Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    Siam momentui svarstomas CRJ, bet vis dazniau prakalba apie A319... pagrindine problema - pilotai.
    Na CRJ mano akimis tikrai paciausias regional tipo lektuvas. Tad gal laikas pradeti investuoti i pilotus
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
      Siam momentui svarstomas CRJ, bet vis dazniau prakalba apie A319... pagrindine problema - pilotai.
      O kokios problemos su pilotais? - nėra jų Lietuvoje? Tada reikia pasamdyti kokius nors vokiečius ar ispanus.
      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

      Comment


        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
        O kokios problemos su pilotais? - nėra jų Lietuvoje? Tada reikia pasamdyti kokius nors vokiečius ar ispanus.
        Pilotų yra, tik nėra tų arba labai mažai, kurie specifikuotųsi skraidyti su Embraer, CRJ tipo lėktuvais. Lietuvoje daugiausiai Boeing ir Airbus specifikacijas turinčių pilotų.

        Beto, jei jau kuriam Lietuviškas oro linijas, manau, kad ir pilotai turėtų būti lietuviai.
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
          Beto, jei jau kuriam Lietuviškas oro linijas, manau, kad ir pilotai turėtų būti lietuviai.
          Investuotojų Nju-vasiukams kažkodėl tai nesibaimina užsienyje ieškoti (tuo labiau, kad apribojimų įdarbinti užsieniečius iš ES šalių Lietuvoje nelabai ir yra). O ir skalūnų dujų gavybai užsieniečius pakvetė, nes savų specialistų nėra.
          Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

          Comment


            Galima aisku ir samdyti ir algos nemoketi, kaip daro kai kurie lowcostai, bet ar tai tas ko mums reikia? Ar tai bus "nacionalinis" vezejas?
            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

            Comment


              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
              Citata is Arturo Zuoko Facebook paskyros.

              Dabar butu idomu suzinoti realius skaicius
              50 Keiptaune gyvenančių litvakų generuoja beveik trilijono (1 000 000 000 000) dolerių BVP? Zuokai, Zuokai
              Show must go von!

              Comment


                “AIR LITUANICA” VIZIJA – PATOGIAUSIAS BŪDAS KELIAUTI Į VILNIŲ IR IŠ JO
                Bartkus apie AirLituanica...
                Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                Comment


                  Jeigu jau Bartkus taip sako, tai tada reikia tikėti.

                  Comment


                    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                    Galima aisku ir samdyti ir algos nemoketi, kaip daro kai kurie lowcostai, bet ar tai tas ko mums reikia? Ar tai bus "nacionalinis" vezejas?
                    Bunant visiskai teisingiem, tai cia ne nacionalinis vezejas zada but gimdomas, o savivaldybes...

                    Comment


                      /\ Sutinku, bet jos pavadinimas Air Lituanica, o ne Air Vilnietica...
                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                      Comment


                        Spėju, girdėsim daug pavidolių balsų iš Kauno pusės.

                        Comment


                          Kaip pakils lėktuvas, tada galima bus ir kalbėti.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Spėju, girdėsim daug pavidolių balsų iš Kauno pusės.
                            Jeigu už visus nuostolius bašliuos Wilno sawiwaldibe, o mes, kawianski, galėsim pigiai skraidyti (kad ir iš Gudijos patvorio), tada tikrai taip, girdėsis daug pritarimo balsų.

                            Comment


                              Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                              Galima aisku ir samdyti ir algos nemoketi, kaip daro kai kurie lowcostai, bet ar tai tas ko mums reikia? Ar tai bus "nacionalinis" vezejas?
                              Jeigu steigėjas (Vilniaus meras) sakys, kad tai nacvežėjas, tada bus. Keleiviui salone, manau, nesvarbu, kokio dizaino yra piloto pasas.
                              Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                              Comment


                                Du pešasi - trečias laimi. Labai norėčiau, kad Klaipėda laimėtų.

                                Comment


                                  O wilniowski toliau myž, kad, oi kaip vyriausybe skriaudzia dengiant miesto skolas tokiems tūpiems toks ir valstybinis finansavimas. Ypač John, kuris sedi uzsmirdes UK, bet aiskina kaip mums guvent. Uahahaa

                                  Comment


                                    Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                    O wilniowski toliau myž, kad, oi kaip vyriausybe skriaudzia dengiant miesto skolas
                                    Šiaip tai atvirkščiai, ne vyriausybė dengia miesto skolas, o miestas valstybės, maždaug 200 mln. kasmet
                                    Paskutinis taisė Lettered; 2013.05.02, 18:55.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                      O wilniowski toliau myž, kad, oi kaip vyriausybe skriaudzia dengiant miesto skolas tokiems tūpiems toks ir valstybinis finansavimas. Ypač John, kuris sedi uzsmirdes UK, bet aiskina kaip mums guvent. Uahahaa
                                      Užsikaskit išpradžių kraterius, o paskui aiškink iš kur miesto skolos.

                                      Įdomų kas kaltas, kad Vilnius gauna tik 60% nuo to ką uždirba. Nekalbant apie tai, kad didžioji dalis atvykusių gyventi ir dirbti į Vilnių, savo gyvenamąją vietą pasilieka kaime ir Vilnius iš jų nieko negauna, o išlaikyti privalo.

                                      Comment


                                        Parašė r08n Rodyti pranešimą
                                        Jeigu už visus nuostolius bašliuos Wilno sawiwaldibe, o mes, kawianski, galėsim pigiai skraidyti (kad ir iš Gudijos patvorio), tada tikrai taip, girdėsis daug pritarimo balsų.
                                        Skaitau, kad iš kawianskų reikia kokių 50 procentų užsieniečio mokestį paimt. Nori pigiai skraidyt su Zuokula Airways, deklaruoji gyvenamąją vietą Gedimino pr. 24 ir moki GPM į Vilniaus biudžetą.
                                        Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                        Comment


                                          Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą
                                          Užsikaskit išpradžių duobes, o paskui aiškink iš kur miesto skolos.

                                          Įdomų kas kaltas, kad Vilnius gauna tik 60% nuo to ką uždirba. Nekalbant apie tai, kad didžioji dalis atvykusių gyventi ir dirbti į Vilnių, savo gyvenamąją vietą pasilieka kaime ir Vilnius iš jų nieko negauna, o išlaikyti privalo.
                                          Deja, tik 40%, ir dar pusė Lietuvos čia dirba, tad realiai lieka tik koks 25% nuo visų dirbančių
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X