Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts


    Jungtinių Valstijų aviacijos bendrovės "United Airlines" ir "Continental Airlines" spalio 1d. užbaigė susiliejimo sandorį, pranešama oficialiajame abiejų firmų pranešime spaudai. Susijungus šioms dviem bendrovėms, suformuota didžiausia pasaulyje aviacijos kompanija.
    Manoma, kad jungtinės kompanijos, pavadintos "United Continental Holdings", pajamos sieks 31,4 mlrd. dolerių. Be to, iki pat 2013 m. visos struktūros pajamos turėtų augti po 1-1,2 mlrd. dolerių per metus.
    Naujosios kompanijos lėktuvai skraidys su prekės ženklu "United Airines", tačiau išsaugos "Continental" logotipą. Jungtinės kompanijos akcijomis bus prekiaujama Niujorko akcijų biržoje.
    Apie susiliejimą "United Airlines" ir "Continental Airlines" paskelbė 2010m. gegužę. Liepos pabaigoje abiejų šių kompanijų susiliejimui pritarė Europos Komisija, priėjusi prie išvados, kad sandoris nesukliudys sveikai konkurencijai Europos Sąjungos ekonominėje zonoje. Rugpjūčio pabaigoje sandoriui pritarė ir JAV teisingumo departamentas.
    Abi minėtosios aviacijos bendrovės nusprendė jungtis dėl nuostolių, patirtų dėl finansų krizės ir pabrangusių degalų. Turimais duomenimis, kompanijų susijungimas padės joms iki 2013m. sutaupyti nuo 1-1,2 mlrd. JAV dolerių.
    Manoma, kad kompanija užims apie 6 proc. pasaulinės susisiekimo oro transportu rinkos ir per 20 proc. JAV vidaus rinkos. Kompanijos keleivių srautas sieks 144 mln. žmonių per metus. Ji vykdys skrydžius 370 krypčių į 59 šalis. Stambiausios pasaulyje oro transporto bendrovės rinkos vertė bus 6,75 mlrd. JAV dolerių.
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
      Deja, bet jau toks ir yra, nes jis daugiausiai keleiviu ir aptarnauja siuo metu.
      kodėl "deja"? kam apskritai tokiai lietuvai savas nac.vežėjas?
      patirtis parodė, kad tokios ambicijos brangiai kainuoja. ir tai apmokama mūsų visų pinigais.
      teko skristi "lietuvos avialinijų" boingu iš londono, manau nė kiek ne blogiau būtų buve su "british airways"
      pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

      Comment


        Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
        kodėl "deja"? kam apskritai tokiai lietuvai savas nac.vežėjas?
        patirtis parodė, kad tokios ambicijos brangiai kainuoja. ir tai apmokama mūsų visų pinigais.
        teko skristi "lietuvos avialinijų" boingu iš londono, manau nė kiek ne blogiau būtų buve su "british airways"
        nac. vezejas yra pastovaus srauto garantas. Aisku, kad nebutina tureti toki, bet kitu atveju turim buti patrauklus kitom aviakompanijom, kad jos cia atidarinetu bazes ar hub'us steigtu Deja siuo atveju, bent jau Vilniuje situacija panasi i tai, kad visi is pakampiu suskrenda pasirankioti keleiviu saviem hubam ir viskas, kada keleiviu permazai naikina skrydi ir viskas...
        Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

        Comment


          Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
          nac. vezejas yra pastovaus srauto garantas. Aisku, kad nebutina tureti toki, bet kitu atveju turim buti patrauklus kitom aviakompanijom, kad jos cia atidarinetu bazes ar hub'us steigtu Deja siuo atveju, bent jau Vilniuje situacija panasi i tai, kad visi is pakampiu suskrenda pasirankioti keleiviu saviem hubam ir viskas, kada keleiviu permazai naikina skrydi ir viskas...
          O aš vis tiek manau, kad savo laiku padaryta klaida. Reikėjo kurti visų trijų Baltijos šalių bendrą aviakompaniją, kaip padarė skandinavai (Švedija, Norvegija ir Danija) su SAS. Blogiausiu atveju savo laiku AirBaltic ieškojo investuotojo. Kuriam laikui rado SAS. Vėliau SAS pasitraukė, jų akcijas nupirko vėl latviai. Lietuva visais atvejais suinteresuotumo neparodė. Išvada — mažiausiai dukart likome prie suskilusios geldos, kai latviai ir šiandien turi galingą aviakompaniją, pastovius reguliariuosius skrydžius iš Latvijos ir Rygos hub'ą. Priminsiu, kad dar neseniai turėjo reguliariuosius skrydžius iš Ventspilio ir Liepojos į Rygą, kai mes net Palangos ir Vilniaus nesugebėjome sujungti tiesioginiu oro keliu.
          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
            O aš vis tiek manau, kad savo laiku padaryta klaida. Reikėjo kurti visų trijų Baltijos šalių bendrą aviakompaniją...
            1.Nebuvo tam jokios politinės valios.
            2.Būtų iškilęs klausimas dėl būstinės/registracijos.
            3.Visos trys nacionalinės Baltijos šalių aviakompanijos buvo pernelyg silpnos tiek finansiškai, tiek technologiškai.
            4.Smulkūs klaniniai interesai (pvz.:Lietuvoj - Vilniaus ir Kauno aviatorių klanai)

            Comment


              „airBaltic“ keleiviams pristatys „Apple iPad“


              Baltijos šalių oro bendrovė „airBaltic“ yra viena pirmųjų aviakompanijų pasaulyje, kurios „iPad“ įrenginius dalins savo keleiviams skrydžio metu. Naudotis „iPad“ „airBaltic“ lėktuvuose keleiviai galės nuo naujojo skrydžių sezono.
              Geras sumanymas

              Comment


                Įdomu, kaip jie saugosis nuo vagių ir budulių?
                You might surprise yourself.

                Miestai.net FB

                Comment


                  Žinai, kaip tušinukus grandinėlėm pritvirtina? Tai va...

                  Comment


                    Parašė Magician Rodyti pranešimą
                    Žinai, kaip tušinukus grandinėlėm pritvirtina? Tai va...
                    nuo vagiu taip, o nuo buduliu?

                    Comment


                      SAS didina tolimųjų reisų krypčių ir Europos maršrutų skaičių

                      'Skandinavijos oro linijos SAS nuo 2011 m. papildys savo maršrutų tinklą dviem naujomis tolimųjų reisų kryptimis. Kitų metų kovo pabaigoje SAS pradės skraidinti tarp Oslo ir Niujorko, o nuo 2011 m. žiemos sezono bus skraidinama maršrutu Kopenhaga–Šanchajus.'

                      Taip pat bus vykdomi skrydžiai keliais papildomais maršrutais: Oslas–Miunchenas, Oslas–Palma, Oslas–Splitas ir Stokholmas–Venecija.

                      Šaltinis: http://www.15min.lt/naujiena/pinigai...ciu-195-119915

                      Lyg ir yra kai kurie skrydžiai iš išvardintųjų, bet vykdomi kitų kompanijų, pavyzdžiui, Ryanair ar kt. Smagu.
                      Paskutinis taisė Silber418; 2010.10.14, 15:54.

                      Comment




                        Iš analogiškų žinių gal lietuviams labiau aktualu naujas American Airlines reisas Čikaga-Helsinkis su Finnair codesharu nuo sekančių metų vasaros sezono. Panašu tai gali būti vienas patogesnių ir pigesnių būdų keliaut tarp Vilniaus ir Čikagos (tai vasaros metu viena iš didžiausią netiesioginį srautą turinčių krypčių iš Vilniaus).
                        kaip?

                        Comment


                          Į Ameriką galima nuskristi ir iš Rygos, kek žinau. Taip pat ir Helsinkio bei Skandinavijos miestų.

                          Comment


                            Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                            Į Ameriką galima nuskristi ir iš Rygos, kek žinau. Taip pat ir Helsinkio bei Skandinavijos miestų.
                            Į Niujorką galima iš Rygos. Bet į Čikagą labiau lietuviams reikia. Dabar skrendama su vienu persėdimu Varšuvoj, Kopenhagoj, Frankfurte ar Amsterdame. Skrist su vienu persėdimu Helsinkyje bus arčiau. Persėdinėt JAV paprastai didesnis vargas nei Europoje ir ilgiau užtrunka kelionė.
                            kaip?

                            Comment


                              Parašė alm Rodyti pranešimą
                              Į Niujorką galima iš Rygos. Bet į Čikagą labiau lietuviams reikia. Dabar skrendama su vienu persėdimu Varšuvoj, Kopenhagoj, Frankfurte ar Amsterdame. Skrist su vienu persėdimu Helsinkyje bus arčiau. Persėdinėt JAV paprastai didesnis vargas nei Europoje ir ilgiau užtrunka kelionė.
                              Į Čikagą iš Helsinkio, Stokholmo, Kopenhagos arčiausiai įmanoma tokiu atveju. Helsinkis artimiausias, o 'Estonian air' skrydis į Stokholmą turėtų būti suderintas su transatlantiniais skrydžiais.
                              Gaila, kad iš Rygos į Čikagą nėra skrydžių, tačiau tai dar labiau padidintų Latvijos aviakompanijų konkurencingumą ir atimtų didelę dalį keliautojų iš Lietuvos.

                              Comment


                                Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                ... o 'Estonian air' skrydis į Stokholmą turėtų būti suderintas su transatlantiniais skrydžiais.
                                Šiaip jau visiškai nesuderintas, pirmyn niekaip, atgal visą dieną laukti persėdimo.
                                kaip?

                                Comment


                                  Taip buvo teigiama straipsnyje, hehe.

                                  Comment


                                    Parašė alm Rodyti pranešimą
                                    .. Panašu tai gali būti vienas patogesnių ir pigesnių būdų keliaut tarp Vilniaus ir Čikagos (tai vasaros metu viena iš didžiausią netiesioginį srautą turinčių krypčių iš Vilniaus).
                                    Iliustracija:
                                    http://www.gcmap.com/mapui?P=VNO-HEL-ORD&DU=km&SU=mph
                                    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                    Comment


                                      Skrendant per Oslą 'susitaupo' apie 200km į vieną pusę...
                                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                        Skrendant per Oslą 'susitaupo' apie 200km į vieną pusę...
                                        Taip, Oslas kaip tik pakeliui į Čikagą:
                                        http://www.gcmap.com/mapui?P=VNO-HEL...-OSL-ORD&DU=km
                                        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                        Comment



                                          Oro bendrovė „airBaltic“ spalio mėnesį Vilniaus, Rygos ir Talino oro uostuose aptarnavo 277,3 tūkst. keleivių, arba 7 proc. daugiau nei per tą patį mėnesį pernai, kai skraidinta 258,5 tūkstančio keleivių.
                                          Per dešimt šių metų mėnesių oro bendrovė skraidino 2 mln. 796,6 tūkst. keleivių, o tai 20 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai.
                                          Spalio mėnesį „airBaltic“ atliko 4528 skrydžius - 9 proc. daugiau nei tuo pačiu metu pernai. Nuo sausio iki spalio mėnesio oro bendrovė iš visų trijų Baltijos šalių skrido 48 093 kartus, arba 26 proc. daugiau nei per praėjusių metų dešimt mėnesių.
                                          „airBaltic“ Vilniuje spalio mėnesį aptarnavo 25,5 tūkst. keleivių - tiek pat, kiek ir tuo pačiu metu pernai. Sausio-spalio mėnesiais oro bendrovės paslaugomis Vilniuje naudojosi 286,4 tūkst. keleivių.
                                          Oro bendrovės reisų skaičius Lietuvos sostinės oro uoste spalį padidėjo beveik 24 proc., palyginti su atitinkamu mėnesiu pernai, iki 571. Sausio-spalio mėnesiais „airBaltic“ per Vilnių skrido 6303 kartus, arba 5,8 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai.
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X