti įgyventinta vieninga oro erdvė Europoje, o šitie streikuotojai tik parodo kaip jiems ištikrųjų rūpi tai ką jie daro, t.y. užtikrinti saugų ir sklandų susisiekimą oru...
                            Naturalu, jiems rupi issaugotisavo darbo vieta. Bet vieningos sisttemos ivedimas, tures itaka bendram ekonomikos augimui visos europos mastu. Prancuzu vietoje as ne streikuociau o sesciau prie derybu stalo del iseinamosios kompensacijos.
                            Aviate, navigate, communicate

                            Comment


                              Jis skrenda.

                              Mano blogas

                              Comment


                                galima ir gyvai pasižiūrėti http://www.airbus.com/newsevents/a350-xwb-first-flight/
                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                  Europos oro eismo kontrolės reformą, tai yra sujungti 27 šalių oro erdves į devynis blokus.
                                  FAB'ai (Functional Airspace Block) - yra Single Sky projekto pirmas etapas. Investuojami milziniski pinigai... kad gauti milziniska pelna.

                                  Lietuva patenka i Baltic FAB:



                                  Nesunku suprasti kad oro eismo paslaugu teikimas musu FABe bus vykdomas is Varsuvos, o musu kontroleriai liks be darbo... arba isidarbins Lenkijoje.
                                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                  Comment


                                    Man Lietuva geriau žiūrėtųsi NEFABE, o Lenkija FAB CE, Lietuvos kontolieriams tai bus mažiausiai skausminga.
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                      Nesunku suprasti kad oro eismo paslaugu teikimas musu FABe bus vykdomas is Varsuvos, o musu kontroleriai liks be darbo... arba isidarbins Lenkijoje.
                                      Lenkai bijo, kad lietuviai atims jų uždarbį iš lėktuvų

                                      Portalas rmf24.pl pranešė, kad dabar mokesčiai už orlaivius mokami Lenkijai, tačiau ratifikavus sutartį neva Lietuva perims lėktuvų navigaciją jau nuo Lodzės, šaliai už tai teks dalis mokesčio.

                                      Comment


                                        Be reikalo lenkai bijo...
                                        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                        Comment


                                          Na ką, jei viskas taip kaip žadėjo....

                                          http://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-...o-skrydzio.htm

                                          Kam tada reikėjo krūva pinigų mesti? Va kaip būna kai nėra visiškai jokios strategijos LRV galvose.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X