Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Prie ko Kaunas ir "Emirates"? Ar "Emirates SkyCargo" vykdys skrydžius iš/į Kauno oro uostą? O gal "Emirates" skraidins keleivius?

    Pokstas-svajone kad nuolatinis cargo pradetu vel skraidyti, i Kauna, kaip skraide kinai pries pora metu
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
      Kaip negalima? Žiūrėjau spalio mėnesiui - bent kainas rodo. Ar kažką ne taip supratau?
      Na va pasitikslinau info:
      Lieka Bristolis-1kartas per sav. kitų krypčių skrydžiai dingsta, maždaug iki Lapkričio 10d. 2013m. Manau gali pabandyti, jų tinklalapy pasieškoti bilietų nuo Lapkričio vidurio, nelabai ką berasi
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Liepojos tikslas – oro uostas verslui ir konkurencija Lietuvai
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          2013/2014 m. rudens-žiemos sezono metu (pradedant nuo spalio mėn. 27 d.) skrydžių kompanija "Qatar Airways" į kai kuriuos Europos miestus ruošiasi keleivius skraidinti B787s serijos lėktuvais (žr. nuotrauką).


          Šaltinis

          Lėktuvai skris sekančiai maršrutais:

          Doha – Copenhagen: 1 daily

          QR161 DOH0225 – 0715CPH 788 246
          QR159 DOH0825 – 1315CPH 788 x246

          QR162 CPH1010 – 1810DOH 788 246
          QR160 CPH1445 – 2245DOH 788 x246

          Doha – London Heathrow: 1 daily (Reservation for Boeing 787 service on/after 27 October 2013 opened on 11 June 2013)

          QR007 DOH0625 – 1105LHR 788 D
          QR008 LHR1505 – 0045+1DOH 788 D

          Doha – Munich: 2 daily

          QR059 DOH0150 – 0620MUC 788 D
          QR057 DOH0820 – 1250MUC 788 D

          QR060 MUC1140 – 1920DOH 788 D
          QR058 MUC1455 – 2235DOH 788 D

          Doha – Oslo: 1 daily

          QR177 DOH0140 – 0710OSL 788 246
          QR175 DOH0800 – 1330OSL 788 x246

          QR178 OSL1055 – 1920DOH 788 246
          QR176 OSL1500 – 2325DOH 788 x246

          Doha – Stockholm: 1 daily

          QR169 DOH0145 – 0635ARN 788 236
          QR167 DOH0855 – 1345ARN 788 x236

          QR170 ARN1010 – 1810DOH 788 236
          QR168 ARN1515 – 2315DOH 788 x236

          Doha – Zurich: 1 daily

          QR093 DOH0130 – 0630ZRH 788 135
          QR095 DOH0845 – 1345ZRH 788 x135

          QR094 ZRH1120 – 1915DOH 788 135
          QR096 ZRH1515 – 2310DOH 788 x135

          Šaltinis

          Comment


            Youtube video


            Bet kas tikrai nuostabu, kad praėjus vos porai sekundžiu iš karto operatyviai reguojama ir girdėti per radiją :"Emergency vehicles are responding".
            Paskutinis taisė Ciurlionis; 2013.07.15, 11:13.
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Vakar skridau kompanijos Norwegian lėktuvu Boeing 737 iš Stokholmo ARN į Rygos RIX. Kelionė buvo labai sklandi ir maloni. Nepaisant to, kad buvo daug keleivių, didelių nepatogumų nepatyriau.
              O šiaip, smagu skraidyti šios kompanijos lėktuvais ir džiugu, kad jie buvo įvertinti geriausiais savo kategorijoje. Beje, šiai kompanijai reikia naujų personalo narių, o tuo tikslu Norvegijos sostinėje vykdomi apmokymai.

              Comment


                Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                Vakar skridau kompanijos Norwegian lėktuvu Boeing 737 iš Stokholmo ARN į Rygos RIX. Kelionė buvo labai sklandi ir maloni. Nepaisant to, kad buvo daug keleivių, didelių nepatogumų nepatyriau.
                O šiaip, smagu skraidyti šios kompanijos lėktuvais ir džiugu, kad jie buvo įvertinti geriausiais savo kategorijoje. Beje, šiai kompanijai reikia naujų personalo narių, o tuo tikslu Norvegijos sostinėje vykdomi apmokymai.
                Pritarsiu tau, nes mano nuomone jie yra siai dienai siulanti geriausia, kokybes ir kainos derini. Juolabiau, kad ateina i long haul, su B787 o skrydzio komfortas yra turbut geriausias siuo metu europoje: nemokamas WIFI, daznai rodomi, trumpametraziai filmai skrydzio metu, visada galima klausytis muzikos isijungus ausines i kede. Tiesa yra dar dalis 737-300, kurei neturi viso sito, betsiemet jie turetu iseiti is rinkos.

                O taip atrodo ju sky interior:
                Paskutinis taisė Ciurlionis; 2013.07.17, 17:06.
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Šauni aviakompanija, tikrai nesijaučia 'pigumo', net gi priešingai produktas solidesnis už daugelį mano bandytų legacy vežėjų, nors tuo pačiu ir nėra jie labai pigūs . Skridau tik kartą ir deja ne su nauju jų 738, todėl neturėjau progos išbandyti visų naujų privalumų, bet nepaisant to, rezervacija, papildomų paslaugų užsakymas, lojalumo programa, skambučių centras (teko keisti skrydžio datą) veikė be priekaištų. Gaila, kad į skandinaviją man nepakeliui, todėl nežinia kada vėl pasitaikys proga dar kartą juos išbandyti.

                  Comment


                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                    Pritarsiu tau, nes mano nuomone jie yra siai dienai siulanti geriausia, kokybes ir kainos derini. Juolabiau, kad ateina i long haul, su B787 o skrydzio komfortas yra turbut geriausias siuo metu europoje: nemokamas WIFI, daznai rodomi, trumpametraziai filmai skrydzio metu, visada galima klausytis muzikos isijungus ausines i kede. Tiesa yra dar dalis 737-300, kurei neturi viso sito, betsiemet jie turetu iseiti is rinkos.

                    O taip atrodo ju sky interior:
                    Atvaizdas
                    Daznas as ju keleivis, taciau ir ne visi 738 turi visus tavo isvardintus "navarotus"
                    Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                    Comment


                      Reiks ryt pasitikslint, kiek jų turi tai apie ką aš pasakojau, kad neskleist dezinformacijos Labai priklauso nuo to, kur su jais skrendi, pvz. jei skaraidai- Oslas-Norvegijos vietiniai(iskyrus Bergena ir Trondheima), arba Oslas- Vilnius/Riga, nieko stebetino, kad dazniausiai tenka skristi 733 ar 738basic. Bet man ne karta teko su 738s skristi i VNO ir is jo. Tiesa vasaros sezonu o ypac po wizzair'o atejimo i Torpa, Vno atskrenda 733, kurie siekia po 15-18m. O bet taciau siemet paskutiniai ju metai ir tikrai bus gaila atsisveikint ypac su situo groziu:
                      Paskutinis taisė Ciurlionis; 2013.07.18, 03:10.
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                        Gaila, kad į skandinaviją man nepakeliui, todėl nežinia kada vėl pasitaikys proga dar kartą juos išbandyti.
                        Norwegian jau nėra vien Skandinavijos kompanija. Turi jie bazes Kanaruose ir Londone - t.y. su jais galima skristi pvz. iš Londono į Maljorką ar Kroatiją, ar iš Miuncheno į Tenerifę. Ir toliau jie žada smarkiai plėstis ne Skandinavijoje.

                        Norwegian maršrutų žemėlapis
                        kaip?

                        Comment


                          /\
                          Per maža rinka, nors ir moki, kad vien joj išpildyti savo milžiniškus ateities plėtros planus.

                          Comment


                            Gali ir iš Vilniaus į New York'ą skristi jie duoda galimybę per jungiamuosius skrydžius su Oslu. Akivaizdu, kad ambicijos didelės, nes jų planas turėti 300 lėktuvų parką, tiek kiek šiuo metu turi Ryanair- o jie, beveik visur
                            Aviate, navigate, communicate

                            Comment


                              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                              Gali ir iš Vilniaus į New York'ą skristi jie duoda galimybę per jungiamuosius skrydžius su Oslu. Akivaizdu, kad ambicijos didelės, nes jų planas turėti 300 lėktuvų parką, tiek kiek šiuo metu turi Ryanair- o jie, beveik visur
                              300 nelabai realu, tiek Lufthansa turi
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                300 nelabai realu, tiek Lufthansa turi
                                Tai Norwegian gi užsisakę beveik 250 lėktuvų, tai gal ir turės

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                  Tai Norwegian gi užsisakę beveik 250 lėktuvų, tai gal ir turės
                                  Taip išeina planuoja kažką iš rinkos išstumti? Nelabai realu, jog pradėjus dubliuoti maršrutus padaugėtų keleivių? Ir taip nemažai nuostolingų maršrutų yra.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Pateisiu tik faktus tuomet: Šiuo metu yra 77 lėktuvai.
                                    Užsakymai:
                                    Boeing 737-800 35
                                    Boeing 737 MAX 8 100 +100 options
                                    Airbus A320neo 100 +50 options
                                    Suma užsakytų yra 235+150 galimų, pridėkime tai ką turim šiandien viso gaunasi 312(150).

                                    O darys manau, jie taip pat kaip daro su SAS:

                                    SAS skrydis Oslas-Kopenhaga 09:00
                                    Norwegian skrydis Oslas-Kopenhaga 08:55
                                    ir 200kr mažiau Atrodo, kad jie tokia taktika baigia, pribaigti SAS Norge, kur dubliuoja visus SAS maršrutus. Tad kas jiems to neleis daryt su Lufthansa, Air France, BA, ar Air Italia?
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                      Pateisiu tik faktus tuomet: Šiuo metu yra 77 lėktuvai.
                                      Užsakymai:
                                      Boeing 737-800 35
                                      Boeing 737 MAX 8 100 +100 options
                                      Airbus A320neo 100 +50 options
                                      Suma užsakytų yra 235+150 galimų, pridėkime tai ką turim šiandien viso gaunasi 312(150).

                                      O darys manau, jie taip pat kaip daro su SAS:

                                      SAS skrydis Oslas-Kopenhaga 09:00
                                      Norwegian skrydis Oslas-Kopenhaga 08:55
                                      ir 200kr mažiau Atrodo, kad jie tokia taktika baigia, pribaigti SAS Norge, kur dubliuoja visus SAS maršrutus. Tad kas jiems to neleis daryt su Lufthansa, Air France, BA, ar Air Italia?
                                      O kas per Air Italia?

                                      Comment


                                        Atsiprašau, Al Italia, bet manau supratai apie ką šneku iš karto
                                        Paskutinis taisė Ciurlionis; 2013.07.18, 12:02.
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                          Pateisiu tik faktus tuomet: Šiuo metu yra 77 lėktuvai.
                                          Užsakymai:
                                          Boeing 737-800 35
                                          Boeing 737 MAX 8 100 +100 options
                                          Airbus A320neo 100 +50 options
                                          Suma užsakytų yra 235+150 galimų, pridėkime tai ką turim šiandien viso gaunasi 312(150).

                                          O darys manau, jie taip pat kaip daro su SAS:

                                          SAS skrydis Oslas-Kopenhaga 09:00
                                          Norwegian skrydis Oslas-Kopenhaga 08:55
                                          ir 200kr mažiau Atrodo, kad jie tokia taktika baigia, pribaigti SAS Norge, kur dubliuoja visus SAS maršrutus. Tad kas jiems to neleis daryt su Lufthansa, Air France, BA, ar Air Italia?
                                          Nereikia pamiršti, kad ir senolių 733-ių dar 10 tebeturi, kuriuos pakeisti reikės. Pirmieji MAX'ai tik kažkada 2017-aisiais pirmus gavėjus pradės pasiekti, t.y. Southwest, nežinau kada Norwegian pirmuosius turi gauti ir per kiek laiko visi pristatyti bus, bet manau kad užtruks. Tada jau ir seniausius 738 gali pradėti keisti naujais, todėl sumuoti dabar turimų lėktuvų su tuo kas užsakyta nereikėtų. Optionų kiek naudos ir ar išvis naudos irgi neįmanoma pasakyti. Kaip bebūtų, parko plėtra bus ir ji bus didelė, tik nebūtinai tokia didelė .

                                          Comment

                                          Working...
                                          X