Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na dėl Norwegian Long haul sunku dar ką nors sakyti, šiokį tokį tranzitą darys, bet tik į mažą dalį jų tinklo bus galima jungtis iš tolimųjų skrydžių. Vėliau tai po truputį keisis, galbūt. Iš esmės produktas skirtas norvegams ir švedams išvežti paatostogauti, o ir kainos neskaitant kelių pigių bilietų vos paskelbus apie skrydžių pradžią, nėra kažkokios stulbinančios. Daugeliu atveju, įskaičiavus papildomo bagažo ir maisto kaštus brangiau nei su tuo pačiu SAS skristi. Didžiausias skirtumas, kad one way fare pirkti galima . Šiaip labai įdomu kaip seksis, skrydžiai jau už mėnesio į Niujorką prasideda .

    Dėl AirAsia X buvo kalbų, kad gali sugrįžti jie į Europą ateityje, nes Azijoje tiesiog boomina Long haul LCC ir būtent Air Asia X yra aktyviausią plėtrą vykdantis vežėjas. Vien per šiuos ir kitus metus jie dvigubai išsiplėsti šiame segmente planuoja. O kur dar pernai startavęs Singapore Airlines vaikas Scoot, taip pat Filipinų Cebu Pacific ir australų Jetstar. Matyt mato, kad uždirbti galima ir niekas nenori jau iškart žaidimo pradžioje užleisti pozicijų .

    Visais atvejais bus labai įdomu stebėti kaip vystysis šis segmentas.

    Comment


      Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
      Daugeliu atveju, įskaičiavus papildomo bagažo ir maisto kaštus brangiau nei su tuo pačiu SAS skristi. Didžiausias skirtumas, kad one way fare pirkti galima . Šiaip labai įdomu kaip seksis, skrydžiai jau už mėnesio į Niujorką prasideda .
      Iš Oso į Niujorką į vieną pusę nuo 200€, tai pigiau ne tik už SAS, bet ir LOT.
      Flickr

      Comment


        Siaip grįžtant prie temos, nuo kurios nutolom. Jei Air Lituanica, ketina pradėti savo skrydžius po 60dienų, darbai turėtų būtį vykdomi pilnu tempu.
        Nepažįstu nei vieno Lietuvio piloto, kurio specifikacija būtų Embraer lėktuvai, vadinasi, greitu metu turėtų prasidėti pilotų apmokymai. Tuėtų po truputi pradėti vykdyti ir kitą personalo atranką.
        Slotai visuose kryptiniuose oro uostuose. Gal Vilniuje bus paprasčiau, bet su kitais ES oro uostais reikia derintis laikus šiek tiek anksčiau nei likus 2 dienom.
        Tų pačių lėktuvų nuoma. Rasti, pasirašyti sutartį, registruoti lėktuvą, paruošti lėktuvą, apmokyti personalą- irgi užtrunka.

        Tad manau arba jie tyliai nuvertinėja kalnus, arba turi burtininko lazdelę
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          Kas liečia Air Lituanicą, manau, kad po dviejų mėnesių neįmanoma startuoti, vien kiek laiko užims GDS įsivažiavimas. Vienintelis dalykas kas juos išgelbėtų būtų dempinginiai skrydžiai, bet tai yield'o neprideda. Bus matyt, kolkas tai tik kalbų pagrindo projektas.

          Comment


            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
            Siaip grįžtant prie temos, nuo kurios nutolom. Jei Air Lituanica, ketina pradėti savo skrydžius po 60dienų, darbai turėtų būtį vykdomi pilnu tempu.
            Nepažįstu nei vieno Lietuvio piloto, kurio specifikacija būtų Embraer lėktuvai, vadinasi, greitu metu turėtų prasidėti pilotų apmokymai. Tuėtų po truputi pradėti vykdyti ir kitą personalo atranką.
            Slotai visuose kryptiniuose oro uostuose. Gal Vilniuje bus paprasčiau, bet su kitais ES oro uostais reikia derintis laikus šiek tiek anksčiau nei likus 2 dienom.
            Tų pačių lėktuvų nuoma. Rasti, pasirašyti sutartį, registruoti lėktuvą, paruošti lėktuvą, apmokyti personalą- irgi užtrunka.

            Tad manau arba jie tyliai nuvertinėja kalnus, arba turi burtininko lazdelę
            Šiąnakt sapnavau, kad lėktuvai jau yra (E170 ir E175), komandos iš esmės irgi surinktos. Booking'o sistema taip pat jau yra. Slotų susapnuoti nespėjau - reikėjo anksti keltis
            Kaip po dykumą blaškiausi

            Comment


              Gražūs sapnai ir svajonės.

              Comment


                Parašė vytauc Rodyti pranešimą
                Šiąnakt sapnavau, kad lėktuvai jau yra (E170 ir E175), komandos iš esmės irgi surinktos. Booking'o sistema taip pat jau yra. Slotų susapnuoti nespėjau - reikėjo anksti keltis
                Ar tik nebūsi insideris ?

                Comment


                  Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                  Ar tik nebūsi insideris ?
                  Nieko panašaus. Tuoj bus metai kaip aviacijoje nebedirbu
                  Kaip po dykumą blaškiausi

                  Comment


                    Parašė vytauc Rodyti pranešimą
                    Nieko panašaus. Tuoj bus metai kaip aviacijoje nebedirbu
                    Labai jau nuoseklūs ir struktūriški tie tavo sapnai

                    Comment


                      Spėju, kad 'Vytauc Airlines' būtų greičiau įgyvendintas ir labiau pelningas projektas negu šiuo metu realizuojami.

                      Comment


                        Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                        Labai jau nuoseklūs ir struktūriški tie tavo sapnai
                        na jei tie sapnai yra tikrove, tuomet tai tikrai dziugi naujiena. Lauksim tolimesniu ir detalesniu sapnu
                        Aviate, navigate, communicate

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                          Iš Oso į Niujorką į vieną pusę nuo 200€, tai pigiau ne tik už SAS, bet ir LOT.
                          Patį pirmą reisą iš Oslo tamsta pasižiūrėjo ir palygino su SAS . Apart inauguracinio reiso, dar yra po dvi tris dienas kasmėnesį kai galima bilietą įsigyti už 280€, bet tai pati mažiausia kaina. Normaliai kainos nuo 350€ iki 625€ be bagažo ir maisto į vieną pusę. Atgal pats pigiausias bilietas 225€, yra toks vienas. Vidutiniškai nuo 250€ iki šiek tiek daugiau nei 500€.

                          Taip, kad geriausiu atveju galima suskraidyti už 600€, derinamtis prie datų. Nesiderinant prie datų skrydis gali kainuoti dvigubai tiek. Plius 50€ už bagažą pirmyn-atgal. Maistas 79€ analogiškai. Net pačiu pigiausiu atveju, 600€ plius 50€ bagažui ir tarkime su savais sumuštiniais - 650€. Su SAS arba United (abi tiesiogiai skraido į Niujorką) kainos nuo 713€ ir daugybė variantų už 755€ ir už nieką papildomai mokėti nereikia.

                          Taip kad galima rasti šiek tiek pigesnį variantą, jei prie datų pasiderinti galima, jei ne tai ne tik kad nieko sutaupyti nepavyks, be greičiausiai atvirkščiai, jau nebekalbant apie tvarkaraštį. United ir SAS priklauso tam pačiam alijansui, dėl to vienu bilietu nuskristi galima vienu vežėju ir grįžti kitu, jei taip patogiau, kai tuo tarpu Norwegian vykdys tik 5 skrydžius per savaitę ir kas be ko jokių sutarčių su kitais vežėjais neturi. Na bus matyt, aš linkiu visokeriopos sėkmės jiems, tačiau pigumo didelio, neskaitant inauguracinių skrydžių, tiesiog nematyti .

                          Comment


                            Na, Norwegian tai low-cost nemėgstantiems tikro low-cost kokybės. Vis dėlto, pats pažįstu nemažai žmonių, kurie mieliau renkasi Norwegian, o ne SAS tolimesniems reisams. Tiesa, SAS kompanija taip pat mėgstama, o ypač vietinių (domestic) skrydžių rinkoje.

                            Comment


                              Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                              Patį pirmą reisą iš Oslo tamsta pasižiūrėjo ir palygino su SAS . Apart inauguracinio reiso, dar yra po dvi tris dienas kasmėnesį kai galima bilietą įsigyti už 280€, bet tai pati mažiausia kaina. Normaliai kainos nuo 350€ iki 625€ be bagažo ir maisto į vieną pusę. Atgal pats pigiausias bilietas 225€, yra toks vienas. Vidutiniškai nuo 250€ iki šiek tiek daugiau nei 500€.

                              Taip, kad geriausiu atveju galima suskraidyti už 600€, derinamtis prie datų. Nesiderinant prie datų skrydis gali kainuoti dvigubai tiek. Plius 50€ už bagažą pirmyn-atgal. Maistas 79€ analogiškai. Net pačiu pigiausiu atveju, 600€ plius 50€ bagažui ir tarkime su savais sumuštiniais - 650€. Su SAS arba United (abi tiesiogiai skraido į Niujorką) kainos nuo 713€ ir daugybė variantų už 755€ ir už nieką papildomai mokėti nereikia.

                              Taip kad galima rasti šiek tiek pigesnį variantą, jei prie datų pasiderinti galima, jei ne tai ne tik kad nieko sutaupyti nepavyks, be greičiausiai atvirkščiai, jau nebekalbant apie tvarkaraštį. United ir SAS priklauso tam pačiam alijansui, dėl to vienu bilietu nuskristi galima vienu vežėju ir grįžti kitu, jei taip patogiau, kai tuo tarpu Norwegian vykdys tik 5 skrydžius per savaitę ir kas be ko jokių sutarčių su kitais vežėjais neturi. Na bus matyt, aš linkiu visokeriopos sėkmės jiems, tačiau pigumo didelio, neskaitant inauguracinių skrydžių, tiesiog nematyti .
                              Žiūrėjau 2014 m., tai daug skrydžių į priekį už 208€, atgal yra net už 183€.
                              Beje, į Dubajų irgi gana pigu, į abi puses iki 1000Lt, tai gal ir neblogai turėtų sektis?
                              Flickr

                              Comment


                                Na aš taip toli į priekį nežiūrėjau, o ir bendrai retas kuris keliones taip toli į priekį planuoja. Taip pat nereikia pamiršti, kad pradedant sausio antra puse, vasaris, kovas yra low season. Tarkime praeitą žiemą kovo ar tai vasario mėnesiui LOT iš Vilniaus siūlė Niujorką už berods 1390Lt, kas grubiai ir yra 400€ bet tai jau įskaičiuojant bagažą ir maistą . Kaip bebūtų, kaina gera, atostogas pasiplanuoti galima, gaila tik kad į Oslą keliauti dar reikia .

                                Comment


                                  Darbo vizitas į Pietų Afrikos Respubliką pranoko visus lūkesčius. Matyt, mažai kas žino Lietuvoje, kad Johanesburge ir Keiptaune gyvena apie 70 tūkstančių išeivių iš Lietuvos- litvakų, kurie ir po daugelio metų prisimena savo lietuviškas šaknis. Per vakarienę Johanesburge, kur dalyvavo 50 litvakų verslininkų, kurių įmonės kurią apie 40 proc. Afrikos kontinento BVP! Pasirašėme vienos airLituanica akcijos pirkimo sutartį ir pradėjome derybas dėl strateginio investuotojo, nes dvi įmonės pareiškė norą pradėti derybas dėl dalyvavimo šiame projekte.
                                  Artimiausiu metu PAR verslo atstovai atvyks į Vilnių ir dėl kitų galimų investicijų

                                  Johanesburgo vienas iš miesto kvartalų turi lietuvišką Varnių pavadinimą. Nesitikėjau rasti tiek daug Lietuvos Afrikoje.
                                  Citata is Arturo Zuoko Facebook paskyros.

                                  Dabar butu idomu suzinoti realius skaicius
                                  Aviate, navigate, communicate

                                  Comment


                                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                    ...Nepažįstu nei vieno Lietuvio piloto, kurio specifikacija būtų Embraer lėktuvai...
                                    Embraeriu jau atsisakyta..
                                    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                    Comment


                                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                      Citata is Arturo Zuoko Facebook paskyros.

                                      Johanesburge ir Keiptaune gyvena apie 70 tūkstančių išeivių iš Lietuvos- litvakų, kurie ir po daugelio metų prisimena savo lietuviškas šaknis. Per vakarienę Johanesburge, kur dalyvavo 50 litvakų verslininkų, kurių įmonės kurią apie 40 proc. Afrikos kontinento BVP!
                                      Gal reikia juos perspėt?

                                      Comment


                                        Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                        Embraeriu jau atsisakyta..
                                        Tai gal padare isvadas ir suprato, kad CRJ yra efektyvesni naudojimui ir ketina juos isigyti?
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                          Tai gal padare isvadas ir suprato, kad CRJ yra efektyvesni naudojimui ir ketina juos isigyti?
                                          Siam momentui svarstomas CRJ, bet vis dazniau prakalba apie A319... pagrindine problema - pilotai.
                                          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                          Comment

                                          Working...
                                          X