Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Labai mažas šansas, kad kas nors pirks. Rinkoje tam situacija nepalanki, o ir pati aviakompanija didžiulėse skolose.
    Na orlaiviu parko optimizavimas gal kiek ir optimistiskai gali nuteikti, bet siaip Air Baltic yra tikrai nebloga idirbi padare ir susikure srautus, manau tai gali ka nors suvilioti. Antra vertus Lietuvai irgi reikia vezejo, vietoj Zuoko Lituanikos zymiai logiskiau butu isigyti sios kompanijos akciju ir uzsitikrinti huba Vilniuje.
    Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

    Comment


      Keliskart esu šiame forume užsiminęs apie bendrą Baltijos valstybių aviakompaniją:

      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
      Jeigu visų Baltijos valstybių aviakompanijos dirba nuostolingai, kodėl net nesvarstoma idėja steigti (sujungti esamas kompanijas) bendrą kompaniją (kaip padaryta su SAS) su keturiomis bazėmis Vilniuje, Kaune, Rygoje ir Taline (galima kol kas tik galvoti apie subbazes Palangoje, Liepojoje, Ventspilyje ir Tartu). Tokiu būdu būtų optimizuojami fiksuoti kaštai (orlaivių įsigijimas, reklama, vadyba, bilietų platinimas, etc.), sąlyginai mažesni nuostoliai akcininkams (jeigu visų trijų šalių valstybinės institucijos dalyvautų bendros aviakompanijos valdyme), kurių teoriškai turėtų būti mažiau dėl optimizuoto valdymo.
      Panašu, kad ši idėja bent jau randa atgarsių:


      Baltijos šalių aviacijos rinka maža, tad joje veikti trims tokio lygio oro bendrovėms, kaip „airBaltic“ nėra pagrindo. Todėl trijų šalių bendradarbiavimas šioje srityje būtų logiškas ir netgi būtinas, pareiškė investicinės brokerių kompanijos „Prudentia“ partneriai Girtas Rungainis ir Karlis Krastinas.
      Iš esmės „airBaltic“ jau dabar yra Baltijos šalių aviakompanija, tačiau kalbėti apie bendro oro pervežėjo idėją reikia labai atsargiai. Vienu metu tokia mintis buvo kilusi skrydžių bendrovei SAS. Rungainis įsitikinęs, kad problema slypi Baltijos šalių skirtumuose bei kiekvienos jų siekyje sukurti savo oro bendrovę.
      (...)
      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        Parašė Delfi
        ...K. Krastinas pridūrė, kad Latvija turi visas prielaidas būti Baltijos šalių aviacijos lydere...
        Ar naudingas Lietuvai/lietuviams toks poziuris?
        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

        Comment



          Stambiausia Skandinavijos aviacijos bendrovė SAS bando susitarti su profsąjungomis ir išvengti bankroto.
          Aviakompanijos savininkai ir kreditoriai parengė išlaidų ir darbuotojų mažinimo planą, tačiau jam turi pritarti profsąjungos, atstovaujančios pilotams ir skrydžių palydovams Švedijoje, Danijoje ir Norvegijoje.
          SAS atstovai BBC pranešė, kad jiems pavyko susitarti su SNK — viena iš Norvegijos skrydžių palydovų profsąjungų.
          SAS nori atleisti 6 tūkst. darbuotojų. Nepaisant keleto bandymų mažinti savo išlaidas, aviakompanijai sunkiai sekėsi varžytis su pigesnes kainas siūlančiomis konkurentėmis.
          (...)
          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment



            Neilgai trukus lėktuvai iš Lietuvos per Lenkiją skris tiesesnėmis trasomis, o keleiviai už bilietus mokės bent keliais centais pigiau. Tokio efekto tikimasi Lietuvos ir Lenkijos oro navigacijos įmonėms pasirašius sutartį kurti funkcinį Baltijos oro erdvės bloką ir kartu teikti oro erdvės navigacijos paslaugas.
            Tai, ką pirmadienį pasirašė Lietuvos ir Lenkijos oro navigacijos įmonių vadovai — dar vienas žingsnis bendro Europos dangaus link. Po gero dešimtmečio visą Europos Sąjungos oro erdvę, ko gero, prižiūrės viena bendra oro navigacijos įmonė, o per bendrijos šalis skrendantiems lėktuvams nebeegzistuos jokios valstybių sienos. Dabar lėktuvai iš oro uosto gali pakilti tik tada, kai skrydžių vadovai gauna visų šalių, per kurias driekiasi lėktuvo kelias, leidimus.
            „Oro erdvės ne visiems užtenka, nereikia pamiršt, kad yra ir karinės oro pajėgos ir draudžiamos zonos ir jas reikia apskrist. Todėl ir kalbama, kad reikia gal būt pabandyt jas tiesinti, derint, mažint ir draudžiamų zonų ir svarbiausia, kad sienas kirst ten, kur orlaivis nori“, — sako „Oro navigacija“ generalinis direktorius Algimantas Raščius.
            (...)
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
              ...mažint ir draudžiamų zonų ir svarbiausia...
              Pries 10 metu Lietuvje buvo 3 draudziamos zonos (IAE, Achema ir Mazeikiu nafta), dabar 8!
              Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
              Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

              Comment


                Kaip atrodo nėščias 747
                bbc.co.uk

                Comment


                  Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                  Pries 10 metu Lietuvje buvo 3 draudziamos zonos (IAE, Achema ir Mazeikiu nafta), dabar 8!
                  Ir iš šitų 5 naujų tik vienos atsiradimas yra pateisinamas - "Lifosa", nes jeigu bus "jeigu", tai bus blogai. Bet uždaryti oro erdvę virš prezidencijos, Turniškių, saugmiečių pastato Pilaitėje ir Klaipėdos uosto(!) - čia jau kaip "statomo aplinkkelio objektus fotografuoti draudžiama".
                  Paskutinis taisė Aleksio; 2012.11.22, 07:51.
                  Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                  Comment


                    Praėję metai aviacijoje buvo saugiausi nuo reaktyvinių lėktuvų atsiradimo. Wall Street Journal straipsnis:

                    http://online.wsj.com/article/SB1000...DS=travel+safe

                    There have been 22 fatal crashes world-wide this year, a number that includes all passenger and cargo flights, down from 28 crashes in 2011 <...> That crash count is down from a 10-year average of 34 fatal accidents per year.
                    Of the year's 22 fatal crashes, just 10 involved passenger aircraft, and just three of those were larger Western-built jetliners.
                    There were 470 fatalities from air accidents in 2012, compared with an average of more than 770 people who died annually over the decade.
                    Tiesa, čia duomenys surinkti dar prieš Red Wings Tupolevo avariją Vnukove, tai iš viso per 2012 m. buvo 23 tragiški incidentai.
                    Got sun in my face, sleeping rough on the road

                    Comment


                      /\
                      O jei imti IATA (International Air Transport Association) nares tai buvo pirmi metai, kuomet nebuvo NEI VIENO sudužusio lėktuvo ir oru keliauvusio keleivio aukos. IATA asociacijai priklauso 240 pasaulio aviakompanijų ir ji vienija 150 pasaulio šalių. Po organizacijos sparnu vyksta 84% visų pasaulyje vykstančių reguliarių komercinių skrydžių arba praktiškai visi skrydžiai, išskyrus trečio pasaulio šalis.

                      Parašė Günther Matschnigg
                      As of the end of November, if you were to take a flight every day, odds are, you would fly 14,000 years without being in an accident

                      Comment


                        AeroSvit Airlines has filed a petition with the Kyiv Regional Commercial Court to initiate bankruptcy proceedings for the purpose of commencing reorganization procedure, restoring solvency and ensuring fulfillment of commitments to its creditors in full.

                        http://www.aerosvit.ua/eng/index/usf...ews/14279.html

                        Comment


                          Lietuvoje atstatomas garsiųjų ANBO lėktuvų pirmtakas- ANBO-1

                          https://picasaweb.google.com/107704547218558878296



                          Skrydis- lyg amžinybės blyksnis

                          Comment


                            Antanas Nori Būti Ore
                            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                            Comment


                              „airBaltic“ skandalas: dėl Tarybinės armijos dienos proga siūlytų nuolaidų atšauktas valstybės atstovas
                              verslas.delfi.lt

                              Comment


                                Paskelbta daugiau informacijos apie didžiausio Švedijos tarptautinio oro uosto 'Arlanda' (ir asociatyvios teritorijos), esančio Singtunos komunoje plėtros projektą.
                                Paskutinis taisė Silber418; 2013.03.06, 20:43.

                                Comment


                                  „Ryanair" pirks 200 „Boeing" lėktuvų
                                  delfi.lt

                                  Comment


                                    SAS pristato naują skrydžių koncepciją
                                    vz.lt

                                    Skandinavijos oro bendrovė SAS pristato naują skrydžių koncepciją . Nuo šiol vietoje tradicinių paslaugų klasių keleiviais krydžiams Europoje galės rinktis vieną iš dviejų alternatyvų – „SAS Go“ arba „SAS Plus“, praneša skrydžių bendrovė.

                                    „SAS Go“ keleiviai galės be papildomo mokesčio registruoti vieną bagažo vienetą,skrydžio metu jie bus vaišinami kava, arbata, galės naudotis laiką taupančiomis paslaugomis, pvz. registruotis skrydžiui mobiliuoju telefonu.

                                    „SAS Plus“ keleiviai be papildomo mokesčio galės registruotidu bagažo vienetus, taip pat be aukščiau išvardintų „SAS Go“ keleiviams teikiamų paslaugų, naudotis greitąja patikra, lėktuve jiems bus siūlomi maistas ir gėrimai, už skrydžius jie kaups dvigubai daugiau „EuroBonus“ lojalumo programos taškų, nei „SAS Go“ keleiviai, o skrydžių laukti galės verslo klasės laukimo salėse.

                                    Bendrovės pranešime rašoma, kad šiuo metu SAS vyksta radikalūs pokyčiai. 2012 m. lapkričio mėn. buvo patvirtintas naujas SAS strateginis planas „4Excellence NextGeneration“ (4XNG), kuriame numatoma užtikrinti SAS konkurencinį pranašumą.
                                    „Vystydami naują paslaugų koncepciją, rėmėmės klientų poreikiais, o ne dominuojančiais standartais civilinės aviacijos rinkoje“, - pažymėjo Rūta Jucienė, SAS vadovė Baltijos šalims.

                                    Apie SAS

                                    Suformuota 1946 m., Skandinavijos skrydžių bendrovė SAS yra viena seniausių ir didžiausių Europos civilinės aviacijos segmente. Kontrolinį SAS akcijų paketą (51% akcijų) valdo Švedijos (21,4%), Danijos (14,3%) ir Norvegijos (14,3%) vyriausybės. SAS įmonių grupė yra viena iš 1997 m. suformuoto tarptautinio skrydžių bendrovių susivienijimo „StarAlliance“ steigėjų.
                                    SAS tapo pirmąja užsienio skrydžių bendrove, 1992 m. pradėjusia reguliarius skrydžius iš Kopenhagos į Vilnių, 2004 m. - iš Palangos į Kopenhagą. 2013 m. balandžio 1 d. atnaujinami bendrovės skrydžiai iš Vilniaus į Stokholmą.
                                    Šaltinis

                                    Comment


                                      Taip pat neseniai kompanijai "SAS" buvo skirtas aukščiausias IATA (Tarptautinė oro bendrovių ir transporto asociacija) "FastTravel" apdovanojimas:

                                      SAS suteiktas aukščiausias apdovanojimas už spartaus skrydžio sprendimus
                                      vz.lt

                                      Skandinavijos skrydžių bendrovė SAS tapo pirmąja pasaulyje įmone, kuriai suteiktas aukščiausias IATA (Tarptautinė oro bendrovių ir transporto asociacija) „FastTravel“ apdovanojimas už keleivių laiką taupančius spartaus skrydžio sprendimus, rašoma pranešime spaudai. (...)
                                      IATA aukščiausias apdovanojimas suteikiamas tuo atveju, jeigu mažiausiai 80% skrydžių bendrovės teikiamų paslaugų klientas turi galimybę rinktis savitarnos būdu. (...)
                                      Plačiau: http://vz.lt/article/2013/2/18/sas-s...#ixzz2OH2TNCCz
                                      Paskutinis taisė Silber418; 2013.03.22, 14:35.

                                      Comment


                                        Na kadangi visur kitur uždrausta man rašyti , tad rašau čia. Pigių skrydžių aviakompanija Vueling pradeda skrydžius į Minską. Todėl Vilniaus oro uosto viltys tapti Minskas 3 po truputį žlunga.

                                        Plačiau

                                        http://nn.by/?c=ar&i=108277&lang=ru

                                        Comment


                                          Atsidariau tą straipsnį. Skrydis į Barseloną kainuoja nuo 150 EUR, bet pigių bilietų mažai. Nieko sau pigumas. O šiaip Barselona be bagažo į vieną pusę atsieis 410 EUR. Tame pačiame straipsnyje, beje, kainas lygina su skrydžiais iš Vilniaus. Sakyčiau, jiems Vilniaus oro uostas jau tapo Minkas-3, kitaip nelygintų.
                                          Paskutinis taisė balietis; 2013.04.16, 16:21.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X