Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
    Aviakompanija "AirAsia X", bandžiusi tapti pirmuoju low-cost vežėju ilguose atstumuose, baigia šias pastangas.

    Ilgi atstumai niekaip nepasiduoda žemų kaštų bendrovėms.
    Mano nuomone kažkaip per daug dėmesio spekuliacijoms. Kai bus realiai nutraukiami skrydžiai, tada bus galima ir kalbėti.
    Dabar gi gali būti ir gandai, ir net derybinė pozicija derantis su Malaizijos valdžia dėl dotacijų už turistus (Ryanair stiliumi).
    kaip?

    Comment


      Taip, kol kas dar niekas nepatvirtinta, tik sklando "gandai", kurie labai labai tikiuosi jog nepasiteisins, bent jau ne nuo vasario, kaip kad spėjama.

      Comment


        Idomus Ryanair CEO paissidirbinejimai Europos komisijoje. Jauciu pirmas ir paskutinis jo ten pasirodymas

        Jo pranesimas:


        Atsakymai i klausimus
        Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

        Comment


          Gal galima pareziumuot? Tikrai ne kiekvienas turi laiko žiūrėt 17 ir 27 min video.

          Comment


            /\
            Na nebūtinai dabar žiūrėti, galima ir vėliau. Pagrindinis akcentas kaip O'Lary varo ant Europos komisijos, kad RYR bilietų neapmoka, o apmoka tik brangius tradicinių vežėjų bilietus. Taip pat taksi paslaugas iš Oro uosto į Briuselį apmoka tik iš pagrindinio oro uosto, o ne iš Šarlerua, į kurį skrenda RYR. Taip pat inovatyviam jaunimui tiesiog liepia daugiau niekada nekelti kojos į Briuselį nes tai blogio ašis, kuri pasiglemš jų talentus ir pavers juos niekam tikusias biurokratais . Pažiūrėti verta, tiktų ir į šiaip linksma temą

            Comment


              Parašė John
              Nekukliai čia norvegai

              „Norwegian Air" pateikė užsakymą dėl 222 lėktuvų įsigijimo
              http://verslas.delfi.lt/automoto/nor...egoryID=174757




              Norwegian Air Shuttle signs $22bn deal for 222 planes
              http://www.bbc.co.uk/news/business-16715245
              Nu Boeing gal ir paleido vadeles "jumbo jet" kategorijoje, taciau 737 klaseje galima teigti vienu zingsniu priekyje. Airbusas A320 Neo dar tik indtrodusins, kas yra 737 NextGen analogas praktiskai, na o Boeingas jau 737 MAX serija ruosiasi paleidineti.
              Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

              Comment


                Parašė John
                Nekukliai čia norvegai

                „Norwegian Air" pateikė užsakymą dėl 222 lėktuvų įsigijimo
                http://verslas.delfi.lt/automoto/nor...egoryID=174757
                Užmečiau akį į Wikipedia, tai ten rašo, kad SAS turi 137 lėktuvus, o Ryanair 272 lėktuvus. Žinoma, galbūt reikėtų dar atkreiptį dėmesį į užsakomų lėktuvų dydžius, tačiau 222 nauji lėktuvai atrodo labai labai įspūdingai. Norwegian Air jau yra išplėtojusi savo hub'us Osle, Stokcholme, Helsinkyje ir Kopenhagoje (galiu klįsti ar nėra daugiau). Turint omeny, kad šiuo metu jų parką sudaro 62 lėktuvai, tai įdomu kur jie plėsis lėktuvų parką išplėtus keturis kartus? Su tokio dydžio parku vien Skandinavijos tikrai neužtenka. Manau mūsų oro uostų vadovai turėtų kuo skubiau griebti jautį už ragų.

                Comment


                  Nepamirškime ir vietinių skrydžių, kurie populiarūs.

                  Comment


                    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                    Nepamirškime ir vietinių skrydžių, kurie populiarūs.
                    Visus šituos skrydžius Norwegian air jau yra išplėtojusi, nemanyčiau, kad tenais yra labai daug vietos plėtimuisi. O kad ir kokie plėtimaisi būtų - 222 nauji lėktuvai šią aviakompanija padarytų vieną iš didžiausių Europoje. Tokio dydžio oro linijoms visa Skandinavija būtų tikrai peankšta, tai ką jau kalbėti apie kažkokią Norvegiją su 4 mln. gyventojų. Tokia Norwegian air plėtra reiškia tik vieną - kad jie žygiuos į užjurio rinkas, o mes kaip tik už jūros sėdim ir dar be nacionalinio vežėjo. Jeigu Norwegian air tiek išplės savo lėktuvų parką ir neatidarys bazinio oro uosto Lietuvoje - aš būsiu arba labai nustebęs arba labai nusivylės VNO vadovybe.

                    Comment


                      Parašė John
                      Man kažkaip irgi kilo klausimas, kurių galų jiems TIEK daug lėktuvų? Negi jie rimtai galvoja konkuruoti su Ryanair? Jei taip, tai VNO ir KUN jau reiktų pradėti aiškintis, kas ir kaip.
                      Turint omenyje, kad Norwegian Lietuvoje skraido iš Oslo ne tik į Vilnių, bet ir į Palangą, nieko labai aiškintis nereikia - jie patys viską gerai žino.
                      Kol kas jie plečiasi į Rygą - šiemet pradės skraidyt į ją iš Stokholmo ir Kopenhagos (dabar skraido iš Oslo ir Trondhaimo). Ateis laikas tokiems reisams ir į Vilnių, bet kol kas nemanau, kad būtų pakankamai keleivių.

                      O dėl bazės Lietuvoje - gal tolimoje ateityje, bet vėlgi kol kas manau jie toliau plėsis turtingesnėse šalyse (Suomijoje, Švedijoje, Danijoje). Prieš keletą metų jie turėjo bazę Varšuvoje, bet teko uždaryt po kelių metų bandymo įsitvirtint - visgi visokie Wizz Air labiau atitinka vietinių poreikį (ne)kokybei. Nemanau, kad Lietuvoje būtų kitaip ir lietuviai dabar rinktųsi jiems mokėti daugiau nei Ryanairui ir Wizz Airui.
                      kaip?

                      Comment


                        Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
                        Nu Boeing gal ir paleido vadeles "jumbo jet" kategorijoje...
                        Sakyčiau kaip tik atvirkščiai, šiuo metu Boeing dar tikrai turi pranašumą didesnių orlaivių (wide body) segmente, visų pirma tai naujasis visų geidžiamas 787, kurio analogas iš Airbus - A350 dar neparuoštas, tas pats atnaujintas 747 Intercontinental, tiesa su keleivinės versijos užsakymais liūdnoka, sėkmingi 777 ir 767 - Beoing čia gali pasiūlyti visą paletę orlaivių bet kokiam skoniui. Kalbant apie didžiuosius, manau, kad nereikėtų 747-o su A380 tiesiogiai lyginti, nes tai nors ir didžiausi iš didžiausiųjų, bet yra skirtingi orlaiviai ir nors kai kur A380 tikrai efektyvesnis už 747 ir aviakompanijos laukia, kol galės 747-us pakeisti į naujus A380, tačiau lygiai taip pat yra maršrutų, kur A380 yra tiesiog per didelis, o 747 - pats tas . Puikus pavizdys į Vilnių skraidanti Vokiečiu Lufthansa, savo parke turinti A380 ir taip pat būsimoji pirmoji aviakompanija operuosianti atnaujintą 747-8 (tiesa yra manančių jog Boeing labai geromis sąlygomis sugundė Lufthansą priglausti šį orlaivį į savo parką ). Kalbant apie patį A380, pastarasis galėjo būti dar gerokai sėkmingesnis (finansiškai), jei ne tas nelemtas dviejų metų vėlavmas, kainavęs labai brangiai visam projektui.

                        Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
                        ...taciau 737 klaseje galima teigti vienu zingsniu priekyje. Airbusas A320 Neo dar tik indtrodusins, kas yra 737 NextGen analogas praktiskai, na o Boeingas jau 737 MAX serija ruosiasi paleidineti.
                        Ten kur Airbus turi analogą Boeing jau sunku. Geriausias to pavyzdys ir būtų populiariausi pasaulyje ~150 keleivių gabenantys narrow body orlaiviai, tai visų pirma tavo minimi Boeing 737 ir Airbus A320. Įdomumo dėlei, 1968 tarnybą pradėjusių 737 iki šiol yra pagaminta jau daugiau nei 7000 vienetų, o tuo tarpu 1988 tragišku fiasko Paryžiaus aviacijos parodoje savo komercinį gyvenimą pradėjusių A320 orlaivių jau yra pristatyta klientams apie ~5000 vienetų. Tai visų pirma yra greičiausiai parduodami orlaiviai aviacijos istorijoje ir būtent šis orlaivis yra laikomas de facto pačiu sėkmingiausiu orlaiviu visos komercinės aviacijos istorijoje. Verta pridurti, kad šiuo metu Airbus dar turi gerokai per 3000 neįvykdytų A320 užsakymų. Taip pat verta paminėti, kad JAV vežėjai vis dar gana stipriai prisirišę prie Boeing, o tai yra didžiausia aviacijos rinka. Kaip bebūtų net ir tokie All-Boeing vežėjai kaip American Airlines, kurios parkas sudarytas išmtinai vien iš Boeing orlaivių pateikė užsakymą įsigyti tiem patiem A320, o pakeisti orlaivį į kitokį tai ne naujus batus nusipirkti, rekia perkvalifikuoti visą persnalą, nuo pilotų iki techninius priežiūros/remonto darbus atliekančių darbuotojų, o tai didelės investicijos. Taip pat ir tautiniai motyvai, vienas pačių didžiausių vežėju, ant kiekvieno lėktuvo išdidžiai vežiojantis amerikos vardą, besipuošiantis JAV vėliavos spalvomis ir visada iki šiol naudojęs išimtinai tik amerikietišką techniką renkasi europietiškus lėktuvus . Taip kad būtent čia Airbus jau paliko Boeing už nugaros .

                        Dėl 737 NextGen tai jie yra gaminami jau ~15 metų ir efektyvumu nusileidžia dabartiniams A320. 737MAX yra ne kažkoks bėgimas į priekį, o atvirkščiai desperatiškas bandymas sulaikyti vis tolstantį A320 traukinį, kol dar tai ne vėlu apskirtai. Boeing planavo 737-ą pakeisti visiškai nauju orlaiviu, tai buvo trijų dalių Yellowstone programos dalis, kurios Y2 dalis yra jau pasaulį išvydęs 787 Dreamliner. Y1 programos dalis turėjo būti 737 pakaitalas, tačiau matydama A320 sėkmę ir entuziazmą, su kurio buvo sutiktas A320 NEO, Boeing atidėjo Y1 projektą neribotam laikui ir neilgai trukus pristatė 737 MAX, kuris iš pateikiamų pažadų panašu, kad geriausiu atveju bus tai, ką anksčiau Airbus pažadėjo su NEO projektu. Kas gausis galutiniam variante pamatsim po gerų penkių metų .

                        Dėl Norwegian tai neužmirškit, kad pirmus šio masyvaus užsakymo orlaivius ji gaus tik 2016, todėl nemaža dalis naujų lėktuvų bus skirta parko atnaujinimui, t.y. nauji vietoj senų. Kaip bebūtų, gaunant tiek orlaivių tinklo plėtra neišvengiama. Beje, nepamirškit, kad Norwegian dar iš anksčiau turi užsakę ir 6-is 787-us, kuriuos jau neužilgo gauti turėtų, taip kad šiuo metu kur kas įdomiau kur juos bus sumanyta panaudoti .

                        Comment


                          Bankrotai tesiasi...
                          Skrydžių bendrovė „Malev” paskelbė apie veiklos nutraukimą

                          Bendrovė išplatino pranešimą spaudai, kuriame nurodo, kad „po 66 beveik nepertraukiamos veiklos metų „Malev” daugiau jų nebeteiks”.
                          Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                          Comment


                            Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                            Sakyčiau kaip tik atvirkščiai, šiuo metu Boeing dar tikrai turi pranašumą didesnių orlaivių (wide body) segmente...
                            Tu teisus visiskai, bet as turejau omenyje tik A380 ir keleivini 747

                            Ten kur Airbus turi analogą Boeing jau sunku. Geriausias to pavyzdys ir būtų populiariausi pasaulyje ~150 keleivių gabenantys narrow body orlaiviai, tai visų pirma tavo minimi Boeing 737 ir Airbus A320. Įdomumo dėlei, 1968 tarnybą pradėjusių 737 iki šiol yra pagaminta jau daugiau nei 7000 vienetų, o tuo tarpu 1988 tragišku fiasko Paryžiaus aviacijos parodoje savo komercinį gyvenimą pradėjusių A320 orlaivių jau yra pristatyta klientams apie ~5000 vienetų.
                            Jeigu jau taip vertinti pardavimus, tai kurkas objektyviau butu i Boeing parduotu lektuvu skaiciu itraukti ir kitus produktus, kuriuos anuomet jie siule nuo 1968, buvo narrow body ir capacity panasiu kap ir 737. Antra Airbusas, kaip zaidejas atsirado aviacijos rinkos liberalizacijos laikais, kai si verslo sritis eme augti dideliais tempais.. Nenustebciau jeigu 737 dauguma pardavimu irgi padaryti siuo laikotarpiu.

                            O siaip apie 737NextGen kuro sanaudas priesinga informacija teko girdeti ir skaityti, deja neturiu laiko dabar atkapstyti, kur tai maciau, o gal ir painiojuos, bet patikrinsiu kada
                            Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                            Comment


                              Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
                              O siaip apie 737NextGen kuro sanaudas priesinga informacija teko girdeti ir skaityti, deja neturiu laiko dabar atkapstyti, kur tai maciau, o gal ir painiojuos, bet patikrinsiu kada
                              Na čia daugiau teorija, nes orlaiviai net ant popieriaus dar iki galo nenupiešti matyti, ypač kalbant apie 737 . Boeing žada tik kažkada kitais metais iki galo paruošti būsimo MAX specifikacijas, taip kad dabar deklaruojamos būsimos 16% proc. mažesnės kuro sąnaudos nei dabartinių A320 yra tikslas, kurį kompanija tikisi pasiekti, o ar pavyks pažiūrėsim. Beje, jei kam nors įdomu kodėl ir kaip jiems atrodo, kad pavyks orlaivį priversti naudoti būtent 16% mažiau degalų? Ogi A329NEO pagal planą turėtų naudoti 15% mažiau degalų nei dabarinis A320 .

                              Comment


                                Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
                                Bankrotai tesiasi...
                                RYANAIR TO OPEN BUDAPEST BASE IN TWO WEEKS WITH 31 NEW ROUTES, 2M PAX P.A., SAVING UP TO 2,000 JOBS FOLLOWING MALEV’S CLOSURE RYANAIR FARES START FROM €9.99/HUF2,000 FROM 17 FEBRUARY

                                O'Lary nieko bėdoje nepaliks

                                Comment


                                  Įdomų, koks bus Wizzair ėjimas. Kad jie didžiausią kąsnį praleido tai jau faktas. Tikrai abejoju ar jie atidarys taip pat tiek daug krypčių.
                                  You might surprise yourself.

                                  Miestai.net FB

                                  Comment


                                    Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                                    O'Lary nieko bėdoje nepaliks
                                    O daug kas stebejosi, kodel Ryanair'as siemet tiek daug lektuvu uzmigde ziemos miegu... o dabar tik pazadinti ir vsio. Aisku netikiu, kad MOL zinojo, kad Malev lenksis.
                                    Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                                    Comment


                                      Paskutinis taisė digital; 2023.11.14, 01:00.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Ka visi masiškai į Europą, o po to atgal

                                        Comment


                                          /\
                                          Didžioji dauguma skrydžių, ypač atmetus tarpkontinentinius skrydžius yra vykdomi dieną (nuo ankstaus ryto iki vėlaus vakaro), o diena kaip žinia Azijoje, Europoje ir Amerikose būna ne tuo pačiu metu, todėl stebint viską vienu metu atrodo jog veiksmas persikelia iš vienos vietos į kitą, taip ir yra bet ne tiesiogine to žodžio prasme, lėktuvai pakilę Azijoje neskrenda į Europą tam kad po to skristų į Ameriką

                                          Comment

                                          Working...
                                          X