Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Įmonės pavadinimas „Air Lituanica“ Registrų centre įregistruotas šiemet vasario 10-ąją. Tai padarė Vilniaus miesto savivaldybės administracija. Pavadinimas rezervuojamas pusei metų, tad per tiek laiko turėtų būti įsteigta ir pati įmonė.
    http://www.lrytas.lt/-13292520731326...rlituanica.htm

    Registrų centro duomenimis, bendrovė „Air Lituanica“ dar nėra įkurta, tačiau pavadinimas jau užregistruotas. Taip pat įsigyti interneto adresai.
    http://www.lrytas.lt/-13301037061329...4%97ktuvas.htm
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      Prognozuoju, kad jau po kokio mėnesio dauguma aviacijos mėgėjų ieškos naujienų apie airLituanica čia: http://www.airlituanica.com/
      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        Parašė John
        Šiaip įdomu. Negi tai tik Zuoko priešrinkiminis blefas?

        Pelningą nacionalinį vežėją sukurti tokio dydžio šalyje yra sunku, bet nėra neįmanoma. Tam reikia protingų galvų kompanijos valdyboje.
        Tai kad tikrai visiškai neįmanoma. Nepadės jokios protingos galvos 2-3 lėktuviukų kompanijai būti nebaisiai nuostolingai (apie pelną nekalbant). Fiksuoti kaštai per dideli.
        kaip?

        Comment


          Na kodėl, teoriškai įmanoma, bet praktiškai tai labai didžiulė rizika reikalaujanti didelio kapitalo. Klausimas ar tikrai yra norinčių tai daryti, turiu omenyje investuoti į tokią AK. Nereikia įsivaizduoti, kad naujas vežėjas tiesiogiai konkuruotų su dabartiniais, nesvarbu ar kalbėtume apie didžiuosius tradicinius vežėjus ar žemų sanaudų bendroves, nes bet kuriuo atveju tam tikrai jokių prošvaisčių, net menkiausių, nėra. Niša galbūt galėtų būti nedidelis regioninis vežėjas, su keliais nedideliais vieno modelio lėktuvais, vežantis keleivius į stambius regioninius centrus, su galimybe jungtis į pastarųjų tinklus. Taip pat keletu specifinių, vietos rinkai reikalingų krypčių. Kažkas panašaus į kur suka Estonian Air. Būtų įdomu, jei žodis taptu kūnu, ir net jeigu taip tikrai nutiktų, norėtųsi, kad rizika būtų privataus subjekto, o ne mūsų visų lėšomis.

          Comment


            Parašė alm Rodyti pranešimą
            Tai kad tikrai visiškai neįmanoma. Nepadės jokios protingos galvos 2-3 lėktuviukų kompanijai būti nebaisiai nuostolingai (apie pelną nekalbant). Fiksuoti kaštai per dideli.
            Gal avialininių tikslas ir nebus uždirbti kuo daugiau pelno?
            Flickr

            Comment


              Parašė John
              Šiaip įdomu. Negi tai tik Zuoko priešrinkiminis blefas?

              Pelningą nacionalinį vežėją sukurti tokio dydžio šalyje yra sunku, bet nėra neįmanoma. Tam reikia protingų galvų kompanijos valdyboje.
              Parašė alm Rodyti pranešimą
              Tai kad tikrai visiškai neįmanoma. Nepadės jokios protingos galvos 2-3 lėktuviukų kompanijai būti nebaisiai nuostolingai (apie pelną nekalbant). Fiksuoti kaštai per dideli.
              Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
              Nereikia įsivaizduoti, kad naujas vežėjas tiesiogiai konkuruotų su dabartiniais, nesvarbu ar kalbėtume apie didžiuosius tradicinius vežėjus ar žemų sanaudų bendroves, nes bet kuriuo atveju tam tikrai jokių prošvaisčių, net menkiausių, nėra. Niša galbūt galėtų būti nedidelis regioninis vežėjas, su keliais nedideliais vieno modelio lėktuvais, vežantis keleivius į stambius regioninius centrus, su galimybe jungtis į pastarųjų tinklus. Taip pat keletu specifinių, vietos rinkai reikalingų krypčių.
              Jeigu visų Baltijos valstybių aviakompanijos dirba nuostolingai, kodėl net nesvarstoma idėja steigti (sujungti esamas kompanijas) bendrą kompaniją (kaip padaryta su SAS) su keturiomis bazėmis Vilniuje, Kaune, Rygoje ir Taline (galima kol kas tik galvoti apie subbazes Palangoje, Liepojoje, Ventspilyje ir Tartu). Tokiu būdu būtų optimizuojami fiksuoti kaštai (orlaivių įsigijimas, reklama, vadyba, bilietų platinimas, etc.), sąlyginai mažesni nuostoliai akcininkams (jeigu visų trijų šalių valstybinės institucijos dalyvautų bendros aviakompanijos valdyme), kurių teoriškai turėtų būti mažiau dėl optimizuoto valdymo.
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                Parašė John

                Kitas klausimas, kiek realu sudaryti sutartis su Lufthansa, AirFrance ir panašiomis kompanijomis dėl code-sharinimo? AirBaltic lyg ir darė tai su SAS?
                Labai sunkios salygos, kiek teko girdeti ten vos ne minimum 2 daily skrydziu reikalauja...
                Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                Comment


                  Sudaryti sutartį yra viena, bet sudaryt taip, kad tau apsimokėtų, o ne tiesiog atvežtum ir atiduotum klientus vien vardan atvežimo jau visai kas kita. Tam, kad tiesiog gauti code-share sutikimą reikia atitikti tam tikrus kriterijus, kuriuos didžiosios kompanijos pačios nusistato ir matyt priklausomai nuo partnerio svorio, sąlygos gali būti koregojamos. Matyt niekam nebūtų paslaptis, kad toks nykštukas jokio balso neturėtų ir bet kuriam didžiąjam nedaug įdomus būtų, todėl sąlygos būtų minimalios, t.y. biznį kažkokį daryti, su mintimi uždirbti, būtų labai sunku.

                  Comment


                    Aš irgi lyg pamenu, kad norint su AF daryti code-share reikia 2x daily freequency. Simono Bartkaus blog'e buvo rašyta. Šiaip iš verslo krypčiųne tiek daug ir liko. Paryžius (Beauvais nesiskaito), Amsterdmas, Briuseliui reikėtų kito tvarkarščio, Milanas-Maplensa, nes Bergamas labai toli. Ir čia kaip ir viskas. Frankfurto ar Kopenhagos nelabai turbūt nukonkuruotų
                    考纳斯, 立陶宛

                    Comment


                      Aš manau, kad galimybė sudaryti code share sutartis naujai įkurtai kompanijai su Europos didžiosiom avialinijom artima 0.

                      Comment


                        Parašė John
                        2 ar net daugiau daily skrydžiai į FRA, CDG ar AMS bet kuriam save gerbiančiam Europos miestui turėtų kaip ir būti siekiamybė.
                        Ir kokią pridėtinę vertę už kurią būtų mokami pinigai sukurtų galimybė persėsti dar ir CDG ar AMS?
                        Lyginant su dabartinėm galimybėm skristi per FRA, CPH, HEL, WAW, KBP.
                        Variantas, kad kartais būtų pigesnių variantų nesiskaito - iš to skrydžiai neišsilaiko.
                        kaip?

                        Comment


                          Geriau būtų atidaryti Linate ji arčiau miesto. Malpensa ir Bergamo panašiu atstumu nuo Milano.

                          Comment



                            Iš A. Zuoko FB
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              Parašė John
                              Jie rimtai naudojo 737-300? Ar tokiems dar leidžiama skraidyti ES?
                              Kad šitie Europoje dar labai paplitę. Nemaišyk su 737-200.
                              kaip?

                              Comment


                                Parašė John
                                Kažkaip visada galvojau, kad seniausi, kurie dar paplitę, tai 737-400.
                                737-300/400/500 yra vienos kartos, gaminti nuo 1984 iki 2000 m., skiriasi iš principo tik ilgiu.
                                Jei lygint su dabar gaminamais 737-600/700/800/900, tai grubiai taip
                                vidutinis 300 atitinka 700
                                didesnis 400 atitinka 800
                                mažesnis 500 atitinka 600
                                kaip?

                                Comment


                                  http://verslas.delfi.lt/automoto/po-....d?id=59576609

                                  Comment


                                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                      Atvaizdas

                                      Iš A. Zuoko FB
                                      Kažkas Norwegian lėktuvų dizaino nekopijavo.

                                      Comment


                                        „Air Lituanicai” iki realybės trūksta 11 mln. Lt

                                        Vilniaus meras Artūras Zuokas ketvirtadienį vykusiame Kauno savivaldybės tarybos posėdyje planavo pristatyti nacionalinio oro vežėjo „Air Lituanica“ projektą bei Vilniaus ir Kauno oro uostų ateities viziją. Tačiau Kauno politikai kiek netikėtai nusprendė sostinės mero neišklausyti.
                                        Kauno valdžia aiškiai pademonstravo savo požiūrį į Zuoką .
                                        Planuojama, kad oro linijų bendrovė skrydžius pradės kitų metų pavasarį.
                                        Šitą pažadą reikės įsiminti.
                                        Straipsnyje dar yra utopinių skaičių apie planuojamus keleivius ir apyvartas, įsigysimus lėktuvus.
                                        Flylal, Star1 bankrutavo, Airbaltic ir Estonian air varo į minusą, bet ateis Zuoko bendrovė ir visus pamokys, kaip reikia užsiimti aviacijos verslu . Ryanair ir Wizzair turbūt jau dreba iš siaubo .
                                        Paskutinis taisė senasnamas; 2012.10.04, 13:02.

                                        Comment


                                          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                          Straipsnyje dar yra utopinių skaičių apie planuojamus keleivius ir apyvartas, įsigysimus lėktuvus.
                                          Flylal, Star1 bankrutavo, Airbaltic ir Estonian air varo į minusą, bet ateis Zuoko bendrovė ir visus pamokys, kaip reikia užsiimti aviacijos verslu . Ryanair ir Wizzair turbūt jau dreba iš siaubo .
                                          Na, teisybės dėlei, AirBaltic visai neblogai sekėsi, kol apie pusė akcijų priklausė SAS. Nežinau, bet įtariu, kad ir Zuoko aplinkos žmonės dėl AirLituanica kalbasi su skandinavais arba/ir vokiečiais.
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X